Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Mayıs 2010, 19:47
#13261
uniqe adlı üyeden alıntı
Osmaniyeli abi benim motor tam yatınca 120 gördü 20 40 la.10 40 koyarsam ne kadar fark eder ?
125 yapar en az diyorum abicim.
Reklamlar
-
03 Mayıs 2010, 19:54
#13262
Teşekkürler abi ben hiç rodaj yapmadım ondanmı oldu acaba.Burda bitane daha var 110 u geçememiş.
-
03 Mayıs 2010, 19:56
#13263
uniqe adlı üyeden alıntı
Teşekkürler abi ben hiç rodaj yapmadım ondanmı oldu acaba.Burda bitane daha var 110 u geçememiş.
kimisi yapmıyor doğru. bakımı yağı lastiği kullananın ağırlığı filan etki çok
mesela 1.85 90 kilo birisinin yapması daha zor
-
03 Mayıs 2010, 20:01
#13264
uniqe adlı üyeden alıntı
Teşekkürler abi ben hiç rodaj yapmadım ondanmı oldu acaba.Burda bitane daha var 110 u geçememiş.
hızı etkileyen çok şey var lastik havalarıda önemli senin boyun kilonda önemli ben 1.71cm 57 kiloyum 120 gördüm ön 25 arka lastik 28 olduğu halde
-
03 Mayıs 2010, 20:03
#13265
1,75 boy 65 kg
-
03 Mayıs 2010, 20:09
#13266
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
03 Mayıs 2010, 20:12
#13267
serdarmert adlı üyeden alıntı
5 tl ye aldım.
fiayt normal.
6202 leri kaça aldın abi
-
03 Mayıs 2010, 21:26
#13268
Nsk 6202 2rs 5 Tl/adet Made in Japan..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:10 ----------
Benim ön tekerdeki rulmanlar açıktı..Gerçi çıkaramadım..Ama baktım..Sağlamdı..Sizlerinkide mi açık rulman..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
03 Mayıs 2010, 21:31
#13269
uniqe adlı üyeden alıntı
Osmaniyeli abi benim motor tam yatınca 120 gördü 20 40 la.10 40 koyarsam ne kadar fark eder ?
10-40 ta biraz daha cabuk 120 ye cıkabilirsin onun dıısında dahada hızlanacagını sanmıyorum ama hacı abi senin yolladıgın rulmanları biz çaktık gayet güzel çalışıyor..bize gönderdgiin kaç nümereydi
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
03 Mayıs 2010, 21:31
#13270
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
fiayt normal.
6202 leri kaça aldın abi
Şu rulmanları adamlar nasıl çıkarıyor bakın arkadaşlar..Ama ben çıkaramadım sağolsun Osmanyeli anlattıda tekrar deneyeceğim yarın..
http://www.youtub...rFC3xPHhGA
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
03 Mayıs 2010, 22:05
#13271
Eksozun içi kahverengi olmasımı lazım ?
-
03 Mayıs 2010, 22:29
#13272
sedat_57 adlı üyeden alıntı
10-40 ta biraz daha cabuk 120 ye cıkabilirsin onun dıısında dahada hızlanacagını sanmıyorum ama
hacı abi senin yolladıgın rulmanları biz çaktık gayet güzel çalışıyor..bize gönderdgiin kaç nümereydi
onlar 6202 ydi onlarda sorun yok. dişlinin oradakinin numarasını sana 6302 demiştim ama 6204 müş aklında olsun
-
03 Mayıs 2010, 22:49
#13273
Şu aparatla çıkar mı tüm rulmanlar...??
Uploaded with ImageShack.us
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
03 Mayıs 2010, 22:51
#13274
uniqe adlı üyeden alıntı
Eksozun içi kahverengi olmasımı lazım ?
Soruma cevap vericek yok mu ?
-
03 Mayıs 2010, 22:54
#13275
beyler benim motorum subaplar bitik 105 i geçmiyor motor Ben şimdi yaptırmasam 1 2 h afta içinde yaptırsam bunu yenileriyle değiştirme işlemini sorun olur mu ? Zarar verirmi motora
-
03 Mayıs 2010, 22:57
#13276
Recaİ adlı üyeden alıntı
beyler benim motorum subaplar bitik 105 i geçmiyor motor Ben şimdi yaptırmasam 1 2 h afta içinde yaptırsam bunu yenileriyle değiştirme işlemini sorun olur mu ? Zarar verirmi motora
Nerden vardın bu kanıya ? Sübaplardan olmayabilir bujinden,karbüratör ayarından,motorun açılmasından fark eder.
-
03 Mayıs 2010, 23:00
#13277
uniqe adlı üyeden alıntı
Nerden vardın bu kanıya ? Sübaplardan olmayabilir bujinden,karbüratör ayarından,motorun açılmasından fark eder.
Götürdüğüm Motorcu söyledi bitmiş olduğunu değişmesi gerektiğini , motor daha önce 120 zorlanmadan görüyordu şimdi 4 vites de bastı bastı 5 . vites sanki yokmuş gibi.. Sence nelere baktırmalıyım ? Bitmiş olduğunu nerden anlarım Bilgin varmı dostum
-
03 Mayıs 2010, 23:05
#13278
Recaİ adlı üyeden alıntı
Götürdüğüm Motorcu söyledi bitmiş olduğunu değişmesi gerektiğini , motor daha önce 120 zorlanmadan görüyordu şimdi 4 vites de bastı bastı 5 . vites sanki yokmuş gibi.. Sence nelere baktırmalıyım ? Bitmiş olduğunu nerden anlarım Bilgin varmı dostum
Ustan iyiyse sorun yok.Uzamış olabilir.
-
03 Mayıs 2010, 23:10
#13279
uniqe adlı üyeden alıntı
Ustan iyiyse sorun yok.Uzamış olabilir.
Orasından tam emin değilim , Servisi Dışında Herşey beklenir. Motordan Sürmek dışında anlamadığım için kazık yiyebilirim diye size soruyorum Teşekkür Ederim yardımın için sağolasın
Bu arada 2005 modeL 29 binde motorum
-
03 Mayıs 2010, 23:11
#13280
Recaİ adlı üyeden alıntı
Götürdüğüm Motorcu söyledi bitmiş olduğunu değişmesi gerektiğini , motor daha önce 120 zorlanmadan görüyordu şimdi 4 vites de bastı bastı 5 . vites sanki yokmuş gibi.. Sence nelere baktırmalıyım ? Bitmiş olduğunu nerden anlarım Bilgin varmı dostum
Motorun kaç km de.İnternette biraz araştırdım ve bunlardan biri olmuş olabilir sübaplarına.
SUBAP ARIZALARI
- Subap yüzeyi yanması.
- Subap sıkışması.
- Subap kırılması.
- Subap aşınması.
- Subap yüzeyinin çukurlaşması, çanaklaşması.
- Subap yarlarının bozulması.
- Subap zamanlama ayarlarının bozulması.
Bu belirtiler varmı motorunda :
SUBAP ARIZALARININ BELİRTİLERİ
Subap arızaları motor revizyon yada başka bir işlem içim söküldüğünde tespiti kolaydır. Fakat bazı belirtiler meydana gelen, gelebilecek arızaları önceden tespit etme imkanı sağlar.
1- YAĞ SARFİYATININ ARTMASI
Üstten sübaplı motorlarda aşınmış subap mili ve kılavuzları fazla miktarda yağın veya egsoz manifoltuna sızmasını önleyemez ve motor yağ yakma tabir edilen olayı gerçekleştirir.
2- MOTORUN SESLİ ÇALIŞMASI
Subap iteceklerinde oluşan aşırı boşluk veya subap milinin aşınmasından oluşur. Motor şakırtılı bir sesle çalışır.
3- EKSOZ GAZININ DUMANLI OLMASI
Egsoz gazının mavi dumanlı olması subapları aşınmasından oluşur.
4- MOTOR GÜCÜNÜN AZALMASI
Subap yanmaları veya ykarda ki diğer sebepler ( kaçırmalar, sızmalar ) nedeni ile motorda güç azalması görülür.
5- RÖLANTİDE DÜZENSİZ ÇALIŞMA
Kaçıran, sızdıran subaplar silindirlerde balanssız bir çalışmaya sebep olurlar. Bu her silindirden eşit güç alınmaması nedeni ile oluşur. Arıza rölantide düzensizlik şeklinde fark edilir. Çünkü üst devirlerde anlaşılmaz.
6- EMME MANİFOLTUNDA GERİ ATEŞLEME
Kaçıran veya sıkışa, sızdıran emme subapı ateşlemenin emme manifoltuna geçmesine sebep olur.
7- SUSTURUCU İÇERİSİDE YANMA VE PATLAMA
Kaçıran, sıkışık, sızdıran egsoz subapları yanmanın sustucuda devam etmesine sebep olur. Bu susturcu içerisinde patlama sesleri ve susturucudan çıkan mavi renkli alevle anlaşılır.
8- MOTORDA KOMPRESYONUN DÜŞMESİ
Arızalı subap sistemi motorda kompresyonun düşmesine sebep olur. Normalde kompresyona bıraktığımız motor kendini devrini ayarlayamaz ve kendini salar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler