merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.
Arkadaşlar arka dişlimin 3 dişlisi kırılmış bu yüzden arka dişliyi değiştirceğim sizce hazır arka dişliyi değiştirmişken 15 bin km yapmış çekoslavak oringsiz zincirimi ve ön dişliyide değiştiriyim mi ve dişlileri orjinal almayı düşünüyorum ama zincir konusunda oringli olarak orta halli bişey düşünüyorum aslında dişlilerdede yan sanayi taktırmamın sizce sakıncası olur mu ; Ybn marka oringli zincirler var tavsiye eder misiniz veya kullanıpta tavsiye edebileceğiniz zincir markaları varsa sevinirim..
@ serdarmert:
abi bugün muhabbet için motor ustası olan bir akrabamı ziyarete gittim. bana 10w-50'nin motor çok ısınınca motora ince geldiğini ve vitesleri sertleştirdiğini söyledi. ben yağ yeniyken denemiştim viteslerde sorun yoktu bana 20w-40 önerdi yaz için. kışın 10w-50 iyi ama yazın seni sıkıntıya sokar dedi. bakalım önümüzdeki günlerde adam doğru mu söyledi yanlış mı anlayacağım. malum 28 haziranda sahile gidiyorum. 220 km. kadar bir yol bekliyor YBR'mi. hem de kaz dağlarından geçerek gidiliyor ki deyim yerindeyse bazı yokuşları osura osura çıkıyor YBR eğer böylesine zorlu bir rotada bu yağ vites sertleştirmesi yapmazsa bir daha hiç yapmaz...
bu arada ZONGSHEN diye bir motosiklet markası var bilirsiniz... bizim model 125 cc. olanıyla drag yaptık... geçemedim öğrendim ki makina hem 4 valf (üstten çift egzantirik) hem de yağ soğutmalıymış. deli gidiyor yahu. ben 120 dedim adam hala hızlanıyordu. 160 yapanlar varmış o makineyle.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 ----------
abicim eğer motosikletini satmayı düşünmüyorsan al orjinal yamaha o-ringli set kullanırsın 35000-40000 km. zaten makinen eğer 3.ye zincir istiyorsa muhtemelen bu orjinal kiti eskittiğinde de ybr'ni emekli edersin
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
walf olayı bitiriyor arkadaşlar...skygo var 3 valf innova ile başa baş gidiyor....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
motorunu değiştirirsek olur...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 ----------
bu yüzden yazdım şaziye sey yani mahony walf ne kadar fazla ise sürat ve hız o kadar fazla.... 1,3 dobloların 16 walf olması gibi...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Herkesin görüşü farklı..Ama bence en iyi kullanıcının tecrübesidir..
Ben tam sentetik yağda öyle bir sorun olacağını zannetmiyorum..20w-40 actevo yu 4T ben kullandım..beğenmedim..
Sen bir dene bakalım tatile git gel o zaman belli olur ak mi kara mı ? Ama o yağ çok zorlu koşullara dayanıklı bir yağ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------
Ramço şu valf olayı nedir..?
Aynı olay Lifan cup ta varmış.. düştükten sonra cupa geçsem diyorum..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:33 ----------
Skygo cup alayım..Boluya gideyim de..Uniqe ile yarışayım bakalım...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:48 ----------
Hacılar, ön fren balatası böyle çıkıyormuş...!!
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
[sıze="7"]ybr mi,,,allah korusun,az önce sattım ybr mi ve o teneke poarçasından kurtulduğum için çok mutluyum
çocuklar için ideal bi motor ama çok aşırı güçsüz ve minicik bi motor
bana dayanmadı
3 kere rektefiye oldu
eğer - 18 yaşında bi çocuğunuz varsa ona alın mahallede gezsin
onun dışında siz siz olun üstüne bile binmeyin o teneke parçasının[/sıze]
bugün muhabbet için motor ustası olan bir akrabamı ziyarete gittim. bana 10w-50'nin motor çok ısınınca motora ince geldiğini ve vitesleri sertleştirdiğini söyledi. ben yağ yeniyken denemiştim viteslerde sorun yoktu bana 20w-40 önerdi yaz için. kışın 10w-50 iyi ama yazın seni sıkıntıya sokar dedi. bakalım önümüzdeki günlerde adam doğru mu söyledi yanlış mı anlayacağım. malum 28 haziranda sahile gidiyorum. 220 km. kadar bir yol bekliyor YBR'mi. hem de kaz dağlarından geçerek gidiliyor ki deyim yerindeyse bazı yokuşları osura osura çıkıyor YBR eğer böylesine zorlu bir rotada bu yağ vites sertleştirmesi yapmazsa bir daha hiç yapmaz
Özgür; Geçen hafta Yalova'dan Ayvalık'a kadar orta uzunlukta bir seyahat yaptık. Ortalama 840 küsur km.(gidiş-geliş).Yolculuğun tamamına yakınında dip gaz gittik..Motorumda 10w-40 4 t yağ vardı hava da oldukça sıcaktı.Kaldıki 0 km de aldığımdan beri hep aynı yağı kullanırım. Hiç bir sorun yaşamadım.Ne vites geçişlerinde ne de motor sesinde bir anormallik yaşanmadı.Yamaha motor da 10w-40 yağ kullanılmasını öneriyor.Anlayamıyorum motorsiklet ustaları neden daha kalın bir yağda ısrar ederler onu da çözebilmiş değilim.Çok km yapmış ve aşınmış motorlarda mantıklı geliyor gerçi,ama yeni ve yıpranmamış motorlar için kalın yağı gereksiz görüyorum.
serdarmert ve ozgurakman cevaplar için teşekkürler ; şöyle bi link buldum ;
http://www.yildizticaret.com/pro/155...25-ZINCIR-KITI
zincir x-ring Fransız ürünü ve daha uzun ömürlü olduğu söylenmekde ama biraz yüksek gibi geldi fiyatı , ya böyle bişey alacağım ya da orjinal ön ve arka dişli yanınada kore vs. tarzı orta kaltie zincir...
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)