Rüzgara karşı eğil bariz fark eder.Karbüratör memesini büyültebilirsin.O zaman yakıt sarfiyatın artar.Dereceli egzantrik takabilirsin ama o kadar masrafa gerek yok.Sen paşa paşa bin motoruna.Ben gibi yapma
Rüzgara karşı eğil bariz fark eder.Karbüratör memesini büyültebilirsin.O zaman yakıt sarfiyatın artar.Dereceli egzantrik takabilirsin ama o kadar masrafa gerek yok.Sen paşa paşa bin motoruna.Ben gibi yapma
HONDA
vay arkadaş piyasada japon motor kalmamıs ya :( serdar abide gelmedi daha .
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
yokuş aşağı 2 kişi ile 120(yatmadan) gördü ama işte düzde biraz can sıkıcı
Güzel kardeşim sen el alemin dediğine bakma
120 yapar havasını buldu mu, yeri gelir 130 yapar yokuş aşağı ve rüzgarsız havada.
ama şunu bil ki bu motosiklet 80 ile gayet rahat ve çok keyfili gitmek içindir.
daha hız istiyorsan başka motor bakmalısın.
hız yok falan diye dert etme. tokatlarım diyenleri sal gitsinler...
elindeki ile yetinmek ve elindekine şükretmek her zaman daha fazlasını getirir.
███████ 4
bizim motorlarda cidden 80 ile gitmek çok zevkli oluyo bide bizim titreşim sorunu varya 80 hiç titreme olmuyo bakına bakına keyif alarak güzel yolculuk oluyo hem mtoor yorulmuyo hem sen yorulmuyon
2005 ybr si olan yokmu ?
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
Ewet haklısınız ama aynı yolda eski motorumlada (kanuni tigrina100 800tl) aynı hıza çıkınca biraz aradaki fiyat farkı ister istemez biraz daha hızlı gitsin istiyo tabi ivmelenme ve rahatlık tartışmasız farklı
Şehir içinde gazlama kadar saçma birşey olamaz herhalde.Uniqe sana özel yazmıyorum, genel olarak konuşuyorum, ama aynen dediğin gibi oluyor. Bakıyorum adam egzoz susuturucusu sökülmüş bir araçla bağırta bağırta gazlıyor gidiyor. Tin tin tin birazdan kırmızı da bekleyen arkadaşın yanındayım. Sonra sarı yanar yanmaz daha bir hevesle patinajla falan gazlıyor kalkıyor, sanki drag yarışındayız.İleride trafikte sıkışmış yanından efil efil geçip gidiyorum, aynada kayboluyor.
Şehir içinde ferrari gibi fantastik ama günlük hayatta anlamsız araçları geçtim, ambulans dahi bir ybr den önce istediği yere gidemez.Bakın ambulans diyorum dikkatinizi çekerim.Tepe lambalı, geçiş üstünlüğü olan araçlar içinde bir numara. Bu bile ufak bir motordan hızlı gidemiyor trafikte.Acı ama gerçek.Türkiye'nin Ankara haricindeki büyük şehirlerinde, özellikle merkezler eski yerleşim olduğu için, binalar motorlu araçların ihtiyacı olan yollar düşünülerek yapılmamış. Zaman içinde aralara yapılan yollar ihtiyacı karşılamaktan çok uzak. Abd de yaşıyor olsaydık commuter sınıfı bir motorun şehir içinde pek bir avantajı olmazdı. Çünkü orada herifler her yapıyı araba ile seyahati düşünerek tasarlıyorlar. Tarihleri ve dolayısı ile tarihi binaları da olmadığı için havaalanı gibi 4 şerit 5 şerit yolları var.Oturup sıfırdan boş arazi üzerine kent kuruyorlar. Ama bizde motosiklet şehir içinde büyük avantaj.Zevkten yada hobi amaçlı değil mecburiyetten motosiklet kullanan sayısı hobi olarak kullanandan daha fazla.
aynen benim ybr de 100 diyo kalıyo fakat bu motordanda fazlasını beklemiyorum zaten ve şunuda unutma ybr si 140 130 hatta 120 yapanlar bile bir süre sonra benim motor neden cok yakıyor diye soru sormaya başlıyor
sadık abi senin motorla bi denk gelemedik ya duydum gezmiş gelmişsiniz geçen pazar
şehir içinde uzun trafikde lamba yanında aralardan geçip en önde bekliyorum bazı araç sürücüleri bundan rahatsız oluyor demekki benden hızlı kalkmaya çalışıyorlar bende gideceğim şerite girinceye kadar onlarla savaşmak zorunda kalıyorum türk insanının anormal yapısı bizi bu hallere sokuyor ybr nekadar güçlüdür tartışmak yersiz ama hafif olması nedeniyle kalkışta hep araçlardan hızlı dyebilirim 3.vitese kadar hep öndeyim motor olarak bu sınıfta bitek tvs apache daha hızlı kalkar o motorda deli bişey var gerisi nal toplar denedim gördüm.
BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.
slm arkadaşlar bugün bujiyi söktüm kutup başının oksitlenmesi gibi oksitlenmiş sebebi ne olabilir bilen varsa yardımınızı bekliyorum.
Bujimi oksitlenmiş ? Valla ilk defa duyuyorum.
HONDA
Bakın bizim karbüratörün manualı indirmek için tıkla
Ben ingilizce bilmediğim için ingilizce bilen abilerim bakarsa önemli detaylar varsa (ayar gibi) paylaşırlarsa sevinirim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------
Bu arada bakın ne buldum
HONDA
Benim karbürötür memesi tıkanmaya başladı sanırım motor gittikçe az yakmaya başladı. Sorunu bile, bizim kirli yakıt kaynaklı olmasına rağmen iyiye yoruyor. Akıllı demir at. Seviyorum bu Ybr yi.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
Şu an bu konu içerisinde 115 kullanıcı var. (0 üye ve 115 misafir)