Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Aralık 2012, 22:25
#38861
Herkese hayırlı akşamlar.
Bildiğiniz üzere bir sıkıntım vardı kesin olarak birşey buldum ama onunla alakalımıdır bu problem bilmiyorum. Bu konuda sizlere danışacağım.
Manifold çıkışından çok güzel üflüyor alet. Maşallah'ı var Çakmak tuttum bugün birde baktım çakmak sönecek dereceye geldi. Şimdi egzoz bağlantı noktasında bir kaçak var. Motosiklet soğukken egzoz'u söküp bağlantı noktasında ki contayı yenisiyle değiştirmeyi yada sıvı conta kullanmayı düşünüyorum. Kafamda soru işareti olarak kalan nokta ise, acaba motosikletimin jigle ile çalışıp sabit bir devirde durmayıp giderek düşen devirin sebebi bu manifold'taki kaçakmıdır?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------
Arkadaşlar sizden rica motosikletiz tam olarak aşağıda resimde gösterdiğim bölgeden kaçak yapıyor mu? Size zahmet mümkünse yarına kadar rüzgar almayan bir yerde motosikletinizi çalıştırıp aşağıda resimde olan yere çakmak tutarak bir bakarmısınız ateşte herhangi bir dalgalanma olucak mı? Mümkünde gaz vererek deneyin. Sizden rica ediyorum yarına kadar kesin olarak sadece bende mi var herkeste olan normal birşey mi bilmiyorum. Ben orada bir hava kaçağı buldum. Belkide normaldir. Kontrol ederseniz çok sevinirim.
Kaçağın olduğu yer egzoz borusunun ağzında bulunan bağlantı aparatıyla silindir bloğu arasında değil. Kaçak tam olarak egzoz borusuyla egzoz'u silindir bloğuna bağlayan aparatın arasında.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Reklamlar
-
27 Aralık 2012, 22:28
#38862
twin benim wolf tam ordan baya bi kaçak yapıyodu, vidaları sıktım düzeldi. Biraz sık bakalım vidaları kaçağı kesebilir.
-
27 Aralık 2012, 22:41
#38863
adem80 adlı üyeden alıntı
twin benim wolf tam ordan baya bi kaçak yapıyodu, vidaları sıktım düzeldi. Biraz sık bakalım vidaları kaçağı kesebilir.
Adem abi nasılsın. Bayadır göremiyorum seni
Bu arada abi egzoz'u söküp oradaki contayı kendim değiştirebilirmiyim? Herhangi bir problem yaratır mı? Koray abi dedi porselenden falanmış galiba bu esd egzozları. Tam olarak anlamadım bende. Genel olarak bir sorıyım dedim.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
27 Aralık 2012, 22:45
#38864
Twin adlı üyeden alıntı
Adem abi nasılsın. Bayadır göremiyorum seni
Bu arada abi egzoz'u söküp oradaki contayı kendim değiştirebilirmiyim? Herhangi bir problem yaratır mı? Koray abi dedi porselenden falanmış galiba bu esd egzozları. Tam olarak anlamadım bende. Genel olarak bir sorıyım dedim.
sağol twin. Bak ne dicem, önce güzelce bi sık bakalım kaçak devam edecekmi? Benimkide aynı yerden kaçırıyodu, güzelce sıktım kaçak maçak kalmadı. Hatta sıkarken alyan anahtarı yalama ettim sıktıktan sonra kaçak devam ederse o zaman sök, yeni conta tak.
-
27 Aralık 2012, 22:54
#38865
adem80 adlı üyeden alıntı
sağol twin. Bak ne dicem, önce güzelce bi sık bakalım kaçak devam edecekmi? Benimkide aynı yerden kaçırıyodu, güzelce sıktım kaçak maçak kalmadı. Hatta sıkarken alyan anahtarı yalama ettim
sıktıktan sonra kaçak devam ederse o zaman sök, yeni conta tak.
Tamamdır abi Yarın bir olsunda bakarım ama hazır el atmışken yenisiyle değiştiriyim diyorum. 3-5 liralık birşey zaten. 5 lira bile yok.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
27 Aralık 2012, 23:07
#38866
tahsins adlı üyeden alıntı
cup ben bakmıştım bi aralar. crypton innovadan daha ufak.
innovaya yöneldim. ama oda rahatsız ediyor uzun boyluyu. bide yeni motor alıp cant lastik değişmek hiç hoş değil.
100km de 1 litre az yakacak diye cup kahrı çekilmez.(uzunlar için)
hesapladım 1 litre az yakması 50.000kmde 2.300tl az yaktırıyor cup motorda.
boyum 1.85 kilo 115
Ağabi öncelikle mesajıma cevap verdiğin için tesekkur ederim..Ben uzun yol kullanmiyacağım..Şehir içi dağ bağa çarşıya arada gezmeye yani birazda artık bu işi hobi olarak yapmaya devam edeceğim..50.000 km'de ne kadar fark ettiğini gerçekden hiç hesaplamadım..Fakat benim dedemin bundan 5 6 sene once cub motoru vardı zongshen diye motor halen ayakta sadece reflektıye ıstıyor yag yaktıgından..biraz bakımsız ama harbiden kemikliymiş hakkını vermek lazım yani..neyse eğer altımda bisiklet gibi minnacık kalacaksa cryptondansa ya sıfır bi ybr yada 2.el ybr almak daha mantıklı olsa gerek...
-
28 Aralık 2012, 00:12
#38867
Twin adlı üyeden alıntı
Herkese hayırlı akşamlar.
Bildiğiniz üzere bir sıkıntım vardı kesin olarak birşey buldum ama onunla alakalımıdır bu problem bilmiyorum. Bu konuda sizlere danışacağım.
Manifold çıkışından çok güzel üflüyor alet. Maşallah'ı var
Çakmak tuttum bugün birde baktım çakmak sönecek dereceye geldi. Şimdi egzoz bağlantı noktasında bir kaçak var. Motosiklet soğukken egzoz'u söküp bağlantı noktasında ki contayı yenisiyle değiştirmeyi yada sıvı conta kullanmayı düşünüyorum. Kafamda soru işareti olarak kalan nokta ise, acaba motosikletimin jigle ile çalışıp sabit bir devirde durmayıp giderek düşen devirin sebebi bu manifold'taki kaçakmıdır?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------
Arkadaşlar sizden rica motosikletiz tam olarak aşağıda resimde gösterdiğim bölgeden kaçak yapıyor mu? Size zahmet mümkünse yarına kadar rüzgar almayan bir yerde motosikletinizi çalıştırıp aşağıda resimde olan yere çakmak tutarak bir bakarmısınız ateşte herhangi bir dalgalanma olucak mı? Mümkünde gaz vererek deneyin. Sizden rica ediyorum yarına kadar kesin olarak sadece bende mi var herkeste olan normal birşey mi bilmiyorum. Ben orada bir hava kaçağı buldum. Belkide normaldir. Kontrol ederseniz çok sevinirim.
Kaçağın olduğu yer egzoz borusunun ağzında bulunan bağlantı aparatıyla silindir bloğu arasında değil. Kaçak tam olarak egzoz borusuyla egzoz'u silindir bloğuna bağlayan aparatın arasında.
http://img703.imageshack.us/img703/7420/ybr.png
Konu arka sayfada kaldığı için buraya taşımak amacıyla alıntı yapıyorum. Güncel...
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
28 Aralık 2012, 12:09
#38868
@maxi
sen ybr ye tozluk bakıyodun sanırım. at sepete
www.rialli.com/urunler/9715__camurluk-tozlugu/
@can
ben halen 10-40 adam gibi bir yağ değişimi tavsiye ederim. bende 20-40 actevo yağda senin sorununu yaşadım. 10-40 da sorun kalmadı.
egsozu 2 civata tutuyor. kolay sökersin. ama contası pek bozulacak gibi değil. civatalarını sıksan düzelir bence.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
28 Aralık 2012, 13:29
#38869
tahsins adlı üyeden alıntı
@maxi
sen ybr ye tozluk bakıyodun sanırım. at sepete
www.rialli.com/urunler/9715__camurluk-tozlugu/
@can
ben halen 10-40 adam gibi bir yağ değişimi tavsiye ederim. bende 20-40 actevo yağda senin sorununu yaşadım. 10-40 da sorun kalmadı.
egsozu 2 civata tutuyor. kolay sökersin. ama contası pek bozulacak gibi değil. civatalarını sıksan düzelir bence.
Eve gidince kontrol edicem abi civatalarını. Alırsam yağ olarak catrol 10W40 power 1 alıcam. Sen nasıl abi memnunmusun yağdan? Vites geçişleri, motosikletin çalışma durumu nasıl? Yağı 15W50'de alabilirim.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
28 Aralık 2012, 13:53
#38870
ben 13 tl lik valvoline 10-40 koydum.
bizim motorlara 25 tllik power1 fazla gelir. zaten yağ değişim periyodu düşük .. 1500-2000km arası. hernekadar ybr motoru olsada yansanayi olduğundan çapaklanması fazla oluyor. vitesler sert. ama motor artçılı rahat 90-95 e çıkıyor.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
28 Aralık 2012, 14:00
#38871
merhaba arkadaşlar ben 2 aylık yamaha ybr 2012 esd kullanıcısıyım motorumda görülen aksaklıkları sizle paylaşmak istedim belki bir fikriniz vardır motorun vitesleri zor geçiyor ve birde devir saati 2 gündür çalışmıyor yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ii günler..
-
28 Aralık 2012, 17:29
#38872
tahsins adlı üyeden alıntı
ben 13 tl lik valvoline 10-40 koydum.
bizim motorlara 25 tllik power1 fazla gelir. zaten yağ değişim periyodu düşük .. 1500-2000km arası. hernekadar ybr motoru olsada yansanayi olduğundan çapaklanması fazla oluyor. vitesler sert. ama motor artçılı rahat 90-95 e çıkıyor.
Abi şuanda motosikletinde kullandığın yağ hangisi? Kafam karıştı
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
28 Aralık 2012, 20:07
#38873
Selam arkadaşlar,
2 aydır falan buraya üyeyim,YBR forumu olduğunu daha dün farkettim Dün gece birkaç aylık yazışmaları okudum.Çoğunuzu,farklı topiklerden tanıyorum.
YBR ci kardeşlere selamlar,kazasız sürüşler.
-
28 Aralık 2012, 20:28
#38874
mehmettayfur adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,
2 aydır falan buraya üyeyim,YBR forumu olduğunu daha dün farkettim
Dün gece birkaç aylık yazışmaları okudum.Çoğunuzu,farklı topiklerden tanıyorum.
YBR ci kardeşlere selamlar,kazasız sürüşler.
ohoooo ybr sayfası nirvanaya ulaştı neredeyse 2000 sayfa siz daha yeni fark ediyorsunuz
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
28 Aralık 2012, 20:41
#38875
ugurbilgen adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar ben 2 aylık yamaha ybr 2012 esd kullanıcısıyım motorumda görülen aksaklıkları sizle paylaşmak istedim belki bir fikriniz vardır motorun vitesleri zor geçiyor ve birde devir saati 2 gündür çalışmıyor yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ii günler..
yardımcı olacak olan yokmu arkadaşlar..
-
28 Aralık 2012, 20:44
#38876
ugurbilgen adlı üyeden alıntı
yardımcı olacak olan yokmu arkadaşlar..
ben bi kere aküsüz kullandığımda ozaman devir saati çalışmamıştı ama onun dışında böyle bi sorun yaşamadım..servise gitmenizi öneririm hiç başıma gelmedi..devir saatinden giden kabloları kontrol edebilirsiniz farın arkasında kabloların toplandığı bi yer var dağıldıkları oraya bi bakın olmazsa farı söküp...
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
28 Aralık 2012, 20:54
#38877
Öyleymiş ya,ben de şaşırdım,sanırım motor çıktığında (2005) topik başlamış,8 yıllık.
-
28 Aralık 2012, 21:24
#38878
Twin adlı üyeden alıntı
Abi şuanda motosikletinde kullandığın yağ hangisi? Kafam karıştı
10-40 valvoline kullanıyorum. çünkü 2000 km de değişeceğim. malum ybr motoru olsada yansanayi. çapak yapar.
ama sen castrol power1 koy. ybr motorun 4000-5000km rahat gider o yağla. kafan rahat olsun.
13 tl 10-40 valvoline
25 tl 10-40 power1
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
ugurbilgen adlı üyeden alıntı
yardımcı olacak olan yokmu arkadaşlar..
uğur
motorunu sıfır aldın sanırım. motoruna ilk yağ olarak kutusundan çıkan rodaj yağı koyulur. bu yağda vitesler zor geçer. ilk bakıma kadar idare edeceksin.
ha sıfır almadıysan,
debriyajın düzgün ayırmıyor olabilir. debriyaj manetinde ayar somunu ile ayarlayabilirsin.
kullandığın yağ kalite ve ömrüne görede vites yumuşaklığı değişebiliyor.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
28 Aralık 2012, 22:14
#38879
Tahsin usta 3 bin kmde castrol power1 10 w 40 azalmaya başlamıştı. 25oo iyidir.
Tozluga da bakayım. 5 lira kargo tutuyor.
-
28 Aralık 2012, 23:04
#38880
maxi97 adlı üyeden alıntı
Tahsin usta 3 bin kmde castrol power1 10 w 40 azalmaya başlamıştı. 25oo iyidir.
Tozluga da bakayım. 5 lira kargo tutuyor.
maxi
10.000 km de 100 tl yağ parası çıkar ozaman ?
benim arabanın yağınıda 10.000 de değişiyorum. 3 litre magnatec yağ koyuyorum. 50 tl tutuyor ?
boşuna para verme tozluğa. kes bi kauçuk parçası çamurluğun altına, devam
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler