Kymco CK 125 hakkında herşey...
Reklamlar
-
20 Ağustos 2010, 16:09
#561
alicengel adlı üyeden alıntı
cevabınız için teşekkürler.acemi abi koltuğu kaplattığını yazmışsın nasıl yaptın komplemi kaplattın yoksa sadece o çukur olan kullanıcının oturduğu yerimi kaplattın.
Koltuğun üzerine 3 kat sünger ilave edildi. Ve tamamen kaplandı.
Hep sorulara ben cevap veriyorum. Bir soru da ben sorayım. Bakalım cevap gelecek mi?
Benim motorun arka dişlisi jantın üzerine tam oturmuyor. Yaklaşık yarım santim aralık var. Benimkinde mi bir sorun var, yoksa arka dişli ile jant arasında normalde yarım santime yakın bir aralık var mıdır? Resmi koyuyorum. CK125'ci arkadaşlar, jantın iç tarafından aynı benim çektiğim gibi resmini çekip koyarsanız o zaman durumu tam anlarım. Resmi aşağıya koyuyorum. Kırmızı okla işaretli olan yerler dişlinin jant üzerine geçtiği yerler. Dikkat ederseniz yarım santime yakın boşluk var. İyi sürüşler.
Reklamlar
-
26 Ağustos 2010, 23:46
#562
panik yapma bendekide öle elinle sallayınca sallanıyor biraz boşluk vaar ustaya sordum normli bu zaten dedi
-
27 Ağustos 2010, 11:52
#563
aynı boşluk bende de mevcut. sanırım normali bu..
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
-
27 Ağustos 2010, 17:25
#564
Cevaplar için teşekkürler. CK125'im 14500 km'ye geldi. Biraz erken oldu ama güvenli olsun diye zincir ve dişli takımını değiştirdim. Arka lastikten de (pirelli MT75 90-80-17) pek memnun değildim. Yaklaşık 12000km yol yapmıştı. Tam eskimemişti ama onuda değiştirdim. Sawa 100-80-17 taktım.
http://www.motoliz.com/index.php?p=s..._id=989&kn=989
Daha kalın olması motorun görüntüsünü değiştirdi. Kullanım ayrıntılarını zaman geçtikçe yazarım.
İyi sürüşler.
-
30 Ağustos 2010, 01:47
#565
Kymco CK 125
Selam,CK 125 kullanıcı arkadaşlar bende bu forum sitesi aracılığı ile aranıza katılıyorum bende ck 125 var yeni aldım,sizler gibi oldukça kıyaslama yaparak sonunda bu modelde karar kıldım 29.08.2010 tarihinde Antalya'dan Kumluca'ya doğru yola çıktım,motorum 850 km de henüz ve 110 km hıza ulaştım o virajlı yollarda,ben kendi adıma motorumdan memnunum çekiş gücü güzel ama ne yazıkki sele ergonomik değil,yakıt mükemmel,sürüş zevkli,birazda vibrasyon var o kadar...
-
30 Ağustos 2010, 12:33
#566
07are35 adlı üyeden alıntı
Selam,CK 125 kullanıcı arkadaşlar bende bu forum sitesi aracılığı ile aranıza katılıyorum bende ck 125 var yeni aldım,sizler gibi oldukça kıyaslama yaparak sonunda bu modelde karar kıldım 29.08.2010 tarihinde Antalya'dan Kumluca'ya doğru yola çıktım,motorum 850 km de henüz ve 110 km hıza ulaştım o virajlı yollarda,ben kendi adıma motorumdan memnunum çekiş gücü güzel ama ne yazıkki sele ergonomik değil,yakıt mükemmel,sürüş zevkli,birazda vibrasyon var o kadar...
Aramıza hoşgeldin. İlk 1000 km içinde yüksek devir çevirmen talihsizlik olmuş. 110 km/h gördüğüne göre 8500-9000 devir çevirmişsin. Biraz sıkıcı oldu ama rodaj döneminde kurallara harfiyyen uydum. Şimdi CK125'im 14500 km.de. Diğer birçok CK125'ten daha sorunsuz ve hızlı olduğunu düşünüyorum. Kazasız ve zevkli sürüşler dilerim.
-
06 Eylül 2010, 20:08
#567
Zincir Dişli Takımı.
Evet arkadaşlar, motorda biraz değişiklik yapmaya karar verdim :D
Normalde bizim arka dişlimiz 39, ön dişlimiz 16 lık. Bu bizi kalkışta biraz yavaş ama topspeed'imizi diğer motorlara göre daha hızlı yapıyor.
Ben birazcık manyaklık yapmaya karar verdim..
Dişli takımımı ve zincirimi değiştiriyorum. Öne 14 lük arkaya 45 lik takıyorum. Bu şu demek. Düz yolda 125 gören motorum 110 u geçmeyecek ama kalkışta gazı fazla verirsem kafa kaldıracak. )
Şu dişli takımını ve zinciri alsam uyar mı, hemen cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar.
http://www.rialli.com/urunler/arka-d...eti-ybr-125cc/
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
-
06 Eylül 2010, 23:03
#568
Hyp33Rx adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar, motorda biraz değişiklik yapmaya karar verdim :D
Normalde bizim arka dişlimiz 39, ön dişlimiz 16 lık. Bu bizi kalkışta biraz yavaş ama topspeed'imizi diğer motorlara göre daha hızlı yapıyor.
Ben birazcık manyaklık yapmaya karar verdim..
Dişli takımımı ve zincirimi değiştiriyorum. Öne 14 lük arkaya 45 lik takıyorum. Bu şu demek. Düz yolda 125 gören motorum 110 u geçmeyecek ama kalkışta gazı fazla verirsem kafa kaldıracak.
)
Şu dişli takımını ve zinciri alsam uyar mı, hemen cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar.
http://www.rialli.com/urunler/arka-d...eti-ybr-125cc/
Ben senin yerinde olsam daha farklı bir değişiklik düşünürdüm. Motorun 50bin km ye yaklaşmış olduğu için motor kısmını toptan değiştirip yüksek hacimli bir motor takmayı düşünürdüm.(200cc - 250cc). Mümkünmüdür bilmiyorum.
-
08 Eylül 2010, 01:09
#569
acemi60 adlı üyeden alıntı
Ben senin yerinde olsam daha farklı bir değişiklik düşünürdüm. Motorun 50bin km ye yaklaşmış olduğu için motor kısmını toptan değiştirip yüksek hacimli bir motor takmayı düşünürdüm.(200cc - 250cc). Mümkünmüdür bilmiyorum.
Mümkün elbette. 200cc yapan bir arkadaş var, 200 gördürdüm demişti. Ben o jantlara ve o iskelete o kadar güvenmem açıkçası, refektefe falanda uraşılacak iş değil gibi bence, zamanı gelince orjınal piston sekmanını attırmayı düşünüyorum yine. Zaten yetkili servisi falan 60.000 e kadar sorunsuz gider diyorlar.
Ama bu dişli olayına sardım, mutlaka yapacağım
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
-
08 Eylül 2010, 01:17
#570
Hyp33Rx adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar, motorda biraz değişiklik yapmaya karar verdim :D
Normalde bizim arka dişlimiz 39, ön dişlimiz 16 lık. Bu bizi kalkışta biraz yavaş ama topspeed'imizi diğer motorlara göre daha hızlı yapıyor.
Ben birazcık manyaklık yapmaya karar verdim..
Dişli takımımı ve zincirimi değiştiriyorum. Öne 14 lük arkaya 45 lik takıyorum. Bu şu demek. Düz yolda 125 gören motorum 110 u geçmeyecek ama kalkışta gazı fazla verirsem kafa kaldıracak.
)
Şu dişli takımını ve zinciri alsam uyar mı, hemen cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar.
http://www.rialli.com/urunler/arka-d...eti-ybr-125cc/
iyi güzel düşünmüşsünde titreşim dahada artacak ama daha fazla bagıracak motorun yazık günah değilmi kafa beyin kalmayacak 20 km kadar pulsar kullandım saglam motor güzel hatta şehir içi motoru olarak düşünüyorum biraz titreşim var ama ybr den sonra beni fazla rahatsız etmez o kadarda rahatına düşkün biri sayılmam sen şimdi o titreşimi dahada artıracaksın vibrasyon makinesi olacak bence..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
15 Eylül 2010, 23:10
#571
merhaba arkadaşlar uzun süredir giremiyorum foruma ıspartada oturan arkadaşlarla görüşmek isterim üniversite için ıspartaya taşınıyorum önümde 500 km yolculuk var kısmet olursa arada antalyada yapmak isterim oradaki arkadaşlarlada irtibata geçmek isterim
-
kimseler yokmu arkadaşlar sesimiz çıkmıyor
-
bugun cok yağmurlu bı gundu yolda gıderken ön frenı sıktımda bır boşluk olustu yani frene cok seert basınca yavaşlatabılıyodu bunun nedenı nedir
-
deliberk adlı üyeden alıntı
bugun cok yağmurlu bı gundu yolda gıderken ön frenı sıktımda bır boşluk olustu yani frene cok seert basınca yavaşlatabılıyodu bunun nedenı nedir
Kymco CK125'in kuru havada gayet etkili olan ön freni yağmurda çok zayıflıyor. Bunun birçok nedeni olabilir;
a) Bütün motorlarda durum aynı olabilir.
b) Mevcut balata ıslakta tutmayan bir özellikte olabilir.
c) Hidrolik basınç yetersizliğinden olabilir.
d) Hiçbiri.
-
05 Kasım 2010, 16:13
#575
Merhaba arkadaşlar, işinize yarar biraz bilgi ve görüş vericem.
*Motorlarımızda yağ filtresi yok, ufak bir süzgeç var, vites pedalının alt tarafında 26 veya 28 anahtarın açtığı bir yer var, filtremiz orda, arada bir çıkartıp temizleyin.(orayı açtığınızda yağ boşalıyor haberiniz olsun.)
*Motorlarımıza ybr nin viteskolu oluyor, yan sanayisi ucuz, ve bizimkilerde gelenler gibi uzun değil. Daha kısa ve daha kalın böylelıkle daha rahat edersiniz.
*Birçok yağ kullandım. Size tavsiyem Castrol Actevo 20/40 tır.
*Önde michelin pilot sporty 2.75 18, arkada İrc 100 /80 var, 2 side tubeless ve çok güzel viraj yapabiliyorum. Lastiklerin fiyatı pahalı değil. ( Michelin = 90 Tl, Irc = 65 TL)
*Yağ değişiminde 900 gram yağ koyun, ne azı ne fazlası tam ayarı odur.
*Kickstarter'ı kullanırken sente olayına dikkat edin, Geçen gün bileğimi incittim.
*Güzel bir lastikle motorumuzun stoppie yeteneği mevcut tabi sizde de yetenek varsa birazcık...
Sorunuz varsa yardımcı olmaya çalışırım.
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
-
06 Kasım 2010, 02:16
#576
Hyp33Rx adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar, motorda biraz değişiklik yapmaya karar verdim :D
Normalde bizim arka dişlimiz 39, ön dişlimiz 16 lık. Bu bizi kalkışta biraz yavaş ama topspeed'imizi diğer motorlara göre daha hızlı yapıyor.
Ben birazcık manyaklık yapmaya karar verdim..
Dişli takımımı ve zincirimi değiştiriyorum. Öne 14 lük arkaya 45 lik takıyorum. Bu şu demek. Düz yolda 125 gören motorum 110 u geçmeyecek ama kalkışta gazı fazla verirsem kafa kaldıracak.
)
Şu dişli takımını ve zinciri alsam uyar mı, hemen cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar.
http://www.rialli.com/urunler/arka-d...eti-ybr-125cc/
benim ön dişli büyüktü aldıgımdan beri tekrar orjinale çevirdim rahatladım. yokus asagı 140 görsede motor kalkmıyordu. 2 kişi işkence. vites araları uzun daha iyiydi ama böyle daha iyi. ne olursa olsun.
Now the world is gone. Im just one.
-
11 Kasım 2010, 18:10
#577
arkadaşlar selam. ck 125 motorum var. benim kafama takılan bir soru var. motorumu sabah çalıştırıyorum ve rolantinin düşemesini bekliyomrum. düşünce hareket ediyorum. ancak ilk vitese taktığımda sanki debriyaja hiç basmıyormuşum gibi vitese bir gürültü ve sarsıntıyla geçiyor. hatta frene basmasam motor yürüyecek. bu ilk hareketten sonra tık yok. herşey normal. daha sonra şunu farkettim motoru ısıttıktan sonra 20 - 30 metre boşta ama çalışır vaziyette yürütürsem bu ilk ses ve vuruntuyu yaşamıyorum. bunun sebebi ne olabilir ? bir çözüm yolu varmı acaba?
-
11 Kasım 2010, 19:10
#578
gurcam adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam. ck 125 motorum var. benim kafama takılan bir soru var. motorumu sabah çalıştırıyorum ve rolantinin düşemesini bekliyomrum. düşünce hareket ediyorum. ancak ilk vitese taktığımda sanki debriyaja hiç basmıyormuşum gibi vitese bir gürültü ve sarsıntıyla geçiyor. hatta frene basmasam motor yürüyecek. bu ilk hareketten sonra tık yok. herşey normal. daha sonra şunu farkettim motoru ısıttıktan sonra 20 - 30 metre boşta ama çalışır vaziyette yürütürsem bu ilk ses ve vuruntuyu yaşamıyorum. bunun sebebi ne olabilir ? bir çözüm yolu varmı acaba?
Hocam aynı sorun bendede mevcut, vites motor soğukken ilk kez atıldığında debriyaj ayırmıyor, 1-2 kere atınca sorun kalmıyor, sanırım vites kutusuna yağ tam olarak girmiyor ilk calıştırma da, sorun olcağını zannetmiyorum.
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
-
11 Kasım 2010, 20:11
#579
öncelikle hepinize slmlar hayırlı günler kazasız belasız sürüşler ck 125 pulsarın tipine baktım gayet güzel motor fiyatıda ucuz almayı düşünüyorum motorun yakıt tankı toplam kaç lt alıyor birde sanırsam benzin göstergeleri yok bunda bu arada motordan memnunmusunuz kısaca bi özet alabilirmiyim xD şimdiden teşekkürler
-
11 Kasım 2010, 21:57
#580
gurcam adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam. ck 125 motorum var. benim kafama takılan bir soru var. motorumu sabah çalıştırıyorum ve rolantinin düşemesini bekliyomrum. düşünce hareket ediyorum. ancak ilk vitese taktığımda sanki debriyaja hiç basmıyormuşum gibi vitese bir gürültü ve sarsıntıyla geçiyor. hatta frene basmasam motor yürüyecek. bu ilk hareketten sonra tık yok. herşey normal. daha sonra şunu farkettim motoru ısıttıktan sonra 20 - 30 metre boşta ama çalışır vaziyette yürütürsem bu ilk ses ve vuruntuyu yaşamıyorum. bunun sebebi ne olabilir ? bir çözüm yolu varmı acaba?
Benzer teknoloji ile yapılan tüm motorlarda bu durum vardır. Hafif teker dönerken birinci vitese tak o zaman sarsıntı olmaz. Ben buna da gerek duymuyorum. İyi sürüşler.
cengaver29 adlı üyeden alıntı
öncelikle hepinize slmlar hayırlı günler kazasız belasız sürüşler ck 125 pulsarın tipine baktım gayet güzel motor fiyatıda ucuz almayı düşünüyorum motorun yakıt tankı toplam kaç lt alıyor birde sanırsam benzin göstergeleri yok bunda bu arada motordan memnunmusunuz kısaca bi özet alabilirmiyim xD şimdiden teşekkürler
Tipini çok güzel bulmasamda çok sağlam bir motosiklet olduğu kesin. Türkiye'de pek tanınmadığı için ikinci elini çok ucuza alırsın. Kaza veya parçalamak için özel çaba göstermezsen biraz zor eskitirsin. Depo hacmi 13 lt. Benzin göstergesine ihtiyaç duymazsın. Benzin bitince depo musluğunu yedek konuma getirip 30-40 km gidersin. Ben çok memnunum. İki konuda şikayetim var.
1. İkinci el piyasası çok düşük. Elden çıkarmak biraz zor.
2. Eskise, yıpransa, bozulsa da daha büyük bir motor alsam diye bekliyorum. 3 seneyi geride bıraktı. Eskime, bozulma bir yana, hala tam formunda.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler