Bu arada arkadaşlar benim motorun eksozu hiç hoşuma gitmiyor, korumalığı falan yok ya, ben ybr 125 eksozu takmayı düşünmeye başladım, bu konuda bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi
CK125'in egzostu fiyakalı olmayabilir. Ama sesi diğer 125cc motorlardan daha tok ve güzel. Benim egzostum açık falan olmamasına rağmen insanlar sesine bakarak "bu motor 250cc'mi?" diye soruyorlar. Egzostumun ömrü bitince fiyatı pahalı olmasına rağmen yine orijinal egzosttan şaşmam.
eksozu değiştirme sıkıştırma oranları diğerleriyle aynı değil performansın düşer balatada model adı yazmıyor ama üzerinde y222a-166-000 qty5 4x25 filan yazıyor tahminen titanın ki dir bende daha taktırmadım taktırdıktan sonra hangi modelmiş söylerim
Sıkıştırma oranları konusunda haklıymışsınız, almaktan vazgeçtim, benim motorda sapsarı ve gayet kötü bir far var, hepsiburada'dan bir far almaya karar verdim H4 modeller 3 tırnaklılar yani bizimkilere uyuyor sanırım, sizce hangisini alayım ?
http://www.hepsiburada.com/Liste/Pro...ctid=otm011517
http://www.hepsiburada.com/Liste/blu...egoryId=264114
alttaki 100 watt diyo sanırım benim aküyü mahveder pek anlamadığım için danışmak istedim
Ne yazık ki 55 Watt olanı da senin aküyü mahveder. Halojen ampul soketi farklı olduğu için uymaz. Far içini de eritir. Ben sürekli far açık kullanıyorum. Ampul 35Watt olmasına rağmen kornanın sesini zayıflatıyor.
Aydınlatma güçlendirmek için en iyi seçenek şarj edilebilir pille veya akü ile çalışan bir ilave lamba takmak. Ben kullanıyorum. Önceki sayfalara bakarsanız aldığım zaman yazmıştım. Güçlü ışık,Normal ışık, ve Flaşör modunda çalışıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:20 ----------
Benim kulladığım bu;
http://www.deltabisiklet.com/new.asp...aBisiklet,1915
Daha kuvvetlileri de var ama fiyatları yüksek.
kullandığınız ampulü bosh veya diğer kaliteli ampullerle değiştirmek çözüm oluyor üzerindekinin aynısı ama daha kalitelisi ben öyle yaptım sorun ortadan kalktı xenon filan zararlı kullanmış olanını gördüm farın içi dağılmış dalga dalga olmuş
Hocam yağ kötü durumdaymış, mali olarak zor durumda sayılırım yani castrol falan alamam sanırım. Bugün benzin alırken petrol ofisinin yağlarına baktım, fena değiller gibi 15 50 ve 20 50 var yarın almayı düşünüyorum bi tanesini hangisini alayım sizce fiyat olarak ta çok uygun 8 tl kadar. marmaris bu sıralar çokçok sıcak herkes bana sıcakta ne kadar kalın yağ o kadar iyi diyor. hangisini almayılım sizce 15 50 mi 20 50 mi ( bu arada 15 50 nin üzerinde motosiklete özel olduğu yazıyor)
http://www.poas.com.tr/PO_pdf/madeni...ot4T_15W50.pdf
budur.
9 Lira karşılığında Petrol ofisinden petrol ofisi marka 15 50 motosikletler için özel üretilmiş yağı satın aldım. fakat bugün yağı değiştirmedim yarın değiştirip size nasıl olduğunu yazarım.
Yağı incelemek isterseniz. : http://www.poas.com.tr/PO_pdf/madeni...ot4T_15W50.pdf
Bu arada yarın ehliyet sınavına giriyorum
(bundan önce ehliyetsiz mi kullanıyordun diyenlere, kask + ceket kullanınca polisler durdurmuyor. Marmaristen datçaya kadar gittim 3 tane çevirmeye girdim yine durdurmadılar. )
Yok hocam, korumalarımı asla çıkartmam, trafikte de müthiş dikkat ediyorum, bu arada sınavım iyi geçti sanırım 1 ay sonra ehliyet sahibiyim.
15 dk önce yağı değiştirdim, sanki vites geçişlerim daha iyi oldu içindeki yağ resmen mahvolmuş, simsiyah ötesi yapışkan bir hale gelmiş, bundan sonra ayda 1 yağ değiştirmeye karar verdim.
ayda bir değil her 1000 km bir değiştirmelisin canavar gibi kalır motorun kaliteli yağda önemli castrol 10 40 kullanıyordum 80 ml yağ yakan motor elf 15 50 de 50 ml nin altına düştü 43700 km deyim daimi uzun yol yapıyor motor yoksa haftalarca çalışmadığı oluyor ama tek marş yine yollarda
Ben yağ değişimi konusunda fabrika verilerine sadık kalmayı tercih ediyorum.
2000 km de bir Castrol Power1 4T 15W-40 kullanıyorum. Motorum 3 yıllık. 13000 km lerdeyim. Yağ eksiltme problemim yok. Ciddi bir yağ eksiltme durumu olursa yağ değişimini erkene almak yerine motor yaptırmayı tercih ederim.
ben bu motoru yeni aldım. motorda nerdeyse hiç serilik yok tekken bile zor kalkıyor gibi ama otobanda düz yolda 115/120 hafif egimde 135-140a yaklaşıyor sizin motorlarda böylemi..
Now the world is gone. Im just one.
debriyaj balatası ve sibop ayarlarını kntrol ettirmeni tavsiye ederim ybr den daa hızlı hatta cbf le bile kafa kafaya gidiyor son süratte geçiyor ben çok memnunum benim yağ bin km de kararıyor ondan değiştiriyorum uzun yol yaptığım içinmi çabuk kararıyor acaba yoldada baya sürat yapıyorum 100 ün altına hiç düşmeden en az 80 km gidiyorum 150 km den fazla yolda yaptığım oldu durmaksızın sübaplar uğultuya başlıyor çok ısınınca
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------
vn 750 den sonra bu bisiklet gibi gelir normaldir c 800 kullanırken buna binince bisiklet gibi kullanıyordum şimdi sadece bunu kullandığım için normal geliyor sadece yokuşlarda sorun yaratıyor 60 lara kadar düştüğüm dik yokuşlar oluyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------
motor yaptırmak sadece parçaları 6 ay önce 700 tl yi geçiyordu senin motorun üretim tarihi kaç parçalarının üzerinde yazıyor bildiğim kadarı ile bu motorlardan iki ayrı seri geldi ilk seri 100bin km dayanıyor diye biliyorum
Hocam ilk seri olup olmadığını nasıl anlarız ? Benimki 2005 Model, 1500 e aldım ben, 3-4 tane tamırcıye gösterdım hepsi tanıdık, ufak tefek sorunları var dediler, ( fren balatası, civataların sıkılması vs vs.) motoru ne durumda dedim çok iyi gibi duruyor dediler, 30000 deyim şuanda, sizce yağ yakmadan kaç bine kadar gider ?
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
Evet bugün bir arkadaş Yamaha YBR 125 İ ile kafa tuttu.
Motoru modifiyeli, yoshimura eksozu, iridyum bujisi var.
Benim debriyaj balatam hafif bitik, hava filtrem kirli, eksozum orjinal, zincirim kötü durumda olduğu halde kabul ettim, dümdüz ve boş bir yolda denedik, ben önden fırladım, 3 te bana yetişti tekrar, 4. vitese kadar kafa kafaya geldik, 4. viteste 105 veya 110 dum, 5 e attım benim motor bayıldı 5 ten sonra geçti beni 120 ye kadar gittim ama 2 metre falan farkla YBR 125 e geçildim sizin motorlarda bayılıyor mu acaba
Dipnot:Motorumu yaptırdıktan sonra bulcağum oni
[B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]
benimkinde yok ybr kim ya cbf le kapışıyorum hemde ikişer kişi düz yolda tokat yokuşlar kafa kafaya debriyaj balatası ve sibop ayarlarını yaptır sonra gelsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------
daha 40 binde filan başlar yağ yakmaya o da bir kaç ml lerden bahsediyorum 2008 in son zamanlarına doğru modelin motor parçalarındaki kalite değişti sen hava ayarlarını filan yaptır kendine gelir motor buji yi de kontrol etmelisin
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)