Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #15861

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    Sen bana bakma ben rüzgar gibiyim
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 2011'Siyah
    Alıntı UqUR_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamım ya sağolasın bu normal sesimi ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15862
    UqUR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    мυğℓα/ƒєтнιує
    Motosikleti
    HONDA CBR & YZF R125
    Alıntı Recaİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamım ya sağolasın bu normal sesimi ?
    evet normal sesi

  3. #15863
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Normal sesi belli fazla bi fark yok gibi geldi bana eskilerle
    HONDA

  4. #15864
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    recai sen bu gidişle 2010 ybr alıcan gibi bugün 300km daha yol yaptım geldim kışa girmeden son gezmelerimize gidiyoruz
    BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.

  5. #15865
    UqUR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    мυğℓα/ƒєтнιує
    Motosikleti
    HONDA CBR & YZF R125
    Alıntı X-Fi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    recai sen bu gidişle 2010 ybr alıcan gibi bugün 300km daha yol yaptım geldim kışa girmeden son gezmelerimize gidiyoruz
    hoşgeldin nerelerdesın sen takılmıyorsun kaç haftadır foruma

  6. #15866

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    Sen bana bakma ben rüzgar gibiyim
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 2011'Siyah
    Alıntı UqUR_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet normal sesi
    uğurum tekrardan teşekkür ederim video için

    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normal sesi belli fazla bi fark yok gibi geldi bana eskilerle

    Alıntı X-Fi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    recai sen bu gidişle 2010 ybr alıcan gibi bugün 300km daha yol yaptım geldim kışa girmeden son gezmelerimize gidiyoruz
    Yani ybr alıcağım kesin ama hangi modeli alma konusunda aşırı kararsızım cuma günü bayiye city gelmiş olsaydı ki ben o gün almaya diye gittim şuan citye biniyordum Acaba bu bi işaret mi 2010u almam için Şimdi kafamda Çok sorular var esd hindistandanmı gelme brezilyadan mı yoksa bizim akraba çinlilerdenmi oda meçhul brezilya factoru satıyor avrupada öyle türkiyeye gelicek diye duyurdukları factor türkiyeye geliyor fakat gene 1-2 değişiklik yapılıyor enjeksiyon'u kaldırıyor öyle geliyor Çok araştırıyorum 4.600 lira az bi para değil şasi değişikliğinden dolayı direksiyonun dönme mesafesi kısalmışmı ? Trafikte kıvraklığı aynı eski modellerdeki gibi devam ediyormu ? Konfor hakkında şüphelerim Ve daha kafadaki bir çok sorular ..

    Bunların hepsini yarın örenmeye çalışıcağım burada alıcak arkadaşlarada bi nevi yardımcı olmuş olurum Hepsi ve daha fazlası Çok yakında..

  7. #15867
    UqUR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    мυğℓα/ƒєтнιує
    Motosikleti
    HONDA CBR & YZF R125
    recai ybr yeni 3. kasası geliyormuş sen en iyisi bu modeli bekle



    Uploaded with ImageShack.us

  8. #15868
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    hoşbulduk arkadaşlar iş güç işde

    yeni ybrlerde eskilerde olmayan pekçok özellikde var ama onlarıda gözünden kaçırma ön panel değişikliği semer konforu artçı konforu görüntü değişikliği farklı eksoz bunlar eski modelde yok performans olarak bilemem seni üzermi sevindirirmi ben eski ybrlerden hiç kullanmadım ancak sağlamlık olarak city ve diğer modellerden farkı yok diyebilirim.
    BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.

  9. #15869
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı UqUR_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    recai ybr yeni 3. kasası geliyormuş sen en iyisi bu modeli bekle



    Uploaded with ImageShack.us
    Çok ilginç önde disk yok mu?

  10. #15870

    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul-Zeytinburnu-Hasan
    Motosikleti
    Yamaha ybr 125 esd

    yeni ybr kullanıcısı

    merhaba arkadaşlar.bu siteye yeni üye oldum sayılır.buraya girmek bugüne kısmetmiş.bende 2010 ybr esd var.şuan 1200 km oldu sanırım.daha önce başka ybr lere binmediğim için fark olarak eskisi nasıldı bilmiyorum ama bu motor enteresan.sanki süprizlerle dolu.eski motorum arora kaısar 150-3A idi.malüm çin motoru.titreşim fln hat safhada.bunda titreşim maşşallahı var hiç yok.çok kıvrak bi motor.üstünde mikunı karbüratör var.eski motorlarda devir nasıl bilmiyorum ama 1000 km devirene kadar hiç yokuş çıkmadım ve 4000-5000 devir arasında kullandım ve beni aşırı hayal kırıklığına uğrattı çok hantaldı.İstanbul trafiğine ayak uydurmak için kesinlikle 6000-7000 devire çıkmak gerekiyor ki bu da bana motoru zorluyormuşum gibi geliyor.haliyle içim acıyor.otoyol da bi yol verdim 120 km yi gördü.devir yanlış hatırlamıyorsam 9000 lerdeydi.zaten 12000 devir ama o kadar çıkmıyor 5 viteste.ben 95 kiloyum ama kilonun bu kadar farkedeceğini sanmıyorum ama motor yere aşırı derece yakın.iki kişi binildiğin de gerisini siz düşünün.virajlara girişine hayran kaldım sanki motor virajı hissediyor ve ona göre tepki veriyor.motor dengesi inanılmaz.gaz tepkisi de çok hoş.ve tekrar tekrar belirtmek istiyorum hayatım da böyle bi kıvrak motor görmedim.motor deposu bilmeyenler için söyleyeyim 13 litre 3 litrsi yedek.Ana depoyla yani 10 litreyle rodaj zamanı 430 km gittim.benzin ibresi sondaydı yedeğe ihtiyaç henüz duymamıştı.forumlar da ybr yi çok inceledim.açıkçası motoru ilk aldığım da lastiklerden baya korkmuştum kayar diye.ama forumlarda bahsedilen lastik markasıyla aynı değilmiş bunu sonradan anladım.Allaha şükür henüz kayma tehlikesi yaşamadım ama yine de pek güvenmemek lazım...

  11. #15871
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    O ybr gibi gelmedi bana ben bunu birde ss yi biliyorum değişik.

    HONDA

  12. #15872
    UqUR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    мυğℓα/ƒєтнιує
    Motosikleti
    HONDA CBR & YZF R125
    brezilyada çok değişik modeller var keşke TR'de bunlar gelse

  13. #15873
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı kaısar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar.bu siteye yeni üye oldum sayılır.buraya girmek bugüne kısmetmiş.bende 2010 ybr esd var.şuan 1200 km oldu sanırım.daha önce başka ybr lere binmediğim için fark olarak eskisi nasıldı bilmiyorum ama bu motor enteresan.sanki süprizlerle dolu.eski motorum arora kaısar 150-3A idi.malüm çin motoru.titreşim fln hat safhada.bunda titreşim maşşallahı var hiç yok.çok kıvrak bi motor.üstünde mikunı karbüratör var.eski motorlarda devir nasıl bilmiyorum ama 1000 km devirene kadar hiç yokuş çıkmadım ve 4000-5000 devir arasında kullandım ve beni aşırı hayal kırıklığına uğrattı çok hantaldı.İstanbul trafiğine ayak uydurmak için kesinlikle 6000-7000 devire çıkmak gerekiyor ki bu da bana motoru zorluyormuşum gibi geliyor.haliyle içim acıyor.otoyol da bi yol verdim 120 km yi gördü.devir yanlış hatırlamıyorsam 9000 lerdeydi.zaten 12000 devir ama o kadar çıkmıyor 5 viteste.ben 95 kiloyum ama kilonun bu kadar farkedeceğini sanmıyorum ama motor yere aşırı derece yakın.iki kişi binildiğin de gerisini siz düşünün.virajlara girişine hayran kaldım sanki motor virajı hissediyor ve ona göre tepki veriyor.motor dengesi inanılmaz.gaz tepkisi de çok hoş.ve tekrar tekrar belirtmek istiyorum hayatım da böyle bi kıvrak motor görmedim.motor deposu bilmeyenler için söyleyeyim 13 litre 3 litrsi yedek.Ana depoyla yani 10 litreyle rodaj zamanı 430 km gittim.benzin ibresi sondaydı yedeğe ihtiyaç henüz duymamıştı.forumlar da ybr yi çok inceledim.açıkçası motoru ilk aldığım da lastiklerden baya korkmuştum kayar diye.ama forumlarda bahsedilen lastik markasıyla aynı değilmiş bunu sonradan anladım.Allaha şükür henüz kayma tehlikesi yaşamadım ama yine de pek güvenmemek lazım...
    Üzgünüm motorunu açamamışsın.Motora arasıra yüklenmeliydin.Ben paso yüklendim ivmelenmesi süper benimkinin.Çin scooterlerı 150 lıkler bayır yukarı geçemiyor.Şimdi gördüm 120 yapdım demişsin ama genede çok aşırı zorlamadan kullanmışsın.Buda ilerde sorun doğurabilir.Birde 4000 5000 arasında ybr kullanılmaz ybr 7800 devirde tam gücünü verir alt devirleri cansızdır bunun için korkma 7000 in üstünde vites değiştir.
    HONDA

  14. #15874

    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul-Zeytinburnu-Hasan
    Motosikleti
    Yamaha ybr 125 esd
    merhaba arkadaşlar.bu siteye yeni üye oldum sayılır.buraya girmek bugüne kısmetmiş.bende 2010 ybr esd var.şuan 1200 km oldu sanırım.daha önce başka ybr lere binmediğim için fark olarak eskisi nasıldı bilmiyorum ama bu motor enteresan.sanki süprizlerle dolu.eski motorum arora kaısar 150-3A idi.malüm çin motoru.titreşim fln hat safhada.bunda titreşim maşşallahı var hiç yok.çok kıvrak bi motor.üstünde mikunı karbüratör var.eski motorlarda devir nasıl bilmiyorum ama 1000 km devirene kadar hiç yokuş çıkmadım ve 4000-5000 devir arasında kullandım ve beni aşırı hayal kırıklığına uğrattı çok hantaldı.İstanbul trafiğine ayak uydurmak için kesinlikle 6000-7000 devire çıkmak gerekiyor ki bu da bana motoru zorluyormuşum gibi geliyor.haliyle içim acıyor.otoyol da bi yol verdim 120 km yi gördü.devir yanlış hatırlamıyorsam 9000 lerdeydi.zaten 12000 devir ama o kadar çıkmıyor 5 viteste.ben 95 kiloyum ama kilonun bu kadar farkedeceğini sanmıyorum ama motor yere aşırı derece yakın.iki kişi binildiğin de gerisini siz düşünün.virajlara girişine hayran kaldım sanki motor virajı hissediyor ve ona göre tepki veriyor.motor dengesi inanılmaz.gaz tepkisi de çok hoş.ve tekrar tekrar belirtmek istiyorum hayatım da böyle bi kıvrak motor görmedim.motor deposu bilmeyenler için söyleyeyim 13 litre 3 litrsi yedek.Ana depoyla yani 10 litreyle rodaj zamanı 430 km gittim.benzin ibresi sondaydı yedeğe ihtiyaç henüz duymamıştı.forumlar da ybr yi çok inceledim.açıkçası motoru ilk aldığım da lastiklerden baya korkmuştum kayar diye.ama forumlarda bahsedilen lastik markasıyla aynı değilmiş bunu sonradan anladım.Allaha şükür henüz kayma tehlikesi yaşamadım ama yine de pek güvenmemek lazım...

  15. #15875

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    Sen bana bakma ben rüzgar gibiyim
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 2011'Siyah
    uniqe bahsettiğin model gladyatör hindistan için olan motor.

    Uğur

    Factorun 2010 modeli o Resimdeki motordan daha güzel iyice apache olmuş ..Birde ybr bu yeni kasayla devam edicek sanırım eski kasaların 2.el fiyatı değer kazanır fikir ayrılıkları olucağı için..
    Kaısar

    dostum motorun 6000-7000 devirde zorlanmayla alakası yok rahatlıkla gaz açabilirsin Düz bi yere çık mümkünse yokuş aşağı olsun 5.vitesde gazı açmanı öneririm 1000-1500 km arası motoru açman gerekiyormuş..

  16. #15876
    UqUR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    мυğℓα/ƒєтнιує
    Motosikleti
    HONDA CBR & YZF R125
    her iki kasa ybr'de satılacak bence, eski kasa ybr bayide bulamasak bile siparişle getirebilirler

  17. #15877

    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul-Zeytinburnu-Hasan
    Motosikleti
    Yamaha ybr 125 esd
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üzgünüm motorunu açamamışsın.Motora arasıra yüklenmeliydin.Ben paso yüklendim ivmelenmesi süper benimkinin.Çin scooterlerı 150 lıkler bayır yukarı geçemiyor.

    Motorun açılmadığını bende biliyorum.en sağlıklı motoru açma yöntemi yavaş yavaş açmadır.çoğu kişi söledi yok 10.000 devirlere getir fln die.motor benim motorum.acelem yok gerektiğin de gerektiği kadar veriyorum gazı.ben yamaha mühendislerinin dediğine uydum.bundan önce ki motorum da yine 4000-5000 devir arasında kulandım.1000 km bakımından hemen sonra Hatay-İstanbul yaptım 150 cc Arora ile.bu arada motor scooter değil vitesli.yolda 140 gördüm.bunda henüz uzun yol yapmadım ama yapdığım da eminim bunda da 140 görürüm.yani motor her türlü hakkını verir.senin dediğin gibi de mutlaka motor açılır ama zorlayarak açmanın ben bi gerekçesini göremiyorum.arada ki tek fark bana göre misal veriyorum 80.000 km de motor yapacaksa sen 60.000 km de motor yaptırırsın.o zamana kullanır mısın o da sana kalmış.ben bu motoru uzun süreli kullanmak için aldım.

  18. #15878
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    kaisar bizim motorların 120km/h den fazla hız yapabilmesi doğa şartlarına alakalı baya dik bi yokuş bulup denemek lazım
    BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.

  19. #15879
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı kaısar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun açılmadığını bende biliyorum.en sağlıklı motoru açma yöntemi yavaş yavaş açmadır.çoğu kişi söledi yok 10.000 devirlere getir fln die.motor benim motorum.acelem yok gerektiğin de gerektiği kadar veriyorum gazı.ben yamaha mühendislerinin dediğine uydum.bundan önce ki motorum da yine 4000-5000 devir arasında kulandım.1000 km bakımından hemen sonra Hatay-İstanbul yaptım 150 cc Arora ile.bu arada motor scooter değil vitesli.yolda 140 gördüm.bunda henüz uzun yol yapmadım ama yapdığım da eminim bunda da 140 görürüm.yani motor her türlü hakkını verir.senin dediğin gibi de mutlaka motor açılır ama zorlayarak açmanın ben bi gerekçesini göremiyorum.arada ki tek fark bana göre misal veriyorum 80.000 km de motor yapacaksa sen 60.000 km de motor yaptırırsın.o zamana kullanır mısın o da sana kalmış.ben bu motoru uzun süreli kullanmak için aldım.


    Dediğim gibi çok erken vites değiştiriyorsun 4000 5000 lerde vites değişimi olmaz ybr de ybr tam gücünü 7800 devirde verir 7800 devir üstünde değiştir vitesleri.Arorada gördüğün hıza inanma çoğunun ibresi yanlış gösteriyor.Arorayada plaka okuttum ben Birde dediğim gibi motorunu çok devirsiz kullanıyorsun buda ilerde sorun yaratabilir benim 120 km/h videom var onu izleyen abilerimiz ivmelenmenin iyi olduğunu söyledi örneğin serdarmert abi gibi

    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin motor çok hızlı ivmeleniyor..Vallahi beğendim..
    Birşey olmaz redline da o kadar..sürekli redline da gitmiyorsun ki...

    Ben paso basarak kullandım ivmelenmem iyi allaha şükür

    Birde dağlarda 2 kişi nerelerde kalktım ben motoru bağırtmayınca kalkmıyor ama.
    HONDA

  20. #15880

    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul-Zeytinburnu-Hasan
    Motosikleti
    Yamaha ybr 125 esd
    şu an zaten 1 viteste 5000 devirde diğer vtesleri 6000 devirde değiştiriyorum.bu arada arora 150 cc 108 kilo yamaha ybr 126 kilo.bi de ben aroranın arka dişlisini yanlış hatırlamıyorsam 30 lu taktırmıştım.o şekilde 140 ve üstünü görme durumu ise sen bolu yokuşunu bilirsin.orda 30 lu dişli takılmış 150 cclik bi motorun yokuş aşağı üstüne yatarak sence kaç gider.ben ibrede 140 gördüm ki bence daha da hızlıydı.tabi kilo da var malüm 95 kiloyum.Hatay-İstanbul arası tek başına bi yolculuk yapınca belli bi saatten sonra sapıtıyorsun bir an önce gitmek için. bu arada yamaha dişli çok fark ediyor mu?denediniz mi?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

    uniqe motorun açılmış ne mutlu sana.bu sezon geçti artık,ufak tefek MT İstanbul ekibiyle yolculuk yapıyoruz ama sezon artık kapandı.bugün Anadolu Kavağına gezi vardı.katılım 20 kişiydi yağış sebebiyle yarıya indi bende havanın açmasıyla sonradan katıldım.bi de motorun zamanla pas yapan bi yeri var mı öle dikkatini çeken ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 166 kullanıcı var. (0 üye ve 166 misafir)

Bu Konudaki Etiketler