istanbulda nereden bulursun bir fikrim yok. ben burdurda taktırdım tanıdık lasikçi vardı özel olarak getirtmişti.
istanbulda nereden bulursun bir fikrim yok. ben burdurda taktırdım tanıdık lasikçi vardı özel olarak getirtmişti.
Ben de motorumu 1 ay önce aldım ilk motorum yeni öğreniyorum ve çok dikkat etmeme rağmen yaklaşık 15 km/h hızla kavşağı dönerken kayıp düştüm. Lastikleri değiştirmek ilk işiniz olsun. Bütçe ayırabilirsem Michelin pilot street taktırmayı düşünüyorum.
***
Bu arada arkadaşlar zincirinizi ne sıklıkla yağlıyorsunuz, her yağlamada zinciri temizliyor musunuz?
Ortalama 300-400 km arasında spreyliyorum. %95 olarak kara yolunda yani asfaltta kullanıyorum. toprak yolda pek sürdüğüm söylenemez. 4-5 Spreylemede bir mazot ile temizliyorum. Spreyledikten sonra hemen binmiyorum yağ atması olmasın diye birkaç saat bekleme yapıyorum. Hatta vaktim varsa eğer akşamdan yapıyorum bu işi sabaha alıyorum motorumu biniyorum.
arkadaşlar motorum 12.000 km oldu son zamanlarda motor rolantide beklerken çok vuruntulu çalıştıgını hissettim normal bir ses değil ciğerden geldiği baris belli hiç subap ayarı yaptırmadım ondan kaynaklı olabilirmi?
İki gün önce ybrmi alarak aylardır beni deli eden motosiklet aşkını harekete geçirdim.sonrada bu süreçte en çok faydalandığım siteye üye oldum.herkese merhaba
dün antalyadan ısparta yolu üzerinden bucağa gittim. bugünde hava yağışlı olmasına rağmen geri geldim. motor 1900km ye yaklaştı. sanırım rodaj tamamen oturmuştur. yolda yokuş yukarı falan ne yediyse zorlamadan bastım. şuan düz yolda sürüşümün yettiğince 110km gördüm daha bassam gidecekti. yağmurlu ve ıslak asfaltta michelin piloot street kalitesinide test etmiş oldum. kesinlikle hiçbir kayma veya tehlikeli bir olay yaşamadım. depoyu doldurduktan sonra km yi sıfırlamıştım. 403km yaptı ve daha yedeğe düşmedi. tahminimce 450 460km arasında yedeğe düşecek.
Bu arada ön far ampülünü 55 wattlık H4 ile değiştiren var mı? Yola eskiye göre fark edilir derecede ışık artışı sağlıyor mu? Ön park lambasını ve arka stop lambasını led ampüle çevirerek bir miktar harcana enerjiden kar ederek ön farı 55 watt yapıp dengelemeyi düşünüyorum.Tek sakıncam buna değer mi değmezmi,aydınlatmayı iyileştirir mi iyileştirmez mi?
İyi günler abilerim kardeşlerim. Aralıktan beri ben de bir ybr 125 sahibiyim 2013 model. Herşeyi çok güzel tıkır tıkır çalışıyodu hayvancağız. Yalnız son bir iki haftadır bir sorunum var. Motorla kalktıktan 3 4 metre gittikten sonra tam debriyajı tamamen bırakma anına motor zorlanıyor, titriyor, gitmek istemiyor gibi yapıp yoluna devam ediyor . Arama yaptığımda bir kişi bu sorunla karşılaşmış ama cevabını alamamış. Daha önce bu sorunla karşılaşan, nedenini , çözümünü bilen varsa yardımlarınızı bekliyorum
Bu başlığı mümkün olduğunca takip etmeye çalışıyorum. Yaş başını alıp gitmeye başladıkça sakin sakin bir ybr 125 alayım dedim.. Sıfırı 4890 iken 2005 modeline 3000 TL isteyen zihniyeti de çözemedim fakat İzmir'de maksimum 3bin civarında önerebileceğiniz ybr varsa sevinirim.
Herkese merhaba bugün ybr 125 alarak aranıza katıldım.Sormak istediğim bişey var bugün biraz kullandım motoru kaldırırken sürekli istop ediyorum hareket halinde vites deiştirirken sorun yok ama kaldırırken hep istop ettim bugün.Nasıl alışabilirim bu debriyaj gaz olayını?
ıyı gunler bende ybr almayı dusunuyorum yanı bı kac model arasında kaldım da 3600 gıbı bı butem var o fıyata genelde 15bın km cıvarında ybr ler alsam her hangı bı sorun olur mu temız oldugunu nasıl anlarım . nelere dıkkat etmem gerekır alırken malum ogrencıyım 15k dan sonra bakımlar yapılırken servısede bı ucret artarmı yardımlarınızı beklıyorum :D
S.a usta senın bu lastıkler orjınal mı yoksa degıstırdın mı ? bende yamaha ybr alcam da ustundekı lastıklerı tavsıye etmıyorlar ondan sordum.
hoşgeldin, seni de aramıza alalım o olayı bende çok garipsedim ve sonunda gittim 0 km aldım
anladığım kadarı ile ilk defa debriyajlı motor kullanıyorsunuz. Yaşadığınız sorun çok normal. Acemi iken hepimizin yaşadığı alışma süreci bu. Hiç dert etmeyin çok kısa sürede alışacaksınız. Dikkat etmeniz gereken motoru kaldırabilmek için yeterli gazı vermek ve debriyajı çok sert bırakmamaktır. Motor kalkması için yeterli miktarda gazı alamazsa stop eder yada debriyajı hızlı bir şekilde bırakırsanız stop eder. Bir miktar gazı verin ve debriyajı yavaş yavaş bırakın, keyifli sürüşler
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Arka çanta olarak ne kullanıyorsunuz? Daha doğrusu kaç litrelik ve hangi marka ve modeller? Kappa K35 yeterlimidir? Yanımda kilit,bez,yağmurluk,zincir yağı,kargo lastik taşımak için ve durunca eldiveni,buffı çantaya koyup kaskı dışarı kilitlemek için kaç litrelik çanta işimi görür? Kaskı dışarı kilitliyorum,alışkanlık oldu.Arka çantasız motor kullanırdım,arada taktığım zamanda arkanın düzenini bozmak istemem.Biraz garip evet;)
Birde sahibindende ön camlar var.Çok uzun ve büyük cam istemiyorum.Mesela şunun gibi bişey (gerçi şimdi gerek yok kışa doğru lazım olabilir)
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...9914656/detay/
iş görür mü? ön cam kullananlar ne kullanıyor ve memnunluk düzeyleri nedir?
kappa k35 kullanıyorum. içine kask koymayacaksan baya yer kalıyor.zincir yağı lastik köpüğü, yağmurluk bir de kedi taşımıştım rahatça sığdı.
kask olunca da nasıl oluyor anlamıyorum ama sıkıştırınca sığıyor herşey.
büyük çanta daha iyi olur olmasına da k35 ten sonra kaliteli çanta fiyatları çok yükseliyor.
kalitesine gelince ben 2. el amıştım 3-4 senedir de ben kullanıyorum çok memnunum.. düştü araba geri geri gelirken çarptı . hiç bir şey olmadı.
anahtar kırılma kaybolma vs durumlarda da yedek parçası mevcut.
ön camın incesi çok tıkırtı yapıyor. mümkün olan en kalın pleksiden olanı daha iyi olur.
Ön cam göğüs bölgesine gelen camı kesiyor. Oldukça fonksiyonel bence. Alıştıktan sonra camsız motor çok sıkıntılı oluyor
Ama gidondan camı destekleyen çubuklardan bulabilirseniz oldukça güzel olur.
Ben çanta kullanmıyorum,yüksek hızlarda yalpalama yapıyor. Ama gerekli de bir aksesuar. Max 35 litre kafidir. Fazlası motorun zaten olmayan rüzgar direncini iyice yok ediyor.
3700 butcem var arkadaslar butceme uygun motorlar hep 15000km civarinda daha yeni baslicam alsam bi sorun olurmu neye dikkat etmem lazim alirken acaba.
butcen gayet guzel. 15000 km ybr icin hic bir sey degil. Ben iki ay once 20000de motorumu aldim ve aldigimdan beri sadece iki kez bakima soktum. Ilki normal yag vs degisimiydi. Bugun de ikinci bakimda karburator temizligi, sibop ayari, fren balatasi degisimi yapildi. Gayet sorunsuz ve ekonomik bir sekilde binmeye devam ediyorum. En soguk havalarda bile jikleyi acip tek marsta calisiyor. Her yola da girdim bir sikayetim yok
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)