Orjinal ybr ön balatası
Kore malı ybr 125 balatası
Benim kullandığım ucuz balata olabilir ama kötü balata değil bir malın kalitesi fiyatı ile kıyaslanamaz. Kore malı balata kullanıyorum ve balata yapısındaki prinç malzeme orjinaline oranla daha az olduğundan daha geç bitiyor. Motosiklet üreticilerinin yedek parçalar ile gerçek kazanç sağladıkları aşikar.
Kısa durma mesafesi konusunda o kullanıcının frenleme sistemine ve lastiklere bağlı. Sonuçta freni sıktıkça balata diske baskı yapar ve sonuç olarak tekerin kilitlenmesine kadar devam eder. Ben balataların frenleme konusunda bir eksiği olduğunu sanmıyorum.
10.000 de balata değiştirmeyi örnek olarak verdim. orjinal balatası ilk 7.000 km bitmişti. şimdiki kore balatam 7.000 de takıldı şuan 14.000 de 1 mm dahi aşınmamış bu balata ile 25.000 i rahat görürüm. Fren kullanımına göre balata ömrü 5.000 de olur 500.000de fren balatası kullanıma, içindeki malzeme sertliği itibari ile ömrü oluyor.
Balata-disk maliyeti olarak 3 orjinal balata bitene kadar 1 kore balata bitiriyorum. 52 tl cebime kalıyor. 2. balata sonrası disk bedavaya geliyor.
Ben tercih olarak kore balata kullanıyorum frenleme olarak balata yönünden hiç bir sıkıntım yok.
Ben motor gurubu ve jant ve bilyalar haricindeki tüm ürünleri yan sanai olarak kullanma taraftarıyım. fakat motor grubu, jantlar, haraketli aksam ve tüm rulman takımının orjinal olarak kullanma taraftarıyım.
Saygılar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------
Ekonomik sınıf motosiklet kullanıcıları olarak mümkün olduğu kadar ekonomik ürün kullanmamız gerektiği kanısındayım. Ekonomik-ucuz, lüks-pahalı tanımlarını birbirine karıştırmamak gerekir.