m oil yağ mı ben castrol power 1 den şaşmam. (gerçi ybr var bende )
acemi60; motorunun ilk baştaki çekişinin düşüklüğü devirsiz kullanmandan kaynaklanıyor.,
güle güle kullan motorunu, tekerin düz bassın
m oil yağ mı ben castrol power 1 den şaşmam. (gerçi ybr var bende )
acemi60; motorunun ilk baştaki çekişinin düşüklüğü devirsiz kullanmandan kaynaklanıyor.,
güle güle kullan motorunu, tekerin düz bassın
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
1 yıla yakın ck125 kullanmış biri olarak saydıklarınıza katılmıyorum. 2005 olmasına rağmen ne paslanma oldu ne başka birşey. ayrıca son hızı ve ataklığı ybrden fazla. Tek eksisi vibrasyondur.
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
arkadaşlar bi sorum olacak kymco ck 125mi yoksa honda cbr 125mi daha iyi? :S
YBR 125 CK125'ten daha kaliteli bir motor. Bunda kuşku yok. Ama yazdıklarının bazıları yanlış. "ben olsam CK125 yerine 2 bin lira verip 2006 model YBR alırım" demişsin. Tercih senin. Ama yanlış tercih. Şöyle dersen doğru tercih olur; "2006 model yıpranmış bir YBR alacağıma sıfır bir CK125 alır rahat ederim".
Benim motorum iyidir inadını çocuklara uygun bulurum. Yazdıklarına vereceğim cevaplar şunlar;
1- daha atak // CK 125 ataklık konusunda oldukça iyi. (daha iyisi için bakınız daha yüksek cc.)
2- Vibrasyon CK 'ya göre en az// Doğru.
3- Bol yedek parça// Doğru ve eksik(CK 125'in yedek parçası daha pahalı)
4- Gidon tutuş ve oturuş pozisyonuna göre daha kullanışlı// Yanlış. CK 125'in oturuş ve gidon tutuşu sorunsuz.
5- daha fazla kullanıcı ve 2. elde daha çok tutuluyor // Doğru.
6- motosiklet üzerindeki parça kalitesi/ günlerce yağmur altında kalsa 1 mm pas yok.CK 10 dk yağmurda kalsa citatalarda paslanma olur// Yanlış. Motorum 2 yıldır yaz kış faal. Daha paslanma yok.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 PM ----------
Castrol power1 4T 15w40 kullanıyorum. Benim motora uygun olanı bu. Motorumu ilk aldığım zaman bazı şikayetlerim vardı. senin dediğin gibi devirsiz kullandım. Kesinlikle 5000 deviri geçmedim. Ayrıca motor sübapları gevşek durumdaymış. Periyodik bakımda sübap ayarı yapılıp motor bir kaç bin km doldurunca mükemmel bir hale geldi. İyi sürüşler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 PM ----------
Hangisi daha iyi bilemem ama naked olmadığı için CBR125 R'nin tipini beğenmiyorum.
tşkler acemi60 demekki benim lamba patlakmış akşam bi bakarım motoru yeni aldığım için pek bi bilgim yok
cc yükseltmek istiyorum. Bu nedenle CK 125'imi satıyorum.
http://www.sahibinden.com/cok_iyi_du...XQQdisplayitem
iyi ramazanlar arkadaşlar,ck125 hakkında yazdıklarınızı okudum.sağlam olduğunu titreşimin fazla olduğunu parçasının pahalı olduğunu yazmışsınız.yakıt konusunda sizden net bir fikir edinemedim.ybr125 den dahamı fazla yakıyor bende karar aşamasındayım.cevap yazıcak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar 3000km bakımdan sonra motorda redline seviyesinde yüksek vibrasyon almaktayım, sizce ne olabilir??? bakımdan önce vibrasyon yoktu. Bütün vidalar sıkılınca vibrasyon arttı galiba :S
bu motoru almak büyük bir hatadır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:35 AM ----------
[/COLOR]
redline kadar dayarsan tabiki titrer makina[/QUOTE]
Bakımdan önce vibrasyon yoktu makinede. Ben ck125 de 140km hıza ulaştım ( devir saati 11 deydi :D) Bakımda usta bana vidaların baya gevşemiş dedi ama makine bu kadar vibrasyona girmiyordu ve eski çekişide düştü bir anda. karbüratörün depoya çarptığı için hafif bir oynama yapmıştık, eski haline çevirdik ama gelişme yok :S
Herkes gibi benimde Vitesin zor geçmesi sıkıntısı var. Özellikle 1 ve 2 de :S
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:24 PM ----------
Ufak tefek eksikleri olsada sınıfındaki ler arasında fiyat ve kaliteyi göze alırsak 10 üzerinden 8 alacak bir motor.
aynen öyle ve kesinlikle hata değil arkadaşlar. bu paraları kesinlikle hakeden bir motosiklet. titreşim konusundan bende muzdaribim 19.200lerdeyim ve titreşimi artık rahatsızlık verebiliyor. bu konuda fikri olan arkadaşlar var mı?
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
Bakımdan önce vibrasyon yoktu makinede. Ben ck125 de 140km hıza ulaştım ( devir saati 11 deydi :D) Bakımda usta bana vidaların baya gevşemiş dedi ama makine bu kadar vibrasyona girmiyordu ve eski çekişide düştü bir anda. karbüratörün depoya çarptığı için hafif bir oynama yapmıştık, eski haline çevirdik ama gelişme yok :S
Herkes gibi benimde Vitesin zor geçmesi sıkıntısı var. Özellikle 1 ve 2 de :S
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:24 PM ----------
Ufak tefek eksikleri olsada sınıfındaki ler arasında fiyat ve kaliteyi göze alırsak 10 üzerinden 8 alacak bir motor.[/QUOTE]
Arkadaş redline girmek bir yana dibini bulmuş. Arkadaşlar Bu CK125'in Türkiye'ye gelmeyen yeni modellerinde redline 8000 devirde başlıyor. CK125'i de 125 cclik bir motor gibi kullanmak isteyen 8000 deviri yani 100km/h hızı geçmez. Bu hızdaki vibrasyon ise rahatsız etmiyor. Bugüne kadar vibrasyon derdim olmadı. Ama en fazla gördüğüm hız 110 km/h. Hadi arada bir kısa süre için 110 görülebilir. Bu motora 600 cc muamelesi yaparsanız oda size cebi kaşınan adam muamelesi yapar. Bana göre Kymco japonlara yakın bir kalite ve sağlamlığa sahip.
Ben motorumu satışa çıkardım. Benimki gibi 2 senelik bir Hyosung Comet 250'yi takas için inceledim. Motor tamamen dökülmüştü. Silindir kapaklarından yağ sızmıştı. Takastan vazgeçtim Hyosung'da gözümden düştü. Bir Suzuki GS500 sahibi de takasa razı oldu. Fiyatta anlaşamadık. CK125'in tek eksisi var. İkinci eli çok ucuz da versen müşteri bulmak zor oluyor. Bunu da yeterince tanınmamasına ve Yamaha'dan bile pahalı yedek parça fiyatlarına bağlıyorum.
acemi60
Hocam moturunu gördüm gerçekten güzel, allah nazardan saklasın. Motoru yakından görmek isterim ( alıcı değilim ) bende üsküdar tarafında oturuyorum. 50 msj olmadığı için özelden yazamadım.
Yaklaşık 1,5 aydır motorum sahibinden.com'da satıştaydı. Satabilmek için fiyatı 1400TL yaptım. Yanında aksesuar ambalajında yedek parçalar koydum. Hatta Uydu anten hediye edicem dedim. Satılmadı. CK125'in ikinci elinin biraz hareketsiz olmasından mı yoksa ekonomik krizden mi bilmiyorum. Ben de motorumu satıp daha büyük bir motor alma fikrinden vazgeçtim. Bedava verecek halim yok. Taş gibi motor. Daha uzun yıllar binerim. CK 125'çilere selamlar.
arkadaşım sen bilirsin ama o makina sana oralama 3bin lirayaya geldi ve yarı fiyatına nerdeyse satışa cıkartın tabi senin tasarrufun ama bence de o fiyata vermemen iyi olmuş ben 13bin km geldim neredeyse hiçbir sorun yaşamadım yaşayacağımıda sanmıyorum inşallah yıllarca sorunsuz kullanırız
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:47 AM ----------
devirini düşük tutmazsan yokkuşda bir sıkıntı yaşatmıyor
Yokuş çıkamama olayı özet olarak şöyle;
1. Rodaj kurallarına sıkı sıkıya uydum 5000 deviri geçmedim. Bu nedenle yokuşta istediğim gücü bulamamıştım.
2. 1000 km bakımında motorun siboplarının gevşek olduğu ortaya çıktı ve ayarlandı. Gevşek sibop nedeniyle çekişi düşüktü.
Şu anda maşallahı var. Yokuştada düzdede kedi gibi çevik.
Kullanacağımdan değil ama istediğim zaman elimin altında 140-150km/h olsun diye büyük motor almayı düşünüyordum. Ama vazgeçtim. Eskitene kadar CK125'e devam. Kolay eskiyeceği de yok gibi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)