eyvallah hasan sanada
beğendim
beğenmedim
sevgili celil inşallah motorunu alınca burada resimlerini paylaşırsın sitede daha var aslında kh kullanan bende buraya dışarıda kh bulup resim eklicem sizlerde birkaç resim ekleyip topiğin imajı düzeltelim
hadi kh kullanıcıları resimm
tesekkurler gursus resımlerı beklıyoruz insallah alınca bende koyarım
Uhh..........Adamlara bak korkulur sizden ya...
Tamam sizsiniz haklısınız...
Fatih sen benim öğretmen oldugumdan şüpheleniyorsun heralde...
Merak etme yakında okul müdürü olacam......
Yarış davası kaç yarışa girdin deyince 15 dedim sana inat olsun diye...
Yoksa şuana kadar bir ybr125 ile yarışmışlığım vardır...veya 2...
Senin gibi drag canavarı diilim ben....
Haydii v.i.p...
Kazalı 100 Ukh
aman abı korkutma benı bole resımlerle almamvalla bak
ızzet abı genc kaptan adlı arkadas motorunu satıyo msn den falanda konustuk gecen sene hazıran ayında almıstı baya temız motoru var 2200 kmdeymıs 1200 istiyor yaza kadar satmassa ben alıcam tavsıye edermısın fıkrını alalım
evet abi msnden falan konustukta motor bana 1.800 e patladı dıyo plaka ruhsat falan fılan saydı 1300 falan dıyo bende masraf edıcem dımı abı en az 200 lıra masraf ederım alırken rusata falan
110 ft ile aynı ya 100 kh bıtek ftnın fantları tel okadar baska fark yok 5-6 km de onemlı deıl saygılar..
Ben 3200 km deyim 2 aralýk 2006 da aldým bu motoru.
Deðiþen parçalar akü!! (çinden geldiði için dandik akü var içinde boþalmasýný beklemeden deðiþtirin!!) benzin deposu, korna, far ampulü. Bunlar üretim hatasýndan dolayý deðiþenler. Tabii servise deðiþtirtmedim, kendi motorcuma deiþtirttim.
Malzeme kalitesi olarak tam parasýnýn motoru. Grenajlarý çok dandik, sýcak-soðuk farkýndan bile kýrýlýyor, arka sinyaller çok dandik, apartmana sokacaksanýz, kapýsýný geniþçe açýn, bi kere deðdi mi ikinci de kýrýlýyor. Motordan anlamýyorsanýz sakýn bi yeri bozulduðunda kendiniz vaziyet etmeyin. Ufak bi arýza için bile grenaj açmak gerekebilir, dokunmayýn , motorcunuza gidin o yapsýn. Bunun haricinde en saðlam parçasý motor kýsmý çok þükür. En iyi motor yaðýndan kullanýyom. power 1 racing gibi. Hýzlanmasý, çekiþi, son hýzý sýnýfýna göre iyi. Hiç ellememek ve sadece yaðýný deðiþtirerek bu km leri yaptým. Bi de arka frenine iyi davranýn, fazla asýlmayýn yoksa ayarý feci kaçýyo, zincir gerginliðini de etkiliyo, sonra motorcuya gittiðinizde hadi kampanayý deðiþtirelim, hadi balatayý, göbeði þunu bunu diye söylemlerle karþýlaþýrsýnýz.Moto ru yýkarken ateþlemeye su kaçýrmayýn 80-100 ytl kaçýrýrlar.Koltuðun altýna fazla su tutmayýn. Kasislere, çukurlara hýzlý dalmayýn, ben böyle biþey yapmadým gerçi ama, 2000 km den itibaren 20 km sürati geçip elimi býraktýðýmda yalpalýyo, ön amortisör zayýf biraz bence.
Don't speed, take helmet.
Kanka....Bayii farklılığı olabilir...
kurzweil
Az sallamışsın......
olabılır
ulan khde nekadar sorunlu motormus be
Sevgili celil kardeşim malesef kurzweil in yaptıgı yorum doğru.bende 100 kh ı 2600 km kullanıp satmış biri olarak şunları belirteyim,gidonu sağa veya sola çevirip gazladığında motor düz gitmek istiyor ve kalkışta ileri ve yana 2 hareketle kalkıyor.iki kişi bindiğinde kasislerde muhakkak altını sürtüyor.orjinal lastikleri facia sakına virajda fren yapmamaya çalış yada illaki motoru kafaya koyup alacaksan ilk iş olarak lastikleri değiştir.orj akü çok zayıf sürekli boşalıyor,aküyüde değişmek şart.jiklesini sabitleme mandalı yok motor ısınana kadar jikleyi elinle tutman gerek.birazcık da titreşime alışman gerekiyor.motorunun sağlamlığına ve yakıt ekonomisine diyecek yok...
Yuh ya beyler....
12.000km kullandım 100ukh..........sadece marş dinamosu değişti 20 lira......
sana motorum evraklarını faturasını sigortasını muanesini plaka masraflarını gösterirsem eger topşam harcamış oldugum masraflar 1800 ytlnin altında ise motorumu ben sana bedava vericem tüm mt üyeleri şahit.
avcılara gel gösterim bütün evraklarını. aynı zamanda atmış filan gibi kelimeler kullanma. dostumm
sorunlu bir motorsa 2.elinide 0 ınıda alma bilader ben çok memnunum.kullanmak var kullamak var....
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Haklısın....sorunlu bir motorsa 2.elinide 0 ınıda alma bilader ben çok memnunum.kullanmak var kullamak var....
Celil....Düzgün kullanırsan sorun yok....
Ee ne demişler...... en iyinin bile bir riski var.....
Biraz resimleyelimmi?İyi olur
Neden bozarlarki şu motorları...Benden -1.....
Vay....Blue....
Bu ne ya....
Acemi....
Vaaaavvvv......
Gümüş.....Severim seni.... Fakat 1.tercih siyah.
İlk çıktığında 0km...........990Lira... yaa süper....
Kırmısi......
Siteden barisci26 nickli arkadaşımızın motoru....Umarım kızmadın barış....;
SİYAH BİR BAŞKA OLUYO....
Hastasıyım şu siyahın...
Celil tam sana göre motor...
Al bin 80-90km/h yapıyo daha ne...
3Ytl benzin koy 40-45km gez daha ne ya...
Çok ekonomik bir motor..
mondializzet100, maaşallah diyelim. Aman akıllı uslu, sakin yavaş gidelim, hepimiz için geçerli. Bir de şeyi unuttum, motoru aldıktan bikaç ay sonra jigle plastiği de kırıldı. Ayrıca jigle mekanizması acayip yağsız, aldığınız gibi yağlatın, keza tekerlek göbekleri gibi yağlanması gereken yerler yağlanmamış montajda, bunları da yağlattım. Aldığınızda zinciri temizleyin ve yağlayın abi, bu motorların parçaları Türkiye de montajlandığı için parçaların depolanma koşulları çok iyi olmayabiliyor her zaman. Bi de bir arkadaş lastiklerden bahsetmiş de aklıma geldi, 3200 küsür km deyim 2 kere arka lastik patladı sadece nazar değmesin, imkan varsa metzeler,dunlop falan gibi düzgün lastikler takın, ben mondiale böyle lastik takmam gerçi de üzerindeki lastiklerin markasını ilk defa duydum, üzerindeki lastiklere çok güvenmeyin, çok kalite değiller.Bu lastiklerle virajda falan yatmaya kalkmayın uçarsınız! aman! Ayrıca lastiklerden bahseden arkadaş hız olayından da bahsetmiş ki bu tüm commuter larda geçerli ki bu da lastik desenleri, standart lastik desenleri bu motorların üretilmiş olduğu ülkelerin yol şartları içindir, ön lastik desenine dikkat edilirse bunlar japonyanın cix- kaymak asfaltı otoban koşullarında (tozsuz yollar) acil durum ani şerit değiştirmeleri içindir. Arka lastiklerin de desenleri önlerinkilerden farkıldır, o da direksiyon düzken (kırmızıda durma veya yeşilde kalkışta) azami kalkış veya duruş performansı içindir. Bu bağlamda hem şerit değiştirme hem de arka freni kökleyip durma performansı bekleme Türkiye yol şartları (kum kamyonundan düşen kumlar, mazot, yanmış motoryağı, mıcır, 15 senedir bakım görmemiş su kuyusu dolu asfalt) düşünüldüğünde kazaların başlıca sebebidir bence.
Hadi biraz da öveyim motorumu, geçen 60 km. yol yaptım, banamısın demedi, açıldıkça açıldı sanki, daha az yakamaya başladı, ön maşa arızalı olmasa dik vaziyette 90 ı geçiyodum ova yolunda, siz denemeyin zaptı zorlaşıyo , bi de feci az yakıyo ki karbüratörünü komple bozup yeniden taktım, avans-rölanti ayarlarını bozdum bunlar çok hassatır, motorcu taktı sonra, sökülünce tekrar aynı randımanı vermiyo, ona rağmen uzun yol şartlarında 3,7 lt. benzinle 200 km. ye yaklaşır bence.
Don't speed, take helmet.
Adam ayar-mayar bozdum diyo....Tabii dökülür makina....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)