Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ocak 2018, 10:12
#46881
Reklamlar
-
24 Ocak 2018, 17:16
#46882
Yazıda kaç konu geçiyor , kaç ayrı kişi yazdiniz aynı anda. Kopuk kopuk
-
26 Ocak 2018, 00:00
#46883
ercan9145 adlı üyeden alıntı
benim de ayrılık zamanım geldi ama parasızıktan ayrılamıyorum.2009 dan beri bende aynada scania kamyonu bırak çok rüzgarlı ve rampa ise anadol bile gördüm. :D daha torklu hızlı ve de diri bir motora ihtiyacım olsa da şu basitliği yüzünden ayrılmak zor geliyor. sandal gibi motor.
-
27 Ocak 2018, 23:03
#46884
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ercan9145 adlı üyeden alıntı
Sym Wolf 250'ye bak abi. Sıfırını 11'e kadar bulabiliyorsun.
Bi de ben Ybr ile çok uzun yol yaptım,hiç sıkıştırılmadım.
Sadece hızlanılması gereken yerleri iyi ayarlamak lazım.
Bi de trafikte iyi konumlanmak.
-
28 Ocak 2018, 08:29
#46885
sn.ugur kardeşim cevabın için çok teşekkür ederim. birde sormak istediğim.
iki kişi ile günlük kac km gidilir kac km de mola verilir yaklaşık hızımız ne olur acaba yani 1000 km bir gezi kac günde gidilir molalarla beraber mesela sabah 6:00 çıkış olsa bi program yapabilirmisiniz tahminen de olsa teşekürler.
-
29 Ocak 2018, 00:07
#46886
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ercan9145 adlı üyeden alıntı
sn.ugur kardeşim cevabın için çok teşekkür ederim. birde sormak istediğim.
iki kişi ile günlük kac km gidilir kac km de mola verilir yaklaşık hızımız ne olur acaba yani 1000 km bir gezi kac günde gidilir molalarla beraber mesela sabah 6:00 çıkış olsa bi program yapabilirmisiniz tahminen de olsa teşekürler.
Abi günlük kaç km gideceğiniz sizin sabrınıza bağlı.
Mesela ben tek kontakta,tek kişi 100 km'den sonra mutlaka dinlenme ihtiyacı hissediyorum.
Şehir içi trafiğine girmezseniz sabit 80 km hız ile sizin ve artçınızın dayanma potansiyeline bağlı olarak istediğiniz kadar gidebilirsiniz.
Motordan yana hiç korkmayın,arıza çıkarmaz. Hatta ybr uzun yolu sever,gittikçe gidesi gelir.
Büyük bir program yapmadan önce artçınızla kısa kısa turlar yapın.
Mesela gidiş 50-75 km arası olsun,dönüş yine aynı km.
Ona göre birşeyler diyebiliriz.
1000 km'lik geziyi de gidiş dönüş dahilse günlük 250 km yapa yapa 4 günde rahatça bitirirsiniz.
-
09 Şubat 2018, 09:17
#46887
kaç gündür foruma bir şey yazan yok bir şeyler yazmak istedim
5 ay önce aldığım michelin lastiklerden arka lastiğin sırtında 4 cm lik bir cam kesigi olmuş bugün dikkatimi çekti lastiğin etinde alta yani gente geçmemiş araba lastik tamircisine sordum alta geçmemiş dedi ama sıkıntı dedi araba lastiklerini sanayide yaptırıyoruz ama bunu bilmiyorum dedi kaucuk yapıştırıcısı ile yapistirsammi yada değişecekmi diyorum vicdanım el vermiyor 4 aylık 1000 km lastik acaba başına böyle bir sıkıntı gelen varmı acaba çok değil ama kafam takıldı kalın sağlıcakla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:07 ----------
[IMG][/IMG]
durum bu efendim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------
[IMG][/IMG]
-
11 Şubat 2018, 18:48
#46888
Aynı şekilde benim arabanın lastiğinde de var kesik, 1 senedir kullanıyorum,
Lakin kimse bişey olmaz diyemez risk var elbet
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------
Ybr 125 var, karbüratörün altındaki tahliye hortumundan benzin damlatıyor.
Alttaki vidayı olabildiğince sıktım hala ara ara damlatıyor.
Nasıl bi çözüm bulabilirim sizce ?
-
12 Şubat 2018, 12:36
#46889
ercan9145 adlı üyeden alıntı
kaç gündür foruma bir şey yazan yok bir şeyler yazmak istedim
5 ay önce aldığım michelin lastiklerden arka lastiğin sırtında 4 cm lik bir cam kesigi olmuş bugün dikkatimi çekti lastiğin etinde alta yani gente geçmemiş araba lastik tamircisine sordum alta geçmemiş dedi ama sıkıntı dedi araba lastiklerini sanayide yaptırıyoruz ama bunu bilmiyorum dedi kaucuk yapıştırıcısı ile yapistirsammi yada değişecekmi diyorum vicdanım el vermiyor 4 aylık 1000 km lastik acaba başına böyle bir sıkıntı gelen varmı acaba çok değil ama kafam takıldı kalın sağlıcakla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:07 ----------
http://<a href="https://hizliresim.c...Bl.jpg</a></a>
durum bu efendim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------
http://<a href="https://hizliresim.c...nL.jpg</a></a>
benim ybr 125 tede ayni michelin
lastiklerden var sizinki gibi baya bir yarik var bayadir ogle kullaniyorum sorun olmadi
-
12 Şubat 2018, 15:55
#46890
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Aynı yarıklar benim michelinde var.
Ben gerçi araziye çok çıkıyorum oralarda olmuştur muhtemelen ama michelinin bu modeli bizim yollarımız için bence uygun değil.
Neticede commuter motosikleti dağa,taşa,ormana,asfalta kısacası her yola sokmak mümkün.
Bunlarda asfaltı seven lastikler olduğu için stabilize yolu görünce yolu tutmamaya başlıyor.
Bi de çabuk bitiyor.
Dişli lastikleri bence tercih etmek lazım.
Tabi asfalt kullanımınız fazlaysa alın gitsin diyeceğim ama takımı 400 lira olmuş
-
12 Şubat 2018, 20:28
#46891
[IMG][/IMG]
lastiğin içindeki ezikliği gerekçe göstererek michelin sağolsun kusuru bana yüklemişler hava düşük binmişsiniz dediler bilmiyorum belkide haklılar petrolde hava basıyordum hep demekki petroldaki havalarda bi anormallik varmış demekki sağlık olsun.
-
14 Şubat 2018, 03:42
#46892
sabah ilk çalıştırmada veya aradan 2-3 saat geçtikten sonra ki tüm soğuk çalıştırmalarda motorunuz gaz vermeden çalışmıyorsa ve bu durumdan şikayet ediyorsanız sübap ayarlarınıza bakın veya baktırın derim.
sübaplarımı ayarlamadan önce kendi motorumda gaz vermeden sabaha kadar marş bassam çalışmazdı, gaz vererek çalıştırsam bile çalıştıktan sonra gaz vermeyi bırakınca yavaş yavaş devir düşerek stop ederdi. sübapları ayarladıktan sonra sanayi deyimiyle motorum tık marş oldu. birkaç saniye basılı tutunca direk 1200 devir civarlarında çalışmaya başlıyor.
ekleme
sübap ayarlarım ayarlamadan önce çok sıkıydı.
emme 0.10-11 arası, egzoza ise 0.11-13 arası bir değer ayarladım.
-
19 Şubat 2018, 19:35
#46893
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
sabah ilk çalıştırmada veya aradan 2-3 saat geçtikten sonra ki tüm soğuk çalıştırmalarda motorunuz gaz vermeden çalışmıyorsa ve bu durumdan şikayet ediyorsanız sübap ayarlarınıza bakın veya baktırın derim.
sübaplarımı ayarlamadan önce kendi motorumda gaz vermeden sabaha kadar marş bassam çalışmazdı, gaz vererek çalıştırsam bile çalıştıktan sonra gaz vermeyi bırakınca yavaş yavaş devir düşerek stop ederdi. sübapları ayarladıktan sonra sanayi deyimiyle motorum tık marş oldu. birkaç saniye basılı tutunca direk 1200 devir civarlarında çalışmaya başlıyor.
ekleme
sübap ayarlarım ayarlamadan önce çok sıkıydı.
emme 0.10-11 arası, egzoza ise 0.11-13 arası bir değer ayarladım.
90ı geçmiyor diyordunuz o da düzeldi mi?
Bugün acil bi şekilde durmam gerekti ve frenlerimin çok kötü olduğunu fark ettim. Önerdiğiniz kaliteli balata var mı? Ön arka.
-
20 Şubat 2018, 20:52
#46894
2009 - 50Binde bi YBR 125 aldım. 150 MR Vulture'dan vazgeçerek aldım birde, umarım pişman olmam
-
21 Şubat 2018, 11:12
#46895
Bleus adlı üyeden alıntı
90ı geçmiyor diyordunuz o da düzeldi mi?
Bugün acil bi şekilde durmam gerekti ve frenlerimin çok kötü olduğunu fark ettim. Önerdiğiniz kaliteli balata var mı? Ön arka.
bende merak ettim 90 geçiyormu benimde 2007 var 91 demiyor subap ayarindan olabilirmi acaba?
-
21 Şubat 2018, 12:03
#46896
ercan9145 adlı üyeden alıntı
bende merak ettim 90 geçiyormu benimde 2007 var 91 demiyor subap ayarindan olabilirmi acaba?
Subap ayarları maalesef son hızda etki etmiyor. Soğuk çalıştırmayı ve yokuşlarda ki çekişi etkiliyor.
Biri gevşek diğeri sıkı olmak üzere iki kere subap ayarı yaptım ve ikisinde de son hız farkı olmadı. Ayrıca ayar yapmadan önce subaplar çok sıkıydı.
Yani çok sıkı, biraz sıkı, gevşek olarak toplam 3 ayarda kullandım ve hız olarak fark yok.
Motora yatınca 96-97 gibi hızlara yavaş yavaş çıkmaya başlıyor. Havaya bağlı 100 kmh civarı hızlara da ulaşabiliyorum. Tamamen çevresel etkenler ile alakalı. Gövdemi depodan kaldırıp sırık gibi oturduğumda yine hız 90kmh ye düşüyor.
Zaten max gücünü 8000devirde veriyor. 4. ve 5. Vitesler de 8000devirden fazlasına çıkamıyor motor. Büyük ihtimal 8000 devirden sonra güç düşüyor.
Bu motorun yapabileceği en fazla bu. Benim gibi Gitmiyor diye fazla kurcalamayın.
-
21 Şubat 2018, 20:43
#46897
2013 YBR ESD kullandım iki sene. Arkadaşlar yanlış anlamayın ben teknik detaylardan çok anlamam ama benim motor 110'a kadar seri bir şekilde çıkıyordu. 120 yi gördüğüm çok oldu. Ama gerek rüzgar gerek titreşim o hızda sürüş konforunu bozuyor. Karşıdan rüzgar ve arkada topcase varken evet 110'dan sonra 115 olana kadar moturun canı çıktı. Unutmadan cikleyi açık unuttuğum sürüşte ivmelenme ve yokuş çıkışını unutamıyorum. Yine alasım geliyor.
-
21 Şubat 2018, 20:51
#46898
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Subap ayarları maalesef son hızda etki etmiyor. Soğuk çalıştırmayı ve yokuşlarda ki çekişi etkiliyor.
Biri gevşek diğeri sıkı olmak üzere iki kere subap ayarı yaptım ve ikisinde de son hız farkı olmadı. Ayrıca ayar yapmadan önce subaplar çok sıkıydı.
Yani çok sıkı, biraz sıkı, gevşek olarak toplam 3 ayarda kullandım ve hız olarak fark yok.
Motora yatınca 96-97 gibi hızlara yavaş yavaş çıkmaya başlıyor. Havaya bağlı 100 kmh civarı hızlara da ulaşabiliyorum. Tamamen çevresel etkenler ile alakalı. Gövdemi depodan kaldırıp sırık gibi oturduğumda yine hız 90kmh ye düşüyor.
Zaten max gücünü 8000devirde veriyor. 4. ve 5. Vitesler de 8000devirden fazlasına çıkamıyor motor. Büyük ihtimal 8000 devirden sonra güç düşüyor.
Bu motorun yapabileceği en fazla bu. Benim gibi Gitmiyor diye fazla kurcalamayın.
acaba motor tamiri etirsemmi yaani piston gömlek filan pek anlamam ama 11 yıl olmuş 50 bin km olmuş usta ne motor tamiri diyod boşuna masraf etme motorda birşey yok diyor ama 100 görsem üstünü istemem zaten
-
21 Şubat 2018, 22:15
#46899
ercan9145 adlı üyeden alıntı
acaba motor tamiri etirsemmi yaani piston gömlek filan pek anlamam ama 11 yıl olmuş 50 bin km olmuş usta ne motor tamiri diyod boşuna masraf etme motorda birşey yok diyor ama 100 görsem üstünü istemem zaten
50bin km ybr için çok değil. ustanız size doğru yol gösterip mal satma derdinde olmadığına göre iyi bir usta. onun dediği gibi hiç gereği yok henüz çok erken.
@Kasım38
nasıl 110 a seri bir şekilde çıkıyor aklım almadı. ağırlınız 50-60 kilo filan mı?
-
22 Şubat 2018, 00:41
#46900
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Hızdan şikayetçi olanlar ön cam+iridyum buji+michelin lastik seti kombinasyonunu denesin.
Bi de bol bol uzun yol yapın,motor bi kendine gelsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler