Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #14381
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deli yagmur var hacı abi burda yolda ıslanmadım çok şükür çarşıya indim yagmurdan köye gidemiyom
    ne yapcan köyde otur nette.. köy kahvesinde bide çay patlat oh.... deymeyin keyfine....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14382

    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deli yagmur var hacı abi burda yolda ıslanmadım çok şükür çarşıya indim yagmurdan köye gidemiyom
    Sinop mu? Hemşeriyiz. Sinop - Boyabat Merkeze gitmişliğimiz var bir kaç kere.. Helal olsun Valla o kadar yolu Ybr 125 ile aşmışsın. En baba motor da olsa ben korkarım uzun yolda bir şey olacak diye.. Çin malı kullanırken en az 20 kere yolda kalmışımdır. Fobi oldu artık korku.

  3. #14383
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı MuTLu. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sinop mu? Hemşeriyiz. Sinop - Boyabat Merkeze gitmişliğimiz var bir kaç kere.. Helal olsun Valla o kadar yolu Ybr 125 ile aşmışsın. En baba motor da olsa ben korkarım uzun yolda bir şey olacak diye.. Çin malı kullanırken en az 20 kere yolda kalmışımdır. Fobi oldu artık korku.
    sedat ybr yi bıraksa kendi gidip gelecek artık..motor o kadar çok gittiki alıştı yani....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  4. #14384
    victorist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadişler köyüme özüme vardım..
    Şu an Sinop sınırları içerisindeyim..Dün sabah 06:00 sularında yola çıktım..saat 16:15 gibi bu eziyet bitti eziyet emme ben mutkuyumn hacılar Yol bu sefer daha kısaydı kestirme bi yol buldum..kaymak asfalt kamyoncuların daha keşfedemediği
    666 km yi hemen hemen 10 saat gibi bir sürede tamamladım..Yakıt olyını merak edenler gezinin sonunda toplam aldıgım yakıtla yaptiğim yolu hesap ederek ortak bişey söylerim..
    Bu gün denize girip güneşlenme hayalim vardı emme velakin ansızın bastiran yagmur tüm hayallerimi yarına bıraktı
    Zabaaan köründe sinop merkeze gittim motorumun muaynesi için..
    Pek sıra bekledigim söylenemez 20 dk bekledim..65 gayme para aldılar..Görevli birisi geldi.. cebbar bi şekilde..
    BU MOTOPİSİKLET BOZUNTUSU KİMİN DEDİ..
    Orda öyle asıp kesmek yok köprüyü gecene kadar ağam paşamkomutanım çektim
    söyle saglam böyle kalite istanbul dan buraya gık demedi falan..
    Bizim muayne işlemi başladı..İlk olarak şase numaramı kontrol etti
    Motor numarasını arayıp taradı 2 dk kadar Neyine baktınız dedim motor numarası dedi gösterdim onuda kontrol etti..
    Şuna bi bin sinyalleri yak baaalım dedi..
    dediklerini yaptıktan sonra bide farlarına bakalım dedi içerden kıytırık bi makina getirdi..ordan kısalara uzunlara baktık..kısa ve uzun farımın açısı bozukmuş sanırsam hafif kusurlu olarak yazıyordu muayne raporunda
    Son olarak şurda bi tur at arka frene sert bi şekilde bas dedi..tamam hacı abi dedim atladım motora 1-2-3-4 dedim bi asıldım frene motor bi tarafa ben bi tarafa sonra geldik tamam dedi..gitti 5 dk sonra geldi buyur ruhsatın güle güle dedi ve gönderdi...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------



    satılık mı hacı
    Gittin sinop dada şeklini yaptın he

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:02 ----------

    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacı araba satılık değil..otobüs işi net olunca belki satarız..... kanka sinop merkez kafasına göre herkes dikkat et...

    bu arada fena hastayım evdeyim 2 günden beri..senin gidişine dayanamadım...
    Ramazan geçmiş olsun kardeşim

  5. #14385
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle çok fark var bu yağda.

    balata sökme işlemi:
    1.disk kaliperini tutan iki vidayı söküyoruz.

    2.kaliper artık elimizde. Şimdi kaliperi yerinden çıkarıp arkasını çevirdiğinizde balataları tutan iki metal çubuğu rahatlıkla görüyor olmalısınız.(kaliperi çok fazla eğip bükmeyin fren boruları hasar görebilir)

    3.alttaki çubuğun (üsttekinde pim yok) iki adet pimini çekersek her iki balata da serbest kalacaktır.
    NOT:pimsiz çubuk içeri-dışarı hareket edebiliyor. balatalar sökülürken içeri itip balataları çıkarın, balatalar takıldıktan sonra dışarı çekmeyi unutmayın yoksa balatalar yerinde durmaz.
    NOT:içteki balatanın bir tarafı çentikli, diğer tarafı pimli metal çubuğa sabitlidir. dış balata her iki metal çubuğa da sabitlidir.


    4.temizleme işlemi bitince önce iç, sonra dış balata pimli çubuğa takılmalı, dış balatanın karşısı pimsiz çubuğa geçirilip pimli çubuğun pimleri takılmalıdır.

    5. kaliper yerine takıldıktan sonra söktüğümüz 2 adet civata (eğer varsa yıldız anahtarla) yerine fevkalade bir şekilde sabitlenir.

    ben motorumun civatalarını sökerken hem istediğim kuvveti uygulayabilmek hem de civataları deforme olmaktan korumak için YILDIZ (kapalı uçlu) anahtarlar kullanıyorum.

    aslında anlatıldığı kadar zor birşey değil sadece sökerken yapılan adımları takarken atlamamak önemli. fren hidrolik borusuna dikkat etmeli, bir de pimler küçük onları kaybetmemek lazım.

    Kolay gelsin Serdar abi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 ----------



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

    özgürakman arkadaşımın detaylıca anlattığı değişim yalnız city ve sonrası modeller için geçerlidir. balataların sabitleme biçimleri ve görünüşleri 2008 öncesi modellerde farklıdır. yine de bu anlatıma bakarak 2008 öncesi motosikletinizin balatalarını kolayca değiştirebilirsiniz.

  6. #14386
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Bugün, 8888. Km.'yi gördük.



    Herkese selamlar.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  7. #14387
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet 1,3 doblo fakat bunun motoru farklı..yeni kasa doblolarda kullanılan iki çeşit 1,3 motor var... biri 75 beygir diyeri 99 beygir..bu 99 beygir olanı... 100 adet dobloya test için takıldı ve bu 100 adetten biride bu.. yoksa notmal 75 beygirler bu kadar görmüyor..rampa aşşağı oldumu 200 e kadar çıkıyor.... 99 beygirlik bu motorlarda sorun yaşamayınca yeni kasa doblolarda uygulamaya başladılar... bir depo ile 1000 ile 1300 km arası yol gidiyor...
    muhtemelen iki verisyonun arasında salt yazılım farkı vardır. mekanik donanımın aynı olması yüksek ihtimal.

  8. #14388
    alisemerci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    43
    Motosikleti
    Yine yeniden YBR :)
    Sedat dikkatli gez hava durumu pek tekin olmayacak. Allah yolunu açık etsin.
    Ramazan geçmiş olsun.
    4

  9. #14389
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı avare rulman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muhtemelen iki verisyonun arasında salt yazılım farkı vardır. Mekanik donanımın aynı olması yüksek ihtimal.
    iki turbo kullanılmış benim arabamda..tek fark bu.....

    Geçmiş olsun diyen arkadaşlar sağolun....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  10. #14390
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle çok fark var bu yağda.

    balata sökme işlemi:
    1.disk kaliperini tutan iki vidayı söküyoruz.

    2.kaliper artık elimizde. Şimdi kaliperi yerinden çıkarıp arkasını çevirdiğinizde balataları tutan iki metal çubuğu rahatlıkla görüyor olmalısınız.(kaliperi çok fazla eğip bükmeyin fren boruları hasar görebilir)

    3.alttaki çubuğun (üsttekinde pim yok) iki adet pimini çekersek her iki balata da serbest kalacaktır.
    NOT:pimsiz çubuk içeri-dışarı hareket edebiliyor. balatalar sökülürken içeri itip balataları çıkarın, balatalar takıldıktan sonra dışarı çekmeyi unutmayın yoksa balatalar yerinde durmaz.
    NOT:içteki balatanın bir tarafı çentikli, diğer tarafı pimli metal çubuğa sabitlidir. dış balata her iki metal çubuğa da sabitlidir.


    4.temizleme işlemi bitince önce iç, sonra dış balata pimli çubuğa takılmalı, dış balatanın karşısı pimsiz çubuğa geçirilip pimli çubuğun pimleri takılmalıdır.

    5. kaliper yerine takıldıktan sonra söktüğümüz 2 adet civata (eğer varsa yıldız anahtarla) yerine fevkalade bir şekilde sabitlenir.

    ben motorumun civatalarını sökerken hem istediğim kuvveti uygulayabilmek hem de civataları deforme olmaktan korumak için YILDIZ (kapalı uçlu) anahtarlar kullanıyorum.

    aslında anlatıldığı kadar zor birşey değil sadece sökerken yapılan adımları takarken atlamamak önemli. fren hidrolik borusuna dikkat etmeli, bir de pimler küçük onları kaybetmemek lazım.

    Kolay gelsin Serdar abi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 ----------



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

    Özgür, bu kadar zor mu kardeşim..
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  11. #14391
    malkocoglu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    FETHİYE
    Motosikleti
    CBR125
    pazar günü burda elim bir kaza oldu bahsedeyim arkadaşlar
    biröğretmen arkadaşım oğluyla beraber motorla yol alırken bir minibüs şöförü aynaya bakmadan kapıyı açmış tabi bizim arkadaş kapıya çarpınca yola düşmüşler ardan gelen başka bir minübüs arkadaşın oğlunun kafasının üstünden geçmiş çocuk sizlere ömür çarpan minibüsçü kaçmış valla çok üzücü bi durum allah sabır versin oğlanda benim oğlanla yaşıttı 14 yaşındaydı baba perişan anne perişan olmuş
    lütfen dikkatli olalım arkadaşlar
    Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...

  12. #14392

    Üyelik
    18 Haziran 2010
    meraba arkadaşlar 210lar ne kadar fiyatını bilen varmı bide siyah

  13. #14393
    malkocoglu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    FETHİYE
    Motosikleti
    CBR125
    Alıntı s.a.r.p adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    meraba arkadaşlar 210lar ne kadar fiyatını bilen varmı bide siyah
    4400 veya 4300 gibi alabilirsin
    Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...

  14. #14394
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki turbo kullanılmış benim arabamda..tek fark bu.....

    Geçmiş olsun diyen arkadaşlar sağolun....
    kafama takıldı ve her iki motorun da teknik özelliklerine bir daha baktım.

    sizin 90 hp lik ile motor 75 hp lik bir önceki nesil mulitejin arasındaki fark ilkinde standart turbo, ikincisinde değişken geometrili turbo kullanılmasıymış.

    yani aracınızda fiziki açıdan iki değil tek turbo bulunmakla beraber o anki koşullara göre turbo kanat pallerinin açılarını değiştiren ve böylece tek turbonun birkaç ayrı turbo gibi farklı karakterlere bürünmesini sağlayan gelişkin bir sistem mevcut.

  15. #14395
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı malkocoglu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pazar günü burda elim bir kaza oldu bahsedeyim arkadaşlar
    biröğretmen arkadaşım oğluyla beraber motorla yol alırken bir minibüs şöförü aynaya bakmadan kapıyı açmış tabi bizim arkadaş kapıya çarpınca yola düşmüşler ardan gelen başka bir minübüs arkadaşın oğlunun kafasının üstünden geçmiş çocuk sizlere ömür çarpan minibüsçü kaçmış valla çok üzücü bi durum allah sabır versin oğlanda benim oğlanla yaşıttı 14 yaşındaydı baba perişan anne perişan olmuş
    lütfen dikkatli olalım arkadaşlar
    Allah Rahmet eylesin.Çok üzücü bir durum..
    Öküzlere çok dikkat etmek lazım..Hele dolmuşcular, kamyoncular vs..en cahilikler en ağır arabaları kullanıyorlar...

    Gerçi okumakta çözüm olmuyor..Arkadaşlar benim trafikte en çok sıkıntı çektiğim araba kullanan genç kuşak..Bunların eyvallahı yok..Allah hepimize yardım etsin...
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  16. #14396
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı avare rulman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kafama takıldı ve her iki motorun da teknik özelliklerine bir daha baktım.

    sizin 90 hp lik ile motor 75 hp lik bir önceki nesil mulitejin arasındaki fark ilkinde standart turbo, ikincisinde değişken geometrili turbo kullanılmasıymış.

    yani aracınızda fiziki açıdan iki değil tek turbo bulunmakla beraber o anki koşullara göre turbo kanat pallerinin açılarını değiştiren ve böylece tek turbonun birkaç ayrı turbo gibi farklı karakterlere bürünmesini sağlayan gelişkin bir sistem mevcut.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  17. #14397
    alisemerci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    43
    Motosikleti
    Yine yeniden YBR :)
    Alıntı malkocoglu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pazar günü burda elim bir kaza oldu bahsedeyim arkadaşlar
    biröğretmen arkadaşım oğluyla beraber motorla yol alırken bir minibüs şöförü aynaya bakmadan kapıyı açmış tabi bizim arkadaş kapıya çarpınca yola düşmüşler ardan gelen başka bir minübüs arkadaşın oğlunun kafasının üstünden geçmiş çocuk sizlere ömür çarpan minibüsçü kaçmış valla çok üzücü bi durum allah sabır versin oğlanda benim oğlanla yaşıttı 14 yaşındaydı baba perişan anne perişan olmuş
    lütfen dikkatli olalım arkadaşlar
    Allah rahmet etsin.
    Onların dikkatine güvenmeden kendimiz 10 kat daha fazla dikkat etmek zorundayız. Ölüm gelince önüne geçilemez, biliyoruz ama bu türlüsü çok üzücü. Allah geride kalanlara sabır versin.
    4

  18. #14398
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    Alıntı malkocoglu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pazar günü burda elim bir kaza oldu bahsedeyim arkadaşlar
    biröğretmen arkadaşım oğluyla beraber motorla yol alırken bir minibüs şöförü aynaya bakmadan kapıyı açmış tabi bizim arkadaş kapıya çarpınca yola düşmüşler ardan gelen başka bir minübüs arkadaşın oğlunun kafasının üstünden geçmiş çocuk sizlere ömür çarpan minibüsçü kaçmış valla çok üzücü bi durum allah sabır versin oğlanda benim oğlanla yaşıttı 14 yaşındaydı baba perişan anne perişan olmuş
    lütfen dikkatli olalım arkadaşlar
    çok üzüldüm bu habere babanın başı sağolsun birdaha motora binemiyecektir büyük ihtimal çok zor bi durum gerçekten arkamıza artçı kim binerse binsin onun hayatıda bizim sorumluluğumuzda bunu unutmayalım

  19. #14399
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı malkocoglu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pazar günü burda elim bir kaza oldu bahsedeyim arkadaşlar
    biröğretmen arkadaşım oğluyla beraber motorla yol alırken bir minibüs şöförü aynaya bakmadan kapıyı açmış tabi bizim arkadaş kapıya çarpınca yola düşmüşler ardan gelen başka bir minübüs arkadaşın oğlunun kafasının üstünden geçmiş çocuk sizlere ömür çarpan minibüsçü kaçmış valla çok üzücü bi durum allah sabır versin oğlanda benim oğlanla yaşıttı 14 yaşındaydı baba perişan anne perişan olmuş
    lütfen dikkatli olalım arkadaşlar
    Ailesi ile bu tür kazaları geçireni duyduğumda başımdan kaynar sular dökülüyor. Basit denebilecek bir kazanın nelere malolduğunu gördüğümde malesefki motordan soğuyorum. Önceleri kısa mesafelerde ailemi motora alırken şimdi bindirmiyorum.
    Çok üzücü bir durum ailesine Allah sabır versin.
    Çok Çok dikkatli olmalıyız trafikte. %100 karşı taraf hatalı olsada kaybı yine motosikletli veriyor. Trafik anlayışı gelişmemiş bir ülkedeyiz malasefki.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  20. #14400
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 128 kullanıcı var. (0 üye ve 128 misafir)

Bu Konudaki Etiketler