Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
12 Ağustos 2010, 16:06
#15261
selamlar herkese
benim bir sorum olacak;
Zincirim son zamanda biraz gevşek duruyordu, dün zeytinburnu motoland 'de zincirini gerdirdim fakat bundan sonra özellikle debriyaja basılı vaziyette giderken yani boştayken arka tekerlek civarında ayaklarımla hissettiğim bir sürtünme, hafif vurma hissediyorum. Ustaya bi tur attırdım bi sorun yok dedi ama ben pek tatmin olmadım.
Sizce nedendir?
Reklamlar
-
12 Ağustos 2010, 17:38
#15262
zincir fazla gerilmiş oalbilir arka dişli vidaları gevsemiş ıoalbilir. zincir gerildiği için eskiden aşınmıs bozulmus olan vuruntu takozlarından doalyıda yapabilir.zincirin özelliğini yitirmiş oalbilir. bu tür şeylerde belli kmlerde min.10.000 max.20.000 km de zincir,ön,arka dişli, vuruntu takozları değişimi en sağlıklısı.
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
12 Ağustos 2010, 23:27
#15263
uniqe adlı üyeden alıntı
Halk pazarı veya ne alırsan 1 mılyoncularda vardır araştır 4 ledli olucak beyazlardan ondan sonra seyret ışığı
Birde o orta benzin göstergesinin ordaki ampul değişik ona göre bulamadım.
Bunlardan.
Bunlardan bulamadım ben 4 ledli..Ultrabeyaz olanı var mı??
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
13 Ağustos 2010, 01:28
#15264
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
zincir fazla gerilmiş oalbilir arka dişli vidaları gevsemiş ıoalbilir. zincir gerildiği için eskiden aşınmıs bozulmus olan vuruntu takozlarından doalyıda yapabilir.zincirin özelliğini yitirmiş oalbilir. bu tür şeylerde belli kmlerde min.10.000 max.20.000 km de zincir,ön,arka dişli, vuruntu takozları değişimi en sağlıklısı.
Teşekkür ederim bence de gerilmeden dolayı aşınan takozlar yapıyor sanırım, özellikle boştayken olması durumu destekliyor. Eyvallah
-
13 Ağustos 2010, 02:31
#15265
serdarmert adlı üyeden alıntı
Bunlardan bulamadım ben 4 ledli..Ultrabeyaz olanı var mı??
Valla ultra beyaz falan bilmem bunlar beyaz ama göstergelerin yeşil renginden beyaz + yeşil böyle bir renk çıkdı şans işte :D Yeni ybr de daha değişik olur.
-
13 Ağustos 2010, 03:17
#15266
serdarmert adlı üyeden alıntı
Bunlardan bulamadım ben 4 ledli..Ultrabeyaz olanı var mı??
dostlar ledde bende cbf te mtech markasını kunlanıyorum çifti 10 lira belki biraz pahalı gelebılır ama 1 seneden beri park lambası plaka aydınlatma lambası ve göstergelerde 4 adet olmak uzure kunlanıyorum ve hıc bır kez patlama çatlama yanma vs yok tuzlu ama son kalıtede bı urun sok tak degıstır yandı derdı yapmayan bı urun ıstersenız tavsıye edebılırım aksesuarcılarda bulabılırsınız
-
13 Ağustos 2010, 04:26
#15267
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
zincir fazla gerilmiş oalbilir arka dişli vidaları gevsemiş ıoalbilir. zincir gerildiği için eskiden aşınmıs bozulmus olan vuruntu takozlarından doalyıda yapabilir.zincirin özelliğini yitirmiş oalbilir. bu tür şeylerde belli kmlerde min.10.000 max.20.000 km de zincir,ön,arka dişli, vuruntu takozları değişimi en sağlıklısı.
ybr orjinal zincir dişli takımı uygun şartlarda kullanılırsa ve iyi bakılırsa 40000 km gider
@uniqe:
anladığım kadarıyla gösterge paneline beyaz led takmışsın doğru mu
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
13 Ağustos 2010, 09:07
#15268
ozgurakman adlı üyeden alıntı
ybr orjinal zincir dişli takımı uygun şartlarda kullanılırsa ve iyi bakılırsa 40000 km gider
@uniqe:
anladığım kadarıyla gösterge paneline beyaz led takmışsın doğru mu
bende gitmez demedim iyi okursan (EN SAGLIKLISI) dedim.
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
13 Ağustos 2010, 11:27
#15269
bir motor kronik sorulara sahip olmayınca forumu da hareketlilikde cok olmuyo
-
13 Ağustos 2010, 13:18
#15270
arkadaslar biliyorsunuz ki ülkemizdeki ybr 125 avrupa'dakinin aksine karbüratörlü, burda (avusturya) satilan ybr 125'lerde enjeksiyonlu. ben de düsündüm ki istanbul'daki ybr 125'ime buradan enjeksiyon alip getirsem ve karbüratörün yerine enjeksiyon pompasini taktirsam nasil olur acaba???
yani bir nevi enjeksiyon modifikasyonu.. olabilir mi sizce ? sonucta motor kismi birebir ayni diye biliyorum.
motorsiklet değil MOTOSİKLET.
-
13 Ağustos 2010, 15:52
#15271
ozgurakman adlı üyeden alıntı
@uniqe:
anladığım kadarıyla gösterge paneline beyaz led takmışsın doğru mu
Tam üstüne basdın.
-
13 Ağustos 2010, 16:16
#15272
viyana adlı üyeden alıntı
arkadaslar biliyorsunuz ki ülkemizdeki ybr 125 avrupa'dakinin aksine karbüratörlü, burda (avusturya) satilan ybr 125'lerde enjeksiyonlu. ben de düsündüm ki istanbul'daki ybr 125'ime buradan enjeksiyon alip getirsem ve karbüratörün yerine enjeksiyon pompasini taktirsam nasil olur acaba???
yani bir nevi enjeksiyon modifikasyonu.. olabilir mi sizce ? sonucta motor kismi birebir ayni diye biliyorum.
aslında olabilir belki abi sen bak orada incele getir dene bizede anlat olursa bizde getirtelim takalım bari kendimiz enjeksiyonlu yaparız :D
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
-
13 Ağustos 2010, 16:19
#15273
viyana adlı üyeden alıntı
arkadaslar biliyorsunuz ki ülkemizdeki ybr 125 avrupa'dakinin aksine karbüratörlü, burda (avusturya) satilan ybr 125'lerde enjeksiyonlu. ben de düsündüm ki istanbul'daki ybr 125'ime buradan enjeksiyon alip getirsem ve karbüratörün yerine enjeksiyon pompasini taktirsam nasil olur acaba???
yani bir nevi enjeksiyon modifikasyonu.. olabilir mi sizce ? sonucta motor kismi birebir ayni diye biliyorum.
söylediğini ben de düşündüm. ama egzozu da değiştirmek gerekebilir. enjeksiyonluların egzozu her model yılında karbüratörlülerden daha farklı olmuştur.
egzoz civarında sensör veya katatilik konvertör (egr değil) olması yüksek ihtimal.
edit: cbf 150'cilere devir göstergeli gösterge paneli getir gelirken, köşeyi dönersin.
-
13 Ağustos 2010, 16:37
#15274
viyana adlı üyeden alıntı
arkadaslar biliyorsunuz ki ülkemizdeki ybr 125 avrupa'dakinin aksine karbüratörlü, burda (avusturya) satilan ybr 125'lerde enjeksiyonlu. ben de düsündüm ki istanbul'daki ybr 125'ime buradan enjeksiyon alip getirsem ve karbüratörün yerine enjeksiyon pompasini taktirsam nasil olur acaba???
yani bir nevi enjeksiyon modifikasyonu.. olabilir mi sizce ? sonucta motor kismi birebir ayni diye biliyorum.
Merhaba arkadaşım,
Bir Teknik Lise Motor Bölümü mezunu olarak şunları belirtmek isterim:
benzini enjekte edecek olan pompa tek başına yeterli olmayacaktır , onu çalıştıracak ve yönlendirecek olan bir de beyin olacaktır. Bunların motorla birlikte senkronize bir şekilde çalışması için de bir sürü tefferruatlı bağlantı gerekecektir.
Lakin azmin elinden bir şey kurtulmazmış. Motosiklet sizin için bir hobi ise ; bu operasyonu aklınıza koyduysanız er veya geç başaracağına eminim. Gelişmelerin takipçisiyim
Şimdiden kolay gelsin.
-
13 Ağustos 2010, 16:42
#15275
avare rulman adlı üyeden alıntı
edit: cbf 150'cilere devir göstergeli gösterge paneli getir gelirken, köşeyi dönersin.
Viyana'da veya avrupanın başka bir yerinde bu panelden bulabilsek şimdiye çoktan getirtmiştik zaten.
CBF150 oralarda satılmadığı için ne yazıkki panelde yok.
Bizim panel işi ancak Çin yada Hongkong'dan Türkiye'ye gelecek birileri ile olur
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
13 Ağustos 2010, 18:09
#15276
hep avrupaya özeniyoruz avrupadaki 2010 ybrlerde yuvarlark far var biride çıkıp şu farı değiştirsin resmini görelim belki bizde takıcaz
BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.
-
13 Ağustos 2010, 19:30
#15277
Ybr 125 için enjeksiyon aramak bence iyi bir fikir değil. Ybr nin sağlamlığı aynı zamanda basitliğinden geliyor. 125 cc motorda yakıt sarfiyatında da kayda değer bir fark olmaz. Bugün nasıl bazı markaların eski modelleri yeni çıkanların başarısızlığı yüzünden kıymete bindiyse bunun ybr için de geçerli olacağını düşünüyorum.
Eski ybr lerin neresi başarısız ki? Çıksın birisi "şurası başarısız" desin.
Ama işte tam da bu yüzden adamlar iyice yüssüzleştiler. Yani bu ve benzeri forumlarda ybr yi öve öve tepemize çıkardık. Şimdi adam gelmiş 125 cc motoru 4500 liraya satmaya çalışıyor.Sırf bu yüzden bile almam.Bu fiyat insanları salak yerine koymaktır. Vergileri de bahane etmesinler.Çinde ürettirip getiriyorlar.Benzeri motorun maliyeti 300 lira iken bu 3000 lira olabilir mi? Olsun olsun 2 katı olsun 3 katı olsun. Resmen enayi yerine konuluyoruz.Aha burada yazıyorum işte, 1 adet 2010 model ybr 125'in üretim maliyeti bizim paramızla 1000 lirayı geçmez. Aksini bilen varsa yazsın öğrenmiş olalım.
-
13 Ağustos 2010, 23:09
#15278
jawa kardeşim iyi güzel hoş söylüyorsunda ybr sağlamlığında başka bi motor göster onu alalım cbf150 dahamı ucuz hayır çok az fiyat farkı var sağlamlık kıvraklık ybr de bi nebze daha iyi ben canımı yolda bulmadım kıl insanımdır kalite isterim sağlamlığada önem veririm 3 aydır kullanıyorum memnunum bu ayarda 3 yıl daha kullanırım en az zaten 3 yılda konforu rahatlığı verdiğim parayı hak eder sonrada iyi bi fiyata satarım en azından para eder bitek bakım için para harcarım motor yaptırmam tamirciyi düşünmem benim mantığım bu motoru kabul etti bunu aldım daha ucuz olsaydı kötümü olurdu hayır ayrıca bu motoru bitek bize satmıyolar dünyada satılıyor bizim devletimiz vergileri yükseltmiş ekonomiyi çökertmiş ondan 3000 lira görümüzde büyüyor böyle forumda libyalı bi arkadaş var bizim burada Türkiye'deki ybr fiyatına r6 alınıyor diyor buyur firma aynı firma suc bizde fiyatlar bizim burda yüksek yapcak bişey yok.
BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.
-
13 Ağustos 2010, 23:42
#15279
Ybr 125 esd nin bence mükemmel bir kafa far şekli var yuvarlak şekli eski tip motosikletleri andırıyor ben çok beğeniyorum bu kafa şeklini iyiki avrupadaki gibi yuvarlak şekli gelmedi
-
14 Ağustos 2010, 04:28
#15280
Çok güzel bir site buldum almancası olanlar faydalanabılır h4 takmadan gıdona hersey var modıfıkasyonlar.
http://www.ybrfreun.de
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 49 kullanıcı var. (0 üye ve 49 misafir)
Bu Konudaki Etiketler