Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Ocak 2011, 23:28
#16621
selam arkadaşlar.bende 2tane ybr 125 var.biri 2004 ve mavi renkte olup motoru komple yeni yapıldı.kuruş masrafı yok.diğeri 2008 model bordo renkli.17500 km de.bununda sadece depoda ufak bi ezik var.bu ikisini satıp yeni modelllerden almayı düşünüyorum.isteyen olursa yardımcı olurum.
Reklamlar
-
04 Ocak 2011, 08:20
#16622
Ybr ye 100 luk lastık düşünüyorum takan var mı yaza girerken değiştirmeyi düşünüyorum.
-
04 Ocak 2011, 11:32
#16623
Öncelikle İi sabahlar beyler benim sizelere bir kaç sorum olucak...
1.Kış Lastıiği alıcam ama hangi marka daha ii onu bilmiyorum acaba bi bilgisi olan cewap werebilr mi...
2.Ben de 2009 Gri Ybr war geçen akşam Motorum Evimin önün de dururken motorumun deposunun üstünü çizmişler acaba bunu nasıl giderebilirim...
3.Ybr'ler Son olarak kaç km hıza ulaşıyor neden se ben motorum fazla hız yapamıyorum en fazla 95 gördüm acaba motorumun bir yerin de sıkıntısı mı war yoksa geneli mi bu hıza ulaşıyor...
4.Ben Yılbaşı günü motorumun arka sepetliğine saç kaynattım sonra da burger kıng çantası taktım kaynak yapıldık tan sonra motorumun aküsü bitti durduk yere ( kaynak yapılırken motor çalışır haldeydi ) acaba neden olabilir ( motorumun alt kısmın da let bulunmakta dır ama anahtarlı ) yeni akü mü almam gerekiyor yok sa bi elektrik tesisatına baktırmam mı gerekiyor...
Şimdilik bu kadar ii günler dilerim...
-
04 Ocak 2011, 15:15
#16624
Arkadaşlar Merhaba
2009 model cbf 150 vardı bende.Motoru sıfır km almıştım.20000 km de nakit ihtiyacı nedeni ile sattım.
Tekrar sıfır km motor almak istiyorum. Size sormak istediğim konu ise sıfır ybr 125 city mi almak daha mantıklı yoksa son kasa esd modelini mii?
Bu ikisi arasında en sorunsuzu city mi esd mi? esd de bir miktar vibrasyon olduğunu duydum.
Bir de geçen birşey dikkatimi çekti.city modelinin arka amortisörlerinin üst taraflarında JAPAN yazıyor ama esd modelinin arka amartisörlerinde hiç birşey yazmıyor.Esd nin sele si de cityler kadar rahat değilmiş galiba.
Benim için en temel kavram sağlamlık.Motorun görüntüsü ikinci planda.
Sıfır km city mi almamı önerirsiniz yada son kasa esd yi mi?
-
04 Ocak 2011, 20:36
#16625
Tşkler çok yardımcı oldunuz
-
04 Ocak 2011, 23:13
#16626
uniqe adlı üyeden alıntı
Ybr ye 100 luk lastık düşünüyorum takan var mı yaza girerken değiştirmeyi düşünüyorum.
Hiç düşünme tak. Özellikle düşük hızda, mesela şehir içi yaya trafiği yoğun yerde, denge sağlamak açısından çok faydası var. Ancak viraja daha iyi girerim diye sakın yanılgıya düşme, çünkü ybr nin ilk kayan yeri ön lastiği olur. Hangi marka takarsan tak ön lastik kayar gider, ne olduğunu bile anlamazsın. Yakıt sarfiyatında pek bir şey değişmez.
Benim için en temel kavram sağlamlık.Motorun görüntüsü ikinci planda.
Motorun görüntüsü ikinci plandaysa kesinlikle eski tip ybr.
-
05 Ocak 2011, 15:55
#16627
esd al .........yeni daha iyidir... son pişmanlık fayda etmez..... esd,,,,,,,,,,,,,,,,,............bende diyorum kesinlikle yeni tip al....
-
05 Ocak 2011, 19:38
#16628
jawa adlı üyeden alıntı
Hiç düşünme tak. Özellikle düşük hızda, mesela şehir içi yaya trafiği yoğun yerde, denge sağlamak açısından çok faydası var. Ancak viraja daha iyi girerim diye sakın yanılgıya düşme, çünkü ybr nin ilk kayan yeri ön lastiği olur. Hangi marka takarsan tak ön lastik kayar gider, ne olduğunu bile anlamazsın. Yakıt sarfiyatında pek bir şey değişmez.
Hem biraz görüntü hemde denge açısından dedikleriniz doğru.Ama merak ettiğim performans ve yakıta olumsuz yansır mı ?
-
05 Ocak 2011, 21:12
#16629
bugün kırmızı esd mi teslim aldım.acemiyim.şansıma felaket yağmurda yağdı.tam işlek saatte kalabalık caddeden geçerken sinyal vermeme rağmen dengesiz pickup şöförü yol vermedi bana.son anda refleksim ile sıyırdım.o... ç....u .tamda mobese kameralarının kavşakta oldu olay.az daha akşam haberlerine çıkacaktık.
ilk izlenimlerim iyi motorla ilgili.kaçınca viteste olduğumu görebilseydim cbf gibi daha güzel olurdu.görünüş olarak çok güzel bir motor.yeni tip koruma demiri ybr elcikleri çanta taktırdım.kalıbı görünüşü baya güzel.yeni tip koruma demiri yukarı doğru çıktıgından ayağım çok yakınlaşıyor.rahatsız ediyor.ayrıca vites kolu çok altta sanki.onuda aşağı aldıracam.motorun çalışması sesi çok sağlıklı.ben çok beğendim.inşallah kazasız belasız binmek nasip eder mevlam.bir süre trafiğe çıkmadan arka mahallelerde eğitim yapmam şart.scooterlardan sonra bu bile bana zor geliyor.bazılarıda direk 600 cc ss ile başlıyorlar.onlara helal olsun.
-
06 Ocak 2011, 15:39
#16630
beyler yeni aldığım motorun ön siperliği sorunlu çıktı.siperlik sağ tarafa çekiyor ve yamuk.geç olsada farkettim.çok ilginç ve yamahanın adına yakışmayacak bir durum.plakam henüz çıkmadığından bayiye gidip göstermedim.plakam haftaya çıkıcak.bayiyi aradım gel bakarız dedi.inşallah bana bir hesap çıkarmaz bayi.zaten limitlerimi zorladım motoru alırken.
-
06 Ocak 2011, 20:42
#16631
akşam motoru park ederken benzin deposunu kapalı konuma getirmek şartmı?konu hakkında bilgi verirmisiniz.ben depo açık konumda bırakıyorum.
-
06 Ocak 2011, 21:50
#16632
karaislam adlı üyeden alıntı
akşam motoru park ederken benzin deposunu kapalı konuma getirmek şartmı?konu hakkında bilgi verirmisiniz.ben depo açık konumda bırakıyorum.
motorun hayırlı olsun... sperlik garanti tarafından yapılır bir ücret ödemezsin..depoyu ben açık bırakıyorum herhangi bir sorunla karşılaşmadım...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
06 Ocak 2011, 22:52
#16633
bir kaç denemeden sonra resım çektim nasıl
Uploaded with ImageShack.us
-
06 Ocak 2011, 22:58
#16634
dosdum 10 numarasın... esd nin hakkını vermişsin... helal...
-
06 Ocak 2011, 23:05
#16635
KRAL1146 adlı üyeden alıntı
dosdum 10 numarasın... esd nin hakkını vermişsin... helal...
tşk ederim dost ön disk frene yüklenmek okadar yumasakki hemen arka taraf kalkıyo
-
07 Ocak 2011, 00:20
#16636
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
motorun hayırlı olsun... sperlik garanti tarafından yapılır bir ücret ödemezsin..depoyu ben açık bırakıyorum herhangi bir sorunla karşılaşmadım...
saolun.inşallah öyle olur.
bazı sorularım var işi bilen arkadaşlar için.
1-akşam benzin musluğunu kapalı konuma getirmelimiyim?
2-motorumu yıkarken eksozuna torba bağlayacağım ve kontak deliğini kapatacağım.bunun dışında karbüratör silindir motor bölgesine hortumla tazyikli su sıkmamın sakıncası var mıdır?
-
07 Ocak 2011, 00:23
#16637
yıkarken egzozu torba bağlamana gerek yok egzozun en altında bir delik var su kaçarsa oradan cıkıyor
-
07 Ocak 2011, 00:24
#16638
UqUR_ adlı üyeden alıntı
tşk ederim dost
ön disk frene yüklenmek okadar yumasakki hemen arka taraf kalkıyo
benim motorda kırmızı aynı sizinki gibi.birkaç aksesuar taktırdım.çanta elcik koruma demiri vs.fakat yeni tip koruma dedikleri ayağıma çok yakın ve rahatsız edici.ayrıca hareket de gayet güzelmiş.
-
07 Ocak 2011, 00:25
#16639
karaislam adlı üyeden alıntı
benim motorda kırmızı aynı sizinki gibi.birkaç aksesuar taktırdım.çanta elcik koruma demiri vs.fakat yeni tip koruma dedikleri ayağıma çok yakın ve rahatsız edici.ayrıca hareket de gayet güzelmiş.
güzel güzel birde xenon takarsan farkı anlarsın
-
07 Ocak 2011, 00:29
#16640
UqUR_ adlı üyeden alıntı
yıkarken egzozu torba bağlamana gerek yok egzozun en altında bir delik var su kaçarsa oradan cıkıyor
saol kardeş.peki karbüratör ve motor kısmına su tutabilirmiyim hortumla?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:26 ----------
xenon değil de eski tip kafa yani ybr factor kafası olsa daha iyimiş.böyle apacheye benziyor motor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 118 kullanıcı var. (0 üye ve 118 misafir)
Bu Konudaki Etiketler