Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Kasım 2006, 18:13
#1701
Reklamlar
-
17 Kasım 2006, 18:42
#1702
arkadaslar düstüm!!lastikler meyvasını verdi ya bukadar dandik is olurmu ya bugun bi viraj alıyordum hafif bi ıslaklık vardı virajın içinde tam viraja girdim zaten girmistim artık yapacak bisey yoktu motor saga bi yattı yatıs o yatıs ben bu lastikler hakkında hukuki yollara bas vurmayı deniycem cok ciddi olarak hasar fren levyesi yamuldu elcik yan tarafı kırıldı dikiz aynası eksozun ust koruması sıyrıldı daha yaptırmadım ama masraf cıktı bana hic bisey olmadı ALLAHA sukur ama bu lastikler kesinlikle degismeli ya bu ne vurgun duymazlık bunu yapan muhendislerdemi bilmiyor bunu kuru havada bile kayıyor bunlar bu buyuk sacmalıga en kısada son vermeleri gerekiyor bence cok ama cok sinirliyim ya irc olsa bile kaymazdı o yolda.
-
17 Kasım 2006, 19:54
#1703
Geçmiş olsun aykan:( evet herkes aynı şeyden şikayitçi zaten ama ben şuana kadar bir sorun yaşamadım , virajlarda vites değiştirmemeye hızı sabit tutmaya, ıslak zeminden geçerken yavaş geçmeye çok dikkat ediyorum çünkü bir ara çok yavaş giderken ufak bir fren yapmıştım arka lastik çok pis kaymıtı bir anda o gün bugündür bayağı bir dikkatliyim...
Gotfather valla 7bin i geçmedim ilk 1000km için şimdi tabi çıkıyorum 8binin üstüne ama hiç oşekilde sabit gidemedim yani 9 bin devirde falan sabit hızla...
Bir de benim ön frenden ses gelyor demiştim..Ustaya sordum açtı baktı balatalara sorun yok bunda dedi, ki evet sorun yoktu balatada bende gördüm.Problemin başka bir şeyde olma olasılığı var mıdır?
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
-
17 Kasım 2006, 22:20
#1704
bugün silindir üst kapağını 0.5 mm inceltim.Tork oranı arttı.kısa mesafede 110 km/h hıza ulaşıyor.
titreşim ise 11.000 devirde bile hissedilmiyor.bugünkü denemelerimde 11.000 devirde gittiğini anlayamayacak derecede titreşim olmuyor.
-
18 Kasım 2006, 02:06
#1705
Godfather, haklısın sadece ön fren balatalarım değişti ve sanırım 13bin civarında değiştirdim. Bugün motor tam 21bin oldu. Arka balatam bitmek üzere çok az kaldı, ön balata da aynen 24bini çıkartamayabilir (ön tarafa yan sanayi aldım ama memnun kalmadım, orjinali en iyisi).
Eğer arka fren yumuşadıysa arka frenin ayar virdasını biraz sıkarak freni sertleştirebilirsin, nasıl yapılacağı kitapçıkta yazıyor (ben de daha bugün yaptım hatta). Bu arada arka balataların ne kadar kaldığını arka lastğin sağ göbeğindeki göstergeden görebiliyoruz, frene bastıkça oynayan bir ok işareti var ordan ne kaldığı anlaşılıyor.
Aykan geçmiş olsun, virazjlara özellikle dikkat etmek gerekiyor, gördüğün kadar gitmek her zaman en iyisi.
-
18 Kasım 2006, 10:27
#1706
-
18 Kasım 2006, 10:30
#1707
Deneyen varmı diye ;
Benim motosiklet (ybr)
3. vites = 80 km
4. vites = 95 km
5. vites = 110 km
2 kişi
3. vites = 75 km
4. vites = 90 km
5. vites = 100 km
hızla gidiyor ve km 3500 de sizce nasıldır.
Motorize07.com Antalya Team
-
18 Kasım 2006, 11:05
#1708
Godfather, ön balataları da dışarıdan kontrol etmek mümkün ancak gel gör ki oradaki kontrol aralığı çok dar ve orası fazla yağmur-çamur topladığından pek sağlıklı bir kontrol olanağı sunmuyor. En güzeli kaliperi söküp öyle bakmak.
Kaan, Hızlar normal görünüyor, ama yanlarına devirleri de yazsaydın daha sağlıklı olurdu ;)
-
18 Kasım 2006, 12:06
#1709
Kaan adlı üyeden alıntı
Deneyen varmı diye ;
Benim motosiklet (ybr)
3. vites = 80 km
4. vites = 95 km
5. vites = 110 km
2 kişi
3. vites = 75 km
4. vites = 90 km
5. vites = 100 km
hızla gidiyor ve km 3500 de sizce nasıldır.
bence motorun çok iyi ben 600 deyim hani karşılaştırma için söylüyorum 8 bin devir kuralıyla
3. 60kmh
4. 80kmh
5. 100kmh
daha fazlasınada gerek yok zaten bence senin değerlerin normal merka etme derim...
insane adlı üyeden alıntı
Godfather, ön balataları da dışarıdan kontrol etmek mümkün ancak gel gör ki oradaki kontrol aralığı çok dar ve orası fazla yağmur-çamur topladığından pek sağlıklı bir kontrol olanağı sunmuyor. En güzeli kaliperi söküp öyle bakmak.
Kaan, Hızlar normal görünüyor, ama yanlarına devirleri de yazsaydın daha sağlıklı olurdu ;)
abi çok sağol demekki illa teknik servise gitmeli malum bence yeterli ekipman yok ...peki abi bu lastik işi için ne diyeceksin hani bizim hatamızmı bu kadar kötü sonuçlar veriyor yoksa lastikleri değişmelimi? yada ne önerirsin ayrıca kullandığın lastikleri ve tavsiyelerini duymak isterim ...
-
18 Kasım 2006, 12:21
#1710
gotfather , atla gez biraz ya ne bu 650 desin hala..
dun su son surat meselesindede kendimi astim ,4. viteste 10000 deeviri gordukten sonra 5 e attim 110 gordum daha basmaya firsatim olmadi yolda ama yinede kafamdaki merakimi giderdim ,
25 ytlye 300 km yaptim(yedek depoya gectim,benzinciye sonrada) gaz sonunakadar acik 200 kmlik yola gittim buyuzden bukaadar cok yakti en az yakit sanirim 70-80 arasi guvenli olarak ise 90-95 km sabit hizla baska bir motor tecrubem olmadigi icin , diyebilecegim sadece bir sorun yasamadim,kontrolu zevkli
lastiki bende degistirecegim buarada ,virajda islaklik var ise o viraja girmeyin derim ben hemen acil fren sistemini calistiriyorum oyle durumlarda oldukca yavas neredeyse yere dimdik sekilde viraji aliyorum
yinede allah korusun cok tehlikeli tum motorlar icin sonucta 2 teker
kisa bir sure sonra me22 taktiracagim bende tubeless , insane son olarak(kullaniyirsun siye hatirliyorum) metzellerinden bana soyleyecegion birsey varmi
-
18 Kasım 2006, 13:15
#1711
bırakın ybr filan yhaaa alın bitane 600 f veyaa r1 aşık oldugum tek makina R1
[COLOR="black"][COLOR="DarkOrange"] ¢hµ¢kÿ¥ [/COLOR][/COLOR]
-
18 Kasım 2006, 13:24
#1712
-
18 Kasım 2006, 16:02
#1713
Godfather, cidden atla biraz motora gez yaaa... 600km nedir ki
Lastik mevuzunda yukarıda da yazdığım gibi "gördüğün kadar gitmek" en iyi çözüm, yani virajın içinde su birinkintisi olup olamayacağını hesaba katmadan özellikle de çiçek sulanan yollarda motoru fazla yatırmamak lazım. Ha oldu ya yatırdınız bu durumda suyu gördüğünüz anda etrafınız da müsaitse motoru mümkün olduğunca dikey hale getirp öyle geçin (gdm de söylemiş bunu zaten).
GDM,
Lastik konusunda YBR için iki iyi alternatif var, birisi metzeller me22 diğeri de Pirelli MT65. Yalnız burada dikkat edilecek nokta pireli orjinal olarak tubeless bir lsatiktir ancak metzeller değildir(inanmayan lstiğin üzerine baksın, tubetype yazar). yani aman ha siz siz olun metzeller'i tubeless şeklinde taktırmayın, canınızla oynarsınız.
Ben hala orjinal lastikleri kullanıyorum, artık arka taraf iyice eridi ve yakında ön-arka değiştiricem ve tercihim büyük ihtimalle MT65 yönünde olacak.
-
18 Kasım 2006, 16:26
#1714
insane adlı üyeden alıntı
Kaan, Hızlar normal görünüyor, ama yanlarına devirleri de yazsaydın daha sağlıklı olurdu ;)
pardon 3. ve 4. vites 9000 devir 5. vites 8000 bilemedim 8500 devir.5. viteste zaten daha 9000 devire çıktıgını görmedim
Motorize07.com Antalya Team
-
18 Kasım 2006, 19:48
#1715
1.vites 0-40
2.vites 40-60
3.vites 60-90
4.vites 90-100
5.vites 100-120 (10.000 devir de)
-
18 Kasım 2006, 23:41
#1716
sonix adlı üyeden alıntı
1.vites 0-40
2.vites 40-60
3.vites 60-90
4.vites 90-100
5.vites 100-120 (10.000 devir de)
devirleride yazarsan eii olacak
biizmkiside 1. viteste 40 yapıyor ama motor bagırınca (10-11 devir arasında)
-
19 Kasım 2006, 02:21
#1717
-
19 Kasım 2006, 13:22
#1718
insane
hmm bilmiyordum metzelerin tubetype oldguunu fakat bazi arkadaslarimda bu lastikvar uyarayim onlarida bakalim yorumlari ne olacak
oncedende yazmistim aslinda benim lastiklerden tek sikayetim iclastikli olmasi ve patladiginda tamir etme imkanin pek bulunmamasi , buyuzden tubeless istedim ,sirf bu yuzden uzun yola cikmaya korkuyorum, gecen gittim fakat gozumu karartarak yani..
mt65 i internetten ismarlayabilirmiyiz acaba?
bilgilerini paylastigin icin sagol dostum;)
MT 65 Ön/Arka
Jant IP-Code Ebat Desen Fiyat KDV dahil (Euro)
17" 0344900 2.50 - 17 43P reinf MT 65 25
17" 0345000 2.50 - 17 47P reinf MT 65 28
18" 0346800 2.75 - 18 42P MT 65 28
18" 0346900 2.75 - 18 42P TL MT 65 30
MT 65 Arka
Jant IP-Code Ebat Desen Fiyat KDV dahil (Euro)
16" 0346200 130/90 - 16 67S reinf MT 65 70
18" 0343700 3.50 - 18 56S reinf MT 50 70
18" 0787100 90/90 - 18 57P reinf MT 50 45
18" 1553800 90/90 - 18 57P reinf MT 50 50
18" 0347000 100/90 - 18 56P MT 50 52
gencmoto.com dan aldim bu bilgileri pirelli mt65 fakat kullanim kilavuzunda onlastik bizim, sakura 2.75-18(42p) bu mevcut onteker ebatlari uyuyor
fakat arka lastik icin kilavuzda 90/96-18(51p) yazmis fakat ayni bu yazilana uyan mt65 yukarida yok!!
benim anlamadigim su 90/96 , 2.75 42p-51p nedemek? 18 sanirim jantin ebati ...
sonuc olarak on lastik tamam da arka lastik mt65 hangisi uygun?
-
19 Kasım 2006, 20:04
#1719
-
19 Kasım 2006, 20:29
#1720
ya benimki rodajıda bitirdi ama godfather senden az yapıyor ya???
3. vites 60
4. vites 75
5. vites 90
(8.000 devirde)
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler