2 ay önce biz 2005 model pulsari 1.300 gaymeye aldik 18-19 bin civri safkan orijinaldi
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Ben 2007 10. ay trafik çıkışlı CK125'imi 9000km deyken 1700 TL den satışa çıkarmıştım. Daha sonra fiyatı 1400 TL ye düşürmüştüm. Müşteri bulamamıştım. O zaman verdiğim ilanlar aşağıdadır.
http://www.motosiklet.net/forum/sati...-ck-125-a.html
http://www.motosiklet.net/forum/sati...yat-dustu.html
Satılmayınca sahibinden.com da fiyatı 1300TL ye indirip alana bosch uydu anten hediye demiştim.
Yinede alıcı çıkmadı. Bu duruma içerleyip motorumu hiçbir zaman satmamaya karar verdim. Hurda olana kadar bende kalacak. Veya yeni motor aldığımda ihtiyacı olan birine hediye ederim demiştim.
Herhalde 2005 model CK125'e 1500TL fazla derken ne demek istediğim daha iyi anlaşılmıştır.
anladım kardeşim cok sağol...kemeri biraz sıkayım ben de bi sıfır motor alayım düşüncelerine başlıyorum 1000e bırakırsa yapışırım tabi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------
acemi kardeşim sen ön siperliği nereden temin etmiştin?
eveet beyler 1-2 gün önce satıyorum dediğim ilk aldıgım zamanlardada dişliyle 130 görüyor dediğim motorumuzu sonunda sıkıştıra sıkıştıra patlatmayı başardık. kol kırdı makina. gömleği bitirmiş, bloktada iç kısımda parçalardan ufak tefek hasar var. komple silindir piston değişecek. blok ve krank kurtuldu. bu makinayı titanla ybrle karıştırıp zorunda kalmadıkça 100ü geçmeyin. ufak motorlara fazla acımam binerken ama bu sefer sert davrandıgıma pişman oldum
Now the world is gone. Im just one.
Sat da kurtul o patates motoru dişliyle oynama eski 2003model 9,5 luk Cgl 125 ile 128 görürsün.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...alalim-mi.html
vay vay vay :D bu zaten ikinci motorum müdür
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------
orjinali çok pahalı 200$ civarı çıktı piston silindir sekman silindiri 150 veya 200 çinliyle değiştirmeyi düşünüyorum ucuz olsun orjinalini toplamam daha 1 hafta önce 2 yeni tekerle sıfır ybr egzosu taktık yeterince masraflı oldu motor
Now the world is gone. Im just one.
Arkadaşlar, sizinde km ve devir ibreniz titriyor mu ? Lütfen herkes cevap versin
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
motorum 5000 km yi geçtikten sonra rolanti problemi çıkarmaya başladı. durmaya yakın stop ediyordu. subap ayarı, rolanti ayarı ve hava ayarı yapıldı, karburatör temizlendi.bi süre iyi gibiydi, ama rolanti, iyi olduğu dönmelere göre daha yüksekti. bu da sinir bozucuydu. 8000 km den sonra ise daha da sinir bozucu hale geldi.motor ,rolantiyi ne kadar yüksek tutatsam tutayım durmaya yakın stop ediyor. ışıklarda durunca ya yeniden çalıştırcaksınız ya da gazdan elinizi kesmeyip stop etmesini engelliyceksiniz. ama bazen de stop etmek yerine 1600 devre kadar düşüp bi süre sonra yükseliyor. motorun çekişinde, gaz yemesinde yüksek devirlerdeki performansında bi problem yok.bir kez bile teklemedi. tek marşla çalışabiliyor ama bu sorun çok can sıkıcı. karbüratörü değiştirelim dedi tamircim, kymco nun sitesinde 230 240 dolar gibi bi fiyat gördüm. açıkcası gözüm korktu. böle bi sorun yaşayanınız ya da bu konuda bilgisi olanınız varsa görüşlerini öğrenmek isterim. teşekkürler.
karbüratörü değiştirmene gerek yok kanımca sadece ayar yapılması lazıım gıbı geldı anlattıklarından ama rolanti 1300 rpm gibi genelde benım karburatörun yanında kucuk bir vida var oradan pis benzını akıt bi bakalım değişen bişi olucakmı
Eğer sadece kışın oluyorsa rölantiyi biraz arttır sorun çözülür.
O ustada iş yokmuş. daha 10 bin km yapmamış motorun karbüratörünü değiştirmeye kalkıyor. Garantiden yapacaksa başka tabii.
1. Benzin deposu veya karbüratörde pislik olabilir.
2. Egzost ta tıkanma olabilir.
3. Hava filtresi kirli olabilir.
rolantinin yüksek olması çözüm getirmiyor.3000 devire de çıkarsanız dururken ya stop ediyor ya da stop etmeye yakın bi hale gelip ardından toparlanıp tekrar yüksek devre çıkıyor.motorun bi yerlerden hava alıyor olabileceğinden bahsetmişlerdi bi ara.sanırım en iyisi üşenmeyi bırakıp urla' ya kadar gidip servise göstermek. karbüratör de olabilecek pislik pek söz konusu değil ama depo ve ya egzost konusunda bi fikrim yok. teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.
başka bir benzin istasyonundan benzin almayı ve başka bir usta bulmanızı tavsiye ediyorum.
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
arkadaşlar, lastikleri değiştirmek istiyorum. hangi markayı önerirsiniz? ve de arka jantı değiştirmeden daha geniş lastik takmak mümkün müdür?
Michelin lastik öneririm. Benim arka lastik sava 100-80-17 ondan da memnunum.
http://www.motoliz.com/index.php?p=s...id=989&kn=Sava
herkeze selamlar
2009 yılının nisan ayında 0 km aldığım ck 125 imi halen kullanmaktayım.
bu başlıktan haberim olsa daha önce aranıza katılırdım.
motorum şu an 9000km oldu. bu vakte kadar hep periyodik sadece yağ değişimi ile yapılan bakımlarla tamamladım. artık bu hafta ağır bir bakım yaptırmak ve üzerindeki taş gibi duro lastikleri değiştirmek istiyorum. sizin önerdiğiniz sava 100/80-17 arka lastiğe baktım. fotoğrafından bizim orjinal lastiğe göre baya geniş duruyor gerçekten öyle genişse bir sakıncası olmasın? önceki sayfalarda geniş takılan lastiğin canttan çıktığını falan yazmışlar korktum. fiyatıda 103 tl diyor hiçte ucuz değil.
ön lastik içinde biri Metzeler ME22 ön lastik 40 TL olanı önermiş
lastiklere bakıyorumda almam gereken ebatları bilmediğim icin girip burda araştırdım biraz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)