Petrol ofisi var 10 40 maximoto.Shell bakcam birde.Castrol sadece actevo 20 40 var.
Petrol ofisi var 10 40 maximoto.Shell bakcam birde.Castrol sadece actevo 20 40 var.
HONDA
bnmde sana göndereceğim zaten shell ve castrol 10w40 sarı kutu
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
Motorunuza 15/50 koyun beyler...10/40 veya 20/50 koymayın...markasınında önemi yok...mobile veya castrol ...yaz geldi...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
en sonki yagım 15w40 oldu gayette memnunum
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
Motoru aldığım ilk zamanlar ehliyetide yeni almıştım bizim yaylaya çıkmıştım daha tam alışamamıştım motora çıkarken korkuyordum kayıp düşmesem diye.Ama o zamanlarki heves bidaha hiç olmadı.Yeni motor alıncaya kadar böyle sıradan devam edicek galiba.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:53 ----------
Daha 16 bin bile olmamıştı yıbırım.Simdik 27 bin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:56 ----------
Aynı gündü sanırım eniştem birde ben kullanayım şunu dedi.Kendine güveni bayagı vardı.Arabadan dolayı debriyaj olayınıda iyi biliyordu.Gençligindede binmiştir düşüncesiyle verdim anahtarı.
Sonuç:
Klasik acemi hatası debriyajdan sert çekiş gaza birden yüklenme+yer toprak hem ön frene hemde gaza asılan eniştem bi 5 metre filan böyle gitti bende motoru yeni almışım koşuyorum peşinden.Tam yatıracagı esnada tutum topcasede iman gücüyle nasıl olduysa devrilmesini engelledim.Eniştemde son andada olsa debriyaja bastı Allaha sükür İlerisi uçurum.Arabaya çarpmadan yere düşmeden uçurumdan uçmadan ucuz atlatmıştık. [Foto olay olup bitikten 5-6 sn sonra motoru toparlarken çekilmiştir.]
Foto yüklemeyi öğreten güzel paylaşımından dolayı MrSharp teşekkürü borç bilirim.Allah razı olsun.
O kadar kolay degil VATANI bolmek ve o kadar zor degil ugruna olmek.
dün yedeğe geçmeden benzin alayım dedim (depo sona dayanmıştı). iyice doldurayım dedim ve 11,23 lt civarı benzin aldı depo. benim bildiğim depo 12 lt ve bunun 2 lt'si yedek. nasıl oldu da bu kadar benzin almış olabilirim? daha önce de hep yedeğe geçmeden alıyodum ve 10 lt'yi pek geçmemiştim. 1 lt'nin üzerinde fazla benzin almak mümkün müdür?
bir de haftasonu yağı değiştirip castrol 15w-40 koydum. yağ biraz ince gibi geldi (vites geçişleri biraz kemikli gibi oldu sanki). buna yorumunuz nedir?
toplamda 12lt yi biraz geçiyo sanırım tam 12lt değil daha önceki sayfalarda da bahsedilmişti 12.5lt ye yakın alıyo full olunca yedek dahil...
yağ konusunda yazın 15w-40 veya 15w-50 full sentetik tavsiye ederim. koyduğun castrol de sıkıntı olacağını sanmıyorum ama yazın sıcak havalarda ince yağ sıkıntı yaratabilir ileriki zamanlarda motor ömrü açısından...
Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...
şimdi ybr'nin eski bir kılavuzunu buldum (ben 2. el aldığım için bende yoktu), yakıt deposu 12lt, yedek 3 lt yazıyor. toplamda 15 lt olabilir mi bu durumda, yoksa 9'a 3 mü? 9'a 3'se eğer ve ben yedeğe geçirmediysem (musluk hep aşağıda) nasıl 2 lt'den fazla alabilmişim?
Evet katalizörü kapattım bakalım ne olucak.Orda demir conta var onun aynısının ortası delik olmayanını yapdım kendim.Rölantide çalıştırdım normal.Ama ses değişti gibi geldi bana.Pisikolojikmi bilmiyorum
HONDA
arkadaşlar bi sorum olacak önceleri motor soğukken ilk çalıştırdığım zaman biraz çalışıp stop ediyordu tekrar çalıştırdıktan sonra motor ısınınca 1500 devirde düzgün rölentide çalışıyordu dün motordan anlayan bir arkadaşıma karburatör hava vidasından hava ayarını yaptırdım şimdi motor 1000 devirde düzgün rölentide çalışıyo önceden 1000 devirde motorun rölentisi düşük olup motor stop ediyodu şimdi rölenti güzel ama benim kafama takılan motorun yakıtı artarmı. acaba motor kaç binde düzgün rölentide çalışmalı karburatörün hava ayarı hakkında bi bilginiz varmı bilgilendirirseniz sevinirim
ısındıktan sonra 1300 seviyelerindeyse normal. ama bunun üstüne çıkarsa biraz fazla. yakıt da tabi ki artacaktır.
arkadaşla motorları değişmiştik.ben arkadan geliyordum ve ybr den yani benim motorun egzozundan 2 saniyelik duman cıktı.sanırsam yağ idi.bu olay normalmi yoksa motorun ömrü mü bitiyor? motor 31.700 km de
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
32000 seviyelerinde motor bitmez. yağ yakması bazı durumlarda olabilir ama devamlı olması soruna işaret olabilir.
motoru fazla sıkıstırdı yada gereğinde fazla gaz verdiğindede aynı şeyi yapabilir.motr ömrünüz bitmeye başladıgın ilk oalrak yag yakmaya başlar.duman yapar.sürekli.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:12 ----------
sesin değişmesi normal. gidişi nasıl oldu denedinmi? kartel deliğini naptın ?katalizörden kartele gideni!
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
madem kimse yorum yapamıyor ben yapıyorum yorumumu. normalde benzin tabancasının ilk attığı yere kadar alırsanız kapasite yedek 3 + normal depo 9 12 lt. ama zorlayınca normal depo 2,5 lt civarı fazla alabiliyor. böylece depomuz 14,5 lt seviyelerinde benzin depolama gücüne sahip oluyor
fazla zorlama bizim burda birisi ybr sine depoyu doldurmuş dolaşıyordu. selamlaştık yanıma geldi. baktım depo kapığından benzin akıyordu motorun üzerine doğru hemde çok akıyordu. yani.
103 hp
Valla önceden denememiştim ama az evvel dolaşmaya çıkdım.Bizim bura çok az rampa 20 km/h hıza kadar düştüm 4 ncü vites kalktı.Katalizörün faydası olabilirmi ?
HONDA
no9ldu moto hızlandımı? gözlenebilir bi artış?
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
Şu an bu konu içerisinde 39 kullanıcı var. (0 üye ve 39 misafir)