benim başıma geldi dizlik aldım farketmeden çizdim. sonra dc-fix denen kendin yapışkanlı folyo war şeffaf onlardan aldım we deponun yan kısmının dizlik gelen yerini kapladım. çünkü dizliksiz kullanmak istemedim.
benim başıma geldi dizlik aldım farketmeden çizdim. sonra dc-fix denen kendin yapışkanlı folyo war şeffaf onlardan aldım we deponun yan kısmının dizlik gelen yerini kapladım. çünkü dizliksiz kullanmak istemedim.
şu an motosiklet ççi deyim debriaj balatası değişimi olacak bakalım motor nasıl bi tepki verecek
kaç tl tutacağı daha önemli
sonuçta ybr her türlü gidiyor aslında devamlı artçı lı binmesem değişmeye gerek yok ama işte artçı olunca sıkıntı olur diye diğişiyorum yoksa gene de giderdi birde top speed de biraz düşme var 115 i geçmiyor tek kişi 120 yi çok rahat geçerdi
koltuğu sökemeDİM :@ nasıl söküyoruz 1 saattir depo kılıfı takmaya çALIŞIYOm YARDIM lütfen selamlar
sevgili arkadaşlar ybr min devir saatinin bağlantısını yaptım bobinin küçük primer devre soketinden tetik aldım aküden + çektim birde şase bağlantısı yaptım gayet düzgün çalışıyor sizce ilerde sıktıntı çıkarırmı bağlantısı doğrumudur
Önce yan kapakları sök, sonra koltuğun alrın sağda ve solda birer vida var onları sök, koltuğu geriye doğru kaydırarak çıkarabilirsin
---------- Post added at 19:11 ---------- Previous post was at 19:05 ----------
Kendin bile yapardın be Fatih.
İnşallah fazla yazmaz
---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:11 ----------
Düzgün çalışıyorsa doğru bağlamışsın demektir.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
behçet o işler öyle kolay değil inş senin balata biter de yapmayı kendin denersin
gerçekten takım taklavat gerektiren bir iş
ben şahsen 10 defa görsem anca yapabilirim çünkü orta ayak basma yerleri dahi söküldü
yani işler sadece o kapığı ordan sök balatayı değiştir değil
veya orta ayak ta ki demiri yamult öyle tak sonra o demiri değiştir değil
adam hiçbir çekiç darbesi kullanmadan değiştirdi
verdiğim ücret ise
balata işçilik yağ değişimi yapıldı
yağı ben götürdüm 45 tl aldı helal olsun motor ok gibi oldu
ama malesef ybr yi satıyorum ilan hazırladım kafamda başka planlar var
biraz ara verip 2014 gibi yeni birşeyler alacağım şuan maddi daralma ya gitmem lazım
Gaz teli,debriyaj teli kaç bin km'de değişmek icab eder ?
17.200'de motor...
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
slm kardeşim motorun kaç binde kaç para tuttu debraj balatası .guzel oldumu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
debraj balatası orjinal mi kardşm serviste mı dştin tamırcıde mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
slm elcikleri nereden kaç liraya aldın kardeşim
pendikte yamaha bayisi nerededir bilen var mı?
izmirdeki yamaha bayisi nereye taşındı bilen war mı servise göturecem zaman gelince .
emircan motor 31000km de takılan balata orj değil fakat 5 tl lik te balata değil
motor çok güzel oldu son 5000km de olan silkeleme ortadan kalktı hızlanma daha rahat ve seri oldu
balata yı değiştiren usta 2000 yılından beri gittiğim usta dır sıfır motor dahi alsam servise gitmem 1 yağ değişimine 20tl işçilik yazıyorlar garanti varsa mecbur gidenler var ama ben gitmem o fazladan verdiğim 15 tl ye acırım
BEYLER MOTOR 31000 DE lastikler pirelli mt65 millet gibi öyle 2005 model motor da fabrikadan çıktığı lastikler yoktur tek kişi tarafından kullanılmış işe gidip gelirken
bakımları zamanında yapılmış
motorun mekanik kaporta veya yürüyeninde hiçbir arıza yoktur
hiçbir evrak eksiği yok satışı sıkıntısız
bu güne kadar sadece iç statör değişmiş olup başka bi parçası değişmemiştir
hatta dün gece nöbette zincir dişli temizliği yaptım sanki hiçbir zaman satmayacakmışım gibi bakıyorum motoruma s
ufak bi yan yatması vardır (öküzün biri çarpmıştı)sol sinyal debriaj maneti yetkili serviste değişmiştir karşı tarafın sigortası tarafından karşılanmıştır
mt den alıcı çıkarsa küçük bi hediyem olacaktır(bunu motoru almaya gelmeyene kadar kimseciklere söylemem)
bu sabahleyin çektiğim güncel resimlerini atayım talip olan arkadaşların aklında soru işareti kalmasın
İzmirdeki İz-Moto Yamaha bayii bayraklı sahil güvenliğin orada. izmir arenaya giderken 1km falan gerisinde, 3-4 katlı bir bina çatısında tekne war.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
Way arkadaş 820 km de depoyu fulledim tam 10 LT-47,3 TL karşılığında yine tam 470 km şehiriçi yol yaptım 1290km de tekrar depoyu fulledim. 100km hızı rahat görüyorum eğimli yolda 120km yi görebiliyor. Buda demek oluyor ki 100 km de 2,12 LT benzin yakıyor. hedefim bir depoda 500km rodajdanda çıktı rahatım
Bi dakka eski kasalardaki mikuni lerden mi koydun sen nexcom(ismini bilmiyorum nickini yazdım kusura bakma )
Peki yeni karbüratörün müşürleri kabloları falan vardı onları ne yaptınız direkt uydu mu ?
Dur hemen sevinme rodaj 1000 km demek değil bazen motor 5000 binde bile karakteristiğine ulaşamayabiliyor .1000 km sadece motoru zorlmadan sürme alıştırma evresi motor açıldıkça daha çok ısınacaksın gör bak
[QUOTE=nexcom;3059398]Esd kullanan arkadaşlar karbüratörü değiştirin motorun tadına varın bugün 200 km yol gezdim bunun yarısı sürekli yokuştu inanın bana eski karbiratörde motor yığılırdı eski kasa ybr karbüratörü ile motor yığılmadı bile harikaydı yani size tavsiyem değiştirin rahat edin[/QU
dostum senden ricam karbüratörünün iki taraflı resmini çekip paylaşırmısın.bende değiştiricemde.2 tip eski kasa karbüratörü ve 2 tip boğaz var.anlıycan seninkine bakıp alıcam.
UMARIM kıymet bilene gider
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sahibinden-satilik-ybr-127939640/detay
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)