Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #13941
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı hakan-32 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba benim bi sorum olacak bende yamaha ybr 125 var ve benim motorum sıcakken veya soğukken hiç fark etmiyo. motoru çalıştırırken motor kısa süreli rölentide çalıştıktan sonra stop ediyor tekrar çalıştırdığım zaman çalışmıyor taki ayaktan marşa basıncaya kadar hele sabahları motor soğukken ilk çalıştığı zaman hiç rölentide durmuyor. üzerinde NGK CR6HSA buji var acaba bujiyi değiştirmelimiyim yoksa sorun karbüratördemi bilgilendirirseniz sevinirm.
    rölentiyi biraz yükselt yada yeni haava filtresi tak
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13942
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı hakan-32 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba benim bi sorum olacak bende yamaha ybr 125 var ve benim motorum sıcakken veya soğukken hiç fark etmiyo. motoru çalıştırırken motor kısa süreli rölentide çalıştıktan sonra stop ediyor tekrar çalıştırdığım zaman çalışmıyor taki ayaktan marşa basıncaya kadar hele sabahları motor soğukken ilk çalıştığı zaman hiç rölentide durmuyor. üzerinde NGK CR6HSA buji var acaba bujiyi değiştirmelimiyim yoksa sorun karbüratördemi bilgilendirirseniz sevinirm.
    Rolantiyi 1.300 civarına cıkar bujiyide CR7HSA Takmanı tavsiye ederim soğuk motorda daha iyi performans sağlıyor, yakıtada olumlu etkilediğini düşünüyorum. birde hava filtreni temizle yada değiştirmelisin. olmadı bidaha yaz burdan.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:06 ----------

    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rölentiyi biraz yükselt yada yeni haava filtresi tak
    Sedat geliyormusun yarınki geziye?
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  3. #13943
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı victorist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2010 Ybr de far dinomaya bağlı ise marş alma ve stop sorunu yok ise olabilir
    Stop sorunu ybr de yoktur..Sadece devir ayarı, hava ayarı ilişkisindedir..

    Farı dinamoya bağlanmasını bilmiyorum ancak ben H4 55 W Taktım yeni bir röle hattı kurdum...
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  4. #13944
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    yeni ybr lerde marş basmadan uzun kısa farları yakamıyorsunuz park lambası yanıyor sadece motor çalıştıktan sonra hepsi aktif ışık şiddeti hep aynı.

  5. #13945
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Eskilerde öyle zaten
    HONDA

  6. #13946

    Üyelik
    02 Aralık 2007
    Şehir
    ankara-eryaman
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 city
    Alıntı bie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese selamlar

    motorumun egzos'undan çok benzin koktuğu için hava ayarını biraz kurcalayayım dedim ve ilginç bir şey keşfettim, hava ayarını sonuna kadar açmama rağmen benzin kokusu biraz azalsa da devam ediyor, ve normal çalışmaya devam ediyor, bazı arkadaşlarımız hava ayarı doğru olmadığında gaz verildiği zaman stop ettiğini falan yazmışlardı, sizce benim karbüratör de mi bir sorun var?
    bilgili arkadaşlar yardımcı olalım arkadaşın sorusunu atlmayalım arada kaynamışi sanırım güncelledim...ben söz almıyorum nitekim benden daha bilgili tecrübeli arkadaşlar var...
    Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...

  7. #13947
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eskilerde öyle zaten
    o zaman problem yok herkez gönül rahatlığıyla ybr alabilir.

  8. #13948
    victorist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stop sorunu ybr de yoktur..Sadece devir ayarı, hava ayarı ilişkisindedir..

    Farı dinamoya bağlanmasını bilmiyorum ancak ben H4 55 W Taktım yeni bir röle hattı kurdum...
    Malesef var benim sattığım Ybr nin rolanti 1300 devir hava filtresi felan değişti yine aynı

    şu an havalar sıcak stop sorunu olmayabilir ama kışın hele benim işe 4 km gidip gelen için çok sorun

    Ybr de dinamo varmı bilmiyorum ama o farın sürekli aynı güçte yanması da bir sorundu benim için akü bitiyordu açma kapama düğmesi takdırmıştım ama benim gibi mükemmelliyetçi birisi kabul etmez bunu

    H4 far taktıysanız h4 far tası sanayiden alıp takın çünkü ışık kenalara yayılıyordur

  9. #13949
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı victorist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malesef var benim sattığım Ybr nin rolanti 1300 devir hava filtresi felan değişti yine aynı

    şu an havalar sıcak stop sorunu olmayabilir ama kışın hele benim işe 4 km gidip gelen için çok sorun

    Ybr de dinamo varmı bilmiyorum ama o farın sürekli aynı güçte yanması da bir sorundu benim için akü bitiyordu açma kapama düğmesi takdırmıştım ama benim gibi mükemmelliyetçi birisi kabul etmez bunu

    H4 far taktıysanız h4 far tası sanayiden alıp takın çünkü ışık kenalara yayılıyordur
    Bende aldığımda stop ediyordu...
    Motoru aldığımda hayal kırıklığı yaşadım..Sonra biraz bakım yaptım hiçbir problem kalmadı..
    55 W H4 taktım far çok daha iyi oldu...
    ybr nin eksiklerini tamamladım..4 lü flaşör, far on-off düğmesi bunların olmaması yenilerde olabilir ama
    2005 model benim motorum çok yadırgamıştım.
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  10. #13950
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Bu farlar avrupa birliği standartlarında olduğu için sürekli açık.Farımda açık yolumdayı duymussunuzdur.


    ''Brisa'nın 1999 yılında başlattığı ‘Farım da Hep Açık Yolum da' kampanyası, sürücüleri, gündüz far açmaya davet ediyor. ‘Daytime Running Light (DRL)' olarak adlandırılan uygulama Finlandiya tarafından 1972 yılında başlatılmış ve diğer İskandinav ülkelerince takip edilmiştir. Kanada 1989 yılında üretilen tüm yeni araçlarda otomatik DRL'yi zorunlu kılmış, General Motors (GM) da, 1985 yılından bu yana ABD'de ürettiği araçların tümünde DRL'yi standart bir özellik haline getirmiştir. ''
    HONDA

  11. #13951

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Düşük rölantide stop sorunu tamamen farla igili.Far yanarken ateşlemeye elektirik kalmıyor.

    Egzozda benzin kokusu tıkalı hava filtresinden olabilir.Yeni filtre takmak yada temizlemek lazım.Bir diğer neden kötü ateşleme, yani buji problemi olabilir.Bujiyi değiştirmek lazım.

    Farın güvenlik nedeniyle yanması iyi birşey ancak bu tercihi sürücüye bırakmak gerekir diye düşünmekteyim.Motorların tamamı büyük şehirlerde kalabalık trafikte kullanılmıyor.Hemen hiç trafik sorunu olmayan bir sürü yer var.Ayrıca bu yerleşim birimleri fazla büyük olmadığı için motorla bir uçtan bir uca gitsen bile akünün şarjı için gerekli olan yol yapılamıyor.Bir de üstüne far açık olunca zırt pırt akü bitme problemi yaşanıyor.

    Akünün kapasitesi, motorun alternatörü gibi bir sürü değişken olsa da, genel kaide: boş bir akünün dolması için yapılması gereken minimum yol 100 km dir.

  12. #13952

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR125 (2005)
    benim motor 2005 model. farlar kontağı açar açmaz yanıyo. motor ısındığı zaman normal rölenti devrine 1500 devire geliyo. rölentiyi yükselttiğimde motor ısınınca rölenti artıyo. bende sorunun bujiden yada karbüratörün hava ayarından diye tahmin ettim

  13. #13953

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Alıntı hakan-32 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motor 2005 model. farlar kontağı açar açmaz yanıyo. motor ısındığı zaman normal rölenti devrine 1500 devire geliyo. rölentiyi yükselttiğimde motor ısınınca rölenti artıyo. bende sorunun bujiden yada karbüratörün hava ayarından diye tahmin ettim
    Bir sorun görünmüyor.Rölanti ayarı motor sıcakken yapılıyor.Dolayısı ile motor soğukken çalıştırıldığında far bizim istemimiz dışı devreye girince motor stop ediyor.

  14. #13954

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR125 (2005)
    hayır benim farlar far anahtarı ile yakıp söndürülüyo yeni ybr ler gibi sürekli sabah akşam yanmıyo motorun yağ değişimi geldi acaba onunla alakalı olabilir mi bu arada ben kışın 10/40 yağ kullandım şimdi ne katmalıyım tekrar 10/40 mı yoksa 15/40 mı katmalıyım. şimdi ben motora binerken motor titriyor yağı ilk değiştirdiğim sıralar titremiyordu. acaba motorun titremesi yağın eskimesiyle mi alakalı.

  15. #13955
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    hergün en az 20 km yol yapıyorum farklı zamanlarda akşamları uzun farlarıda kullanıyorum akü hiç bitmedi benim.

    kim demişse bilinçsiz söylemiş çalışan motorda akü bitmez yüksek watt lı far kullanıyosanız orjinali bozmuşsanız iş değişir kullanılan akımla doldurma akımından fazla olursa biter hesap kitap işleri bunlar bitiyorsada sizin kontejtörünüz arızalıdır veya akım kaçağınız vardır..

    ben şehir içinde biniyorum olur olmaz marşa basıyorum gidiyorum aman akü boşalmasın uzun yol yapayım hemen durmayayın böle bişey yok motorda hiçbi motorda olmaz orjinali bozmadıktan sonra oluyosa arıza vardır.

    hesabınızı yapın benim farım 35W 12V üzerinde 3A çekiyor demektir akümse 5Ah yani motorum çalışmasa bile bir buçuk saat uzun far yanabilir ki çalışmadan yakamıyorsunuz çalışıncada doldurmaya başlıyo sorun yok

  16. #13956

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR125 (2005)
    benim motorda beyaz far var bu yüzden aküyü felaket bir şekilde etkiliyo farlar açıkken motor çalışmıyo hatta marşa bastığın zaman motordan tık sesi bile gelmiyo ama farları kapattığın zaman marşa basınca direk çalışıyo

  17. #13957

    Üyelik
    02 Aralık 2007
    Şehir
    ankara-eryaman
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 city
    Alıntı X-Fi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hergün en az 20 km yol yapıyorum farklı zamanlarda akşamları uzun farlarıda kullanıyorum akü hiç bitmedi benim.

    kim demişse bilinçsiz söylemiş çalışan motorda akü bitmez yüksek watt lı far kullanıyosanız orjinali bozmuşsanız iş değişir kullanılan akımla doldurma akımından fazla olursa biter hesap kitap işleri bunlar bitiyorsada sizin kontejtörünüz arızalıdır veya akım kaçağınız vardır..

    ben şehir içinde biniyorum olur olmaz marşa basıyorum gidiyorum aman akü boşalmasın uzun yol yapayım hemen durmayayın böle bişey yok motorda hiçbi motorda olmaz orjinali bozmadıktan sonra oluyosa arıza vardır.

    hesabınızı yapın benim farım 35W 12V üzerinde 3A çekiyor demektir akümse 5Ah yani motorum çalışmasa bile bir buçuk saat uzun far yanabilir ki çalışmadan yakamıyorsunuz çalışıncada doldurmaya başlıyo sorun yok
    +1

    normal far ampülü ile akü boşalma gibi bir sorun olamaz ancak daha güçlü daha fazla akım çeken bir ampül takarsanız akü de boşalma görülebilir ki benim başıma geldi daha önce...karanlıkta yetersiz kalıyo diye daha güçlü ampül taktırdım fara bir sabah motor çalışmadı ayak marşıyla çalıştırdıktan sonra gittim ustaya akü bitmiş neredeyse hemen eskisiyle değiştirdi boşalan aküyü de 1-1.5 saat sonra doldurup taktık problem ortadan kalktı...
    Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...

  18. #13958
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Far açma kapama düğmesi taktırın...2004 ybr far açma kapama düğmesi ideal...
    Motoru çalıştırın bir süre sonra farı açın...
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  19. #13959
    alisemerci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    43
    Motosikleti
    Yine yeniden YBR :)
    kimse bir şey yazmamış canlı kalsın
    4

  20. #13960
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    alisemerci senin zincir olayın ne oldu.?
    Değiştirdin mi çözüme nasıl ulaştın..?
    Bu arada sağlığın nasıl oldu..?
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 231 kullanıcı var. (0 üye ve 231 misafir)

Bu Konudaki Etiketler