Kymco CK 125 hakkında herşey...
Reklamlar
-
deliberk adlı üyeden alıntı
arkdaşlar bu forumu neden bukadar boş bırakıyoruz
Motorumu ilk aldığım zaman problemler vardı. Depo kapağı ve konjektör bozuk çıkmıştı. Ve çekişini beğenmiyordum. Bu problemler yüzünden "Kymco CK 125 Hakkında Herşey" başlığını ben açmıştım.Ama artık benzin koyup gidiyoruz. Motorum 4300 km.ye geldi herhangi bir sorun yok. Yazacak bir şey bulamıyorum. Bu arada şunu da söyleyeyim. artık motorumun periyodik bakımları için yetkili servise değil semtimizdeki tamirciye götüreceğim. Böyle yaparak motorumu garantiden çıkarmış oluyorum ama gördüğüm kadarıyla bu motorun garantiye ihtiyacı yok.
Demekki Kymco CK 125 sahipleri hayatlarından memnun motorlarını kullanıyorlar. Bu nedenle motoru hakkında yazı yazan yok.
İyi sürüşler...
Reklamlar
-
sorun olarak bende bi sorun yaşamadım bende 6300 km geldim
bi tek şu amortisor konusu bi ona cözüm bulsam başka bişi istemeyeeğim
-
deliberk adlı üyeden alıntı
sorun olarak bende bi sorun yaşamadım bende 6300 km geldim
bi tek şu amortisor konusu bi ona cözüm bulsam başka bişi istemeyeeğim
Geçenlerde amrtisörlü bir bisiktete bindim. Yumuşak amortisörleri nedeniyle çukurlarda salıncak gibi sallanıyordu. Bu yaylanmalar nedeniyle bir iki kere dengem bozuldu bisikletten hiç zevk alamadım. O zaman motorumun amortisörleri iyi ki sert diye düşündüm. Yüksek hızda giderken bu şekilde yaylanırsa motosiklet huysuz bir at gibi insanı sırtından atar. Sert amortisör daha stabil bir sürüş demektir. Bunu unutmayın.
-
arakadaşlar birde ultrasonik buji için sizden bi fikir alabilirimiyim ben bu buji aldım ama daha takmam nasip olmadı
-
Pazartesi günü ben de aranıza katılacağım. Motor hakkında bir çok olumlu şey öğrendim ve kararımı verdim.
Motorda hoşuma gitmeyen tek şey estetik. Ama onu da sizlerden fikirler alarak değişiklikler yaparak düzelteceğime inanıyorum...
-
Arkadaşım dikkat ettim ilk zamanda rodaj için 5000 deviri geçmediğini zaten belirtmişsin 5000 deviri geçirmeden 125 cc bir motor da doğal olarak yokuşu hızlı çıkamaz hızlanmak için vites büyütürsen bu seferde bayılır. Kısacası yokuşa geldiğinde 9000 devir ile çıkarsan o zaman sorun olmadığını görürsün bu tüm 125 cc motorlarda böyledir.
-
Rodaj
Rodaj için motosikletçi arkadaşımla görüştüm. Sabit vitesle belli devirde belli süre gitmek yerine devamlı ileri vites değiştirerek hızlandırarak rodajdan bahsetti. İşin açıkçası kafam karıştı.
Bu işin kesin ve net bilgileri yok mudur acaba?
-
net bilgileri vardır ama bizim insanımız anlamak istemez kimisi devirli kullan motor sağır olmasın der kimisi devire bindirme silindirlerde aşınma çizilme olmasın der. Tabiiki bunların her ikiside yanlış doğru olan her ikisininde tam ortasıdır yani ne devirli nede devirsiz motor yüke binmeden tatlı tatlı sakin sakin kullanılacak hepsi bu..... Çünkü devirli kullanırsan silindirler çizilir devirsiz kullanırsan vuruntuya yakın çalışır tüm motor parçaları zorlanır bu kadar basit.
-
arkadaşım ne 9000 bin deviri 9000 de motor redline giriyo ben motoru 0 aldım 60 km gecmedim ilk 500 de sonra bi yağ değiştirdim 1000 km kadar 6500-7000 gecmedim sonra 1000 bakıma giriyosun zaten ondan sona da bas ama redline yanaşma fazla suan 6300km deyim motorumdan gayet memnuum bi amortisör konuunu kafama takmışdım ondada acemi arkadaşımız acıkladıo sorunda kafamdan sildim iyi bi secim yapmışsın güle güle kzasız belasız sürüşler
-
Yokuşlarda çekmeme nedeni düşük devirde yüksek vites kullanmandır başka birşey olamaz çünkü şu anda herhangibir onarıma girmediğin halde yokuş çıkma şikayetin yok bu başka türlü açıklanamaz
-
enolaguy adlı üyeden alıntı
Yokuşlarda çekmeme nedeni düşük devirde yüksek vites kullanmandır başka birşey olamaz çünkü şu anda herhangibir onarıma girmediğin halde yokuş çıkma şikayetin yok bu başka türlü açıklanamaz
Doğru olabilir. Rodaj döneminde 5000 deviri geçmemeye çalıştım. 125 cc. bir motosiklet düşük devirlerde fazla torklu olamıyor. Sanırım bu da normal. Şimdi rodaj derdim olmadığı için motorun gücünü gösterebileceği devirleri kullanıyorum. Ama şu da bir gerçek rodaj kurallarına uyunca motor çok daha verimli bir hale geliyor. Sabreden derviş misali. İyi sürüşler.
-
arkadaşlar lastikci ile görüştüm bizim motorlara arka lastiğe 100/80/17 takabiliyormuş öle dedi ama genede bi arştırmakda fayda var kanımca
-
size bir soru sormak istiyorum. bu ck 125 km ye kaç yakıyor? tam olarak cevap almak istiyorum. herkese teşekkürler şimdiden.
Dikkat! Motosiklette nikotin vardır, bağımlılık yapar! :bounce:
-
Ortalama 100 km yi 10.5 ytl ye gidersin ayrıca gerçekten sağlam bi motosiklet benim herhangi bir sorunum çıkmadı şimdiye kadar inş. çıkmaz
-
arkadaşlar selamlar bende aranıza katılmış bulunuyorum. 13.500kmde 2005 model bi ck125im var artık
-
barannet adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selamlar bende aranıza katılmış bulunuyorum. 13.500kmde 2005 model bi ck125im var artık
hoşgeldin arkadaşım
-
goldenhead adlı üyeden alıntı
Ortalama 100 km yi 10.5 ytl ye gidersin ayrıca gerçekten sağlam bi motosiklet benim herhangi bir sorunum çıkmadı şimdiye kadar inş. çıkmaz
yani k yi 10 buçuk kuruşa... bence biraz fazla yakıyo gibi. regal raptor dd 250 e ler bile km ye 11 krş yakıyo. yani demek istediğim gibi 250 lik bi motorum 11 yaktığı yerde 125 likin daha az yakması beklenemezmi? sizce?
Dikkat! Motosiklette nikotin vardır, bağımlılık yapar! :bounce:
-
barannet adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selamlar bende aranıza katılmış bulunuyorum. 13.500kmde 2005 model bi ck125im var artık
Aramıza hoş geldin. Kazasız belasız iyi sürüşler.
COMPACT5555 adlı üyeden alıntı
yani k yi 10 buçuk kuruşa... bence biraz fazla yakıyo gibi. regal raptor dd 250 e ler bile km ye 11 krş yakıyo. yani demek istediğim gibi 250 lik bi motorum 11 yaktığı yerde 125 likin daha az yakması beklenemezmi? sizce?
Yakıt sarfiyatı hesaplamasını 100 km. de tüketilen litre olarak hesaplıyorum. Benim de hesaplamalarıma göre 100 km.de 3 LT'ye yakın bir harcaması var. Ama ben İstanbul şartlarında sıkıştırma veya araç kalabalığı içinden sıyrılabilmek için sık sık ani gazlamalar yapıyorum. Ani gazlamalarda bir motor normal tüketimini kat kat aşar. Ayrıca CK125 seri ve atak bir motor. Serilik ve ataklık yakıt harcayarak olabiliyor. Bu nedenle CK 125 hacmine oranla çok tasarruflu olmayabilir. 125 cc. ile 250 cc. motor arasındaki yakıt kıyaslamasına gelince arada zaten çok büyük bir fark olmuyor. 250 cc motor normalde biraz daha fazla yakar ama arada iki kat gibi farklar olmaz. İyi sürüşler.
-
cevabınız için teşekkürler. ilk motorum olacak inşallah. çok hoşuma gitmeye başladı. hele bide benim gibi 58 kilo ve 1.68 boy lular için bu motor mükemmel .fakat ben turing motosiklet seviyorum. buna yan çanta takılabilir mi? vvarsa resim ekleyebilirmisiniz? şimdiden teşekkürler.
Dikkat! Motosiklette nikotin vardır, bağımlılık yapar! :bounce:
-
28 Eylül 2008, 23:30
#100
hoşbulduk arkadaşlar. motor neredeyse 14bin oldu ama lastikler sanırım orjinal olan duro marka lastikler hala. kış için lastik önerisi olan var mı? özellikle yağışlı havalar için?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler