Ybr ile 80 üstü tehlike
Ybr ile 80 üstü tehlike
Motorun rodajına 1000km demişler ama benim motor 3000km yi devirdiğinden beri kendine gelmeye başladı. İzmir'den Manisa'ya gittim dün, fark etmeden 105 e çıkmış. Eskiden hem çok bağırırdı hem de gitmek istemezdi, zorlamazdım ben de. Şimdi "gidelim abi" diyor Yolda boşluk bulunca azıcık sıkıştırayım dedim 115 gördüm, baktım uçuyoruz ön tekerlek hafif titremeye başladı (arkada topcase var), bıraktım
2014 esd lerdeki benzin göstergesine yedek depo dahil mi yoksa göstergedeki depo bittikten sonra yedeğe rahatça geçebilir miyim bide motosikletle 1. viteste giderken yavaşlıyorum sonra gazı yavaş yavaş açarken gaz bi yerde çok sarsıyo motor birden öne atıyor debriyajla sıkıntım yok sadece gazda 1. Viteste bi sarsma oluyo sizinkilerde de var mı acaba bunun nedeni ne olabilir
Balata tozlarından ya da balatanın bitiyor olmasından kaynaklı.
Çare ya temizlik ya da yeni balata takmak.
Dahil. Gösterge e'nin biraz daha gerisine düşerse hiç benzin kalmamış demektir. Takriben e'nin tam üstünde ya da e'nin birazcık sağında yedeğe düşer.
Sarsıntı malesef genel olarak var. Bunu minimuma indirebilirsiniz.
Debriyaj ayarı ve debriyajı daha dikkatli kullanarak. Bu şekilde kalkışın bir zararı yok esasında.
Çok ilginçtir ki kaplin lastiğini değiştirdikten sonra bendeki sarsıntı tamamen geçti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
Yolunu bulursa 110-115 stabil gidiyor ybr.
Denenmiştir Otoban sürüşünde orta şeritte stabil gidecek kadar performans göstermişti bi keresinde.
Tabi rüzgarın arkadan esiyor olması da önemli faktördü.
Ayrıca ybr'nin göstergeleri çok az hata payıyla gösteriyor hızı.
İsim vermeyeyim ama bir rakibi 130'la giderken 115 gps ölçümü,diğer rakibi de dijital göstergede 125 gösterirken aslında 110 ile gidiyormuş gps'te
Ybr kraldır
Merhaba abilerim bende bugün 2015 Ybr 125 ile aranıza katılmış bulunmaktayım ve tabi ki hemen bir kaç soru sormak istedim vites araları sanırsam tüm orjinallerde biraz kısa hemen vites değiştir diyor motor bu hepsindemi böyle ? Birde diğer sorum ise yaşım 17.5 motoru benim üstüme kestirdik faturayı vs. ve plaka ve sigortayıda benim üstüme yapacakdık ki bugün noter kapalıymış yani ailenin vermesi gereken vekaletname alınmadı bu yüzdende plaka ve sigorta işlemi pazartesiye kaldı bu arada ben abartmadan gezinsem polis durdursa sıkıntı çıkarırmı ehliyetim felan var zaten.
herkese merhaba 2700 km dir ybr benimle bu km boyunca ön far ampulu patlaması haricinde hiç bir sıkıntı çıkarmadı onu da xenon yaptım.Zincirini de hala ellemedim gerilme ihtiyacı yok çünkü. karışık kullanımda 397 km de yedek depoya geçiyor. her şey yolunda havalar güzelken bol bol gezmeye çalışıyorum. motorum 6700 kusurlarda bu arada. motor ısındıkça çalışması gaz yemesi daha bir güzel oluyor. hatta sıcakken stop edip tekrar çalıştırmak istediğimde gaz kolunu çevirmeden marş butonuna tabiri caizse dürtme şeklinde dokunmamla çalışması bir oluyor. her şey yolunda sıkıntısız iyi ki almışım ybr yi
Korkusuz Hayırlı uğurlu olsun evrakları çıkarman için motor alındıktan sonra 3 ayın var rahat rahat gez ama faturalar yaninda olursa iyi olur polise gosterirsin sigortayi ucuza getirmek için yaşlılara yaptırıyor herkes daha ucuza gelsin diye ama motosiklet srnin üzerıne ise yapıcak bisey yok bide sigorta için her yeri gez en ucuz yeri bul ilk girdiğin yere yaptırma sakın tekerin düz bassın
Mart sonunda aldığım beyaz YBR 125 ESD ile 1600 km yi gördük. yakıt süper ekonomik. Rodajı harfi harfine kitapçıkta söylendiği şekilde tamamladım. İlk depoda yakıt ölçümüm 2.5 lt/ km çıkmıştı ama motor hiç zorlanmadan. Rodajdan sonra 90-100 leri de görerek ama % 80 oranda 70-80 km/saat hızlarında şehir içi kullanımda 2.2 lt/100 km yakıt verisi ile gayet ekonomik keyifli gezintiler yaptım. Rodaj sonrası yağ değişimini KOnya servisinde Yamalube ile yaptılar. 50 tl ilk bakım ücreti alındı. KOnya da servsi açısından şanslı olduğumu düşünüyorum. Tekneik elemanlar gayet güler yüzlü ilgili arkadaşlar. Motosiklet işini bilmediğim için zırt pırt birşeyleri kontrol ettirmeye gidiyorum. Hiç kaşlarını çatmadılar, memnuniyetsizlik belirtisi göstermediler. Bir kez zincir temizliği yaptım. Kitapçıkta GAZYAĞI ile yapın diyordu. Bende öyle yaptım. Zincir yağı olarak ilk acemiliğime gres bazlı bir sprey aldım. Ama biraz sıçrama oldu. Ben d ebu kutuyu bisikletlere kullanıp yeni yağlamalarda motul C2 alamyı düşünüyorum. Teknik serviste yağ değişimi için 3000 km de (kitapçıkta 6000 km diyor)çağırdılar. Bir dahaki yağ değişiminde araştırdıklarımdan öğrendiğim kadarı ile Motul, İpone ya da castrol kullanmayı düşünüyorum. Evet; 7500-8000 devirlerde titreşim ayak pedlerinde hissediliyor. Ama benim direksiyonda titreşim hiç olmuyor. Ben lastikleri değiştirmedim. Kuru ortamda performansından da memnunum. Islak koşullarda binmeyi düşünmüyorum. Yağmur olursa arabayla gidiyorum. Teknoloji gelişti. Saati saatine accuweather sitesinde hava durumunu tahminlerini tutturuyorlar. ben de ona göre hareket ediyorum. ilk aldığımda YBR yi başlangıç motoru olarak görüyor 10.000 km tecrübeden sonra Inazuma GW250 naked e geçmeyi düşünüyordum. Ama Inazumanın yakıtının fazla yüksek olduğunu forumlardan öğrenmiş bulunuyorum. Sanırım YBR yi hiç değiştirmeyeceğim.
Arkadaş yıllardır motosiklete binmeyi düşünürdüm ama hiç bu kadar keyifli olacağını düşünememişim meğer. Şurada satırlarca anlatması bile keyif.
ALLAH KİMSEYE KAZA BELA VERMESİN. Tekeriniz düz bassın inşallah.
@Korkusuz, @Jonvolkan hayırlı olsun motorlarınız, güle güle kullanın. Fotoğraf da eklerseniz seviniriz.
Tabi ki hemen ekliyim
Evet fotoğraf çekmem gerekiyor sanırım. Ama motosikletin yanına gidince sadece gezmek geliyor aklıma. En kısa zamanda inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------
Dün eve dönerken ekmek getirmem istendi. Kendimi motosikletle bir elimde poşet falan düşününce olmaz dedim. Hemen motosiklet malzemeleri satan bir yere gittim. Arka çanta taktırdım bir tane. arka çantada ekmekler fıtı fıtı fıtı evin yolunu tuttum. Motosiklete binerken daha dikkatli olmak gerekecek artık. Varsın olsun. Malzemecide 45 ve 30 litrelik çantalar vardı. 45 litrelik olan gözüme çok kaba göründü. 30 litrelik taktım ama bunun hacmi biraz dar gibi geldi. Bakalım bu motosikletle akıbetimiz biraz belli olsun da araştırıp falan daha geniş hacim daha kalite bir çanta takalım inşallah. 50 tl çanta 5 tl de takma parası tuttu. Motosikletin orijinal arka portuna taktılar. Fena da durmadı hani. Ayrıca işe geldiğimde elimle kaskla 4 kat tırmanıp odaya çıkma işinden kurtuldum. Bu arada belki faydası olur diye söylüyorum. Konya nın meşhur İstanbul Caddesindeki malzemeciler aynı marka ürünleri sanayi civarındakilere göre daha uygun fiyatlara veriyorlar.
Arkadaşlar selam, aranıza yeni katıldım. Dün bir YBR 125 aldım 2014 Model 14.500'de. Akşam kullanırken bayır yukarı motoru kaldırmaya çalışayım dedim öğrenmek için başaramadım. 5-6 deneme derken motor marşdan almamaya başladı. Cigle açtım öyle denedim yemedi. Ayak marşından da almadı sonra bende vurdurarak çalıştırdım bu seferde gazdan elimi kesince motor stop etmeye başladı. Bakımı nedir ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Beylikdüzündeyim şirinevlerdeki yamaha servisine götürüp baştan aşağıya baktıracağım motora. yağını karbüratörünü temizleteceğim bujileri değiştireceğim filan. Tavsiyelerinizi bekliyorum, sorun neden kaynaklanıyor olabilir konusunda.
Merhaba arkadaşlar zincir ayarı yaparken ön dişlinin orada siyah bir şey gördüm ve kapağı açtım ve karşıma siyah poşet çıktı fotoğraf da bir kısmı çıkartılmış halde. Poşeti dikkatli bir şekilde yerinden aldık. Zinciri temizledim yağladım ayarını falan hepsini yaptım bu seferde ön dişli kısmından ses gelmeye başladı. Sizce sorun ne olabilir. Zincir ayarı tam olarak ölçülerine göre yaptık ayarda mı bi sıkıntı var çözemedim. Bu şekilde sorun yaşayanlar veya bilen birileri yardımcı olursa çok sevinirim. Teşekkürler.
http://i.imgur.com/GFIlVQW.jpg
Bilmiyorum benzin fazla mı yakıyor ne benim makina ya yarım depo ile 180 km felan gidebildim daha 300 km'de neden böyledir sizce arkadaşlar ?
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)