500 km gitmek için 4 bin deviri geçmiyor musunuz ne yapıyorsunuz çok merak ediyorum. Ben surekli 8-9 bin devirlerde geziyorum Max 320km de yedeğe düşüyor
500 km gitmek için 4 bin deviri geçmiyor musunuz ne yapıyorsunuz çok merak ediyorum. Ben surekli 8-9 bin devirlerde geziyorum Max 320km de yedeğe düşüyor
Bişey yaptığım yok valla 70 ile 80 arası gidiyorum devir filan bakmıyorum hiç şimdi 1 litre benzin aldım arka çantada duruyor ve yedeği kac km gidecek bakalım
Bazı modellerde ön far yuvarlak bazılarında değil bunun sebebi nedir? Yuvarlak farlı modeller üretiliyor mu hala?
Evett yedekte bitti çantadaki 1 lt bidon benzini koydum şimdi
47 km gitti yedek
494+47=541 km toplam yani tam dolu depo ile 542 km kullanam kılavuzunda 13 litre diyor ama yedek 2,6 diyor bu 13 lt içindemi dışındamı onuda anlayamadım öyle ise yedek 1 lt ediyor teorik olarak yani 47 km üzerinden
2014 model YBR kullanıyorum. Aldığımdan beri yakıt tüketimini ölçmemiştim. Benzin hortumunu sökerek depoyu tamamen boşalttım. Shell'den aldığım 1 litre benzini koyup, ortalama kullanım ve ortalama kullanımın bir tık üstü ile 37 km yaptırabildim. 10 km mesafeyide 100 km hız üstü kullandım. Ben bu şekilde ölçtüm.
Selamlar,
Kullandığım YBR 2016 model ve yaklaşık 13.370 km oldu. Benzin ve bakım masraflarını not ederim, aldığımdan bu yana;
Toplam tüketilen benzin 335 Litre.
Ortalama 2,5 Litre/100 km sonuç çıkmakta.
Bir keresinde 499. km de reserve düştü. Genelde 350 km de depoyu doldurmaktayım.
YBR candır
Selamlar, sevgiler...
Benim ortalamada 2.4 civarı. 2.5 üzerine çıkmıyor. Başkada hiçbir masrafı olmadı iki yıldır. Saat gibi maşallah
Karbüratörü söküp temizledim ne olduysa ondan sonra oldu.ilk çalışması ve rolantisinde sorun yok, gaz verince ya stop ediyor ya tekliyor.
Yavaşca gazlayıp hareket edince de gidişi normal.
Baya bi konu okudum, fazla video yok. Olanları da izledim baya bi denedim olmadı.
Var mı bunun bi püf noktası arkadaşlar?
Rolantiyi 2000 e getirdim, hava ayarını sıktım, ses değişince bırakıp turunu sayarak gevşettim.
Sesi değişince tam ortasını bulup rolantiyi ayarladım yine olmadı
Rasgele gevşetip sıktım olmadı
Motorumun sağ aynası bozulmuş, yenisi almak için servisine gittim. Sadece sağ ayna 145₺ dedi. Bende yan sanayi alıp takayım dedim. Fiyatı ne kadar diye sorduğumda, 15₺ dedi. O zaman hem sol, hem sağ ver dedim. Takım zaten abi diyince şaşırdım. İnceledim ve beğendim. 50₺ dese yine alırdım. Zaten nette 30₺-40₺-60₺ arasında satıyorlar...
Bu arada görüş açısı orijinalinden kat kat iyi.
Benim de ayni şekilde 2 kişi son gaz 352 km gitti
Arkadaşlar hepinize merhaba. Yaklaşık 2 hafta önce ikinci el ybr 125 aldım ilk motorum oldu kendisi. Şuan herşey çok güzel fakat bir konuda yardımlarınıza ihtiyacım var daha doğrusu fikirlerinizi alacağım. Şimdi ilk defa motosiklet sahibi oluyorum dolayısı ile motosikletten sağından solundan pek anlamıyorum motorun kitapçığını vs okuyorum öğrenmek için.
Herneyse Motoru aldığımda benzin almıştım opetten benzin kapağını açtım adam doldurdu tekrar kapatamadım meğerse yönü varmış kapağın üzerinde ok işareti yukarı doğru bakacak şekilde olması lazım. Herneyse bunu öğrendim eve geldim. Dur bir daha deneyeyim dedim (opetteki adama biraz rezil oldum tabi ) :D neyse dikkatlice kapağı açtım tekrar yerine oturttum tık diye kapandı yön işaretine de dikkat ettim elimle de yokladım hatta bunu niye anlatıyorum çünkü kapağı düzgün kapattığımdan %100 Eminim.
Herneyse bugün tekrar benzinciye gittim benzin almak için anahtarı daha deliğe sokarken anahtar deliğinin yönü farklı geldi alahalah dedim bu niye böyle. Kapakta açılmadı zaten görevli ben açayım isterseniz dedi o da açamadı hatta. Sonra kapağın ok işareti gözüme çarptı normalde saat 12 yönüne bakması gerekirken saat 10 yönüne bakıyordu yani sola doğru eğik. Baya bi uğraştık adamla en sonunda açıldı tekrar düzgün şekilde kapatıp döndüm. Normalde zaten kapanınca elimle kapağa bastırınca yay gibi hafif içe esniyordu. Benzincide taş gibi kalmıştı. Hatta iç kısımdaki metal de biraz eğilmiş. Şimdi motora evde kimse elleyemez ama bir defa avm nin otoparkına bırakmıştım 1 saat kadar yani biri kurcalamış olabilir mi yoksa bu kapaklarda böyle sorunlar oluyor mu arıza kaçak vs gibi durumlar olabilir mi gece gece kafama takıldı uyuyamadım da. Bir de kapağın dediğim gibi hafif bastırınca yaylanması lazım değil mi? Kitapçıkta böyle bir yaylanmadan bahsetmiyor. Sadece düzgün kapatamazsınız anahtar zaten çıkmaz yazıyor 1/4 saat yönüne çevrilip açılır yazıyor. Ama o kapak daha önce düzgündü yani bundan eminim çünkü ilk benzinden sonra hususi inceledim düzgünce açıp kapattım ve bastırdım yaylanıyordu.
Biraz uzun oldu kusura bakmayın sabahın 5 ine gelirken yataktan kalktım kendi kendime aklıma takıldı sizlere de danışayım dedim şimdiden teşekkürler hepinize.
İlk kez yapmanın acemiliği olabilir. El alışkanlığı olunca gözün kapalı yaparsin. Takarken ok yönüne dikkat et. Bastirinca Kapakta hafif esnemeli .
Evet olabilir yani başka ne olacak diye düşünüyorum kendime. Esnemesi normal o zaman sıkıntı yok demektir. Cevabınız için teşekkür ederim. 😊
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
Ekleme: bugün kontrol ettim depo kapağı kapalıyken sadece saat yönünün tersine doğru 20 derece kadar dönüyor elimle çevirmeye çalıştığımda sanırım ondan dolayı yolda vs dönmüş olabilir.
herkese merhaba 2015 model 15 binde ybr var yaklasik 3 bin km dir arka balatadan surekli ciyak lama sesi var cok yuksek ciyak lama arka frene bastigin anda otmeye basliyor cok rahatsiz edici kacdefa balatayi zimparaladim temizledim yine duzelmedi hatta uzerindeki balata orjinal bitmemis balata ben yinede sifir orjinal yamaha balata alip taktim malesef duzelmedi ses hep ayni nedir bunun sikintisi arkadaslar
Benimki de yapıyor.
Temizlikten sonra bir iki gün iyi, sonra gene başlıyor.
Özel bir şey denemedim, hava-bez ile temizledim.
Balata spreyleri falan iş görür mü acaba?
Şu an bu konu içerisinde 33 kullanıcı var. (0 üye ve 33 misafir)