Gilera Nexus 500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Nexus 500
Tutkularından vazgeçmeyenlere ...
Hızlı, pratik ve şehirli!
Hızın, konforun, sonsuz keyfin ve elbette özgürlüğün takipçisi olmak ...
Scooter kullanmaktan vazgeçemeyen, ancak daha hızlı motosiklet arayanların tercihi kısaca budur. Şehir içinde ideal kullanım imkanı sağlayan Gilera Nexus 500, rahat ve sportif görüntüsü ile kendine özgü tarzını en iyi şekilde yansıtmayı başarıyor.
Tasarım
Tasarımında kullanışlı ve işlevsel özellikleri ağır basan Gilera Nexus 500’ün selesinin altında entegral kask bölmesi bulunuyor. İçeri giren, yeni arka ayak koyma yerleri motosikletin tasarımı ile son derece uyumlu ve her boydaki sürücünün rahat seyahat etmesini sağlıyor.
12’’lik çelik jantlı ön lastiği ve 220 mm’lik disk frenleri sayesinde frenajı mükemmel kılan Gilera Nexus 500 ’ün ışıklandırma ve priz sistemi, kullanıcısına maksimum rahatlık sağlamayı amaçlıyor.
Göstergeleri analog ve dijital bir panelden oluşan Gilera Nexus 500’de bulunan sağ elinizin işaret parmağı ile kolayca basabileceğiniz bir düğme, mevcut tüm bilgileri görsel hale getiriyor.
Oturma yerinin ayarlanmasına yarayan yeni düğme sayesinde en rahat en sportif sürüşü ve mükemmel yol tutuşu sağlıyor.
Motor
4 zamanlı, 4 sübaplı elektronik enjeksiyonlu güçlü motoru ile doğaya saygılı olan Gilera Nexus 500, 40, 1 beygir gücünde ve Euro2 normlarına uygun olarak üretiliyor.
Aksesuarlar
Standart Aksesuarlar
• Ön cam
• Sele altı bölmesi
• Immobiliser sistemi
Opsiyonel Aksesuarlar
• Motor ile aynı renk kask seçenekleri
• Motor ilse aynı renk arka çanta seçenekleri
• Branda
• Diz örtüsü
NEXUS 500
Motor
Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
Şasi
Çift kaplamalı çelik boru
Silindir hacmi
460 cc
Ön süspansiyon
Hidrolik furş ile 41 mm boru çapı
Arka süspansiyon
Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Silindir çapı
92 mm
Silindir kursu
69 mm
Ön fren
260 mm çift disk ile
Arka fren
240 mm disk ile
Max. güç KW - HP
40,1 hp
Max. tork
43 Nm 5.500 devirde
Jant ölçüleri
Ön: 15”x3,50” Arka: 14”x4,50”
Yakıt besleme
Enjeksiyon
Ön lastik
İç lastiksiz 120/70-15”
Arka lastik
İç lastiksiz 160/60-14”
Yakıt türü
Kurşunsuz benzin 95 oktan min.
Dağıtım
Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme
Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma
Elektrik, otomatik jigle ile
Aks aralığı
1.515 mm
Uzunluk
2.090 mm
Genişlik (en geniş yer)
765 mm
Yağlama
Islak karter, pompa ile
Sele yüksekliği
780 mm
Karter yağ kapasitesi
1,7 lt
Kuru ağırlık
195 kg
Soğutma
Sıvı ile
Yakıt deposu
15 lt 2,8 lt yedek içinde
Debriyaj
Otomatik, kuru tip santrifüjlü
En yüksek h›z
160 km/h
Vites
Değişken kayıplı aktarım sistemi
Egzost çıkışı
Euro 2 normlarında
MODEL
NAKİT FİYAT (15.11.2007)
NEXUS 500
15.216 YTL
NEXUS 250
11.199 YTL
RUNNER 200
7.964 YTL
Not: Alıntıdır...
(Bu motor hakkında görüşlerinizi bekliyorum.. şimdilik ikinci el olarak düşünüyorum.. tip olarak ve özellik olarak çok hoşuma gitti.. benim motorun "babası" versiyonu..)
bunlarda bazı videolar.
http://www.youtube.com/watch?v=_zZxU08HRQs
http://www.youtube.com/watch?v=T6h_V...eature=related
Reklamlar
-
Benimde yolda gördüğümde dikkatimi çekmişti. Ama sanırım parça sorunu var. Dikkat etmeni öneririm.
-
motosikletin ferrarisi derler kendisine
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
-
Sanırım bu kulvarda başka ferrarilerde var mesela benim makina gibi nede olsa scooter'ların atasıdır.Unutmayalım yani.
-
piaggio x9 500 ile yakın özelliklere sahip yanılmıyorsam..
-
sitemizde tanımsız nickli arkadaşta vardı şile ye gitmiştik beraber uzuyor uzuyor uzuyordu,ben arkasından bakıyordum kendisi motoru sattı ama bilgi alabilirsin kendisinden
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
Scooter'e devam edersem ilk tercihimdir kendisi.YAlnız şöyle bir ayrıntı var,bu motorun makine dairesi Kymco tarafından üretiliyor.Yani Xciting500'le yakın akrabalar.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
Ahmet cok guzel bır makına alabılırsen hayırlı olsun bence cok ıyı bı secım olur.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
SAKİ adlı üyeden alıntı
Sanırım bu kulvarda başka ferrarilerde var mesela benim makina gibi nede olsa scooter'ların atasıdır.Unutmayalım yani.
Eğer güç yanında konforda istiyorsanız Scarebeo 500 de gayet güzel makina.... Tam uzun yol scooteri... Az yakıtı ile de göz dolduruyor....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
ayın 21 inde test sürüşüne gidiyorum nexus u park ormana izlenimlerimi aktarırım dostum
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
-
-
20 km geçemiyomuyuz şimdi olmadı işte.ama kullanmak için sabırsızlanıyorum açıkçası
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
ozrace adlı üyeden alıntı
20 km geçemiyomuyuz
şimdi olmadı işte.ama kullanmak için sabırsızlanıyorum açıkçası
evet belki senin gideceğin zaman hava düzgün olursa yollarda çamur olmassa daha uzun mesafe gidersin inşallah.. birde uzunda gitsen hızlı gideceğini sanmıyorum çünkü önünde yetkili kişi oluyor onu takip ediyorsun.
-
bende begenıyorum ılerde alırım inşallah
-
güzel bir scooter.yakıt durumu nasıl acaba?birde anlamadığım bişey var.bu scooter otomatik vites değilmi?e otomatik vites ise neden devir göstergesi koyuyorlar?
-
Devir göstergesi olacak tabi kaç devirde gittiğini görmek daha sağlıklı kullanmaktır.Yokuş yukarı çıkarken gazı ne kadar açacağını rahatlıkla görebilirsin olmasaydı yükleneceksin gaza ve fazla devirde yokuş çıkacaksın halbuki daha az gaz vererekte o yokuşu çıkabileceğini bakarak anlıyorsun çok güzel bence,yani motorun sesini dinlemektense göstergeye bakmak daha güzel. Enjeksiyonlu olduğu için 150 cc lik bir scooterdan daha az yakar,benimde motorum 500 cc ve enjeksiyonlu ve km de 11 kuruş yakıyor yani full enjeksiyon olduğu için hesaplı.İnsanlar 500 cc olunca zannediyorlarki km de 25 kuruş yakar tek silindir ve teknoloji bir motor ne kadar yakacakki.
-
SAKİ adlı üyeden alıntı
Devir göstergesi olacak tabi kaç devirde gittiğini görmek daha sağlıklı kullanmaktır.Yokuş yukarı çıkarken gazı ne kadar açacağını rahatlıkla görebilirsin olmasaydı yükleneceksin gaza ve fazla devirde yokuş çıkacaksın halbuki daha az gaz vererekte o yokuşu çıkabileceğini bakarak anlıyorsun çok güzel bence,yani motorun sesini dinlemektense göstergeye bakmak daha güzel. Enjeksiyonlu olduğu için 150 cc lik bir scooterdan daha az yakar,benimde motorum 500 cc ve enjeksiyonlu ve km de 11 kuruş yakıyor yani full enjeksiyon olduğu için hesaplı.İnsanlar 500 cc olunca zannediyorlarki km de 25 kuruş yakar tek silindir ve teknoloji bir motor ne kadar yakacakki.
bilgilendirdiğin için teşekkürler.
-
2.el de bulmuştum bi tane bu yakınlarda italyanlara bakan servisime götürdüm uzun süredir teknik destek aldığım ustamın motora dokunmadan söylediğini yazayım sen düşün gerisini ''alıpta ne kendini üz ne bizi strese sok!'' sebebini sorduğumda aldığım cevapta gayet açıklayıcı '' çok kaliteli bi makina ama en ufak parça sorununda 1-1.5 ay beklemeyi göze al '' benden bu kadar üstat...
BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM KAFAM GÜZEL OLMADIKÇA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler