Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Mart 2011, 19:55
#18701
Recaİ adlı üyeden alıntı
Motor İçin uzun kısa xenon 70 lira. Ramço ustat kararsız kaldım almaya gittim geri döndüm sana sormak için Uzun kısa mı alayım sadece kısa mı alayım Hangisi daha iyi yanar ?
uzun kısa zenon olanın zamanla ampülü bzoluyor... zenon yanıyor ama uzun kısa yapmıyor.. ya kısada yada uzunda takılıp kalıyor..kısa zenon uzun ise normal olan ampüller ömürleri bakımından daha iyi... ama uzun kısa kullanım bakımından daha iyi.... ben olsam kısa zenon uzun normal olandan alırım...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Reklamlar
-
24 Mart 2011, 19:56
#18702
enes_007 adlı üyeden alıntı
Okan sen bu işten anlamıyorsun birader Mavide bu renk yakışır çok harika gözüküyor yemin ederim nasıl bi
ybr zevkn var anlamıyorum
bence çok harika duruyor senin renkte.2006 mavisi hiç hoş değil.ama senin rennkte süper durur
Benim ybr nin renk güzel parlak mavi ama sizin oraların tarzları benim tarzım değil.Ben artçının ayağını basdığı yerdeki gri yeri diyorum
-
24 Mart 2011, 19:58
#18703
Adrion adlı üyeden alıntı
Herkese iyi akşamlar ben motorumu satıp ybr 125 esd almayı düşünüyorum ama yuvarlak far değil diğer değişik şekilde olanından ortalama yakıt tüketimi nasıldır örneğin ben 2 kişi uzun yola gitsem tamgaz düz yolda maxhız ve yakıt tüketimim ne olur? 13 litre deposu varmış galiba 1 depoyla şehiriçi karışık kullanımda kaç km gidiyor bu konularda sizden bilgi edinmek istiyorum yardımcı olur musunuz?
tek kişi uzun yolda 500 km altına düşmez... ama iki kişi bu 400 lere kadar düşer... iki kişi sabit 100 km ile seyredersin.. zaaman zaman rüzgar ve eğime göre 110 120 arası seyreder....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
24 Mart 2011, 20:14
#18704
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
tek kişi uzun yolda 500 km altına düşmez... ama iki kişi bu 400 lere kadar düşer... iki kişi sabit 100 km ile seyredersin.. zaaman zaman rüzgar ve eğime göre 110 120 arası seyreder....
Verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ederim hız olarak 125 ccye göre güzel ama 13 litreyle 400-500 km çokta az yakmıyo gibi geldi bana cbf 150de öle çünkü bakın yanlış anlaşılmasın karşılaştırma için demiyorum da 150 125cc olayı sonuçta daha az yakmasını beklerdim ama ben almayı çok istiyorum özellikle farı çok hoşuma gidiyo.
-
24 Mart 2011, 20:19
#18705
Adrion adlı üyeden alıntı
Verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ederim hız olarak 125 ccye göre güzel ama 13 litreyle 400-500 km çokta az yakmıyo gibi geldi bana cbf 150de öle çünkü bakın yanlış anlaşılmasın karşılaştırma için demiyorum da 150 125cc olayı sonuçta daha az yakmasını beklerdim ama ben almayı çok istiyorum özellikle farı çok hoşuma gidiyo.
tek kişi ile hesaplarsan 500 ile 550 yapıyor... ama iş 2 kişiye binince 400 ile 500 arası olur... ben 700 km uzun yolu 1.5 depo ile gittim...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
24 Mart 2011, 21:14
#18706
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
tek kişi ile hesaplarsan 500 ile 550 yapıyor... ama iş 2 kişiye binince 400 ile 500 arası olur... ben 700 km uzun yolu 1.5 depo ile gittim...
Eğer bunlar uzun yolda tamgaz değerleriyse gerçekten güzel demek ki ben tamgaz gitmezsem 80-90 civarı gidersem daha da düşer yakıt tüketimi... teşekkür ederim.
-
25 Mart 2011, 00:29
#18707
ben gaz iğnesiyle oynadım hissedilir derecede gaz yemesi değişti.ilk gaza bastığınızda biraz daha atik.ilk kalkış hissedilkir derecede hızlandı
-
25 Mart 2011, 03:06
#18708
enes_007 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu çim malları niye ybr yi tokatlıyo motor ben gitmeyecem diyor bütün ybr ler böyle.çin malı rampada uçuyor resmen kalkışta falan hep atik.3000 tl para veriyoz motr gtmiyo millet dalga geçiyo
ybr 125'in pek bilinmeyen bir özelligi var. red line'i görmek pek kolay degil, yani hali hazirda kendi sinifinda en iyi devirlenen motosiklet ybr 125'tir. 4. viteste 110'a kadar cikabiliyorum devir 9500'e gelince 5'e aliyorum ve yag gibi kayarak km göstergesi 120'yi rahatlikla görüyor ve devir 8500'ü gecmiyor, yani az daha zorlasam 9500 devirde 130-140 arasi olacak. yani cbf 150 gibi nazlanmiyo. korkutmuyo adami motoru elime alacam diye. size tavsiyem vtes gecislerini uzun tutun o zaman 120 cok basit elde ediliyor, tabi ille de hiz istiyorsaniz, bunun motor ömrüne olan dezavantajini da unutmayin ama. motor ne kadar zorlanirsa yipranma o derece artar. ama ybr'de cbf'ye göre motor ömrü kesinlikle en az 2 misli daha uzun.
-
25 Mart 2011, 10:20
#18709
enes_007 adlı üyeden alıntı
ben gaz iğnesiyle oynadım hissedilir derecede gaz yemesi değişti.ilk gaza bastığınızda biraz daha atik.ilk kalkış hissedilkir derecede hızlandı
enes yorumların devamını bekliyoruz :D
imza adlı üyeden alıntı
ybr 125'in pek bilinmeyen bir özelligi var. red line'i görmek pek kolay degil, yani hali hazirda kendi sinifinda en iyi devirlenen motosiklet ybr 125'tir. 4. viteste 110'a kadar cikabiliyorum devir 9500'e gelince 5'e aliyorum ve yag gibi kayarak km göstergesi 120'yi rahatlikla görüyor ve devir 8500'ü gecmiyor, yani az daha zorlasam 9500 devirde 130-140 arasi olacak. yani cbf 150 gibi nazlanmiyo. korkutmuyo adami motoru elime alacam diye. size tavsiyem vtes gecislerini uzun tutun o zaman 120 cok basit elde ediliyor, tabi ille de hiz istiyorsaniz, bunun motor ömrüne olan dezavantajini da unutmayin ama. motor ne kadar zorlanirsa yipranma o derece artar. ama ybr'de cbf'ye göre motor ömrü kesinlikle en az 2 misli daha uzun.
kardeş sizin motor değişik mi dişlilerimi farklı anlamadım 4 de 110 demişsin 9500 devirde birde 120 ile giderken 8500 devir benim motorun devri göstergesi düşük gösterdiği halde 110 u 8500-9000 arası yapıyor bazı arkadaşlara soruyorum 110 u 10000 de görüyor diyor bu ybrlerin her biri farklı farklı mı
-
25 Mart 2011, 10:30
#18710
harbiden öyle.ben 125-130 arası gördüm motor devir kesici başladı 11 bine dayandı
-
25 Mart 2011, 10:54
#18711
Adrion adlı üyeden alıntı
Eğer bunlar uzun yolda tamgaz değerleriyse gerçekten güzel demek ki ben tamgaz gitmezsem 80-90 civarı gidersem daha da düşer yakıt tüketimi... teşekkür ederim.
denenmiş ve tecrübe edilmiştir.... 3 ybr eskitmiş biri olarak.....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:52 ----------
enes_007 adlı üyeden alıntı
harbiden öyle.ben 125-130 arası gördüm motor devir kesici başladı 11 bine dayandı
125 den yukarı çıkmadı ybrm.... ama full orjin.. 2004 kasası ile ön dişli bir diş büyük ve rampa aşşağı 140 a oturmuştu ibre....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
25 Mart 2011, 17:42
#18712
enes_007 adlı üyeden alıntı
harbiden öyle.ben 125-130 arası gördüm motor devir kesici başladı 11 bine dayandı
Hacı yenimi yapdın onu gaz iğnesine ne yapdın solede bende yapam
-
25 Mart 2011, 18:30
#18713
-
25 Mart 2011, 19:46
#18714
Xenon aldım 80 liraya..Deşşet oldu
-
25 Mart 2011, 19:55
#18715
Recaİ adlı üyeden alıntı
Xenon aldım 80 liraya..Deşşet oldu
uzun kısamı hacı.nereden aldn
-
25 Mart 2011, 20:19
#18716
enes_007 adlı üyeden alıntı
yok be hacı iniş aşğıda yaptı o hızı
iğneyle oynayınca gaz yemesi ve ani hızlanması hissedilir derecede değişti
Ne yapdın iğneye detaylı anlatır mısın
-
25 Mart 2011, 20:26
#18717
uniqe adlı üyeden alıntı
Ne yapdın iğneye detaylı anlatır mısın
bak aga..gaz pistonunu söküyorsun.pistonun içinde plastik bi parça var onu ince bir tornavida ile çeviriyorsun çıkıyor zaten o plastik parça.
çıktıktan sonra gaz iğnesini itip çıkartıyrsun.gaz iğnesindeki segmanı göreceksin..kargaburun ile o segmanı çıkartıp.çıkarttığın yerin bir altındaki boşluğa takıyorsun..yani en alttaki boşluğa...sonra tekrar aynı şekil takıp motoru çalıştır ve ısındığında hissedilr derecede gaz yemesi artacak ve ani hızlanmada azda olsa farkı göreceksin.bende işe yaradı.
-
25 Mart 2011, 20:36
#18718
enes_007 adlı üyeden alıntı
bak aga..gaz pistonunu söküyorsun.pistonun içinde plastik bi parça var onu ince bir tornavida ile çeviriyorsun çıkıyor zaten o plastik parça.
çıktıktan sonra gaz iğnesini itip çıkartıyrsun.gaz iğnesindeki segmanı göreceksin..kargaburun ile o segmanı çıkartıp.çıkarttığın yerin bir altındaki boşluğa takıyorsun..yani en alttaki boşluğa...sonra tekrar aynı şekil takıp motoru çalıştır ve ısındığında hissedilr derecede gaz yemesi artacak ve ani hızlanmada azda olsa farkı göreceksin.bende işe yaradı.
Tamam sağolasın yarın bir bakayım.
-
25 Mart 2011, 21:26
#18719
-
25 Mart 2011, 21:28
#18720
Kısa aldım enes..Manyak oldu yaw Şeritler kaldı bi renk öner bakayım msndemisin konuşak bi..Ben sana dedim demi motorda bişi vardır..Hemen ybr pok demeye başlıyon getir sen daha neler yaparık ona :p
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 86 kullanıcı var. (0 üye ve 86 misafir)
Bu Konudaki Etiketler