Kymco CK 125 hakkında herşey...
Reklamlar
-
07 Mayıs 2012, 00:24
#961
omemov adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba bende ck 125 kullanıcısıyım motoru 1 yıl önce aldım şu an artçımla beraber 400 kilometrelik biryola çııkmak niyetindeyim gidiş geliş 800 kilometre olucak sizce 125 lik bir makinayla bu yola çıkılırmı çıkılırsa nelere dikkat etmeliyim motorun zarar görmemesi için hangi devirlerde seyir etmeli ne zaman dinlendirmeliyim yardımcı olursanız seviniri saygılar
gidiş adapazarı-susurluk 290 km geri dönüş susurluk-izmit 250 km gidiş dönüş 540 km iki kişiyle rahat gittik son devirlere çıkmazsan titreşim rahatsız etmiyor veya benimkinde aşırı titreşim yok sen dersenki allah ne verdiyse basarım o zaman hakkaten bu sevdadan vazgeç derim bende hiç durmadan 200 km gidebilirsin tık demiyor
Reklamlar
-
09 Mayıs 2012, 00:23
#962
-
09 Mayıs 2012, 00:53
#963
öncelikle yanıtın için teşekkür ederim sanırım en iyisi normal devirde yalnız gitmek olucak en azından deneyim olur ama 300 kilometreyi ne kadar zamanda yaparım bilmiyorum bakalım hayırlısı
-
15 Temmuz 2012, 01:49
#964
-
22 Temmuz 2012, 11:52
#965
disstartion adlı üyeden alıntı
s.a arkadaslar
motordan anlayan arkadaslardan yardım istiyorum motorun vites dişlilerini 2 gün önce kymco bayisinde değiştirdim ancak motor viteste giderken tik tak tik tak gibi bir ses gelmeye basladı debriyaja basınca veya boştayken ses kesiliyor gittim danıştım bu ne olabilir diye zinciri kontrol ettiler sıkıntı yok sonra gerdiler ama ses kesilmedi biraz km yap alışır parçalar ses kesilir diyorlar
bana pek kesilecek gibi gelmedi sanki zinciri döndüren tekli dişlide aşınma veya kırıklık var diye düşünüyorum anlayan arkadaslar yardııııım
bu arada bırakmadan önce böyle bir ses yoktu
ayrıca sekman piston contalar falan değişti motorun sesi %60 azaldı
çekişi falan değişti sanki 200cc gibi oldu
ama motoru fazla yorma diyorlar 1000 km ye kadar sizce 1000 km ye kadar beklemelimiyim gazlamak için
Eğer söylediğin şekilde bir ses geliyorsa sakın ihmal etme. Ustandan ısrarla sorunu bulmasını iste. Çünkü bu motorda böyle bir ses yok.Rodaj kurallarına uyarsan motorun açıldıktan sonra çok güzel performans verir. Ben rodaj boyunca 5500 deviri geçmemiştim. Motor açıldıktan sonra harika performans vermişti. CK 125 iyi bir motosiklettir. Sağlamdır. 3,5 yıl kullandığım CK125'ten sonra sıfır CBF150'ye bir yıl zor tahammül ettim.
-
22 Temmuz 2012, 18:55
#966
acemi60 adlı üyeden alıntı
Eğer söylediğin şekilde bir ses geliyorsa sakın ihmal etme. Ustandan ısrarla sorunu bulmasını iste. Çünkü bu motorda böyle bir ses yok.Rodaj kurallarına uyarsan motorun açıldıktan sonra çok güzel performans verir. Ben rodaj boyunca 5500 deviri geçmemiştim. Motor açıldıktan sonra harika performans vermişti. CK 125 iyi bir motosiklettir. Sağlamdır. 3,5 yıl kullandığım CK125'ten sonra sıfır CBF150'ye bir yıl zor tahammül ettim.
forumu takip ettgm kadaryla en tecrubeli ck 125 kullanıcısı sizsiniz dediklerinizi dikkate alacagm sorun zannedyorum degisen dislilerde kanuni motosikletlerinin dislileri takıldı orjınali bulunamadıgi icin onlarda buyuk ihtimalle uyum saglamadı ve motoru tekrar indirmemek icin gecistırmeye calisyorlar dger motor tamircilerıne danişmayi dusunuyorum rodaj deglde 1000 kmye kadar fazla yuklenme dediler arada sirada sagolsunlar dger motorcu arkadaslarn tahriklerine kapılıp 7000 devırlere kadar nadıren cıkıyorum ondada 110 km gbi bir hıza cıkıyor oncesinde 95 i gecmiyordu
-
29 Temmuz 2012, 23:15
#967
yahu şu arka lastik ne yapacağız bulamıyorum 3,25-17 ebatta
-
29 Temmuz 2012, 23:36
#968
disstartion adlı üyeden alıntı
forumu takip ettgm kadaryla en tecrubeli ck 125 kullanıcısı sizsiniz dediklerinizi dikkate alacagm sorun zannedyorum degisen dislilerde kanuni motosikletlerinin dislileri takıldı orjınali bulunamadıgi icin onlarda buyuk ihtimalle uyum saglamadı ve motoru tekrar indirmemek icin gecistırmeye calisyorlar dger motor tamircilerıne danişmayi dusunuyorum rodaj deglde 1000 kmye kadar fazla yuklenme dediler arada sirada sagolsunlar dger motorcu arkadaslarn tahriklerine kapılıp 7000 devırlere kadar nadıren cıkıyorum ondada 110 km gbi bir hıza cıkıyor oncesinde 95 i gecmiyordu
Orijinal olmayan dişliler motoruna hasar verebilir. Ben olsam söküp atardım. Aşırı hız denemeleri yapmazsan motorunu daha uzun kullanırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
deliberk adlı üyeden alıntı
yahu şu arka lastik ne yapacağız bulamıyorum 3,25-17 ebatta
Aşağıdaki lastiği taktırabilirsin. Ben aynı markanın kışlık tipini (MC32) takmıştım. Memnun kalmıştım. İyi sürüşler...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3420526/detay/
-
31 Temmuz 2012, 01:03
#969
kıs tipinin yazın yol tutuşu nasıl peki fark varmı
-
09 Eylül 2012, 20:19
#970
-
09 Eylül 2012, 20:28
#971
-
10 Eylül 2012, 03:58
#972
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Şu motor öyle sağlamki..2005 model 20 binde bi ck 125 aldık 2010 yılında bi 40 bin kmde aldığım kişi yaptı ortalama 60 bin kmde o kadar hor kullanılmasına rağmen sayısız yana yatmasına rağmen değişmedik hiç bir yeri kalmamasına rağmen
gene motora birşey olmamişti taaki 60 bin km ye kadar..
Kullanan arkadaşım zonguldaktan geri dönüşte hendek civarlarında motor arıza yapmıştı hendekten pendiğe kadar çektim..( ybr 125 ile ESD) Sorun krank sıkışmasıydı..bilyaları sağlam benim aklıma ilk onlar geldi fakat sorun kranktaymış.. tam tur dönmüyordu bi yerde kalıyor orayı zar zor ayak marşıyla çevirdikten sonra deri kalan kısmı rahat çekilde dönüyordu..
Velhasıl gelelim sadede yeni motor yapildi..Sahibi hazır açılmışken 150 cc silindir takalım dedi 150 lilik motorun krankı da ona uyuyormuş nasıl oluyor bilmem şu an 150 cc olarak kullanıyor ben ybr ile bırak yetişmeyi yanına yaklaşamıyorum ki zaten öylede bi niyetim yok
Sonuç olarak adam gibi binen birisi 100.000 km bu motoru eskitemez ...Ne varki o kadar km yapmak için sağlam bi popo lazım her popo o seleye o titreşime dayanamaz..göster panelini bozabilen tek motordur
aldığımız motorun deposu bile çatladı çıkmasını alıp taktı arkadaş.. emme kaya gibi alet Şu an motorun halini kymco görse motorunu geri alır taiwan a ve müzeye koyar
adamlar motor aksamını uzun ömürlü yapmış ama titreşime çare bulamamış öyleki titreşimden göstergedeki çubuklar kırıldı 100 le falan giderken aynalar tirtir titriyor motoru ikinci el aldım neredeyse 20000 kmye yakın yol yaptım hala çözemedim bu aleti kafası estiği zaman bi gidiyor cbf ybr yetişemiyor canı istemedeği zaman 100 lük cuplar sollayıveriyor
-
12 Eylül 2012, 22:39
#973
ewet titreşim var ama bunu sibop ve karbiratör ayarını doru yaptırsan baya azalıyor ben 90 nı gecmediği için gayet sağlılıklı bi sürüş sağlıyor 30.000 buldum ve bu güne kadar konjoktör harici hiç bir şey masraf cıkarmadı her 1.000 km de yağını değiştirim buji ultrasonic kullanıyorum nerdeyse 23,000 bindir aynı buji ve hala sağlıklı ve yıpranma yok
-
12 Eylül 2012, 22:47
#974
bende cg titan var. Ck 125 te sürdüm. Ck öyle bi titriyoki 8 bin devirden sonra, sanki motoru patlıyacak, yere düşecek, veya 2 ye papatya gibi yarılacak sandım. Kesinlikle üst devirlerde bugüne kadar görmediğim bi titreşim var. Orta ayakta gaz ver, motor gezıyo resmen titreşimle. Sağlam, hızlı ama çok titreşim var. Bu arada benim titan 95 km/h la giderken 110 la giden ck yı sollaya biliyor. 125 km benim motor gösterirken ck 140 km gösteriyor. Bizzat orjinal ck ve cg titan ile denenmiştir.
-
13 Eylül 2012, 00:15
#975
-
13 Eylül 2012, 00:43
#976
disstartion adlı üyeden alıntı
ck 125 lerin orjınal göstergesi fazla göstermiyor normalde
2011 civicle ölçtük 2-3 km fark etti
şu an yan sanayi ybr saati takılı maşallah 140 ibre var 160 yakın yapıyor
ben iyi bilirim ck ları. Aynı yan sanayi ybr ibresinden bende taktırmıştım. 2005 model olana. Tersten sıfıra dayadım. Bende söküp attım. Orjinal ybr kadran siparişi verdim. Gelmiş. Cuma veya cumartesi taktırcam. Gene 160 ta iyi göstermiş.benimkisi rakam koysan tam 200. Ama nerdee
-
13 Eylül 2012, 01:18
#977
-
13 Eylül 2012, 01:29
#978
ralli de orjinali 130 tl olması lazım. Şimdi benim ustadan alacağım 70 tl falan vardı. Dedimki sen orjinal ybr kadran getir, üstü neyse tamamlarız. Getirtmiş, cuma veya cumartesi takalım dedi. Fiyatını sormadım şimdılık. Tahmini takmasıyla birlikte, alacak içinde bi 150 tl ye patlar herhalde. Tam bilmiyorum. 2 gün sonra ıstersen yazarım buraya. Kaç liraya geldiğini.
-
13 Eylül 2012, 01:33
#979
adem80 adlı üyeden alıntı
ralli de orjinali 130 tl olması lazım. Şimdi benim ustadan alacağım 70 tl falan vardı. Dedimki sen orjinal ybr kadran getir, üstü neyse tamamlarız. Getirtmiş, cuma veya cumartesi takalım dedi. Fiyatını sormadım şimdılık. Tahmini takmasıyla birlikte, alacak içinde bi 150 tl ye patlar herhalde. Tam bilmiyorum. 2 gün sonra ıstersen yazarım buraya. Kaç liraya geldiğini.
rialli deki göstergeler orjınal değil diye biliyorum bir kaç ustaya sormuştum yamaha bayii 240 mı 260 mı öyle bişey demişti siz yinede fiyatını buraya yazarsınız
-
13 Eylül 2012, 01:38
#980
valla daha kadranı ben bile görmedim. Usta iyisinden getirtecem demişti. Eskisi gibi fazla göstermesin, devir saati yanmasın yeter. Galiba parçacılara getirttiriyo. Ne kadar orjinal bilemem ama 2 gün sonra fiyatını yazıvereyim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler