Yok abi de 6 bin 7 bin devirlerde ön far az kesiyor.Devirde problem yok.
Yok abi de 6 bin 7 bin devirlerde ön far az kesiyor.Devirde problem yok.
HONDA
Abi orjinal ampul var bak şimdi ekleyim video bir bak.
HONDA
Aklıma gelen başka bişeyde eğer motoru tazzikli su ile yıkadıysan konjektör arızalanmış olabilir...
Benzin deposunun altında değiştirmesi kolay ama önce başka bir arkadaşından al tak düzelirse yenisini alırsın...
Statör arızası da olabilr bak.. Çok zor bozulur ama olaiblri..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Evet makinam var onla yıkıyorum ama oraya pek su tutmam.Bakalım videodan ne çıkacak
HONDA
arkadaşlar 400 000 araba yapmıyor demissiniz... 403 2001 model 950 000 km de bizzat kendim kullandım...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
arkadaslar biraz muhabbet disi olacak ta, istanbul anadolu yakasinda ybr 125 icin fazla yetkili servis yok diye biliyorum, y...z ticaret galiba en bilinen, baska var mi? bir de pendik'te var di hatirladigim kadariyla imam diye bir ustasi var di ama pek profesyonel degiller.
motorsiklet değil MOTOSİKLET.
Hayır abi
Evet abilerim video işte sizce neden yapar :http://www.izlesene.com/video/arabal...sorunu/2444881
HONDA
büyük ihtimalle arızanın kaynağı konjektör akü gerekli enerji beslemesini konjektörden alamadığında farların + yüksek devirde bujine gerekli akımı göndermek için sürekli akünden harcar besleme alamayan akü zayıflayacaktır bu nedenle farlarında cansızlaşır ....... O zaman aküm biter abi dersen..Bitmez biraz daha düşük devirde bu sorun ortadan kalkacağı için akün dolar..
KONJEKTÖRÜ arızalı .....
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Regülatör bu parça sanırım ona nasıl ulaşırım bir bakmam lazım elektrikçiyim anlarım Gördüm koltuğun atında ama.
HONDA
elinde başka lamba varsa aküye direk bağla aynı şeyi yaparsa akü o devirde kısadevreye giriyor demektir çünkü küçük bir düşme değil resmen elektriği kesiyor 5A lik akü 30W lık bir farda düşme yapmaz şarj voltajını kesse bile.
BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.
Var abi akünün kutup başlarındanmı ölçücem.Multimetrem var.
HONDA
20V dc kademesinde kutup başlarına bağla ama o kadar hızlı değişimleri ölçmez o ölçü aleti.
BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.
Abi sorun aküde değil.Normalde 12 volt marşa basınca 10 a düşüyor ondan sonra hemen 14 e çıkıyor üst devirlere aynı 14 lerde yani şarj ediyor.Sorun başka yerde.
HONDA
Akü değil yüksek devirde senin konjektörün çalışmama problemi var..
yüksek devirde 14.5 V gibi göstermesi lazım..Yüksek Devirde Manyatodan Gelen Yüksek Voltajı Ayarlayamıyor.Bu Nedenle Ampüller Aşırı Yükten Kesiyor..
Her neyse en iyisi bi tane ybr bulacan onun kini takacaksın deneyeceksin..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Şimdilik dursun bakalım.Konjektör tamir edilebilecek birşey midir ? Dediğin gibi yüksek devirlerde 14.5 v lerde.
HONDA
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)