yok serdar abi aynen yazdıgım gibi 15-40 yazlık..
yok serdar abi aynen yazdıgım gibi 15-40 yazlık..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
2010 ların kitapcığında böle bir tablo var yağ konusunda...
X-Fİ kardeş yeni motor izlenimlerin nasıl. bir arkadaş yeni aldığı2010 ybr de sibap ayarlarının çok gevşek olduğunu şakırtıdan süremediğini servise gittiğini ve servisin motorun alışması için gevşek olduğunu sibapların demiş 1000km bakımında sibap ayarı yapacaklarını söylemiş senin ybr de durum nasıl ayrıca hiç zorlanmadan 120km rahat çıktığını söylüyor.
103 hp
benim motorum 200km de ve 100km/h in üstüne çıkmıyor çıkan arkadaşlar varsa ya çok ustadır yada onlarda başka ybrler var rodaj zamanı dolup yağı değiştirdiğimde ne olur bilemiyorum sibap ayarlarına dikkat etmedim motorun sesi bana sağlıklı geldi oldukça seri gidiyor ve çabuk hızlanıyor daha önce hiç ybr ye binmedim karşılaştıramıyorum o yüzden.
evet arkadaş 2006ybr ile 140bin km yapmış bu yeni kade ybr125ED ile 1100km ye gelmiş ve sübap şakırtılarının kendisini bayağı rahatsız ettiğini belirtiyor birazda titreme olduğundan bahsediyordu. arkadaş motorda tecrübeli yani
103 hp
sübap sesini ben farketmemiş olabilirim benim ybr hiç titremiyor apachiyle karşılaştırdım yanında devede kulak kaldı rahatsız eden hiçbişey yok. yenilerin 120 yaptığını söyleyen aynı arkadaşınmı ben ihtimal vermiyorum o kadar gidebileceğine eğimli yola denk gelmesi lazım 100 e çok zor çıkıyor benim motorum.
evet başka bir forumda yazıştık kendisiyle hiç zorlanmadan düz yolda 120km çıktığını yazmış.
103 hp
Buyrun 130 u 1-2 km geçen apaçiler var...ben...
canı çıksa bile gidiyor namussuz...arac aralarındayım ve sol elimde dijital fotoğraf makinası...tek elle bu riski 1 kez alırım onuda sizlerle paylaşırım...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...yle-130-a.html
ybr modifiyesiz göremez...ha ben 130 kilo ağırlığımla 120 ye raahat vururum...
Kankam Motul hakkında cbfci bir kardeşim düşüncelerini yazdı...motomarketim.com.tr de 27 lira...
Mototal Hondada 30 liraymış bu yağ aklınızda olsun...vites değişikliklerinde sorun varsa sert geçişler oluyorsa vs bir deneyin ne kaybedeceksiniz...
http://www.mototal.com.tr/MotoTAL/Iletisim.html
bende 1000 km sonra yağ değişim zamanı bende deniycem...
maşallah maşallah nazar değmesin canım kardeşim..sana daha iyileri yakışır layıktır...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
rodaj konusunda sayfalarca yazı var çoğunu okudum kimi devir yapma diyor kimisi anlık devir yükseltin red line a ara sıra girin ama ısıtmayın diyor kimisi hiçbirini yapmayın 50km yi geçmeyin o kendi açılır diyor kafam karıştı ben kendimce motoru açıyorum bunu yaparkende 20 yıldır motor kullanan akrabalarımdan tavsiyeler alıyorum
Benimki 5000 küsüre geldi yavaş yavaş açılmaya başladı seninki çok erken.Ama ben rodaj felan yapmadım paso bastım.Bakalım ılerde ne olucak 10 40 yağ koyup 125 e vurmayı planlıyorum
HONDA
Şimdi düşün; yeni bebe yürümeyi bilmezken önce sürünür apalar sonra yürümeye sonrada koşmaya başlar bü süre zarfında sürekli olarak koşmaya kadar gerekli olan kasları gelişir. Veya askerden örnek vermek gerekirse acemi askere önce 1.000 m koşar sonra 2.000 sonra 5.000. ilk başta 1.000 m yi koşamayan asker sonraları 5.000 km sonrası hadi devam edelim demeye başlar. Rodajdaki motorun yeni ham bir asker veya çocuktan farkı yok. Alıştıra alıştıra ilerleyen zamanlarda sıkıştırarak açmalısın motorunu kimsenin sözüne kulak asma mantığına hangisi yatıyorsa onu uygula.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
Bizim sitenin üyesi eralp abinin ybr yi nasıl yatırabildiğine bakın.
http://www.youtube.com/watch?v=VzpZ3...eature=related
HONDA
Bizim standart aynada fazla kör nokta var. Oturuş pozisyonu ve aynanın kısa olmasından dolayı sürekli arkayı kontrol çoğu zaman can sıkıcı oluyor. Aşağıdaki gibi çözümler üretirsek nasıl olur acaba. Fikirlerinizi almak istedim.
Alıştıktan sonra hiç kör nokta kalmaz başımızı eğmek veya acıyı tutturabilmek için gözümüzü yoldan ayırmak durumunda kalmayız. En çok hoşuma giden çözüm bu oldu. Oto aynacılarda bunu kaskıma uygulamayı düşünüyorum.
By eseyyah at 2010-05-19
Bu soldan trafik için sanırım.
By eseyyah at 2010-05-19
Bundada gözümüzü yoldan ayırmak durumunda kalmıyoruz ama çok çirkin
By eseyyah at 2010-05-19
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)