Arkadaşlar an itibariyle ybrme veda ettim. 2 saat önce satışını verdim, içimi garip bi hüzün kapladı. Kendinize iyi bakın, ybrlerinize sahip çıkın :')
Arkadaşlar an itibariyle ybrme veda ettim. 2 saat önce satışını verdim, içimi garip bi hüzün kapladı. Kendinize iyi bakın, ybrlerinize sahip çıkın :')
evet servise gittim test surusu yaptilar sorun yok dediler ama ilgilendiler bastan sagmadilar ani frenejda stop ettigini usteleyerek soyledim test ettik problem yok stabil calisiyor dediler bende artik ani durcagim zaman gazi kesmiyorum yani gaz vererek duruyorum ama sorunu cozmek icin ugrasicam motorumdan cok memnunum
Hayırlı Pazarlar Dilerim,4 Gün önce itibariyle aranızdan ayrıldım,Motorum ilandaydı zaten uygun bir fiyata almıstım diyebilirim,2.5 Ayda 6500 Km yol yapmısım 20 bin km ye az kalmıstı 125 Cc nin kesmedigi ve askerligimin cok yakın olması zarar etmeden satmak istemem sebebiyle ayırdık yollarımızı,1 Sene ara verdikten sonra gene binmek nasip olur umarım,Rüzgari yemeden yasayamaz insan.
Fiyat olarak 5.300 e verdim 2014 Model 16.500 km de idi Michelin Street lastik ve İnwells Led ampul mevcuttu
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:18 ----------
Rüzgar arkadan esmesi lazım dediginiz gibi,130 135 Göremesziniz 14-45 Orjınal disliyle 128 veya 126 km de kesiciye giriyor motor zaten,Jikle isteme olayı eski kasa olayından sonra olmadı hiç 10 sn tutup kapatıyordum cıtır cıtır sayıyordu,Balıkkesire giderken 115 i yokus harici gecemedim,Balıkkesirden gelirken sürekli kesiciye düştü motor,Ama gidiyordu attıgım videoda yol düzdü,Bayır assagı sallamadım motoru Esd egsozuyla beraber sattım motoru eski kasa egsozuda ayrı sattım.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
arkadaşlar 2011 model ybr125 esd motor yokuş çıkarken tekleme yapıyor anlık gaz kesip devam ediyor ve ışıklarda vs sürekli stop ediyor.Bu sorunlar başına gelipte çözüme ulaşan var mı acaba?
Hava filtresi temizmi kontrol et. Bende ilk aldığımda leş gibiydi stop ediyordu değiştirince düzeldi. Yada karbüratör hava ayarıyla ilgili olabilir. Hava ayarının nasıl yapıldığı ile ilgili youtubeda videolar var bakabilirsiniz.
Edit: Sizde benim gibi oldunuz galiba. Bilmeden anlamadan 2. el aldım onda da bir sürü sorun çıktı ama hepsini kendim çözdüm şuan neredeyse sıkıntısız biniyorum.
hava filtresi , yağ ve buji değişimini internetten izledim . Lokmaları anahtarları bu gün aldım yarında hava filtresi buji ve buji anahtarı alıp bu üçünün bakımını yapıcam . Aynen dediğiniz gibi oldu ama ben ehliyet kurslarının şeref yoksunluklarından aldım. Eğitim vermiyorlar bende kendi çapımda öğrendim , slalom vs yapıyorum Eylül sonunda sınavı geçersem yeni sezona mt25 düşünüyorum inşaallah. Bu arada sağ olun yardımcı olduğunuz için.
Yarın ybrm le iki kişi uzun yola çıkıyorum 7-8 gün sürecek. Kamplı olacak ybr baya yüklü olacak yani bakalım nasıl olacak
Amortisör ayarlarını sertleştirirsen yükle problem yaşamazsın. Uzun yol ufak motorla zor, iyi yolculuklar.
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
Saygıdeğer arkadaşlar öncelikle hepnize hayırlı cumalar dilerim.
Yamaha ybr 125 2007 motorum var çok dik rampalar çıktığımdan dolayı deprej balatasını bitirmişim gezilerim arasında kayseri de balatayı degiştirdim usta yan sanyi olarak 5 li balata taktı 90.tl balata --30.tl castrol 10/40yağ--60.tl işçilik toplam 180 tl verdim adana ya geldiğimde ustam bunun baskı balatası 4 lü dedi fark ne dedim pek açıklayamadı balata 20 günlük şimdi sormak istediğim bu balata ile devam mı edeyim yoksa serviste 90 balata 30 sac total 120 yag işçilik olarak geri degişeyimmi 5 li balata ile 4 balata arasındeki fark nedir birde 5 li balata daha güçlü olur dediler degerli yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.
Farkı bilmiyorum. Kalkışta titreme, kavramada sorun yoksa devam et.
Problem olursa değiştirirsin.
@Uğur ;
Şu anda beşli takılıymış. 4/5 farkını biliyor musun?
Ben çok umursamadığım için araştırmadım. Sert kalkarsam, rampa yukarı kalkışlarda, motor sıcakken yapıyor.
Debriyajı yavaş bırakırsam yapmıyor. Balatadan olduğunu düşünüyorum. Motor daha 16 binde.
Bilgisi olan varsa yazarsa bende merak ediyorum.
Bir tanede 2005 var. Buda yapıyor. Balata değiştirirken hiç araştırmadık.
öncelikle bu kadar hızlı cevap verdiğiniz için çok teşekürller iş yerine gelince ilk işim bi bakayım dedim mesaj varmı diye nasıl sevindim bi bilseniz uğur kardeşim ,emremm kardeşim, miginfly kardeşim hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim dilerim yuvanızdan huzur hiç eksik olmaz tekerinize taş degmez inşallah.
bi nebze cevap alsamda şu anda 5 li balata takılı motorsiklette yeniyim iki ay oldu motor ile tanışalı başlangıç motoru olarak en iyisi dediler kayseride baskı balata degişirken daha hiç sökülmemiş orjinal baskı balatası imiş 4 olarak aradaki farkı bilecek kadar usta binici degilim siz değerli kardeşlerimin daha çok bilgisi vardır diyerek soruyu sormuştum. yani toparlarsak 5 li balata mı daha performanslı 4 lü balatamı bu arada 5 li yan sanayi 4 orjinal parça daha önce 4 lüyü değişip 5 li taktıran varmı teşekkürler hepinize kalın sağlıcakla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
şu anda 5 li var benim motorda 53 binde
En iyisi orjinal olandır.5 li balatalar biraz daha sıkı basar ama sert olur.Ama takılmışsada değiştirmeye lüzum yok bence kaçırmadığı sürece.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)