Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Nisan 2014, 22:38
#43161
Reklamlar
-
09 Nisan 2014, 22:50
#43162
izmr adlı üyeden alıntı
merhabalar. bende o soruyu sorayım o zaman
ybr mi cbf mi
?
gecen 2 yıl önce de derdim buydu şimdide
. işin içinden çıkamadım bende fiddle 125 aldım. öyle denk geldi bi şekilde. 1,5 yıldır kullanıyorum.. daha ekonomik olacağı için cbf ya da ybr düşünüyorum. hayatımda kullandığım ilk ve tek motorum fiddle hiç vitesli motor kullanmadım.. ybr her zaman öndeydi cbf den cbfin tipini hiç beğenmiyordum çok uzun yamuk garip geliyordu.ybr nin koltuğuna hiç oturmadım ama geçenlerde denk geldi cbfnin üsütüne oturdum o gunden beri cbf hayalini kuruyorum
cbf son düzlüğe girerken boy farkıyla öne geçiyor (görsellik ve biraz büyük olmasından , hissettirdiği garip duygudan dolayı
) ekonomi kısmını düşündüğümde cbfe göre ybrnin daha ekonomik olduğunu düşünmekteyim hem fiyatı hemde parçaları. yıllardır tam olarak cevabı verılebılmıs bır soru degıl tabıkı. insanlar cbf ciler ve ybr ciler olarak ikiye ayrılmakta
ama insan yinede sormadan edemiyor. artıları eksileri kime göre neye göre bu soruya 9594154321546588 kere cevap vericek olanlara çok teşekkürler vermeyenlerınde canı sağolsun
özetle ybr 125 daha kaliteli, honda cbf 150 daha konforlu. ybr 125 kalite notu 8/10 cbf 6/10, konfor ybr 7/10, cbf 9/10. güçleri aynı sayılır.
-
09 Nisan 2014, 23:00
#43163
imza adlı üyeden alıntı
özetle ybr 125 daha kaliteli, honda cbf 150 daha konforlu. ybr 125 kalite notu 8/10 cbf 6/10, konfor ybr 7/10, cbf 9/10. güçleri aynı sayılır.
konfordan kasıt nasıl bir konfor? biri 150cc biri 125cc güçleri aynı olduğu söyleniyor ama nasıl oluyor bu aynılık. birde sıfır almaya kalkıldığında 750 tl fark var arasında :S sizin tercihiniz hangisi ve neden?
-
09 Nisan 2014, 23:46
#43164
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
izmr adlı üyeden alıntı
konfordan kasıt nasıl bir konfor? biri 150cc biri 125cc güçleri aynı olduğu söyleniyor ama nasıl oluyor bu aynılık. birde sıfır almaya kalkıldığında 750 tl fark var arasında :S sizin tercihiniz hangisi ve neden?
Mesela ybr'nin rahat rahat gideceği hız max 80 km/h. Üstü hızlar bence keyif vermiyor. Ama cbf 90 km/h ile giderken bile konforlu. Neticede iki motosiklette kendi kategorisinde kendini ispatlamış motorlar. İkiside pişman etmez,tamirci ile dost yapmaz. Ben imkanınız varsa 250 cc ile devam etmenizi öneririm. Bi müddet sonra Ybr'de kullansanız,Cbf'de kullansanız yetmeyecek,daha çok güç ve tork isteyeceksiniz
-
09 Nisan 2014, 23:59
#43165
[QUOTE=Uğur Ak;3312580]30.000'i devirdik geçen gün.
30.000 bakımı olaral subap ayarı,hava filtresi,buji değişikliği,zincir ayarı,tellerin yağlanması bakımlarını yapıyoruz. Başka önereceğiniz bi bakım var mıdır?[COLOR="Silver"]
Uğur bey iyi akşamlar sizin yakıtı azaltacağız.Karbüratör tamir kiti alın.Komple değiştirin.Şamandıranın üzerindeki pimi kontrol edin.
-
10 Nisan 2014, 00:04
#43166
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
[QUOTE=asuvara;3313776]
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
30.000'i devirdik geçen gün.
30.000 bakımı olaral subap ayarı,hava filtresi,buji değişikliği,zincir ayarı,tellerin yağlanması bakımlarını yapıyoruz. Başka önereceğiniz bi bakım var mıdır?[COLOR="Silver"]
Uğur bey iyi akşamlar sizin yakıtı azaltacağız.Karbüratör tamir kiti alın.Komple değiştirin.Şamandıranın üzerindeki pimi kontrol edin.
Tesekkür ederim sayın Asuvara. Bugun bakımı yaptık. Hava filtresi değişti,egzoz subabı biraz sıkıymıs,normal ayarına getirdik. Şayet bu yapılanlardan sonra da düşmezse sizin önerinizi deneyeceğim,sağolun.
-
10 Nisan 2014, 00:08
#43167
şamandıranın üzerinde bir pim var üç konumu var.Şimdi hatırlamıyorum hatırlayan arkadaşlar yazsınlar yakıt optimumu için normal pozisyonu nedir.
-
10 Nisan 2014, 00:33
#43168
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Mesela ybr'nin rahat rahat gideceği hız max 80 km/h. Üstü hızlar bence keyif vermiyor. Ama cbf 90 km/h ile giderken bile konforlu. Neticede iki motosiklette kendi kategorisinde kendini ispatlamış motorlar. İkiside pişman etmez,tamirci ile dost yapmaz. Ben imkanınız varsa 250 cc ile devam etmenizi öneririm. Bi müddet sonra Ybr'de kullansanız,Cbf'de kullansanız yetmeyecek,daha çok güç ve tork isteyeceksiniz
ybr tat vermez demişsiniz 80 den sonra hangi modelleri için geçerli. ben ilk olarak 2004 e bindim çok zevk aldım daha sonra 2006 2008 2011 e bindim ama 2004 ün konforunu tutmadı ve daha sonrada uzun aramalardan sonra bi tane 2004 buldum ve aldım hala kullanıyorum arkadaşlarım benim ybr ye binince kendi ybr lerine binmek istemiyorlar.... açıkçası konfor istiyorsan temiz bi tane 2004 bulman gerekir...
-
10 Nisan 2014, 00:39
#43169
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
immortall adlı üyeden alıntı
ybr tat vermez demişsiniz 80 den sonra hangi modelleri için geçerli. ben ilk olarak 2004 e bindim çok zevk aldım daha sonra 2006 2008 2011 e bindim ama 2004 ün konforunu tutmadı ve daha sonrada uzun aramalardan sonra bi tane 2004 buldum ve aldım hala kullanıyorum arkadaşlarım benim ybr ye binince kendi ybr lerine binmek istemiyorlar.... açıkçası konfor istiyorsan temiz bi tane 2004 bulman gerekir...
Ben 2006 ve 2013 modellerini kullandım. Açıkcası 80 km/h'den sonra hem aldığı rüzgar hemde sollama performansı açısından keyif vermiyor. Gerçi 125 cc makineden ne bekliyorsam
2004 model sanırım 12 hp'idi. 2 hp deyip geçmemek lazım, max sağlıklı stabil gidiş hızını en az 10 km fark ettirir.
-
10 Nisan 2014, 00:43
#43170
2 beygir küçük bi fark gibi ama gerçekten çok farkediyo beni daha geçen 2006 ve üst modelleri görmedim kilo olarak biraz fazla olsam da...)
-
10 Nisan 2014, 00:48
#43171
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
immortall adlı üyeden alıntı
2 beygir küçük bi fark gibi ama gerçekten çok farkediyo beni daha geçen 2006 ve üst modelleri görmedim kilo olarak biraz fazla olsam da...
)
Evet kesinlikle haklısınız o konuda.
-
10 Nisan 2014, 00:53
#43172
geçen yaz pek uslu durmadım piston büyüttüm 150cc ye çıkarttım herkes yağ yakarsın motordan ses gelir dediler ama hiçbir sıkıntı yaşamadım yapan ustamızda garantili yaptı motorumuzun şanı yürüdü arkamdakilere yan aynalardan bile bakmaz oldum çünkü yetişemiyorlar...
-
10 Nisan 2014, 02:27
#43173
2004 modellerin farklı olan yeri karbüratörü değil mi?
-
10 Nisan 2014, 16:19
#43174
dogrusukru adlı üyeden alıntı
Şükrü hocam hayırlısı olsun kavuşmuşun motoruna kazasız belasız..
-
10 Nisan 2014, 16:35
#43175
Serviste yamalube 10w40 full sentetik yağ var.1000km bakımı için uygunmudur? 10w40mineral,10w40 yarı sentetik ve 10w40tam sentetik var,birde 15w50tam sentetik var.Hangisinden koydurmak gerekir?
-
10 Nisan 2014, 18:36
#43176
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
2004 modellerin farklı olan yeri karbüratörü değil mi?
sadece karbüratör değil krank beyin sargı bile farklı mesela 2004 krankı sadece 2004e uyumlu başka üst modellere takılamıyor beyindeki fark ise kesici yok devir 12 bin e kadar çıkabiliyor üst kapaktada biraz fark var ama net olarak bilmiyorum farkını sanırım ekzantrik...
-
10 Nisan 2014, 19:58
#43177
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Serviste yamalube 10w40 full sentetik yağ var.1000km bakımı için uygunmudur? 10w40mineral,10w40 yarı sentetik ve 10w40tam sentetik var,birde 15w50tam sentetik var.Hangisinden koydurmak gerekir?
Yamalube de iyidir, kullanabilirsin ama paraya kıyarım dersen daha kaliteli yağlarda koyabilirsin.
Bursa fazla sıcak bir yer değil 10w 40 kullanmalısın çok sıcak yerlerde bir kalın yağ kullananlar var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
immortall adlı üyeden alıntı
sadece karbüratör değil krank beyin sargı bile farklı mesela 2004 krankı sadece 2004e uyumlu başka üst modellere takılamıyor beyindeki fark ise kesici yok devir 12 bin e kadar çıkabiliyor üst kapaktada biraz fark var ama net olarak bilmiyorum farkını sanırım ekzantrik...
Üst motorda önemli bir değişiklik yok sanırım, büyük ihtimal 2 hp fark karbüratörden kaynaklanıyor, esd kullanıp eski karbüratör taktırıp memnun olanlar vardı.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
10 Nisan 2014, 23:38
#43178
Üst motorda önemli bir değişiklik yok sanırım, büyük ihtimal 2 hp fark karbüratörden kaynaklanıyor, esd kullanıp eski karbüratör taktırıp memnun olanlar vardı.[/QUOTE]
.....................
beyin farkı var bide kesiciye erken girmiyo istediğin kadar ilk viteslerde sıkıştırabiliyorsun tabiki karbüratör farkı var ama krank farklılığı da var en basitinden kranklar birbirine uymuyo....
-
11 Nisan 2014, 00:53
#43179
immortall adlı üyeden alıntı
Üst motorda önemli bir değişiklik yok sanırım, büyük ihtimal 2 hp fark karbüratörden kaynaklanıyor, esd kullanıp eski karbüratör taktırıp memnun olanlar vardı.
.....................
beyin farkı var bide kesiciye erken girmiyo istediğin kadar ilk viteslerde sıkıştırabiliyorsun tabiki karbüratör farkı var ama krank farklılığı da var en basitinden kranklar birbirine uymuyo....[/QUOTE]
Kesici olayıyla alakası olamaz, bizimki 7800 devirde veriyor tam gücü devir arttıkça düşüyor, yani devirle alakası yok, mantıklı olan karbüratör ve beyin değişikse farklı bir ateşleme haritası var demek ki?
Harbiden ne boş şeylere kafa yoruyoruz haa elin uzak doğulusu ne motorlara bedavaya biniyor biz nelerle uğraşıyoruz.
Yamaha fazer 16,
14 hp 0-60 5.28 sn, rtr 160 15.4 hp 0-60 5.27 sn ivmelenmesi aynı, tip on numara.
-
11 Nisan 2014, 00:58
#43180
gönül ister en küçük olarak bunlara binmek ama malum ülkemizde gümrük denen bi olay var gümrükte alınan vergi kat kat olmasa inan en aşağı binilecek motor r6 olurdu...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)
Bu Konudaki Etiketler