bir de isim yapmış olsa bu motor tam süper olacak. herkes çinli zannediyor bunu. kime kymco alacağım desem, az daha para biriktir, almışken iyisini al diyor. işin yoksa anlat... kimse bilmiyor yani bu ismi. ama olsun biz biliyoruz ya...
bir de isim yapmış olsa bu motor tam süper olacak. herkes çinli zannediyor bunu. kime kymco alacağım desem, az daha para biriktir, almışken iyisini al diyor. işin yoksa anlat... kimse bilmiyor yani bu ismi. ama olsun biz biliyoruz ya...
Dikkat! Motosiklette nikotin vardır, bağımlılık yapar! :bounce:
Kymco CK 125 motorum debriyaj kaçırıyor. 5 yaylı debriyaj taslarının daha iyi olduğunu okudum. Bu debriyaj tasları hakkında bilgisi olan varmı? Kymco CK 125'e uyar mı? Bilgi sahibi olan arkadaşlar açıklama yaparsa sevinirim. İyi sürüşler.
kymco ck125 li arkadaşlar bu motorda titreme olayı nasıl, konfor nasıl. ayrıca balansörlümü? bende çin malı var balansörlü ama yine titriyor. bunu satıp ck125 alsam değermi. detaylı bilgi verirseniz sevinirim.
arkadaşlar benim amcaoğlunda vardı ck125 düz yolda rahat 130 yapıyordu. İbre ne kadar doğru bilmem ama. Fakat hafif rampada motor boğuluyordu. Titreşim ise 8bin devirden sonra çok hissediliyordu...
__To Be Or NoT tO be__
titreşim varsa hiç gerek yok ozaman. bendekide aşırı değil titreme. 200km uzun yol yaparım yazları, 15dak mola veririm banamısın demez. 100-110.
sa arkadaşlar motordan anlayan arkadaşlara bir sorum var motoru çalıştırmak için marşa bastığım zaman arada sırada motordan çat diye bi ses geliyor ama her zamn olmuyor ayakla çalıştırayım diyorum o zman da bazen tam kola basıyorum tam aşağı inerken birden duruyor gene bi ses geliyor problem ne olabilir bilgi istiyorum teşekkürler sağolun
Arkadaşlar redlineden niye bu kadar çok korkuyorsunuz anlamadım 2008 nisan ayında aldıgım ck 125 im şuan 10.000 km de ve hiç bir sorunu yok. Ben vites degiştirirkene redline görmeden degiştirmem. Geçenlerde Yamaha ybr ve tvs ile yarıştık hiç biri arkamdan gelemiyor.. Ve teyze olumdada var ck 125 oda siz gibi 5000 deviri geçmedi şuanda benle güç konusundada hız konusundada yetişemiyorrrr..Motorum ilk çalıştırdıgım zaman 5 dk binmem oldugu yerde çalışır. Uzun yola çıktıgımda ise ilke başlarda max hızı 110 km olur tabiki ısındıkça düz yoldaa 135 km yi görüyorum. Rampa aşagıya iseee denedim. 140 km yi gördüm daha gidecekti ama korktugumdan basamadım daha fazlaa
Arkadaşlar yeni site açtıgım için o sitede oluyorum sürekli buyrun gelin hepiniz davetlisinizzz..
www.kawasakiturkiye.net herkes davetlidir....
Bende 140km görüyorum dedim herkes yalancılıkla suçladı , kıskançlıktan olsa gerek, hem ucuz hem kaliteli hem hızlı olması ybr-cbf-cbr kulanıcılarını çıldırtıyor
Önemli olan bir aracın kaç gördüğü değil güvenli olarak kaç gördüğüdür. Şehir içi ve yakın mesafe kullanım için üretilmiş 125 cc. bir motorla hız denemeleri yapmaktansa racing motorla hız denemesi yapmak daha mantıklıdır. Motosikleti yırtarcasına bağırtarak hız yapmak pek zevkli değildir herhalde. MT'den kawasaki ZXR 250 sürücüsü bir arkadaş bile 140'dan sonraki sürüşten zevk alamadığını yazmış.
Herkesin kendine göre zavk anlayışı farklıdır. Bide size bir sorum olacak.KYmco ck 125 motosikleti olan arkadaşlar. motorunun modelini ve ön dişlinin kaç oldugunu yazabilirlermi????
Arkadaşım dikkatle kontrol etmeni tavsiye ederim.. O 9.5 hp degil pc yani 9.5 ps hp le aralarında bi dünya fark var...
sanıyorum ck 125 ler ön 15, arka 39 dişli olması lazım.
ve bir şey daha ; hp ile ps arasında büyük bir fark yoktur. 1 hp=0.986 ps, 9.5 ps = 9,634 hp eder .
aradaki farkın nedeni (11,5-9,5) net beygir gücüyle krankda ölçülen bildiğimiz beygir gücü arasındaki farktan kaynaklanıyor olabilir. (genelde yüzde 15 kayıp olarak düşünülebilir. ama belirtilmez bu.) ayrıca eskiden firmalar kendileri ölçüp değerlerini yazarlardı kağıda, 2005'den sonra isteyen firmalar SAE belgesi almak için gözetim altında test yapabiliyorlar. ve çoğunlukla kendi verdikleri değerler SAE değerlerinden düşük oluyor.
arkadaşlar bende ck125 alacam gibi ama aklımda bi kaç soru işareti var yardımcı olursanız sevinirim
1. servis olayı çok nadirmiş :S
2. benzin göstergesi yok galiba
3. benzin yakma durumu nasıl
4. ben büyük ihtimal çok uzun yol yaparım bi çıkmaya dayanırmı acaba
servise pek ihtiyaç duyacağını zannetmiyorum ben yaklaşık 6.000km kullandım, arkadaşıma sattım o da 10.000km kullandı, tek yaptığımız yağ değişimi, bırak bir arıza yapmayı,teli bile kopmadı,çok sağlam bir motor, sağlam mal istersen arabada volvo motorda kymco sözünü unutma benzin göstergesi yok ve ihtiyaçta yok inan, bir kere fulle bitmek bilmiyor diyebilirim, ayrıca yedek depo ile çok rahat 100km civarı gidersin, ben bu yazın sıcağında 11 saatte 700km yol yaptım, şişme yorulma olmadı, hız olarak tatmin edici, 700kmde 52TLlik benzin almıştım ki o zaman benzinin litresi 3.3YTL idi ve hala çeyrek depo duruyordu.Benim hesabıma göre 80-90sabir hızla ortalama yakıtı 2litre/100kmdir.
vites göstergesi var, ilk motor için tavsiye ederim, kolay kolay eskitemezsin ve sorun yaşamazsın, en iyi yanı da çok ekonomik bir motor
1. Sana yakın Yetkili servisin olması tabii ki önemli.
2. Yedek depo musluğu olduğu için benzin göstergesi olmasa da olur. Otomobillerin çoğunda bile benzin göstergeleri tam doğru göstermez.
3. Yakıt tüketimi gayet iyi.
4. Hiç durmadan 140 km. yaptım. Uzun yol sayılmaz ama iyi gitti.
Sonuç : CBF150 veya YBR125 almayacaksan en iyisi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)