Rolantiyi 1.300 civarına cıkar bujiyide CR7HSA Takmanı tavsiye ederim soğuk motorda daha iyi performans sağlıyor, yakıtada olumlu etkilediğini düşünüyorum. birde hava filtreni temizle yada değiştirmelisin. olmadı bidaha yaz burdan.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:06 ----------
Sedat geliyormusun yarınki geziye?
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
yeni ybr lerde marş basmadan uzun kısa farları yakamıyorsunuz park lambası yanıyor sadece motor çalıştıktan sonra hepsi aktif ışık şiddeti hep aynı.
Malesef var benim sattığım Ybr nin rolanti 1300 devir hava filtresi felan değişti yine aynı
şu an havalar sıcak stop sorunu olmayabilir ama kışın hele benim işe 4 km gidip gelen için çok sorun
Ybr de dinamo varmı bilmiyorum ama o farın sürekli aynı güçte yanması da bir sorundu benim için akü bitiyordu açma kapama düğmesi takdırmıştım ama benim gibi mükemmelliyetçi birisi kabul etmez bunu
H4 far taktıysanız h4 far tası sanayiden alıp takın çünkü ışık kenalara yayılıyordur
Bende aldığımda stop ediyordu...
Motoru aldığımda hayal kırıklığı yaşadım..Sonra biraz bakım yaptım hiçbir problem kalmadı..
55 W H4 taktım far çok daha iyi oldu...
ybr nin eksiklerini tamamladım..4 lü flaşör, far on-off düğmesi bunların olmaması yenilerde olabilir ama
2005 model benim motorum çok yadırgamıştım.
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Bu farlar avrupa birliği standartlarında olduğu için sürekli açık.Farımda açık yolumdayı duymussunuzdur.
''Brisa'nın 1999 yılında başlattığı ‘Farım da Hep Açık Yolum da' kampanyası, sürücüleri, gündüz far açmaya davet ediyor. ‘Daytime Running Light (DRL)' olarak adlandırılan uygulama Finlandiya tarafından 1972 yılında başlatılmış ve diğer İskandinav ülkelerince takip edilmiştir. Kanada 1989 yılında üretilen tüm yeni araçlarda otomatik DRL'yi zorunlu kılmış, General Motors (GM) da, 1985 yılından bu yana ABD'de ürettiği araçların tümünde DRL'yi standart bir özellik haline getirmiştir. ''
HONDA
Düşük rölantide stop sorunu tamamen farla igili.Far yanarken ateşlemeye elektirik kalmıyor.
Egzozda benzin kokusu tıkalı hava filtresinden olabilir.Yeni filtre takmak yada temizlemek lazım.Bir diğer neden kötü ateşleme, yani buji problemi olabilir.Bujiyi değiştirmek lazım.
Farın güvenlik nedeniyle yanması iyi birşey ancak bu tercihi sürücüye bırakmak gerekir diye düşünmekteyim.Motorların tamamı büyük şehirlerde kalabalık trafikte kullanılmıyor.Hemen hiç trafik sorunu olmayan bir sürü yer var.Ayrıca bu yerleşim birimleri fazla büyük olmadığı için motorla bir uçtan bir uca gitsen bile akünün şarjı için gerekli olan yol yapılamıyor.Bir de üstüne far açık olunca zırt pırt akü bitme problemi yaşanıyor.
Akünün kapasitesi, motorun alternatörü gibi bir sürü değişken olsa da, genel kaide: boş bir akünün dolması için yapılması gereken minimum yol 100 km dir.
benim motor 2005 model. farlar kontağı açar açmaz yanıyo. motor ısındığı zaman normal rölenti devrine 1500 devire geliyo. rölentiyi yükselttiğimde motor ısınınca rölenti artıyo. bende sorunun bujiden yada karbüratörün hava ayarından diye tahmin ettim
hayır benim farlar far anahtarı ile yakıp söndürülüyo yeni ybr ler gibi sürekli sabah akşam yanmıyo motorun yağ değişimi geldi acaba onunla alakalı olabilir mi bu arada ben kışın 10/40 yağ kullandım şimdi ne katmalıyım tekrar 10/40 mı yoksa 15/40 mı katmalıyım. şimdi ben motora binerken motor titriyor yağı ilk değiştirdiğim sıralar titremiyordu. acaba motorun titremesi yağın eskimesiyle mi alakalı.
hergün en az 20 km yol yapıyorum farklı zamanlarda akşamları uzun farlarıda kullanıyorum akü hiç bitmedi benim.
kim demişse bilinçsiz söylemiş çalışan motorda akü bitmez yüksek watt lı far kullanıyosanız orjinali bozmuşsanız iş değişir kullanılan akımla doldurma akımından fazla olursa biter hesap kitap işleri bunlar bitiyorsada sizin kontejtörünüz arızalıdır veya akım kaçağınız vardır..
ben şehir içinde biniyorum olur olmaz marşa basıyorum gidiyorum aman akü boşalmasın uzun yol yapayım hemen durmayayın böle bişey yok motorda hiçbi motorda olmaz orjinali bozmadıktan sonra oluyosa arıza vardır.
hesabınızı yapın benim farım 35W 12V üzerinde 3A çekiyor demektir akümse 5Ah yani motorum çalışmasa bile bir buçuk saat uzun far yanabilir ki çalışmadan yakamıyorsunuz çalışıncada doldurmaya başlıyo sorun yok
benim motorda beyaz far var bu yüzden aküyü felaket bir şekilde etkiliyo farlar açıkken motor çalışmıyo hatta marşa bastığın zaman motordan tık sesi bile gelmiyo ama farları kapattığın zaman marşa basınca direk çalışıyo
+1
normal far ampülü ile akü boşalma gibi bir sorun olamaz ancak daha güçlü daha fazla akım çeken bir ampül takarsanız akü de boşalma görülebilir ki benim başıma geldi daha önce...karanlıkta yetersiz kalıyo diye daha güçlü ampül taktırdım fara bir sabah motor çalışmadı ayak marşıyla çalıştırdıktan sonra gittim ustaya akü bitmiş neredeyse hemen eskisiyle değiştirdi boşalan aküyü de 1-1.5 saat sonra doldurup taktık problem ortadan kalktı...
Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...
Far açma kapama düğmesi taktırın...2004 ybr far açma kapama düğmesi ideal...
Motoru çalıştırın bir süre sonra farı açın...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
kimse bir şey yazmamış canlı kalsın
███████ 4
alisemerci senin zincir olayın ne oldu.?
Değiştirdin mi çözüme nasıl ulaştın..?
Bu arada sağlığın nasıl oldu..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)