Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Mayıs 2010, 22:10
#13721
sedat_57 adlı üyeden alıntı
benim işim belli olmaz bakarsın temiz bi ybr denk gelir gene dayanamaz alırım..bildigimden şaşmam gene
Evet..Kaça sattın motorunu..?
Burda sanki alışveriş yapılmış gibi olmadı cümle....Satma hani mecazi anlamda gibi olduğunu hissettim nedense Sedat...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Reklamlar
-
17 Mayıs 2010, 22:40
#13722
mötürümüm kısa farı bir yanıyor bir sönüyordu uzun da sorun yoktu şimdi ikisi birden yanmıyor fakat lamba sağlam kısasıda uzunuda :S gayet güzel yanıyor ön farın sigortası varmı acep varsa yerini bilen varmı
-
18 Mayıs 2010, 01:01
#13723
selamlar iyi geceler Ben bi iki konuda fikrinizi alıcaktım ben motorun lastiklerini değiştiricektimde şu an üstünde sakura orjinal lastikler var tubetype 2 lastik var beğendiğim düşündüğüm ama kararsız kaldım tecrübenize dayanarak sizden yardım almak istiyorum beğendiğim lastiklerden birisi Metzeller ME22 piyasada her nekadar Tubeless olarak kullanılsada orjinalde tubetype olan lastik. alırsam gerektiği gibi iç lastik ile kullanıcam. Diğer lastik ise pirelli MT65 Tubeless. benim merak ettiğim Tubeless lastikmi daha iyi yoksa Tubetype mi Tubelessin bildiğim tek faydası lastik patladğında aniden inmiyor şimdi siz hangisini tavsiye edersiniz uzun yol yapıyorum kafama estikce alanya-antalya arası gezmeye çıkıyorum sadece şehir içi kullanmıyorum. Sizce hangisi daha iyi olur eminim ikisinide kullanmış arkadaşlar vardır aranızda
ikinci merak ettiğim konu yağ. Tavsiyeniz nedir?
-
18 Mayıs 2010, 07:11
#13724
ben bu lastiklrin hiç birini kullanmadım ama pirelliyi seçerdim..tubeles lastiğinin tamiri cok kolay ve her yerde yapiliyor..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
18 Mayıs 2010, 10:08
#13725
Noxious adlı üyeden alıntı
selamlar iyi geceler Ben bi iki konuda fikrinizi alıcaktım ben motorun lastiklerini değiştiricektimde şu an üstünde sakura orjinal lastikler var tubetype 2 lastik var beğendiğim düşündüğüm ama kararsız kaldım tecrübenize dayanarak sizden yardım almak istiyorum beğendiğim lastiklerden birisi Metzeller ME22 piyasada her nekadar Tubeless olarak kullanılsada orjinalde tubetype olan lastik. alırsam gerektiği gibi iç lastik ile kullanıcam. Diğer lastik ise pirelli MT65 Tubeless. benim merak ettiğim Tubeless lastikmi daha iyi yoksa Tubetype mi Tubelessin bildiğim tek faydası lastik patladğında aniden inmiyor şimdi siz hangisini tavsiye edersiniz uzun yol yapıyorum kafama estikce alanya-antalya arası gezmeye çıkıyorum sadece şehir içi kullanmıyorum. Sizce hangisi daha iyi olur eminim ikisinide kullanmış arkadaşlar vardır aranızda
ikinci merak ettiğim konu yağ. Tavsiyeniz nedir?
Bende arka tubeless metzeller, ön iç lastikli orijinal sakura...
Ancak pirellinin tubeless mt 65 ini çok tavsiye ediyor arkadaşlar..
Tubeless teker en iyisi..
Yağ ise 10w-40 4t castrol ideal yağdır..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
18 Mayıs 2010, 12:59
#13726
ÖZÜR DİLERİM...
bakla yerine dişli yazmışım...
zincirimin baklaları sıkışmış ve M şeklinde kalmış 3-4 yerinde. baklalar arasındaki yağ ve kir yapıyor sanırım bunu ama nasıl çözeceğimi bulamadım. iki pense ile zorluyorum ama düzelmiyor. gaz yağı ile iyice sildim olmadı.
şunun gibi yani, tam değil ama örnek olsun diye koydum fotoyu. fotoğraf çekmeye zamanım olmadı henüz.
kımızı işaretli yerlerle alakası yok lütfen oraları dikkate almayın.
-
18 Mayıs 2010, 15:07
#13727
serdarmert adlı üyeden alıntı
Jason55, bugün 10w-40 4T castrol koydum motora..
700 km de bile actevo simsiyah olmuştu..Kıvam iyi idi ancak..
Hiç sevmedi benim ybrem o yağı..
ben power1 10w-50 koyalı 1000 km. oldu, ilk performansını vermiyor ancak yeni konulmuş power1 10w-40 gibi çalışıyor(performans+vites değişimi). bırakın şu ucuz yağları, araba ve dizel yağlarını... power1 serisi kullanın
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
18 Mayıs 2010, 15:36
#13728
Noxious adlı üyeden alıntı
selamlar iyi geceler Ben bi iki konuda fikrinizi alıcaktım ben motorun lastiklerini değiştiricektimde şu an üstünde sakura orjinal lastikler var tubetype 2 lastik var beğendiğim düşündüğüm ama kararsız kaldım tecrübenize dayanarak sizden yardım almak istiyorum beğendiğim lastiklerden birisi Metzeller ME22 piyasada her nekadar Tubeless olarak kullanılsada orjinalde tubetype olan lastik. alırsam gerektiği gibi iç lastik ile kullanıcam. Diğer lastik ise pirelli MT65 Tubeless. benim merak ettiğim Tubeless lastikmi daha iyi yoksa Tubetype mi Tubelessin bildiğim tek faydası lastik patladğında aniden inmiyor şimdi siz hangisini tavsiye edersiniz uzun yol yapıyorum kafama estikce alanya-antalya arası gezmeye çıkıyorum sadece şehir içi kullanmıyorum. Sizce hangisi daha iyi olur eminim ikisinide kullanmış arkadaşlar vardır aranızda
ikinci merak ettiğim konu yağ. Tavsiyeniz nedir?
metzelleri kullanmadım ama orijinal lastiklerin yerine pirelli taktırdım oldukça memnunum . Yağa gelince castrol 10w-40 4t kullanabilirsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 ----------
motoseyyah adlı üyeden alıntı
metzelleri kullanmadım ama orijinal lastiklerin yerine pirelli taktırdım oldukça memnunum . Yağa gelince castrol 10w-40 4t kullanabilirsin
ayrıca elbette "tubeless"
-
18 Mayıs 2010, 16:29
#13729
castrol power1 10w-40 4T iyidir yada yoksa 15w-40...
başkasını aramaya gerek yok yağ için...
fiyat/perf açısından en iyisi bu yağlar ybr ye de gayet uygun...
yağ olayında noktayı koydum artık
ama du bakalım bi de motul deneyebilirim belki
Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...
-
18 Mayıs 2010, 16:36
#13730
bende motorumu sıfır aldıktan sonra tahminen 4000 km falan dı yada 5000 di lastiklerimi değiştirdim.Pirelli aldım okadar memnunum ki kendi lastikleri yerde tükürük görse kayıyordu.Pirelli bana yağmurda motor kullanmayı sevdirdi.Aslında metzeller arıyodum ama kalmadığını öğrenince aldım.Sirkeciden ön arka 125 tl ye almıştım 4 taksitle.Motor yağı olarak YAMALUBE den başka birşey hiç koymadım koymayıda düşünüyorum.Zincir yağımda yamalube ondan da çok memnunum.Zincir yağı olarak würt marka kuru tip bi yağ almıştım ama hiç tavsiye etmem kullanmıyorum ben duruyor öyle.Zaten yağ olarakda bizim yamaha fabrikasındaki mühendislerde yamalube yi öneriyorlardı.
-
18 Mayıs 2010, 17:00
#13731
jason55 adlı üyeden alıntı
castrol power1 10w-40 4T iyidir yada yoksa 15w-40...
başkasını aramaya gerek yok yağ için...
fiyat/perf açısından en iyisi bu yağlar ybr ye de gayet uygun...
yağ olayında noktayı koydum artık
ama du bakalım bi de motul deneyebilirim belki
Aynen öyle müdürüm..
Valalhi billahi koşa koşa 700 kmde actevoyu değiştirdim..10w-40 4T aldım..Başka yağ alıpta maceraya girmem..Koçtaştada yağ fiyatlarını indirmişler. 18.90 TL aldım Başka motorları bilmem ama ybr 125 e en uygun yağ bu yağ...Motulu bilmem bak..O da iyi imiş..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
18 Mayıs 2010, 18:25
#13732
Herkese selamlar
Artık ankaradayım Ankarada siyah 09 ybr Agv Rossi icon kasklı görürseniz o benimdir muhabbet edebiliriz
Neyse sorunuma geliyim son hızda giderken motorum hafif kasıp bırakıo kendini hissedebiliyorum motosikletim 7900 kmde bujisi falan orjinal hava filtrem temiz sizce neden yapabilir ?
-
18 Mayıs 2010, 18:45
#13733
Burda castrol serilerini bulamadım.Power1 scooter 10 40 koysam olur mu ? Tek o varda
-
18 Mayıs 2010, 21:13
#13734
motoseyyah adlı üyeden alıntı
metzelleri kullanmadım ama orijinal lastiklerin yerine pirelli taktırdım oldukça memnunum . Yağa gelince castrol 10w-40 4t kullanabilirsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 ----------
ayrıca elbette "tubeless"
çok tşk ettim hepiniz döktürmüşünüz bilgileride ağalar benim merak ettiğim şimdi herkes tubeless diyoda niye diyo onu anlamadm tamir konusuna gelince iç lastik tamirinide heryerde yapıyolar zaten bisikletçi bile yapıyo tube type de tedirgin eden nokta patlamada ani hava inmesi. yalnız tubeless de şimdi orjinali ybr de iç lastikli ya jant da ona göre.. bu tubeless sonuçta jantın kenarını kavrayarak iş görüyo orjinalden jant ona göre yapılı değil ben tubeless lastik takıyorum şöyle bi düşünüyorum bi çukurda ön lastiğin kenarından hava kaçmasını da düşünmek bile.. anlycağınz kafa hala karışık
-
18 Mayıs 2010, 21:23
#13735
Noxious adlı üyeden alıntı
çok tşk ettim hepiniz döktürmüşünüz bilgileride ağalar benim merak ettiğim şimdi herkes tubeless diyoda niye diyo onu anlamadm tamir konusuna gelince iç lastik tamirinide heryerde yapıyolar zaten bisikletçi bile yapıyo tube type de tedirgin eden nokta patlamada ani hava inmesi. yalnız tubeless de şimdi orjinali ybr de iç lastikli ya jant da ona göre.. bu tubeless sonuçta jantın kenarını kavrayarak iş görüyo orjinalden jant ona göre yapılı değil ben tubeless lastik takıyorum şöyle bi düşünüyorum bi çukurda ön lastiğin kenarından hava kaçmasını da düşünmek bile.. anlycağınz kafa hala karışık
öyle bişey olma gibi bi durum söz konusu degil dostum istedigin çukura gir jantın kırılır o lastikten hava çıkmaz istedigin kadar viraja yatabilirsin lastik janttan ayrılmaz...yolda kaldıgında tubelesin tamirini kendinde yaparsın içlastikli olunca durum dahada zorlaşiyor ama dersenki benim gittigim güzargahların hepsinde lastikçi mutlaka bulunur he ozaman ayrı..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 ----------
arkadaşlarım artık yağ konusunu bir süre askıya alsak..inanirmısınız bıktım artık şu numara yag bu nuara yag demekten..bütün yaglar hemen hemen aynıdır motorunuzu korur ve temizler..hepsinde belirli bir kmden sonra vites geçişleri sertleşir...altın markada koysanız böyle gümüş markada koysanız böyle..size tavsiyem yazın 15-40 yada 15-50 daha önceden duydugunuz güvendiginiz bir marka yagı kullanmanız şu marka demiyorum hepsi aynıdır.. Imkaniniz varsa motosiklet için üretilmiş özel yaglardan kullanmak en iyisidir (motul-repsol vs) kışın ise sadece 10-40 yag kullaniniz hangi marka oldugu önemli degildir kalitesine güvendiginiz herhangi bir marka olması motorunuz için yeterli.. Saygılar..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
18 Mayıs 2010, 22:42
#13736
uniqe adlı üyeden alıntı
Burda castrol serilerini bulamadım.Power1 scooter 10 40 koysam olur mu ? Tek o varda
Scooter konurmu..? Senin ki scooter mu? Scooterda vites var mı..?
Debriyaj var mıı? Senin debriyajında yağ var onun bir debriyajı bile yok..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------
sedat_57 adlı üyeden alıntı
öyle bişey olma gibi bi durum söz konusu degil dostum istedigin çukura gir jantın kırılır o lastikten hava çıkmaz istedigin kadar viraja yatabilirsin lastik janttan ayrılmaz...yolda kaldıgında tubelesin tamirini kendinde yaparsın içlastikli olunca durum dahada zorlaşiyor ama dersenki benim gittigim güzargahların hepsinde lastikçi mutlaka bulunur he ozaman ayrı..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 ----------
arkadaşlarım artık yağ konusunu bir süre askıya alsak..inanirmısınız bıktım artık şu numara yag bu nuara yag demekten..bütün yaglar hemen hemen aynıdır motorunuzu korur ve temizler..hepsinde belirli bir kmden sonra vites geçişleri sertleşir...altın markada koysanız böyle gümüş markada koysanız böyle..size tavsiyem yazın 15-40 yada 15-50 daha önceden duydugunuz güvendiginiz bir marka yagı kullanmanız şu marka demiyorum hepsi aynıdır.. Imkaniniz varsa motosiklet için üretilmiş özel yaglardan kullanmak en iyisidir (motul-repsol vs) kışın ise sadece 10-40 yag kullaniniz hangi marka oldugu önemli degildir kalitesine güvendiginiz herhangi bir marka olması motorunuz için yeterli.. Saygılar..
Sedatcım;
Kışın 15w-40 4T
Yazın 10w-40 olmayacak mı idi..??:
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
18 Mayıs 2010, 22:43
#13737
ampul sağlamken far neden yanmaz ?
-
18 Mayıs 2010, 22:44
#13738
söztürk adlı üyeden alıntı
ampul sağlamken far neden yanmaz ?
Bağlantı gevşemiştir.
Çıkmıştır..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
18 Mayıs 2010, 22:47
#13739
serdarmert adlı üyeden alıntı
Bağlantı gevşemiştir.
Çıkmıştır..
başka bir sebep olabilirmi peki yada farın sigortasından yaparmı yada sigortası varmı ?
-
18 Mayıs 2010, 22:53
#13740
söztürk adlı üyeden alıntı
başka bir sebep olabilirmi peki yada farın sigortasından yaparmı yada sigortası varmı ?
Kısa devre mi oldu yoksa durup dururken mi yanmamaya başladı..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 39 kullanıcı var. (0 üye ve 39 misafir)
Bu Konudaki Etiketler