Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Ocak 2014, 23:14
#42561
sgurdal adlı üyeden alıntı
motosiklete araba yağı mı koydunuz?
o an yokluktan yola gidicem diye araba yağı koydum.ses yapıyodu işte 1 hafta sonra değiştirdim şimdilik gözle görülür bişey garip bi ses yok ama çok derinden gelen bi çıt çıt sesi var motordan, daha önceden de varmıydı dersen hiç dikkat etmedim hepsinde var heralde o çıt çıt.
Reklamlar
-
03 Ocak 2014, 23:35
#42562
17muhammed adlı üyeden alıntı
2013 model esd akü kapağı depo süt sağ siyah kapak kafa granajı cam dahil ihtiyacım var istanbul dan birkaç yere sordum fiyatlar aşırı pahalı geldi uygun fiyatlı nerede bulabilirim ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
kusura bakmayın yanlış yazmışım depo üstü sağ siyah kapak olacak
birde far camına ihtiyacım var
depo üstü sağ siyah kapak derken sağ grenajımı kastettiniz ?
buyrun buda siperlik camı http://www.rialli.com/urunler/yamaha...cc-2010-model/
-
03 Ocak 2014, 23:49
#42563
olabilir 2013 lerde siyah oluyor kafa far hariç komple lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
kalite olarak rialli ile yamaha arasında çok fark varmı dır
-
03 Ocak 2014, 23:53
#42564
17muhammed adlı üyeden alıntı
olabilir 2013 lerde siyah oluyor kafa far hariç komple lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
kalite olarak rialli ile yamaha arasında çok fark varmı dır
sağ sol birlikte satılıyor ama 73 tl riallide gördüm temin. siperlik camı ikiside kalite oalrak aynı yani kırılgan tek fark yamaha amblemi
-
04 Ocak 2014, 00:12
#42565
yedek parça fiyatlarını duyduktan sonra yamaha dan soğudum tek bir far camı 270 TL mi olur
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler
-
04 Ocak 2014, 00:24
#42566
bizim burada 80 tl, çok fazla şişirmişler fiyatı
-
04 Ocak 2014, 18:01
#42567
Selamlar, bir YBR beğendik, gidip bakmaya adam bulamıyoruz. Malesef ben pek anlamadığımdan bilen biriyle gitmem lazım. Eş dost sağolsun pek yardımcı olan yok. Varsa müsait olan, yardımcı olabilirim diyen çok makbule geçer. (istanbul içi)
Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...
-
05 Ocak 2014, 03:05
#42568
Hayırlı olsun bugunden itibaren bende trafik canavarı maduru olmus bulunmakdayım. Motorcuları insandan saymadıklarının altını bir kere daha çiziyorum.
yaklasık 40 km hızla giderken önümdeki traktör birden durdu bende sollayayım dedim demez olaydım tam römorkun dibine vardım derken birden direksiyonu sola kırdı kırmasıyla frenleri asıldım ama motorun durmayacagı belliydi yerler ıslak, ya römorka girecektim ya arka tekere. bende gaza yüklendim solundan gecer kurtarırm belki diye ama nafile egzosa sag taraftan darbe alınca dengem bozuldu saga yattım o an sag ayagım artcı demirine sıkısmıs galiba cunku kendimi atamadım. 15 metre kadar suruklenmisim. Herkes izliyor en son kadının biri elini uzattı ama millette tık yok. ayagımn ustune basamıyordum zaten gittim sekerek yol kenarına oturdum sonunda biri geldi ama ne dese iyi. ''motora binebileceksen hastaneye git'' hayretler icinde kaldım. calısmaz motor bogulmustur yan yatınca dedim. traktorle goturelim hastaneye dedigini de tekliften saymıyorum bile. neyse aradan biri cıktı allahtan arabasıya acile goturdu ayagım zedelenmıs bacakda kırık olabilir pazartesi ortopediye git dedi alcıya aldı.
Bereket elbiselerim kaskım vardı ayakkabının da ucu demirliydi yoksa ne olurdum ben tahmin edemiyorum, ki ayakkabının yırtılmasını gec demiri bile yamulmus pantolonun dizndeki korumalar paramparca. Zaten kaza anını gorenlerde oglan pek saglammıs o kadar uctu sonra kalktı gitti burnu bile kanamadı diye. neyse sonuc direksiyon yamuk diye yazmısdım dun simdi direksiyon depoyla ask yasıyor hic tanımadıgım birkac adam biri muhtar biri kaza yapanın kardesi gelip bana yalvarıyolardi sikayetcı olma ne masrafın varsa karsılarız falan.. Tabi ilk kazam ne yapıcamı da bilmiyorum suc bende de olabilirdi o arada biri kulagıma arkadan vuran herzaman sucludur diye fısıldadı ya ondan olsa gerek ama yinede sikayetciyim uzlasmak istiyorm dedim. ama sonra bana carpan adamı gornce dayanamadım zaten adam yaslı kendinden gecmis onunu gormuyordur bu dedim acıdım motorun masraflarını kasrılamaları icin anlastım. Neyse lafı cok uzattım hayırlısı.
demem o ki ARKADASLAR KENDİNİZE DİKKAT EDİN buda yetmiyor BAŞKASINA DA DİKKAT EDİN çünkü kimse dikkat etmiyor motorcuya bunun birgun olacagından emindim kac kez karsıma atladılar saga sinyal verip sola donduler her seferınde yırtmıstım ama sonunda 40 la giderken bile ne kadar tehlikeli olabilecegini 6 saat once yasadım gordum. iyi geceler.
-
05 Ocak 2014, 04:03
#42569
@XvalenX;
Öncelikle geçmiş olsun. Ne yazık ki sadece bizim dikkatli olmamız yetmiyor.
Bir önceki mesajınızda 7.000 devirden sonraki titreşimden bahsetmişsiniz. Benim motosiklet de 2011 model, 18.200 de ve yüksek devirlerde hafif de olsa titriyor.
Bildiğim kadarıyla yüksek devirde hafif bir titreşim bütün ybr lerde var. Benzin gösterge işine gelince, bütün elektronik aksamlar çalışıyorsa, muhtemelen problem şamandıradadır.
Ancak verdiğiniz linkteki şamandıranın uyumu konusunda bir fikrim yok. Rialliyi telefonla arayıp yeni kasa ybr yle uyumlu olup olmadığını öğrenmek en iyisi.
Sert bir darbe almadığı sürece, yan yatmanın maşaya zarar vereceğini sanmıyorum. Kazadan sonra birden fazla parçası değişmek zorunda sanırım. Tesellimiz, size birşey olmaması.
-
05 Ocak 2014, 16:20
#42570
xVaLeNx adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun bugunden itibaren bende trafik canavarı maduru olmus bulunmakdayım. Motorcuları insandan saymadıklarının altını bir kere daha çiziyorum.
yaklasık 40 km hızla giderken önümdeki traktör birden durdu bende sollayayım dedim demez olaydım tam römorkun dibine vardım derken birden direksiyonu sola kırdı kırmasıyla frenleri asıldım ama motorun durmayacagı belliydi yerler ıslak, ya römorka girecektim ya arka tekere. bende gaza yüklendim solundan gecer kurtarırm belki diye ama nafile egzosa sag taraftan darbe alınca dengem bozuldu saga yattım o an sag ayagım artcı demirine sıkısmıs galiba cunku kendimi atamadım. 15 metre kadar suruklenmisim. Herkes izliyor en son kadının biri elini uzattı ama millette tık yok. ayagımn ustune basamıyordum zaten gittim sekerek yol kenarına oturdum sonunda biri geldi ama ne dese iyi. ''motora binebileceksen hastaneye git'' hayretler icinde kaldım. calısmaz motor bogulmustur yan yatınca dedim. traktorle goturelim hastaneye dedigini de tekliften saymıyorum bile. neyse aradan biri cıktı allahtan arabasıya acile goturdu ayagım zedelenmıs bacakda kırık olabilir pazartesi ortopediye git dedi alcıya aldı.
Bereket elbiselerim kaskım vardı ayakkabının da ucu demirliydi yoksa ne olurdum ben tahmin edemiyorum, ki ayakkabının yırtılmasını gec demiri bile yamulmus pantolonun dizndeki korumalar paramparca. Zaten kaza anını gorenlerde oglan pek saglammıs o kadar uctu sonra kalktı gitti burnu bile kanamadı diye. neyse sonuc direksiyon yamuk diye yazmısdım dun simdi direksiyon depoyla ask yasıyor
hic tanımadıgım birkac adam biri muhtar biri kaza yapanın kardesi gelip bana yalvarıyolardi sikayetcı olma ne masrafın varsa karsılarız falan.. Tabi ilk kazam ne yapıcamı da bilmiyorum suc bende de olabilirdi o arada biri kulagıma arkadan vuran herzaman sucludur diye fısıldadı ya ondan olsa gerek ama yinede sikayetciyim uzlasmak istiyorm dedim. ama sonra bana carpan adamı gornce dayanamadım zaten adam yaslı kendinden gecmis onunu gormuyordur bu dedim acıdım motorun masraflarını kasrılamaları icin anlastım. Neyse lafı cok uzattım hayırlısı.
demem o ki ARKADASLAR KENDİNİZE DİKKAT EDİN buda yetmiyor BAŞKASINA DA DİKKAT EDİN çünkü kimse dikkat etmiyor motorcuya bunun birgun olacagından emindim kac kez karsıma atladılar saga sinyal verip sola donduler her seferınde yırtmıstım ama sonunda 40 la giderken bile ne kadar tehlikeli olabilecegini 6 saat once yasadım gordum. iyi geceler.
geçmiş olsun
aslında yaşadığınız her ne kadar haklı da olsanız önlenebilecek bir kazaymış. gerekli takip mesafesinden biraz daha mesafe bırakınca bu tür durumlar daha az başa geliyor. yolda aniden duran bir araçtan her an herşey beklenir. bir korna ile uyarıp sizi farkettiğini anladıktan sonra ya da onun ne yapacağını anladıktan sonra harekete geçince kaza riski azalıyor.
traktörcüler ile parayı peşin almadan anlaşma bence ve anlaşmaya da yalnız gitme insanoğlu bu herşey beklenir.
-
05 Ocak 2014, 18:49
#42571
Arkadaşlar 2013 ESD lerde jikleyi yukarı çekince açılıyor aşağı indirince kapanıyor değil mi? Yanlışım varsa düzeltin lütfen
-
05 Ocak 2014, 19:44
#42572
rs_guven adlı üyeden alıntı
@XvalenX;
Öncelikle geçmiş olsun. Ne yazık ki sadece bizim dikkatli olmamız yetmiyor.
Bir önceki mesajınızda 7.000 devirden sonraki titreşimden bahsetmişsiniz. Benim motosiklet de 2011 model, 18.200 de ve yüksek devirlerde hafif de olsa titriyor.
Bildiğim kadarıyla yüksek devirde hafif bir titreşim bütün ybr lerde var. Benzin gösterge işine gelince, bütün elektronik aksamlar çalışıyorsa, muhtemelen problem şamandıradadır.
Ancak verdiğiniz linkteki şamandıranın uyumu konusunda bir fikrim yok. Rialliyi telefonla arayıp yeni kasa ybr yle uyumlu olup olmadığını öğrenmek en iyisi.
Sert bir darbe almadığı sürece, yan yatmanın maşaya zarar vereceğini sanmıyorum. Kazadan sonra birden fazla parçası değişmek zorunda sanırım. Tesellimiz, size birşey olmaması.
Saolasın kardeş ilk motorum olduğu için pek bilmiyorum tamircilere sordugumda hep sibop ayarı dediler ama evet benimkide 17 binlerde titremeye başlamıştı dediğiniz gibi birşey olabilir. Kendim de elektrikci oldugum için elektrik sisteminde bir sorun oldugunu düşünmemiştim ama belli de olmaz diye danışayım dedim
Yürüyemediğim için daha motoru görebilmiş değilim ayağa kalkınca bakıcaz artık eksik kusurlarına.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------
hititarslanı adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2013 ESD lerde jikleyi yukarı çekince açılıyor aşağı indirince kapanıyor değil mi? Yanlışım varsa düzeltin lütfen
doğrusun yukarı cekince acılır asagı itince kapanır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------
crxforever adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun
aslında yaşadığınız her ne kadar haklı da olsanız önlenebilecek bir kazaymış. gerekli takip mesafesinden biraz daha mesafe bırakınca bu tür durumlar daha az başa geliyor. yolda aniden duran bir araçtan her an herşey beklenir. bir korna ile uyarıp sizi farkettiğini anladıktan sonra ya da onun ne yapacağını anladıktan sonra harekete geçince kaza riski azalıyor.
traktörcüler ile parayı peşin almadan anlaşma bence ve anlaşmaya da yalnız gitme insanoğlu bu herşey beklenir.
Saolasın allah razı olsun
Evet haklısınız dediğiniz gibi aslında korna çalabilirdim o sekilde belki önlenebilirdi ama takip mesafesinden daha fazlaydı aramız o yolun sagında durdugunda. Römork hizasına gelene kadar hiç hareket etmedi arkayada bakmıyordu ben düşündüm ki orda duracak öylelikle sollamaya kalktım ve korna çalma gereğide duymadım ama başarılı olamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
hititarslanı adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2013 ESD lerde jikleyi yukarı çekince açılıyor aşağı indirince kapanıyor değil mi? Yanlışım varsa düzeltin lütfen
pardon bende yanılmışım kafam karışık tabi.
aşagı itince acılıyo yukarı cekince kapanıyormus.
-
05 Ocak 2014, 20:14
#42573
bende de 2013 var, aşağı itince açılıyor, yukarıda kapalı.
-
05 Ocak 2014, 21:01
#42574
bende de 2011 var, aşağı itince açılıyor...
-
06 Ocak 2014, 01:09
#42575
Arkadaşlar.Herkese selamlar,
Bende yeni YBR sahibiyim (2012) ve motorda gençlik yıllarımızdakileri saymazsam yeni sayılırım. Şu Cikle konusuna takıldım bende.Motoru alalı 1 ay oldu ancak kapalıya koydum duruyor. haftada bir 10 dk. çalıştırıyorum. Jikle konusuna gelince hala nasıl çalışmış olduğunu anlamış değilim. Jikle kolu yukarıda oluncamı devrede yani ilk çalıştırma konumunda, ısındıktan sonra aşağımı indirmek gerekiyor. Yoksa tam tersimi olması gerekiyor. yerdımlarınız için şimdiden teşekkürler...
-
06 Ocak 2014, 02:04
#42576
benzin deposu anahtarını dikeye getir
jigleyi biraz aşağı indir kontağı kısa süre bas çek
motor çalıştığı anda hafif gaz ver 2000 devire getir kısa süre
sol elinlede jigleyi biraz daha aşağı indir
biraz çalışsın ısınınca
motor sesi değiştiğinde jigleyi yukarı kaldır yani jigle kapalı
-
06 Ocak 2014, 20:23
#42577
arkadaşlar merhaba nasılsınız.motorum 2011 model ve muayenesi şu an bitmiş durumda, nasipse yarın motoru muayeneye götürmek istiyorum fakat ruhsatta koltuk sayısı 1 yazıyor diğer motorda 2 yazıyordu 1 yazması muayeneye engelmidir. yada muayeneden geçtik diyelim 2 kişi gidiyoruz polis durdurdu hadi bakalım sende 1 yazıyor ceza yazacaz dedi.şindi netcez.başına böyle bir olay gelmiş olan varmı.
-
07 Ocak 2014, 11:15
#42578
Bir arkadaşım da aynı durumda muayeneye gitti, ağır kusur olarak geri göndermişler, 65TL kadar bir fiyata emniyet müdürlüğünden ruhsatı değiştirmeniz gerekiyor ne yazık ki :( Yeni ruhsatta "koltuk sayısı (sürücü dahil)" ibaresi olduğu için motosikletlerde 2 yazması gerekiyor.
-
07 Ocak 2014, 15:31
#42579
arkadaşlar,2012 model motoru yağmurda çamurda kullanmam,ama egsozda,direksiyon demirlerinde ve bir kaç yerinde ufak tefek paslanmalar başladı,çokda yıkatmam,egsozun ise kaynak yerlerinde var bu paslanma,VD40 sıktım olmadı,pas sçkücü engelleyici sıktım olmadı,yağladım,mazotladım bakalım devam edecekmi.
-
07 Ocak 2014, 20:56
#42580
Kocaeli İl Temsilcisi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler