noldu buldularmı motorun sorununu merak ettim
noldu buldularmı motorun sorununu merak ettim
Yok hocam tamirciye gitmedim. Bence karbüratörde sorun. Baktırıcam bikaç güne bakalım.
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
merhaba arkadaşlar...yeni bir ck 125 kullanıcısyım.motorumu aldıktan 2 hafta sonra devir saatim kırıldı ya da ben öyle biliyorum :( neyse olayı anlatayım...kontrolsüz bir kavşağa girerken vites düşürdüm 6.500 - 7000 devire düştü motor neyse kavşaktan çıktım.devam ettim gitmeye devir saatinin destek demirinin arkasına geldiğini farkettim :( sizce neden böyle birşey olmuştur..Tamiri olabilirmi? yenisi oldukça pahalı... :(
VİRAJLI VEYA ISLAK YOLDA GAZA DOKUNMAM :cat: AMA İŞ DÜZLÜĞE GELİNCE ...:queen::queen:
BaLaTaN DaYaNıKLı, DeBRiYaJıN SaĞLaM,ZiNCiRiN GeRGiN,LaSTiĞiN ŞiŞiK, YoLuN AÇıK, ÖMRüN UZUN OLSUN..!!
Hoşgeldin... Devir saatine bir baktır. Eğer düzelmeyecek durumdaysa aşağıda linkteki komple devir ve km saatlerinden birini al ve taktır. Kazasız sürüşler...
http://cevizcioglumotosiklet.com/?Urun=56160&DosNo=1
teşekkür ederim ilginiz için...
VİRAJLI VEYA ISLAK YOLDA GAZA DOKUNMAM :cat: AMA İŞ DÜZLÜĞE GELİNCE ...:queen::queen:
BaLaTaN DaYaNıKLı, DeBRiYaJıN SaĞLaM,ZiNCiRiN GeRGiN,LaSTiĞiN ŞiŞiK, YoLuN AÇıK, ÖMRüN UZUN OLSUN..!!
Arkadaşlar galiba motoru satmaya karar verdim. Asla motoru kötülemek gibi bir amacım yok ama benden önceki sahibi çok hor kullanmış sanırım, sürekli bir sorun çıkarttı artık uğraşmak istemiyorum
1-2 Gündür yakın bir abimin HONDA CBX250 Twister'ı bendeydi. Ck dan sonra yer uçağı gibi geldi açıkçası, sele geniş, motor geniş, vibrasyon yok, frenaj mükemmel, torku ve ivmelenmesi harika, görüntü 10 numara. Galiba birkaç ay kendimi kasıp bir Twister veya CBF250 alacağım.
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
cbf 250 alıcağına aynı paraya hatta daha ucuza hyosung gt 250 alabilirsin.
senin yerinde olsam ben kesinlikle öyle yapardım yani.
+ ları
çift silindir, daha yüksek beygir gücü, daha büyük ve güzel görünen kasa, 150 lik arka lastik
Açıkçası dediklerinizin hiçbiri honda kalitesini geride bırakmamı sağlamaz. Ha deseniz Ninja250 başka tabi
Ama bakın, Twisteri 350.000 km kullanan adamlar var. Sadece 100.000 de bir sekman piston silindir atmışlar.
Hyosunglarda krank kırmak gibi bir kronik sorun olduğunu da söylüyorlar. Kore malı sonuçta, ama twister veya cbf250 safkan japon
(brezilyada toplanıyorlar, ayrı konu)
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
valla açıklamaktan dilimde tüy kalmadı ama sizede anlatayım,
bizim insanımız gidip alıyor gt 250 R modelini özellikle görüntüsünden dolayı iyice moda giriyorlar viteslerde son devirleri zorluyorlar ondan sonra motor kolda çıkarır şapkada çıkarır. adam gibi bilinçli kullanıp bakımlarını ihmal etmezseniz sorunsuz bir motordur. altını çiziyorum kronik bir sorun yoktur.
yinede tercih sizin.
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
CK125'in en kötü tarafı elden çıkarması zor. Ben de 250cc.ye terfi için motorumu satışa çıkarmıştım. İlanda motorun yanında birçok ekstra ile birlikte uydu anten bile hediye koymuştum. Alıcı çıkmayınca satmaktan vazgeçtim. 250cc ye terfi düşüncesi hala gündemde ama motosikleti elden çıkarmak için ne yapmak gerektiğini bilmiyorum. Alıcıya üste para mı versek acaba?
CBF 250 yi bilemem ama Mondial 250 Destro gibi motorlar için CK125'ten vazgeçmek yanlış bir karar olur. Bir Comet 250'ye takas için bakmıştım. Adam benim motorumu 1500 TL'ye saymıştı. Benim için cazip bir teklifti. Comet 250'yi inceledim. Üzerine çıkıp bir çalıştırdım. Ve hiç beğenmedim. Fren ve debriyaj kolunu sıkabilmek için mengene gerekiyordu. Ve iki senelik 12000km de Comet 250'nin her tarafı dökülüyordu. Takasa girmemekle en doğru kararı verdiğime inanıyorum.
Takas için 2005 model 70000km de bir CBF 250'de kullandım. Oturuş pozisyonu biraz fazla dik geldi. Hızlanması, sürüş konforu vs. pek beğenemedim. Takasa girmekten vazgeçtim.
Ck 125in en kötü tarafı o dediğiniz gibi. ben biraz ucuza elden çıkartmayı düşnüüyorum çünkü masraf yapmaktan gercekten sıkıldım. Mondial beni eşekler kovalasa almam zaten. Asla japondan aşağı inmem bu saatten sonra. CBF 250 değil benim kullandığım CBX250 ama çok bir fark yok bence. İvmelenmesi, oturuşu, tipi, frenaj kabiliyeti falan beni çok hoşnut bıraktı açıkçası. Dediğim gibi Hyosung da almam çünkü bu saatten sonra Japon'dan aşağı inmeyi düşünmüyorum O bahsettiğimiz twister 12.000 km dir o abimde, 2 sene oluyor. Yağ değişimleri hariç bir kuruş masraf etmedi Gerçekten kusursuz bi makina.
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
Yine de acele etme. Çünkü CK125 kronik problemleri olmayan bir motor. Doğru bir tesbit ile sorunlarını çözebilirsin. Usta bulmak çok önemli. Motosikletimde sorun yaşamadım ama Volkswagen arabamda yetkili servis te dahil olmak üzere geri zekalı ustalar nedeniyle 6 ay sürüm sürüm süründüm. Az daha arabayı satıyordum. Sonunda iyi bir usta arabanın arızasının çok basit bir arıza olduğunu buldu.(80 TL lik ateşleme bobini arızalıymış. Daha önceki ustalar 600 TL lik parça değişimi yapıp boşuna sağlam parçalarımı söktüler. Yetkili servis ise iki kere götürdüğüm arabaya arızası tesbit edilemedi dedi.) Velhasıl gerçek bir usta bul.
bnde 2010 sonuna doğru 2.el Kymco ck-125 6500 km de sıfır ayarında aldım..burdan motorun kullanıcılarının yorumlarını okumuştum almadan önce..bu yokuş problemi kafama çok takılmıştı..ama motor çok temizdi km si düşüktü we donanımlıydı..zenon far alarım kontaksız marş gibi özellikleri hoşuma gitti içim çok ısındı we aldım..ıspartada oturuyoru alır almaz 2 hafta sonra yagını degiştirdim ve ant gitmeyi planladım bu yokuş olayını test etmeliydim..aldıgım adam 120 gördüğünü söylemişti ben inanın 130u gördüm ve RAMPALARDA CANAWAR GİBİİİ ..aldıgıma pişman olmadı ve şuan çok memnunum..tavsiye ederim..
Arkadaşım zaten topiği okursan rampalarda öldüğünü hiçbirimiz söylemiyoruz. Ben 1. viteste kros bile yaptım dağlara çıkıp çıkmadığınız yer yok. Sadece YBR CBF CBR gibi emsallerine göre daha torksuz bunun sebebi arka dişli ufak ön dişlisi ise büyük. Başka bi fark yok asla da kalitesiz bi motor falan değildir, pişman etmez güzel baktığınız sürece.
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
Arkadaşlar, motorum bozuktu bildiğiniz üzere.
Sanayide demir doğramacı çok becerikli bir abim vardı, bu akşam motoru onunla dağıttık.
Öncelikle söyleyeyim sökmek çok zor değil gibi. Eliniz biraz anahtar tutuyorsa sökebilirsiniz.
En büyük korkum silindirin aşınmış olmasıydı. Çünkü en pahalı parça silindir. Sekman piston falan ucuz. Kaymak gibi bir silindirle karşılaştık açınca Mutlu oldum diyebilirim. Pistonda iyi durumdaydı (not: motorum 40.000 km de), yarın sekman takımı sipariş edeceğim motoru toplayacağız, güzel bir sübab ayarı yapıp kapatacağız.
Sanırım sorunum gerçektende karbüratörde, onunla hiç uğraşmadık gerçi.
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
En kısa zamanda yazacağım. İnternetten istanbuldaki kymco bayisinden (kardeşler motosiklet) gerekli parçaları alacağım.
(sübab lastikleri, üst kapak, üst ve alt silindir contası, sekman seti)
Bu arada, motor benden önceki sahibinde tamirci tarafından açılmış, ve sevgili tamirci sübabları ölümüne sıkmış. Sübablara bir baktık, gram aralık yok, sebeb o olabilir, olmazsa mutlaka karbüratör demek. (kickstartın tekme atmayınca çalışmaması ve akünün çevirmesi durumunda bile çalışmaması bu yüzden) 1 hafta içinde halletmeye çalışacağım.
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)