Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Haziran 2014, 22:55
#43581
Arkadaşlar Ön sözleşmeyi Yaptık arkadaşla. Pazartesi Sabahı Notere satışı almaya gidiyorum. Al gülüm Ver gülüm Yapacaz. Motor Yamaha YBR 125 ESD 2012 Model 2800 Kmde. 4100 Tl'ye aldım.Ayrıca Lastikleri Hemen değiştirmiş eleman . Kappa 35 Litre Bomba Çantasıda var. Yedek anahtarından tutun faturasına kadar eksiksiz. Renk Olarak Siyah. CBR 250 R 'nın yanına kardeş aldım bakalım
Reklamlar
-
05 Haziran 2014, 23:27
#43582
Kardeşimin kullanmakta olduğu ( lise öğrencisi) 2009 model kırmızı renkte yYamaha cygnus rs scooteri vitesli kullanmak istediği için kafa kafaya YBR 125 ile tks aramaktayiz ilgilenenler ozelden msj atabilir. Motorun bakımlarıyla bizzat ben kendim ilgilenirim gecen hafta sıfır on arka lastik balatalar yağ değişimi karbüratör ve hava filtresi temizliğini yaptırdım tertemiz sorunsuz 39.000 kmde motordur..
-
06 Haziran 2014, 14:49
#43583
16.binde ybr buldum bakmaya gidicem neelre dikkat etmem gerekir acaba nasil anlarim temiz oldugunu yardimci olurmusunuz
?
-
07 Haziran 2014, 12:44
#43584
abiler bende 2005 model ybr var bunun hava filtresi normalde delikli tip. 2006 versiyonu olan tipten usta daha iyi olur diye yarısı bos olan hava filtresinden taktı.sizce bi sorun olurmu cevaplarsanız sevinirim
-
07 Haziran 2014, 19:47
#43585
s.a. arkadaşlar motorumun son hali uzun yola hazır hale geldi
-
08 Haziran 2014, 00:47
#43586
Arkadaşlar bizim ybr'nin farını zenon takmadan nasıl kaliteli hâle getirebiliriz, uzun pek sağlıklı görüş sağlamıyor.
-
08 Haziran 2014, 00:59
#43587
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
siptar23 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bizim ybr'nin farını zenon takmadan nasıl kaliteli hâle getirebiliriz, uzun pek sağlıklı görüş sağlamıyor.
Daha kaliteli bir ampül deneyebilirsiniz. Ya da sis farı ekleyebilirsiniz.
-
08 Haziran 2014, 17:06
#43588
-
08 Haziran 2014, 17:45
#43589
muhammet55 adlı üyeden alıntı
sıs farı takan varmı
var.
piyasadaki power ledli çin mallarından taktım. yakın mesafeyi daha belirgin yapıyor.. uzak mesafede dağılıyor.ben en aşağı taktım ondan da olabilir bembeyaz ışık olduğu için yağmurda ve siste çok işe yaramıyor. ama yağmurda damlaları izlemek keyifli
aküye fazla yük binmemesi için led tercih ettim etmesine de akü eski ve zayıfsa yine de yük biniyor.
aküyü yeniledikten sonra bir çift de farın yanlarına düşünüyorum ki iyice kamyona dönsün motorum
-
08 Haziran 2014, 18:42
#43590
crxforever adlı üyeden alıntı
var.
piyasadaki power ledli çin mallarından taktım. yakın mesafeyi daha belirgin yapıyor.. uzak mesafede dağılıyor.ben en aşağı taktım ondan da olabilir bembeyaz ışık olduğu için yağmurda ve siste çok işe yaramıyor. ama yağmurda damlaları izlemek keyifli
aküye fazla yük binmemesi için led tercih ettim etmesine de akü eski ve zayıfsa yine de yük biniyor.
aküyü yeniledikten sonra bir çift de farın yanlarına düşünüyorum ki iyice kamyona dönsün motorum
nerden aldın kac paraya mal oldu
-
08 Haziran 2014, 20:47
#43591
motor üzerindeki ledlerin resimleri var mı paylaşabilir misin? bende düşünüyorumda.
-
08 Haziran 2014, 23:03
#43592
muhammet55 adlı üyeden alıntı
nerden aldın kac paraya mal oldu
gaziosmanpaşadan sarıgöle giderken bir motorcu var oradan aldım.
hatta bu sitenin de bir üyesi. serkanad gibi bir linki vardı.farın kendisi, takması, artı ön arka park ampulüm de patlaktı onlar da dahil 100 tl ye geldi. memnunum şu anda.
sahibinden.com da çifti 50 -100 tl arasında değişiyor. resimlerim telefondan silindi maalesef ama nette çok fazla görsel var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
can498 adlı üyeden alıntı
motor üzerindeki ledlerin resimleri var mı paylaşabilir misin? bende düşünüyorumda.
maaalesef resim yok :(
-
09 Haziran 2014, 15:48
#43593
fat280 adlı üyeden alıntı
A.s. Güle güle kullan.Stok ön cam ile resimdeki ön camın arasındaki rüzgar koruma durumları hakkında yorum yazabilirmisin?
Birde arka çanta kaç litre?
-
10 Haziran 2014, 01:52
#43594
Selamlar.
Sıfır YBR ile bugün 60. kilometremi tamamladım. Ben onun rodajını yapıyorum o da benim acemiliğimin rodajını yapıyor.
Vitesi N konumuna aldığım zaman göstergede N ışığı yanmasına rağmen Viteste takılı kalıyor. Sanırım birinci viteste kalıyor. Bu sorun motor yeni olduğundan mı kaynaklanmaktadır? İleride düzelir mi? Yoksa üretim hatası olabilir mi?
Tecrübeli YBR'cilerden cevap rica ediyorum.
-
10 Haziran 2014, 02:07
#43595
benim motorda ara sıra yapıyor onu. ama sürekli yapıyor ise servise bir kontrol ettir derim.
-
10 Haziran 2014, 09:34
#43596
Selam arkadaşlar,
geçen hafta beyaz ybr ile aranıza katıldım. daha 3 gündür kullanıyorum 80km kadar anca yol yaptım ama bu jikle olayı tam bir kaos benim için. Ben mi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa motorda mı bir sorun var yardımcı olabilirseniz sevinirim.
jikleyi açtığım zaman aşağı indirince motor devri 6000lere cıkıyor ve oralarda sabit kalıyor gaz verip jikleyi kapattığım zaman ise devir 3000 civarında kalıyor aşağı inmiyor. ama jikleyi hiç açmadan motoru çalıştırırsam devir 1500-2000lerde çalışıyor motor. jikle tam olarak kapanmıyor galiba.
Bir diğer konuda motoru 20-30 dakika kullansam bile durduğum anda motor stop ediyor. jikle açık yada kapalı olması fark etmiyor debriyaja basıyorum motor vitesteyken durduğum anda stop ediyor.biraz gaz veriyorum motor stop etmesin diye zemin düz eğimli olmadığı halde debriyaj tam basılıyken bile frenden elimi çektiğim zaman motor ileri doğru haraket ediyor sanki otomatik vites gibi. Debriyaj ayarı ile alakalı bir durum mudur ?
son sorum 80 km gittim ama neredeyse yarım depoya yakın benzin harcadı. motorun deviri hep yüksek kaldığı için bu kadar yaktığını düşünüyorum. forumda herkes bir depo ile 500km gittiğini yazmış ben anca 200km giderim bu yakışla.
-
10 Haziran 2014, 10:25
#43597
benim 2 yıllık ybr de yapıyor , yeni olduğundan değil yani, eskisi kadar değil belki ben vites geçişlerini artık daha uygun yapıyorumdur. gösterge N de olmasına rağmen debriyajı bırakırken viteste olabilir bu diyerek dikkatli bırakmaya çalışıyorum
Serdar Baba adlı üyeden alıntı
Selamlar.
Sıfır YBR ile bugün 60. kilometremi tamamladım. Ben onun rodajını yapıyorum o da benim acemiliğimin rodajını yapıyor.
Vitesi N konumuna aldığım zaman göstergede N ışığı yanmasına rağmen Viteste takılı kalıyor. Sanırım birinci viteste kalıyor. Bu sorun motor yeni olduğundan mı kaynaklanmaktadır? İleride düzelir mi? Yoksa üretim hatası olabilir mi?
Tecrübeli YBR'cilerden cevap rica ediyorum.
-
10 Haziran 2014, 10:42
#43598
acaba motorunuzun rölanti ayarımı yüksek
-
10 Haziran 2014, 12:25
#43599
lowozgur adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,
geçen hafta beyaz ybr ile aranıza katıldım. daha 3 gündür kullanıyorum 80km kadar anca yol yaptım ama bu jikle olayı tam bir kaos benim için. Ben mi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa motorda mı bir sorun var yardımcı olabilirseniz sevinirim.
jikleyi açtığım zaman aşağı indirince motor devri 6000lere cıkıyor ve oralarda sabit kalıyor gaz verip jikleyi kapattığım zaman ise devir 3000 civarında kalıyor aşağı inmiyor. ama jikleyi hiç açmadan motoru çalıştırırsam devir 1500-2000lerde çalışıyor motor. jikle tam olarak kapanmıyor galiba.
Bir diğer konuda motoru 20-30 dakika kullansam bile durduğum anda motor stop ediyor. jikle açık yada kapalı olması fark etmiyor debriyaja basıyorum motor vitesteyken durduğum anda stop ediyor.biraz gaz veriyorum motor stop etmesin diye zemin düz eğimli olmadığı halde debriyaj tam basılıyken bile frenden elimi çektiğim zaman motor ileri doğru haraket ediyor sanki otomatik vites gibi. Debriyaj ayarı ile alakalı bir durum mudur ?
son sorum 80 km gittim ama neredeyse yarım depoya yakın benzin harcadı. motorun deviri hep yüksek kaldığı için bu kadar yaktığını düşünüyorum. forumda herkes bir depo ile 500km gittiğini yazmış ben anca 200km giderim bu yakışla.
Dediğinden debriyajın tam ayırmıyor gibi anlaşılıyor, debriyaj telin çok gergin olabilir, debriyajı bırakmaya başladığın zaman hemen mi kavramaya başlıyor?
eğer durum böyleyse debriyaj dibindeki sonumu biraz gevşet bakalım düzelme olacak mı?
Jikle muhabbetinde ben jikle hiç kullanmıyorum, hafif gaz verip basıyorum marşa çalışınca 2-3 bin devir dolayında tutuyorum 5-6 saniye gaz yemeğe başlayınca devir yükseliyor zaten o zaman gazı bırakıyorum hiçte stop etmiyor, eğer ilk anda stop etmesin diye fazla gaz verirseniz boğulur ve stop eder.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
10 Haziran 2014, 17:17
#43600
Benim motur 1,300 km de falan. Daha yeniyim ancak kafama bir soru takıldı. Misal yokuş aşağı boş viteste salıyorum ardından direk ikinci vitese geçmek istediğimde (doğru hızdayım) vitesi tam geçirirken debriyajda garip bi titreme gacırdama gibi bir şey oluyor. Her zaman olmuyor ama canımı sıktı.
Bonus: Boş vitesten ikiye atılmaz mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler