Kymco CK 125 hakkında herşey...
Reklamlar
-
25 Şubat 2010, 23:17
#441
mondial50tt adlı üyeden alıntı
ck 125 kullanıcılarına bir sorum olacak benim 23 binlerde honda activa 2006 model motorum var ve 2008 model 2binlerde bir ck125 ile takas düşünüyorum sizce nasıldır ck nın satışı ilerde sorun olabilir gibi geliyor, birde ben activa ile 300 km lik yola gidiyorum ck yı alırsam 500-600 km lik yol yapmayı düşünüyorum ck bunu kaldırır mı, ( simdilik ck sahibiyle konustuk 2 hafta içinde netleşecek hersey ilerde topic de açabilirim fakat önce siz değerli kullanıcı yorumlarını merak ediyorum)
kısaca söylemek gerekirse 120 km yol aldım dün 100 ün altına hiç düşmedim tek seferde gittim ki benim motor artık yaşlanmaya başladı 41000 oldu dönüş yolunuda aynı şekilde hatta ara ara 120 üstünde tuttum yağmur geliyor diye sonuç daha hiç yolda kalmadım 2005 modelyolda cbfi bile yoruyor ondan daha az servise gidiyorum 40000 km de 1500 km de bir yağ değişimi 250 ml eksiltme yapıyor satmak için alma satması zor oluyor bu makinayı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------
deliberk adlı üyeden alıntı
[IMG]
[/IMG]
[IMG]
[/IMG]
[IMG]
[/IMG]
ledlerimi taktım fakat sadece parklarda yanıyor ben normal ve uzunlardada yanmasını istiyorum nasıl bağlamam lazım acaba
değişik bir çalışma olmuş aydınlatmaya faydası filan nasıl oluyor aydınatma yetiyor ama güzel sislere benzer birşeyler filan de kötü olmaz daha farklı bir yerlerede montaj yapabilirdin daha hoş duracaktır
Reklamlar
-
27 Şubat 2010, 14:50
#442
mondial50tt adlı üyeden alıntı
ck 125 kullanıcılarına bir sorum olacak benim 23 binlerde honda activa 2006 model motorum var ve 2008 model 2binlerde bir ck125 ile takas düşünüyorum sizce nasıldır ck nın satışı ilerde sorun olabilir gibi geliyor, birde ben activa ile 300 km lik yola gidiyorum ck yı alırsam 500-600 km lik yol yapmayı düşünüyorum ck bunu kaldırır mı, ( simdilik ck sahibiyle konustuk 2 hafta içinde netleşecek hersey ilerde topic de açabilirim fakat önce siz değerli kullanıcı yorumlarını merak ediyorum)
ikiside farklı tarz motosikletler biri scooter öteki commuter ,öncelikle tarz değiştireceğini göz önüne almalısın scooterin kullanım rahatlığını ck da bulabilceğini pek sanmıyorum, bence en güzeli üstüne binip deneyerek almak ,eğer sürüşü hoşuna giderse kullanımıda rahatsa, titreşimi benzin tüketimide azsa ve sana hondayı aratmayacağı hissinide veriyorsa değişilebilir ,ayrıca kymco lar genel olarak çok sağlam motor yapılarına sahip ama titreşim konfor olarak japonlara göre biraz daha kötüler ,ck nında dayanıklı bir motosiklet olduğunu söylebilirim , denemeden kesinlikle alma sonra kafanı böyle yaparsın
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
28 Şubat 2010, 00:52
#443
sehir içinde ne kadar zorlanırım bilmiyorum ilk vitesli tecrübem olacak sayılır, hondayla 300 km lik yol yaptım fazlada yorulmadım yazın 500 km lik yol yaptığımda beni hondadan daha fazla yorar mı hondada titreşim yok 90 i gecersen var bende 80-85 arası gidiyorum zaten, t,treşim oturuş pozisyonu vs vs beni hondadan az mı yorar fazla mı
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
28 Şubat 2010, 03:40
#444
mondial50tt adlı üyeden alıntı
sehir içinde ne kadar zorlanırım bilmiyorum ilk vitesli tecrübem olacak sayılır, hondayla 300 km lik yol yaptım fazlada yorulmadım yazın 500 km lik yol yaptığımda beni hondadan daha fazla yorar mı hondada titreşim yok 90 i gecersen var bende 80-85 arası gidiyorum zaten, t,treşim oturuş pozisyonu vs vs beni hondadan az mı yorar fazla mı
buna sen karar vereceksin kullanmadan denemeden takas yapmamanı söylememin nedenide bu , bende senelerce scooter kullandığım için scooterin rahatlığını ve konforunu vitesli motosikletlerde bulamıyorum, eğer uzun yol istiyorsan 250cc lik bir piaggio,yamaha,honda,sym,kymco gibi markaların scooterlerine bakmanı öneririm SYM ve kymcoda daha uygun fiyatlı sağlam scooterler bulabilirsin mesela sym hd200 gibi,125cc lik commuter tarzı motosikletler sana ne kadar zevk verir bilemiyorum ben şahsen ybr 125 ten hoşlanmamıştım, oysa birçok kişi çok büyük zevkle kullandığını söylüyor,birazda senin motorundan ne beklediğine göre değişiyor, tamamen zevk meselesi bu işler ...
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
28 Şubat 2010, 11:57
#445
Tolme adlı üyeden alıntı
buna sen karar vereceksin kullanmadan denemeden takas yapmamanı söylememin nedenide bu , bende senelerce scooter kullandığım için scooterin rahatlığını ve konforunu vitesli motosikletlerde bulamıyorum, eğer uzun yol istiyorsan 250cc lik bir piaggio,yamaha,honda,sym,kymco gibi markaların scooterlerine bakmanı öneririm SYM ve kymcoda daha uygun fiyatlı sağlam scooterler bulabilirsin mesela sym hd200 gibi,125cc lik commuter tarzı motosikletler sana ne kadar zevk verir bilemiyorum ben şahsen ybr 125 ten hoşlanmamıştım, oysa birçok kişi çok büyük zevkle kullandığını söylüyor,birazda senin motorundan ne beklediğine göre değişiyor, tamamen zevk meselesi bu işler ...
sağolasın o zaman en iyisi denemek, bende 5 yıldır scooter kullanıyorum baya alıştım
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
Kymco Grand Dink kilometre saatinin 10km fazla gösterdiğini daha önce okumuştum. CK125'in kilometre saatinin doğruluğunu otomobil ile test etme şansım olmuştu. Aynı çıkmıştı. Bugün tekrar denedim. Otomobil önümde 40 , 50 ve 60 km/h hızlarda sürati sabitleyip dörtlü yakarak bana haber verdi. Tekrar tekrar denedim. Bire bir aynı çıktı. Eğer CK125'in kilometre saati yanlış gösteriyorsa demek ki wolksvagen otomobillerin ki de yanlış gösteriyor. Navigasyon cihazı haricinde hiçbir farklılık vereceğini de sanmıyorum. Tabii ki kilometre saatiniz bozuk değilse. İyi sürüşler.
-
kilometre saati zamanla sapma yapmaya başlıyor 10 km filan en başlarda doğru ölçüyor hatta ufak cc li japonlarda bunu bilerek yaptıkları modeller bile varmışhonda yamaha suzuki filan açıkladı bunu can güvenliği diye ama artık böyle bir şey yapıldığını sanmıyorum 5000 km de bir bunu kontrol edersen farkı görmeye başlarsın birde bu km ölçen cihaza sapmalara karşı ayar yapılabiliyormu bilen duyan varmı
-
bizim makinalarda karbüratörun oradaki pis benzin ve tortuyu atmaya taruyan bir vida vardı daha önce yapmıştım onu hafif gevşetince pis benzini tortu dökülüyodu ama o vidayı bulamadım bu gün
-
iyice kontrol et istersen o vida çıkarsa karbüratörden benzin kaçagı olur üstüne benzin akmıssa sarı bir tortu yapmış olabilir ondan belki görememişsindir
-
Daha önce resmini verdiğim ön grenajın bağlantı yerinde bir çok çatlamalar oldu. Çok zayıf imal edilmiş ne yazık ki. Fiyatı uygun. Fakat çok zayıf üretilmiş. Karbon kaplatarak durumu düzelmek istedim. Fakat bütün aramalarıma rağmen bulamadım. Sonunda mat siyah folyo ile kaplattım. Hem çatlakları kapatıp yapıştırdı. Hemde mat siyah daha güzel oldu.
-
arkadaşım ön grenaj dediğin sanırım ruzgarlık eper o ise catlamaları ısıtarak sanırım onarabilirisin
-
03 Nisan 2010, 11:00
#452
CK125 için MGK İridyum ve Platin Bujiler
NGK nin yayınladığı listeye göre CK 125 için aşağıdaki bujiler uygun.
Platin : NGK DR8EVX (No: 6354)
İridyum : NGK DR8EIX (No:6681)
-
05 Nisan 2010, 00:32
#453
ngk platin kullanıyorum ben çinli bujilerden sonra harbiden motorun çalıştığını birşeyler yaktığını hissettirdi çekişte değişti baymıyor pek yolda ama orj japon üretimi
-
11 Nisan 2010, 20:00
#454
-
14 Nisan 2010, 02:03
#455
merhabalar, bu topikte yeniyim...
vaktiyle kanuni 150 c kullanmış birisi olarak biraz tecrübem var.
Kanuniyi kesinlikle tavsiye etmiyorum ve nedenlerini o topikte açıklamıştım.
Kymco ile ilgileniyorum ama;
uluslararası sitesinde ck125 değilde sadece Pulsar teşhir ediliyor. görünen o ki Pulsar kesinlikle daha estetik. Türkiye sitesi, neden CK125 ile Pulsarı aynı gibi gösteriyor bilen varmı. Pulsar da ilave olarak çok şık bir siper, arka lambalar ve gösterge var. Uluslararası sitesinde verilmeyen bir modeli Türkiye Distirbütörü nereden bulup da satıyor. Pulsar satılsa çok daha iyi değilmi ?
YBR ve CBF üstten eksantrikli diye biliyorum ,bu yüzden az ses ve titreşim yapıyolarmış. CK125 in sistemi hakkında bilgi sahibi olan varmı?
abladığım; yakıt sarfiyatı sınıfı için makul. en hesaplılardandır sanırım.
sanırım artık YBR satışı da yok(ihtilafdan dolayı).
iyi bir alternatif eksilmiş durumda.
görüşlerinizi paylaşmanızı umarım.
-
14 Nisan 2010, 11:51
#456
herobike adlı üyeden alıntı
merhabalar, bu topikte yeniyim...
vaktiyle kanuni 150 c kullanmış birisi olarak biraz tecrübem var.
Kanuniyi kesinlikle tavsiye etmiyorum ve nedenlerini o topikte açıklamıştım.
Kymco ile ilgileniyorum ama;
uluslararası sitesinde ck125 değilde sadece Pulsar teşhir ediliyor. görünen o ki Pulsar kesinlikle daha estetik. Türkiye sitesi, neden CK125 ile Pulsarı aynı gibi gösteriyor bilen varmı. Pulsar da ilave olarak çok şık bir siper, arka lambalar ve gösterge var. Uluslararası sitesinde verilmeyen bir modeli Türkiye Distirbütörü nereden bulup da satıyor. Pulsar satılsa çok daha iyi değilmi ?
YBR ve CBF üstten eksantrikli diye biliyorum ,bu yüzden az ses ve titreşim yapıyolarmış. CK125 in sistemi hakkında bilgi sahibi olan varmı?
abladığım; yakıt sarfiyatı sınıfı için makul. en hesaplılardandır sanırım.
sanırım artık YBR satışı da yok(ihtilafdan dolayı).
iyi bir alternatif eksilmiş durumda.
görüşlerinizi paylaşmanızı umarım.
İthalatçı firmalar ellerindeki stoklar bitmeden yeni model getirmiyor. Bu nedenle Pulsar gelmiyor. Fakat Kymco Quannon Naked modelini üretince Pulsar'da eski durumuna düştü. CK125'ten sonra Quannon 125'in getirilmesi daha mantıklı olur bence.
YBR125'in satışı var. sahibinden.com'dan bakabilirsin.
-
14 Nisan 2010, 12:40
#457
dün arka fren balatasını değiştirdik. Sağolsun forumdan bir arkadaşım uğrayıp halletti. Mondial MCT 250 balatası bizim arka balatanın aynısıymış arkadaşlar aklınızda olsun.
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
-
14 Nisan 2010, 15:10
#458
ck 125 uluslararası sitesinde artık teşhir edilmiyor, Pulsar teşhir ediliyor derken; sitede bir de Zing diye bir model varki, kesinlikle daha rahat bir motor.
Silkar Otomotiv Zing modelini getirerek müşterilerini rahat bir selede ve daha güvenli bir yol tutuş ile seyahat ettirmeli. Ck125 in ise artık devri bitmişitir.
Pulsar ve Zing gibi yeni modeller için Silkar'ı rahatsız edin derim.
Modasını geçenleri Türk tüketicisine itelemesinler artık.
-
15 Nisan 2010, 21:58
#459
Silkar girişimci bir kurum değil belliki...
Daha önce, Venox modeli için 2010 da satılmayacak demişlerdi.
şimdi de son cevaplarını sizinle paylaşıyorum.
ne kadar dandik mal varsa getiriyorlar, kaliteli olanlar başka milletlere.
CK125'i neden Pulsar adıyla da tanıttıklarını sordum.
sonrasında Zing - Pulsar modellerini Türkiye'ye kazandırmalarını tavsiye ettiğim mailime cevap yine olumsuz oldu;
Sayın ......................,
Öncelikle ilginize teşekkür ederiz.
İthalatını yapmış olduğumuz CK 125 modelinin daha önceki teknik belgelerindeki ticari tanımı "Pulsar" olduğundan, tanınan ismi Pulsar'dır.
Fakat şu an teknik belgelerinde bulunan ticari adı CK 125'tir. Pulsar tanımı bilgilendirme amaçlı sitemizde kullanılmaktadır.
Zing ve Pulsar 2010 ithalat programımızda bulunmamaktadır. Bu nedenle fiyat bilgisi mevcut değildir.
Saygılarımla,
Nurfer Kama
Satış Dept.
SİLKAR Otomotiv San. ve Tic. A. Ş.
Maltepe Mah. Hastane Yolu Sok. No:1 34010
Zeytinburnu / İSTANBUL-TÜRKİYE
É : (0212) 567 95 50
-
19 Nisan 2010, 04:14
#460
benım motorda yokusta zayıf kalıor.motor seri 140 ı gordum ama yokusda kendını gosteremıor. acaba ??
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:54 ----------
ilkere_14 adlı üyeden alıntı
Orası öle bilader ck 125 ile düz yolda 2 kişi max kaç km yaptınız....?
motorun uzerıne yattık 140 gorduk ama zorla yanı xD
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler