Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mart 2011, 18:40
#18601
Sağolasın abii
Reklamlar
-
20 Mart 2011, 18:42
#18602
bu arada sedat ın ybr sinin 15 gün önce krank değişmişti.... bu gün motoru yardık ve yine aynı sorun krank yamulmuş.... yine krank değiştiriyoruz...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
20 Mart 2011, 18:46
#18603
motodrift adlı üyeden alıntı
benim dememle ne alakası var,bir şeyi iddia ediyorsan kanıtla??
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 ----------
onların 3 ile teker yaptığını biliyordum?
ben sana bir şey kanıtlamak zorunda değilim ki kardeşim ? 4.vitesde yaptık aştık olay bu yaşanmış bitmiş ben normalde 2 ve 3 le yapıyorum 3 diye 4 le kaldırdık gazı fazla açınca aştık. Fazla uzatma tadımız kaçmasın. Sen internetten biliyorsun biz her gün buradayız neyin nasıl yapıldığını canlı canlı görüyoruz yapıyoruz.
uniqe adlı üyeden alıntı
Arkada artçıyla 5 de bile yaparsın ne olucak arkadaki uca binip 2 zıpladı mı zaten tekere geliyor ybr.
O zaman bosverek ramco abi
Aynen..arkadaki belcin sağlamsa sen gazı sabit tut adam arkada kendini geriye attığı an motor askıya geliyor..Belci diyoruz biz bu arkadaşlara okancım
-
20 Mart 2011, 19:21
#18604
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
bu arada sedat ın ybr sinin 15 gün önce krank değişmişti.... bu gün motoru yardık ve yine aynı sorun krank yamulmuş.... yine krank değiştiriyoruz...
slm abi krank neden yamulmuş belli mi sebebi
-
20 Mart 2011, 19:36
#18605
fat280 adlı üyeden alıntı
slm abi krank neden yamulmuş belli mi sebebi
Aynen yan sanayımı takmısdınız ?
-
21 Mart 2011, 10:52
#18606
fat280 adlı üyeden alıntı
slm abi krank neden yamulmuş belli mi sebebi
ya aslında dıştan aynı görünen fakat taktıktan sonra fark edilen bir sebeb var.... bir defa kullanığımız krank çıkma... kolda sorun olduğu için kol orjinal ve sıfır takıldı.... press yamultmuş olabilir... fakat açtıktan sonra fark etiğimiz bir detay daha ortaya çıktı... 2004 ybr nin krank ile 2006 sonrası krankların eğzantirik dişlisi farklı.. balasörde tam oturmuyor... 2004 çıkma krank bulunup takıldı... ve çok detaylı ölçüm biçimde 2006 ve 2004 krank ve eğzantirik ve eğzantirik zinicir farklı... bu gün motor atılacak ve varsa başka sorun ortaya çıkacak...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
21 Mart 2011, 11:08
#18607
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
ya aslında dıştan aynı görünen fakat taktıktan sonra fark edilen bir sebeb var.... bir defa kullanığımız krank çıkma... kolda sorun olduğu için kol orjinal ve sıfır takıldı.... press yamultmuş olabilir... fakat açtıktan sonra fark etiğimiz bir detay daha ortaya çıktı... 2004 ybr nin krank ile 2006 sonrası krankların eğzantirik dişlisi farklı.. balasörde tam oturmuyor... 2004 çıkma krank bulunup takıldı... ve çok detaylı ölçüm biçimde 2006 ve 2004 krank ve eğzantirik ve eğzantirik zinicir farklı... bu gün motor atılacak ve varsa başka sorun ortaya çıkacak...
evet abi farklı olduğunu duymuştum kranlarının 2004-2006 arasında birde eksantrik dişlisi var oda farklıymış 2004 36 diş 2006 ise 34 dişliymiş belkide bg inin farklı olması ondan olabilir abi 2004 lerin 2,5 beygir fazla olması sadece eksoz ve katalitik konvaktörden değil krank ve eksantrik dişlisinin farklı olmasındanmış desenize :D
-
21 Mart 2011, 17:02
#18608
arkadaşlar benim ybr 125 e bi şeyler oldu
gazı 4 bin devirde sabitlesemde bin devire kadar gidip geliyor hatta bazen istop ediyor.. 5 bin devirden sabitleyince istop etmiyor ama gene 2 bine gidip geliyor, gaz oynak oldu. bu kadar gidip gelmesi normal değil... Isınmadığından falan olmaz çünki 60 kilometre gidttikden sonra bile hala hiç değişmedi, bi istop edecek kadar gaz kesiliyor bi devri yükseliyor
bu problem baş göstermeden önce ne yaptım diye düşünüyorum;
benzin doldurdum birde motoru yıkadım ama depo kapağı kapalıydı
bunun üstüne 110 KM yaptım yeniden benzin aldım değişmadiproblem hala mevcut
yardım lütfen
-
21 Mart 2011, 18:29
#18609
arkadaşlar bugün 2005 e binbdim.benim city ye göre daha güzek gaz yiyor ve daha seri neden öyle.çok güzel gaz yiyor sanji rx 115 gibi.rolenti düşük olduğu halde gazı dipliyom hiç öksürme yok.
-
21 Mart 2011, 18:45
#18610
enes_007 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugün 2005 e binbdim.benim city ye göre daha güzek gaz yiyor ve daha seri neden öyle.çok güzel gaz yiyor sanji rx 115 gibi.rolenti düşük olduğu halde gazı dipliyom hiç öksürme yok.
enes kardeş 2005 derken katalizörsüz mü yani geri dönüşümsüz modele mi bindin eğer ona bindiysen doğal olarak o daha iyi gaz yer :D 2,5 hp daha güçlü çünkü
-
21 Mart 2011, 19:07
#18611
Arkadaşlar xenon istiyen arkadaş var mı son kez soruyorum çarşamba gidip alıcam çünkü
-
21 Mart 2011, 20:27
#18612
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
ya aslında dıştan aynı görünen fakat taktıktan sonra fark edilen bir sebeb var.... bir defa kullanığımız krank çıkma... kolda sorun olduğu için kol orjinal ve sıfır takıldı.... press yamultmuş olabilir... fakat açtıktan sonra fark etiğimiz bir detay daha ortaya çıktı... 2004 ybr nin krank ile 2006 sonrası krankların eğzantirik dişlisi farklı.. balasörde tam oturmuyor... 2004 çıkma krank bulunup takıldı... ve çok detaylı ölçüm biçimde 2006 ve 2004 krank ve eğzantirik ve eğzantirik zinicir farklı... bu gün motor atılacak ve varsa başka sorun ortaya çıkacak...
Her babayiğit ybr kullanamaz
-
21 Mart 2011, 20:33
#18613
uniqe adlı üyeden alıntı
Her babayiğit ybr kullanamaz
deli makine oluyor arkadaşlar...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
21 Mart 2011, 20:35
#18614
slm arkadaşlar ufak yollu bir video çektim akşam üzeri ama fazla iyi olmadı idare edin
http://http://www.izlesene.com/video...olf125/3190195
-
21 Mart 2011, 20:36
#18615
fat280 adlı üyeden alıntı
İbre ışıkları neden geç geliyor ?
-
21 Mart 2011, 20:40
#18616
uniqe adlı üyeden alıntı
İbre ışıkları neden geç geliyor ?
okan lambaları ben kendim yaktım görünsün diye yoksa görünmüyordu benimkisi 2004 ünkü gibi aç kapamalı :D
-
21 Mart 2011, 20:41
#18617
Ha anladım sımdı farlara bağlı allah kahretsin
-
21 Mart 2011, 20:42
#18618
Med adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim ybr 125 e bi şeyler oldu
gazı 4 bin devirde sabitlesemde bin devire kadar gidip geliyor hatta bazen istop ediyor.. 5 bin devirden sabitleyince istop etmiyor ama gene 2 bine gidip geliyor, gaz oynak oldu. bu kadar gidip gelmesi normal değil... Isınmadığından falan olmaz çünki 60 kilometre gidttikden sonra bile hala hiç değişmedi, bi istop edecek kadar gaz kesiliyor bi devri yükseliyor
bu problem baş göstermeden önce ne yaptım diye düşünüyorum;
benzin doldurdum birde motoru yıkadım ama depo kapağı kapalıydı
bunun üstüne 110 KM yaptım yeniden benzin aldım değişmadiproblem hala mevcut
yardım lütfen
karbürötörün pis olabilir.büji n kesmiş olabilir.motor elektrik kesiyor olabilir
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
-
21 Mart 2011, 20:43
#18619
uniqe adlı üyeden alıntı
Ha anladım sımdı farlara bağlı allah kahretsin
:D sizinkisi kontağa bağlı ve her zaman yanıyor benimkisi ben açarsam yanar bir yönden iyi benimkisi :D
-
21 Mart 2011, 20:44
#18620
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
errdi adamım nasılsın... geçen lastiği yaktığın hatta patlattğın videoyu izledim.. bravo...
okan dostum çok fazla ısınıyormuş evet....
iyidir abi sen nasılsın?
bi gaza gelmemle lastiği patlattım.tabi 60 tl cepten cıktı
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)
Bu Konudaki Etiketler