Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Haziran 2012, 23:01
#33801
iyi akşamlar beyler:-) yaa mont alıcam kışlık olucakta kararsız kaldım nasıl yapsam ne alsam diye
kumaşmı daha iyidir yoksa derimi ? derilerin fiyatları ucuk biraz ama uygun bi fiyata deri buldumda kimisi diyorki deri cok agır şekli güzel ama kısın cok soguk havalarda adamı üstüyor lfan diyorlar su gecirmez ama diyorlar flaan ne yapsam ne yapalbirim ? sizce ben sadece kısın kullanıcam bu montu sizce tekstil mi? almalıyım ? yoksa derimii benim için önemli olna yagmur ve rüzgar gecirmemesi lazım ksıın günlük olarak sürekli motorun üstünde olucagım için? neyapim sizce? bilgi verebilcek ?
Reklamlar
-
10 Haziran 2012, 23:06
#33802
sedat_57 adlı üyeden alıntı
normalde motorun fazla yakmış ama 2004 olması ve yol şartlarına göre bu yakıt normal olabilir sürekli rüzgara karşı gittiysen normal derim ama 80-90 gittim sıkmadım motorumu dersen erken geçmiş yedeğe bi 60 km daha giderdi bana kalsa
baya rüzgarlıydı hava hatta motorun sürat rüzgarı degilde normal rüsgardan dolayı mont olmasına ragmen uzerımde baya yorulmuşum
-
10 Haziran 2012, 23:07
#33803
ben ybr nin uzun zamandan beri yakıtını ölçmedim...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
10 Haziran 2012, 23:08
#33804
V@R@D£R0 adlı üyeden alıntı
sizin titan ların depo ybr ile aynı litre kapasitelimi
yedek dahil ikiside 12.5 litre. Aynı veya yakın olması lazım. Artı olarak 2005 in orjinal hali seninki gibi 12.5 hp. 150 cc olunca kaç hp oldu bilmem.
-
11 Haziran 2012, 00:06
#33805
V@R@D£R0 adlı üyeden alıntı
valla adem abi bende bugün 40 dercede 190 km gittim 190 geri dönüş titreşimde yok sıfır bile degil -99 hemde ybr
övme artık şu titanı bize
yolda sürat 85-105 arası idi 3. viteste çıktığım rampalarda oldu 320 kmde yedeğe geçti(yakıt nasıl?)
7000 devirde 90km 7800 devirde 100km 8400 devirde 110 yapıyoo dişliler orjinal ama makina 2004ybr
yanıma telefonu almayı unuttuğum için resim yok kusura bakmayın
HAH AYNI YAKIT... sanırım memleketten dolayı bizim moturlar fazla yakıyor. acayip rüzgar var demek ki...
-
11 Haziran 2012, 00:38
#33806
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
Allaha çok şükür abi.Hep böyle neşeli olursun inş.
Bakdım abi onada bende nerelere gırdım yok patlamıyor keçe
Bende cc yükseltmeyi düşünüyorum bugun cıkarıp yıkadım süper oldu.
-
11 Haziran 2012, 00:41
#33807
uniqe adlı üyeden alıntı
Allaha çok şükür abi.Hep böyle neşeli olursun inş.
Bakdım abi onada bende nerelere gırdım yok patlamıyor keçe
Bende cc yükseltmeyi düşünüyorum bugun cıkarıp yıkadım süper oldu.
hakkında hayırlısı olsun okan cım...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
11 Haziran 2012, 00:54
#33808
Eyvallah abim.Sen ne tavsiye edersin 250 cc sınıfında hesaplı.
-
11 Haziran 2012, 01:08
#33809
sedat_57 adlı üyeden alıntı
kanka gördüğüm kadarıyla koruma demirinin sol tarafında boya sıyrılıp paslanmış bu motoru sola yatırmışlar ve koruma demirinin boyası sıyrıldığına görede biraz sürüklenmiş sanırım
-
11 Haziran 2012, 02:32
#33810
selamlar,
2012 Model YBR Aldık 20 günlük 400 KM de
bi kaç şey sorucam.
Motosikleti kullanırken devir saatini ortalama 5000 ile 6000 arasında kullanıyorum.
En fazla yaptığım Hız 5. viteste (85 Km) 2 dk sürdü oda.. Ortalama hızım 30 - 40 km.
Motosikleti ben yokken salağın birine vermişler 5 dklığına adam 3. viteste 80 yapmış devir Saatini köklediğini söyledi motorun seside biliyorsunuz zaten devir köklenince nasıl bir ses geldiğini.
hemen ardındna motoru aldığım ve soğumaya bıraktım, ve hafif kötü bir yanık kokusu geldiğini farkettim.
Bunun motora ne gibi bir zararı olmuştur ? çok mu az mı yoksa hiç mi ?
Lütfen biraz aydınlatabilirmisiniz . Yeni bir motorda başka bilmem gerekek şeyler varmı vs. vs.. Teşekkürler
-
11 Haziran 2012, 02:39
#33811
Gelen yanık kokusu motorun yeni olduğu için eksozun nikelajları yanıyodur muhtemelen 3-5 dk devir görmekle ybr ye bi şey olmaz endişelenme
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
11 Haziran 2012, 08:51
#33812
uniqe adlı üyeden alıntı
Eyvallah abim.Sen ne tavsiye edersin 250 cc sınıfında hesaplı.
hyo 250 sınıfında tektir.. bahsedildiği gibi dandik makine değildir.... 600-1000 ss ile neredeyse aynı özellik ve sürüs kabiliyetine sahiptir... ne hondada nede kawada ondaki oturuş pozisyonu yoktur...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
11 Haziran 2012, 10:00
#33813
-
11 Haziran 2012, 10:08
#33814
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
11 Haziran 2012, 10:58
#33815
günaydın arkadaşlar nassınız bakem
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
-
11 Haziran 2012, 12:00
#33816
iyi akşamlar beyler:-) yaa mont alıcam kışlık olucakta kararsız kaldım nasıl yapsam ne alsam diye
kumaşmı daha iyidir yoksa derimi ? derilerin fiyatları ucuk biraz ama uygun bi fiyata deri buldumda kimisi diyorki deri cok agır şekli güzel ama kısın cok soguk havalarda adamı üstüyor lfan diyorlar su gecirmez ama diyorlar flaan ne yapsam ne yapalbirim ? sizce ben sadece kısın kullanıcam bu montu sizce tekstil mi? almalıyım ? yoksa derimii benim için önemli olna yagmur ve rüzgar gecirmemesi lazım ksıın günlük olarak sürekli motorun üstünde olucagım için? neyapim sizce? bilgi verebilcek ?
-
11 Haziran 2012, 12:23
#33817
maxi97 adlı üyeden alıntı
HAH AYNI YAKIT... sanırım memleketten dolayı bizim moturlar fazla yakıyor. acayip rüzgar var demek ki...
bide sıcak memleketlerde ısıdan dolayı oluşan benzin buharlaşmasınıda hesaba katmayı unutmayalım !!!!!!
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
-
11 Haziran 2012, 12:24
#33818
günaydın fatih, iyiyiz seni sormalı? Nasıl bakalım senin wolf?
Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.
-
11 Haziran 2012, 13:01
#33819
gk070 adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar beyler:-) yaa mont alıcam kışlık olucakta kararsız kaldım nasıl yapsam ne alsam diye
kumaşmı daha iyidir yoksa derimi ? derilerin fiyatları ucuk biraz ama uygun bi fiyata deri buldumda kimisi diyorki deri cok agır şekli güzel ama kısın cok soguk havalarda adamı üstüyor lfan diyorlar su gecirmez ama diyorlar flaan ne yapsam ne yapalbirim ? sizce ben sadece kısın kullanıcam bu montu sizce tekstil mi? almalıyım ? yoksa derimii benim için önemli olna yagmur ve rüzgar gecirmemesi lazım ksıın günlük olarak sürekli motorun üstünde olucagım için? neyapim sizce? bilgi verebilcek ?
sen antalyadasın orası çok sıcak olur yazın o sıcakta deriyi giyemezsin su gibi terletir bunaltır sonrada yağmurlu havalar kışın bence o kadar masrafa girme ben NİC aldım rüzgar ve yağmur derdi yok kendim test ettim yolda iki kere yağmur yedim ama hiç olmazsa deri kadar terletmiyor bide derinin kuruması uzun sürer ve içerden ıslanırsa çok üşütütr kuru olduğu sürece sorun yok ama..bak link atıyorum bi bak http://www.motosuperstore.net/NIC-NJ...U,PR-1150.html benim aldığım bu olmadı riske girmek istemiyorum dersen çok ucuza yağmurluklar var alır koyarsın bagaja olmadı onu giyersin sana daha ekonomiğe gelir millete hava atacağım diye o kadar para verip giyemezssen çok koyar adama !!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
Oğlanın makina seninkinden daha güzel bee
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
evet arkadaşlar ne kadar kıl bir herif olduğumu birkere daha anladım bu debriyaj balatası bende stres yapıyordu sıyırırda yolda bırakırsa diye gidip dudullu aktaş motordan yenisini almıştım yuvacık gezisine gitmeden önce değiştirmeyi planlıyordum ama milletin en kötü ihtimal 40000 den önce değişmez lafı üzerine vazgeçmiştim aslında vazgeçmemde en büyük etken ya conta yırtılırsa idi gittim cuma günü contayıda aldım önümde hiç bir engel kalmamıştı nihahaahaha ve oturdum dün yağı boşalttım ve sökmeye başladım sökerken tek engel sürücü ayak basma yerinin (lastik olan) kapağa engel olması idi sökenlerin dikkat etmesi gereken şey kapak vidalarını sıra ile söküp takması ikitane vida daha uzun bunun dışında sorun yok söktüğün balataların daha bi yaptığım kilometre ve daha fazlası gideri vardı motor 12bin küsürde yanımda kumpas yoktu ellerim yağlı olduğu içinde üşendim takım çantasını açmaya ama üzücü birşey söyleyeceğim dış kapağın iç kısmında imalattan doğan yüzeysel çatlaklar tespit ettim buda midemi bulandırmaya yetti YBR artık hakikaten sıçmaya başlamış yani YAMAHA bu ikinci olay ilkini paylaşmıştım eksozun kaynak yerlerinin daha 6 ayda paslanması ve artçı ayak demirlerinin bağlı olduğu levhanın içinin paslanması neyse gelelim sonuca balatayı değiştikten sonra debriyaj geçişleri çokdaha güzel ve yumuşak olmaya başladı daha önce vites değiştirirken yaşadığım sıkıntıların hepsi ortadan kalktı buda kullanılan balatanında maliyetten düşürmek için kalitesinin ne olduğunu ortaya çıkarıyor scooterde yaşadığım herşeyi YBR dede yaşamaya başlamam bende hayal kırıklığı yarattı makina alıyorsunuz bir sürü para ödüyorsunuz ama sonra değiştirmek için aldığınız yedek parçanın üzerindekinden çok daha kaliteli olduğunu farkediyorsunuz buda insanı çok rahatsız ediyor .. bilginize..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
bu arada conta piyasada satılandan çokçok daha kaliteli ve yırtılma risk çok düşük piyasada satılan kağıt gibi üzerindeki ise metal görünümlü ve 2 kat kalın
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
ekmek arası yarın benim oğlanı alıp söyle rumeli feneri kilyos ve daha ilerisi bir tur yapmayı planlıyorum boşmusun ??
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
-
11 Haziran 2012, 13:04
#33820
sinan08 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar bi sorum olucak motor 300 km ye geldi şu an, vites düşürürken değilde,yükseltirken (özellikle bi 5-6 km gittikten sonra)
sanki takılarak geçio vitesler. yani kemikli diyosunuz sanırım. bu nedendir acaba? neden biraz zor geçiş oluyo vites büyütürken? motordamı bi sorun var yoksa bendemi ?
yokmu fikri olan bide 1.viteste kalkarken bi vuruntu boşluk gibi bişi oluo bazen o nedendir acep?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler