Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ekim 2006, 13:23
#1381
selam arkadaslar dun babamı ıkna ettım ve surucu kursuna yazıldım sımdılık yasım sadece A2 e yettıgı ıcın A2 alıyorum ancak;bızım oralarda hıcbır kurs motor surmeı ogretmıo ben sımdı napıcam dedım aklıma sız geldınız ben İzmir/Buca da oturuyorum varmı bana ybr yı ogretebılecek babayıgıt??
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
Reklamlar
-
05 Ekim 2006, 14:49
#1382
Arkadaşlar hepinize merhabalar...
Uzun zamandır yoktum aranızda yaz mevsımı iş guc derken
uğrayamadım.Yeni katılan birsürü arkadas olmus sanırım.
Artık bol bol görüşücez akşam forumu baştan sona tekrar
okuycam..
Herkezlere Kazasız Belasız Sürüşler....
[FONT="Courier New"][SIZE="2"][COLOR="DeepSkyBlue"]YOL GİTMEK;BEYİN VE BEDEN YETENEĞİ GEREKTİRİR[/COLOR][/SIZE][/FONT]
-
05 Ekim 2006, 17:02
#1383
hayati: kardeş çok sağolasın toplam 90 euroya çıkarım yani lastikçiden diyorsun peki bu lastikler nasıl ıslak yolda güvenebilirmiyim?
caberli: hayırlı olsun diyorum a 2 işi mesajını aldım g messengerim yok üzgünüm ama mail atabilirsin
morrigan : kardeş hoşgeldin email adresim avatarımın altında yazıyor msn simgesinde genede sana yolladım adresi
gotti : uzun zaman oldu daha motorunu aldığın zamanı hatırlıyorum tekrar hoşgeldin
herkese teşekkürler
yolunuz ve farlarınız hep açık olsun
-
05 Ekim 2006, 17:23
#1384
şehir içi kullanımına uygun.....
YAMAHA FACTORY TEAM & YAMAHA YZR M1
-
05 Ekim 2006, 17:51
#1385
Yaw bısey sorucam sevgili ybr ci kardeslerım ben ızmırde en dusuk 3200 Ytlye ybr buldum yanı yamaha da acıklanan fıyatının 100 Ytl asagısında sımdı sorum su acaba sız motorlarınızı aldıgınızda da acıklanan fıyatın altında alabılmısmıydınız??
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
-
05 Ekim 2006, 18:46
#1386
caberli adlı üyeden alıntı
Yaw bısey sorucam sevgili ybr ci kardeslerım ben ızmırde en dusuk 3200 Ytlye ybr buldum yanı yamaha da acıklanan fıyatının 100 Ytl asagısında sımdı sorum su acaba sız motorlarınızı aldıgınızda da acıklanan fıyatın altında alabılmısmıydınız??
bu benimde garibime gidiyor biri bana demişti eski liste fiyatrından satan bir yer hakında ama bende tam bilmiyorum
-
05 Ekim 2006, 23:03
#1387
nerede 2000 ytl bu telefon verebilecek olan varmı
-
06 Ekim 2006, 00:48
#1388
selam arkadaslar
1150 km ye geldim rodaj bitti ve guzel ve rahat bir 150 km yol yaptim
fakat bazilari su maximum hiz konusunda 110 u rahat gordugunu soylediler ama ben birkac kez degisik yollarda denedim motor acilsin siye(motor nasil acilir oda ayri bi konu?))
en fazla:98 km/h (gaz sonuna kadar acikken ve biraz assagiya egimli birazda yukari egimli 2-3 degisik yolda denedim sonuc bu)gordum
yagimin markasi (kalleslik yapmadi ise servisim): mobil4t racing tam sentetik
birde arkamda kappa35lt canta var (insane ,sen max ne kadar hzi gordun?)
ybrciler dökÜlun bakalim maximum hiz larinizi..
-
06 Ekim 2006, 01:40
#1389
2004 ybr 12,5hp mişşş 95 2dk gibi bi zaanda 98-100 km ama biraz fazla benzin yidiği için 80 i geçmiyorum 5.vitesde
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
-
06 Ekim 2006, 02:06
#1390
kaskoyu soran arkadaşlara , ybr yi 3200 üzerinden kaskoluyor ve her türlü deprem carpma çalına klozlarınıda ilave ediyorlar. mesela atıyorum Allah göstermesin düştünüz ve aynanız kırıldı. eğer tutarı muafiyet( yani sigorta şirketi" lan bu para için banamı gelinir" demiyorsa)sınırı üzerinde ise siz servise gider yaptırır parayı ödersiniz, akabinde servisden aldığınız fatura , poliçe , ehliyet, ruhsatfotokopileri ve kazayı anlatan bir beyan ile beraber sigorta şirketinize başvurursunuz. paranız en geç 2-3 hafta içinde hesabınıza yatırılır. Boşverin kazayı filan Allah göstermez İnşallah, ama kaskonun asıl can alıcı özelliği çalınma olaylarında , malum türkiye burası beleşci arkadaş çok ve bugün en modifiyeli cbr yi 3 kişi rahatlıkla bi pikapa atıp götürebilirsiniz. ben kaskoyu sırf bunun için istiyorum fakat sigorta şirketleride bunun farkında bu yüzden birçok şirket motosiklet kaskosu ürününü bulundurmuyor, bulunduranların bazılarıda çalınma klozunu vermiyor. Çalınma klozunu verende bunun primini şişirip poliçenizi 612 milyona takdim ederim diyor. e tabi bu tutar elinizdeki cbr nin 1/5 i fiyatı. yani ÇOK PAHALIIII... neyse kafanızı şişirdim. Benim asıl sizlere danışmak istediğim, godfather gibi benimde motoru kışında kullanmak isteyişim, ancak godfather, istanbulda burası ise kayseri yani havalar birazcık daha soğuk, şimdi ne yaparız da kurtarırız bu soğuktan...yada şöyle sorayım varmı arkadaşlar bunun bir çaresi.
HAYATİ::: abicim ya sorması ayıp kaça hallettin şu despot işi A2 denilen belgeyi, burda bi kursa gittim 480 milyoncuk dedi, ya kardeşim benim b sınıfım var zaten baştan mı veriyorsunuz anasını satayım dedim. yok abi dinlemiyolar 480 diyolar. varsa ucuza alan bu aralarda fiyatı versinde kazıklanmayalım referans gösterelim sizleri.. Hadi devriniz yüksek olsun arkadaşlar
-
06 Ekim 2006, 02:44
#1391
slm ybr ci arkadaşalar
ben ybr ci değilim ama topici okuyunca bişey dikkatimi çekti o da max. hız meselesi....
arkadaşlarımın ybr lerinden 130 gören de var 105 i geçmeyende..
bunun sebebinin sadece sürücü olduğunu sanmıyorum. örneğin 2003 ybr 125 i görürken 2006 ybr neden 110 da kalıyo?
2006 ybr si olup 125 yapabilene hiç rastlamadım.
NOT: yasadığım mahallede 42 tane ybr var hepsi de arkadaşım onlar diyor ki ybr nin yeni modeli dandik.
siz bu duruma ne diyorsunuz???
" inandığın gibi yaşar, yasadığın gibi ölürsün!!! "
-
06 Ekim 2006, 12:01
#1392
Murat Koray: Pirelli nin kataloğunda kış şartlarına daha uygun fakat fiyatı 20-30 euro daha fazla olan bir seçeneği daha var.kışın da kullanıcam dersen onu tavsiye ederim.ehliyet işine gelince;maalesef fiyatlar öyle.bana da mal oluşu o.
Aslında ben de bozum oldum başta üstelik B sınıfı 23 yıllık ehliyetim var ama şu anki geçerli mevzuat böyle.
gdm:rodajın bitmiş hayırlı olsun.Bundan sonra yapacağın önemli bir hatırlatma;uzun süre tam gaz gitme.Sık sık gaz keserek motorun kompresyonunu da hisset.sebebi motor daima yükteyken değil kompresyonda da rodajına devam eder.hem arada bir vites küçülterek hemde gaz keserek yapabilirsin bunu.Üstelik gaz kesme alışkanlığı ya da vitesi hemen küçültebilmek emniyetli duruşlar için daha güvenlidir.Çoğu arkadaş sadece frenaja güvendiği için motoru kaydırıyor yada kaza yapıyor.
Hız takıntısı olan arkadaşlara ise söylüyeceğim şu;ybr nin bu süratleri 125 cc. lik bir motor için gayet normal.Üstelik ümmet perkitanın imzasını okuduysanız orada geç gitmek hiç gidememekten iyidir der...Sağlıcakla kalın değerli kardeşlerim...
BeYfa adlı üyeden alıntı
2004
ybr 12,5hp mişşş
95 2dk gibi bi zaanda 98-100 km ama biraz fazla benzin yidiği için 80 i geçmiyorum 5.vitesde
En mantıklı yaklaşım.Gerçekten 7000 devir ve 80 km.hız en emniyetli ve en ucuz kullanım.Saol BeYfa kısaca ne güzel anlatmışsın.
-
06 Ekim 2006, 12:45
#1393
Bence önünde Cam Olanlar Daha Güzel Bu Biraz Siradan Ve Bu Motor Yeni Degil 2 Ay önce Görmüştüm Ben Bunu
:bounce: [COLOR="Blue"][B][U]HIZIMA KAPILMA[/U][/B][/COLOR]
-
06 Ekim 2006, 13:11
#1394
YBR ve hız konusu nedense fazlasıyla kafaya takılan bir hadise.
Şunu çok rahat idda edebilirim ki YBR ile 120-130 gibi rakamlar gören arkadaşlar bu hızları ancak ve ancak yokuş aşağı görmüşlerdir. Başka türlü düz yolda YBR'nin bu hıza çıkma olasılığı yoktur, neden yoktur derseniz de YBR'nin devir hız ilişkisini göz önüne almanız yeterlidir.
Normal düz yolda çıkacağınız ortalama sürat 100km/s civarıdır. Yokuş aşağı iyi de bir yol bulursanız, motorunuz sıcaksa ama hava soğuksa, çok ağır bir adam değilseniz, motorun üzerine kapanırsanız 130'u görebilirsiniz (ben gördüm, ancak çok tehlikeli kesinlikle) ama bu asla YBR'nin max hızı 130 demek değildir, uygun şartlarda zorlandığında çıkabiliceği hız demektir.
Bu motorun eski ve yeni modeli için fabrika verisi son hızı 95, testlerde ortaya çıkan sonuç ise 100km/s ortalama hızı olduğudur.
Hafif eğimli yolda uzun süre gazı sonlayıp aracı bağırta bağırta 10 dakikada ancak 110-120 görüp sonra da ben düz yolda bu hızlara ulaştım demek sadece kendini kandırmaktır.
Şimdi ben böyle dedim diye bazı arkadaşlar çıkıp "at sahibine göre kişner" gibi bir yaklaşımda bulunabilir ancak bahsedilen atlar sahibi ne yaparsa yapsın aynı atlar olduğundan kişnemeleri de aynı olacaktır.
-
06 Ekim 2006, 14:26
#1395
hayati adlı üyeden alıntı
Murat Koray: Pirelli nin kataloğunda kış şartlarına daha uygun fakat fiyatı 20-30 euro daha fazla olan bir seçeneği daha var.kışın da kullanıcam dersen onu tavsiye ederim.ehliyet işine gelince;maalesef fiyatlar öyle.bana da mal oluşu o.
Aslında ben de bozum oldum başta üstelik B sınıfı 23 yıllık ehliyetim var ama şu anki geçerli mevzuat böyle.
gdm:rodajın bitmiş hayırlı olsun.Bundan sonra yapacağın önemli bir hatırlatma;uzun süre tam gaz gitme.Sık sık gaz keserek motorun kompresyonunu da hisset.sebebi motor daima yükteyken değil kompresyonda da rodajına devam eder.hem arada bir vites küçülterek hemde gaz keserek yapabilirsin bunu.Üstelik gaz kesme alışkanlığı ya da vitesi hemen küçültebilmek emniyetli duruşlar için daha güvenlidir.Çoğu arkadaş sadece frenaja güvendiği için motoru kaydırıyor yada kaza yapıyor.
Hız takıntısı olan arkadaşlara ise söylüyeceğim şu;ybr nin bu süratleri 125 cc. lik bir motor için gayet normal.Üstelik ümmet perkitanın imzasını okuduysanız orada geç gitmek hiç gidememekten iyidir der...Sağlıcakla kalın değerli kardeşlerim...
En mantıklı yaklaşım.Gerçekten 7000 devir ve 80 km.hız en emniyetli ve en ucuz kullanım.Saol BeYfa kısaca ne güzel anlatmışsın.
hız takıntısı diye bişey yoktur sayın abicim, hız tutkusu vardır. ve ayrıca yanlış anlamişşın ve yanlış yere çekmişsin söylediğimi. belirtmek istediğim eski ve yeni ybr arasında ki hız farkınının nerden geldiğiydi.. polemiğe de girmeyelim yok yere. merakımı aydınlatacak bi cevap yazılırsa sevinirim.
" inandığın gibi yaşar, yasadığın gibi ölürsün!!! "
-
06 Ekim 2006, 14:50
#1396
uzman*****, yukarıda ben yeterli cevabı verdim. Verdiğim cevapta model kısıtına da gitmedim çünkü modeller arası fark düşündüğünüz gibi değil.
-
06 Ekim 2006, 16:46
#1397
bence takıntı=tutku, hıza merakı olan 125cc den uzak dursun.
al bi 600lük- 1000lik makine, sonra 250 miydi 300 müydü onu tartış.
iki tane 150'lik motorum var, ikisnin de yol hızı 80-90, 110 üstü için makinelerin ciğerini sökmen yokuş aşağı gitmen gerekiyor.
uygun eğimli yokuşta bisikletle de 120'ye çıkarsın, motora gerek yok.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
06 Ekim 2006, 17:37
#1398
ewet BOO_74 cok haklısın sevgılı mt ci kardesım onemlı olan kac yaptıgın degıldır zaten ybr hız motoru degıldır onemlı olan yakıtı tasarruflu olamsı sık sık arıza yapmaması ve ısını gormesıdır gerısı faso siso yok 120ymiş yok 130 muş yok ybr yi modifie edıcekmiş yok bılmem dişlileri degıstırecekmıs bunlar ybr yi bozar ondan ıstenmesı haksızlık ve saygısızlıktır cunku ybr saftır guzeldır ve o şekılde de bınılmeye layıktır
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
-
06 Ekim 2006, 17:54
#1399
murat koray: verdiğin bilgiler için teşekkür ederim . ben a2 işini hiç ehliyetim yokken(sende b varmış bilmiyorum ne olur) ben 250 + 50 liraya halettim eğitim istemedim. gerçi derslerede katılmadım ama geçtim sınavları
insane abie hak veriyorum hız meselesi çok değişken bir olay benimki çok öteki az yapıyor diye bişey yok uygun rodajlı güzel bir makineyle uygun şartlar ve yol koşullarında uygun kişinin kullanımıyla o hızlar görülebilir .
bu standart herkes için kabul edilebilen bir yorum birde kendi düşüncelerim var:
benim fikrimce kullandığımız makine bir cbr değil yani üstün performanslı hız için yapılmamış bu bir commuter bütün sistemleri motor, fren vs... buna göre yapılmış . en basit bir örneği cbr 125 den veriyorum : cbr ın ön disk freni çift piston kaliperli ve 6 vitesli. bizim motorlarımız zor çalışma koşullarında verimli çalışması için yapılmış(bu her ne kadar tartışma konusu olsada benim motoruma yaptığım eziyetlerin 10 da birini bir çin motoruna yapsam heralde dağılırdı) ben diyorumki yavaş yavaş manzaranın tadını çıkarmak varken tabakhaneye bişey götürür gibi gitmek anlamsız zaten bir motor olarak bir otomobilden daha kısa sürede bir noktadan bir noktaya varıyoruz fazlası niye?
-
06 Ekim 2006, 19:57
#1400
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 99 kullanıcı var. (0 üye ve 99 misafir)
Bu Konudaki Etiketler