Abi Bu rialli de subab seti var 15 lira onu alıp taksam sorun olur mu ? http://www.rialli.com/urunler/190_ya...25-ybr-ms4985/
Hayır abi ama rölanti artıyor ?.Birde motor 1,5 tur hava ayarında gaz stop edecekmiş gibi oluyo gaz veriyorum 7000 devirden sonra bırakıyorum motor 2000 3000 devir civarlarında rölanti kalıyor biraz sonra düşüyor 1000 e sonra kesik kesik çalışıyor.Tamirci arkadaş 5 6 tur açmış hava ayarını o zaman iyi çalışıyor ama ibre gene oynuyor.
HONDA
ısınınca rölanti düşüyorsa(rölanti düşük ayarda ise de stopla sonuçlanır) subap ayarı sıkı demek oluyor genelde.
rölanti oynuyırsa ya subap ayarından yada ateşleme bozukluğundan.ateşleme bozukluğuda ya bujiden ya alt bobinden olabilir.
bobin sorunu senin sorundan dsha fazka kendini belli eder ama eğer bütçen şu sıralar müsaitse ve ille de yapmak istiyorsan, bujiyi bir değiş, bir de subap ayarı yaptır belki düzelir
Motor hava ayarı 5 6 ya kadar açık düzgün çalışıyor.1,5 da aptal aptal çalışıyor.1,5 orjinal ayarında dursun dedim motor çalışmıyoki rölantide durmuyor hava ayarını 1,5 yapıyorum rölantiyide 1.3 e ayarlıyorum bi 800 bi 1.3 çıkıyor.Gaza basıyorum 2000 3000 de kalıyor falan.
HONDA
ybr ci dostlar motorumun arka fren kampanası çok ısınıyor. yolda 80 90 km hızla giderken gıyyyyy gıyyy diye sesler geliyordu. indim campanaya baktım. elimi yaktı o kadar ısınmış. ben nasıl bir uygulama yapayım. ne yapmamı önerirsiniz. ne olabilir.
103 hp
karbürötürünü ayarlatmak için servise götürmelisin.
senin göremediğin bir eksiklik var ama bizim burdan anlatmamızla bulabileceğin bir eksiklik olduğunu sanmıyorum. sizin ordaki servisler hoşuna gitmiyorsa başka bir şehirdeki servisle konuş hem gezmiş olursun. şamandıra- benzin- hava- oringlerle ilgili bir sorun vardır. Gerekli ayarı bulamadığın için motor düzenli çalışmıyor. Sen veya ybr yi iyi bilmeyen usta bu eksikliği göremeyebilir. Servise götürüp karbürötörü temizlemek için söktüm ayarı bozuldu yapılmasını istiyorum dersin sorunun kalmaz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------
Uzun kullanımlar sonrası kampanaya balata tozu doluyor onları temizlersen birde balata yeterli ise bir zımpara ile hiçbir sorunun kalmaz. Sanırım senin kampana çok fazla toz dolmuş ve sıkışma yapmış. Biran önce kampanayı açıp temizlemelisin.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
Newceri abi götürdüm servise adam 5 6 tur açmış hava ayarını bu ayarda düzgün çalışıyor
HONDA
Sedat cım Ybr yi bırak gel innovaya o sürüş keyfini hisset gücü hisset tork u hisset
merhaba arkadaşlar,
bi kaç gündür topiği takib ediyorum ve bir ybr 125 almaya karar verdim. ilk motorum olacak, daha kullanmayı bile bilmiyorum ama olsun. uzun süreden beri cesaret edemediğim bir şeydi ama sonunda cesaret ettim.
2010 model ybr 125 almak isteyenlere bir duyuru yapayım: yamaha kayseri bayii akbank ya da bonus kart'a 4530 tl ye 10 taksit olarak satıyor. fiyata plaka masrafları dahil değil.
kampanyaları bitmes ise önümüzdeki ay bi tane alarak, ben de aranıza katılacağım inşallah
innova... hımmm... tork hemen hemen bütün scooterlarda var ama nereye kadar? beygir yok makinede. ne kadar beygir o kadar hız. demek istediğim uzun yola gidemezsin. 100 km'ye gelir kalır, daha fazlasını yaparsan fıtık eder. nasıl bizim makineler 110dan sonra fıtık ediyor, uzun yolda can sıkıyor, innova gerek motor gücü gerek oturuş pozisyonu ile ybr'nin yanına yaklaşamaz. ama şehir içi mutlaka daha rahattır, ona birşey demem
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Müdürler,
2005 ybrme H4 taksam nasıl olur..? Çok farkediyor mu gerçekten..??
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
sevgili uniqe... naptın sen yav
ybr'de katalitik olduğu için rolantide mutlaka oynama yapar(en fazla 300 devir). hava ayarı 5 tur çevriliyken gaz yemesi, çekişi, devir aralığı ve son hızı ilk hali gibiyse öyle kullanmanı tavsiye ederim. rolanti biraz yüksek olacak (1300-1600 devir arası(sıcak)) ki motorun daha stabil olsun. ben de 2009 city var, devir ibresi tam sabit değil ve oynama yapıyor. rolantiyi kitapçıkta yazdığı gibi belirttiğim aralığa ayarladım, tam sentetik castrol power1 (10w-50) koydum, hava filtresini temizledim ve benzini bp'den almaya başladım. sorun gözle görülür şekilde azaldı. umarım motorun eski sağlığına, sen de eski neşene kavuşursun. kazasız sürüşler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------
abi yap bi 2009 model kafalık, tak H4'ü... hem ampül kuvvetlenip hem far aynası büyüyünce gör farkı. abartmayayım kısalar yanıyorken ve hava neredeyse zifiri karanlıkken (sadece ay ışığı) neredeyse kuş serisi arabaların aydınlatması kadar iyi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------
bu arada fazla giremiyorum siteye LYS çalışmalarım var. pek yardımcı olamıyorum af buyurun. herkese iyi akşamlar.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Özgürüm, o zaman tam arap işi olmaz mı..?
2005 model motora, 2009 kafalık..!
Kare far taksam..?? Nasıl olur..?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------
4 lü flaşör takacam..? proje çok bende de..?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:23 ----------
Rölanti hiç oynamaması lazım.. Karbüratörü hava alıyor..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Şu an bu konu içerisinde 129 kullanıcı var. (0 üye ve 129 misafir)