Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
29 Nisan 2010, 20:33
#13181
Çalışıyo abi rölanti vidasıda dediğin gibi bişey olmadı.Ama tamda emin değilim.
Reklamlar
-
29 Nisan 2010, 20:39
#13182
O zaman başka bir yerden hava alma durumu var..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
29 Nisan 2010, 20:53
#13183
Beyler Bizim Motor 105 km hızda kalıyor..Önceden 120 Net görüyordu, Bu sorun neden olabilir ? Motorcu sibob mu cart curt öyle Bişi demiş.. Sizce neden kaynaklıdır ?
-
29 Nisan 2010, 20:56
#13184
Sübap olabilir hava filtresi tıkalı olabilir.Debriyaj balatası bitmiş olabilir.
-
29 Nisan 2010, 20:58
#13185
uniqe adlı üyeden alıntı
Sübap olabilir hava filtresi tıkalı olabilir.Debriyaj balatası bitmiş olabilir.
Sübap Heh Bu olması lazım..Tahminen Masraf nekadar çıkar ?
-
29 Nisan 2010, 21:21
#13186
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
29 Nisan 2010, 22:41
#13187
-
30 Nisan 2010, 00:46
#13188
szr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar , motoru ilk çalıştırmada problem yaşıyorum ve genelde ayaktan çalıştırıyorum , yakın zamanda akümü değiştirdim sorun devam etti , ustaya gittim marş motorunu söktü kömürlere baktı sağlam dedi içini temizledi ufak tefek bişeyler yaptı ve takınca bu seferde marş motoru kasılarak değişik bi seste çalışmaya başladı , daha önces sadece çıt çıt sesi geliyordu yani eskiye göre bi nebze düzeldi ama sabahları ilk çalıştırmamda ve uzun beklemelerden sonraki çalıştırmalarda aküm sağlam olmasına rağmen motor yine elden çalışmıyor ama 5-10 km binip tekrar hemen çalıştırınca elden alıyor marşı , sorun ne olabilir sizce ;
bir de motorun benzin seviyesi ilk çalıştırmadan sonra nedense çabuk düşmüş gibi geliyor bana acaba ilk çalıştırmada fazla mı benzin çekiyor yoksa psikolojik mi ne dersiniz?
Karbürötür temizlik isteyebilir.
Buji - buji kabloları temizlik isteyebilir.
Sulu benzin kullanabilirsin
Karbürötür altındaki tahliye vidasını aç azcık dibteki su ve pislikler aksın.
Benzin aldığın yeri değiştir.
Marş motoru cevirmekte zorluk çekiyorsa mekanik bir proplemde olabilir. Soğukken motor çalışması zordur. Daima ilk çalıştırmayı jigle ile yapmalısın bu normal birşey.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
30 Nisan 2010, 00:48
#13189
szr adlı üyeden alıntı
Hacı alıştım , devamlı arada kaynıyorum
; bu yüzden satacam
ybr'mi , cbf150 alacam
varsın yağ yaksın
Bir ara bende ybr yi satıp daha yüksek cc alacaktım,hatta ilan bile vermiştim.Ama çok detaylı araştırma yapınca motorun kıymeti gözümde daha bir büyüdü.Her açıdan ekonomisi,yedek parça bolluğu,nereye gitsen servisinin bulunması ,her yola gelişi,sağlamlığı,sorunsuzluğu gibi pek çok avantajları var bu motosikletin.Sanırım senin motorda kronik bir problem yada şarz etmeme gibi bir durum var. Bazen ustalar tamir konusunda bazı şeyleri atlıyor,yada gözardı ediyorlar.Motoru değiştirmektense başka bir ustayı denesen...
-
30 Nisan 2010, 02:19
#13190
newceri adlı üyeden alıntı
Karbürötür temizlik isteyebilir.
Buji - buji kabloları temizlik isteyebilir.
Sulu benzin kullanabilirsin
Karbürötür altındaki tahliye vidasını aç azcık dibteki su ve pislikler aksın.
Benzin aldığın yeri değiştir.
Marş motoru cevirmekte zorluk çekiyorsa mekanik bir proplemde olabilir. Soğukken motor çalışması zordur. Daima ilk çalıştırmayı jigle ile yapmalısın bu normal birşey.
Öncelikle tavsiyeler için teşekkürler, yeni buji aldım onu takıcam , karbüratör yaklaşık 8-10 bin km önce temizlendi , değişik yerlerden alıyorum bu ara benzini ama bu hususa daha çok dikkat edeceğim ; motoru zaten ilk çalıştırdığım sırada devamlı jikleyi açarak çalıştırmaktayım ama jikle açık olduğu halde akü basmıyor , birde şöyle bi ayrıntı söyliyim ben debriyaj müşürünün gidona bağlı olduğu kabloyu çok önceden çıkarmıştım bu herhangibi elektrik kaçağına sebebiyet verir mi ; bana öyle geliyorki motorun çalışma süresince şarj olan akü uzun beklemelerde boşalıyor, ya da tam şarj olamıyor akü nedense..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------
motoseyyah adlı üyeden alıntı
Bir ara bende ybr yi satıp daha yüksek cc alacaktım,hatta ilan bile vermiştim.Ama çok detaylı araştırma yapınca motorun kıymeti gözümde daha bir büyüdü.Her açıdan ekonomisi,yedek parça bolluğu,nereye gitsen servisinin bulunması ,her yola gelişi,sağlamlığı,sorunsuzluğu gibi pek çok avantajları var bu motosikletin.Sanırım senin motorda kronik bir problem yada şarz etmeme gibi bir durum var. Bazen ustalar tamir konusunda bazı şeyleri atlıyor,yada gözardı ediyorlar.Motoru değiştirmektense başka bir ustayı denesen...
İnşallah dediğin gibi kronik problem yoktur ve dediğinde çok haklısın gerçekten her açıdan problemsiz bi motora biniyoruz bunun kıymetini bilmek gerek , yukarıda espri yapmaya çalışmıştım , değiştirmek istesem daha yüksek motor hacimli motorlarla değiştirmek isterim ;performans olarak cbf le fark yok zaten ; usta konusunda da yeni arayışlara girilebilir veya İstanbu Avrupa yakasında önerebileceğiniz makul usta varsa orayada gidebilirim...
-
30 Nisan 2010, 13:19
#13191
serdarmert adlı üyeden alıntı
Özgür yeni yağ nasıl..? performansı nasıl motorun..??
çok hoş abi. yarı sentetik yağda yaşanan bütün şanzıman problemleri ortadan kalkıyor. debriyajın kavraması bile değişti yahu. üst devirlere daha kolay çıkıyor. alt devirlerde çekiş eskiye göre daha iyi.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
30 Nisan 2010, 14:30
#13192
szr adlı üyeden alıntı
Öncelikle tavsiyeler için teşekkürler, yeni buji aldım onu takıcam , karbüratör yaklaşık 8-10 bin km önce temizlendi , değişik yerlerden alıyorum bu ara benzini ama bu hususa daha çok dikkat edeceğim ; motoru zaten ilk çalıştırdığım sırada devamlı jikleyi açarak çalıştırmaktayım ama jikle açık olduğu halde akü basmıyor , birde şöyle bi ayrıntı söyliyim ben debriyaj müşürünün gidona bağlı olduğu kabloyu çok önceden çıkarmıştım bu herhangibi elektrik kaçağına sebebiyet verir mi ; bana öyle geliyorki motorun çalışma süresince şarj olan akü uzun beklemelerde boşalıyor, ya da tam şarj olamıyor akü nedense..[COLOR="Silver"]
Akü durumu ve Akünün deşarj olma durumlarına yoğunlaşsan iyi olur. Kısa süreli sürüşlerde ve uzun süreli kullanmamalarda akünün boşalması normaldir. Akü ömrünü bitirmiş veya kaçak varsa bunu ancak bir oto elektrikçi tespit edebilir.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
30 Nisan 2010, 21:01
#13193
Yarın servise gidiyorum.Allahım sen servislerin gazabından koru yarabbi
-
30 Nisan 2010, 21:59
#13194
szr adlı üyeden alıntı
Öncelikle tavsiyeler için teşekkürler, yeni buji aldım onu takıcam , karbüratör yaklaşık 8-10 bin km önce temizlendi , değişik yerlerden alıyorum bu ara benzini ama bu hususa daha çok dikkat edeceğim ; motoru zaten ilk çalıştırdığım sırada devamlı jikleyi açarak çalıştırmaktayım ama jikle açık olduğu halde akü basmıyor , birde şöyle bi ayrıntı söyliyim ben debriyaj müşürünün gidona bağlı olduğu kabloyu çok önceden çıkarmıştım bu herhangibi elektrik kaçağına sebebiyet verir mi ; bana öyle geliyorki motorun çalışma süresince şarj olan akü uzun beklemelerde boşalıyor, ya da tam şarj olamıyor akü nedense..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------
İnşallah dediğin gibi kronik problem yoktur ve dediğinde çok haklısın gerçekten her açıdan problemsiz bi motora biniyoruz bunun kıymetini bilmek gerek , yukarıda espri yapmaya çalışmıştım , değiştirmek istesem daha yüksek motor hacimli motorlarla değiştirmek isterim ;performans olarak cbf le fark yok zaten ; usta konusunda da yeni arayışlara girilebilir veya İstanbu Avrupa yakasında önerebileceğiniz makul usta varsa orayada gidebilirim...
avrupa yakasında g.o.p da kardeşler motor var hacı motoliz oraya ugra benim selamimi söyle sedat_57 diye beni tanırlar ama indirim yapmazlar
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
30 Nisan 2010, 22:18
#13195
uniqe adlı üyeden alıntı
Yarın servise gidiyorum.Allahım sen servislerin gazabından koru yarabbi
Bizim Sübab olayı kaça patlar bilgin varmı
-
30 Nisan 2010, 22:26
#13196
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
30 Nisan 2010, 23:19
#13197
sedat_57 adlı üyeden alıntı
en fazla 15 tl.. benim gözmde onun değeri...ybrde kolay kolay süpap ayarı isteyen bi motor degil cbf 150 degil o her bakımda süpaplar ayarlansın
cbfçilere öamur atmıyorum hepsi kardeşimdir
metehan ustamdır
Teşekkür ederim ustadım bana 100 lira gibi bir fiyat söylendi Bu motor önceden 120 net görüyordu şuan 105 i geçmiyor, sübap değişicek mi öyle bir şeymiş sorun ordadır demi ? Dişli falan büyütiyim mi önerileriniz nelerdir
-
01 Mayıs 2010, 11:53
#13198
Recaİ adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim ustadım bana 100 lira gibi bir fiyat söylendi Bu motor önceden 120 net görüyordu şuan 105 i geçmiyor, sübap değişicek mi öyle bir şeymiş sorun ordadır demi ? Dişli falan büyütiyim mi önerileriniz nelerdir
Sedat sadece Subab ayarlanması için 15 tl demiş. Senin Subabların sökülüp kesinlikle orjinali ile değiştirilmesi gerekiyor sanırım. Orjinal subaplar olmasına dikkat et. Muadil parça kullanan biri olarak ben; motorun en zorlu şartlarında çalışan subapların en iyisi olmasını tercih ederim. İlerde muadil subaplar çok çeşitli büyük sorunlar çıkarabilir. Orjinal Yamaha Ybr 125 Egzost Subap 35 TL, Yamaha Ybr 125 Emme Subap 22 TL civarında. + İşcilik var. bu arada senin motosiklet kaç kmde? Yalnız kullanıyorsan ön dişliyi 15 dişli ile değiştirmeni tavsiye ederim.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
01 Mayıs 2010, 12:34
#13199
Arkadaşlar motorla biraz dolaştıktan sonra karbüratör tahliye hortumunun ucunda ıslaklık oluyor dün kokladığımda benzin olduğunu anladım bunu iki tamirciye de göstermeme rağmen normal dediler, motorun çok yakmasından zaten şikayetçiydim bugünlerde bu dikkatimi çekti.
İşin garibi tahliye vidası tamamen sıkılmış durumda. Siz ne düşünüyorsunuz?
(motorsiklet: ybr 04)
-
01 Mayıs 2010, 14:16
#13200
bie adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorla biraz dolaştıktan sonra karbüratör tahliye hortumunun ucunda ıslaklık oluyor dün kokladığımda benzin olduğunu anladım bunu iki tamirciye de göstermeme rağmen normal dediler, motorun çok yakmasından zaten şikayetçiydim bugünlerde bu dikkatimi çekti.
İşin garibi tahliye vidası tamamen sıkılmış durumda. Siz ne düşünüyorsunuz?
(motorsiklet: ybr 04)
Bence ıslaklık olmasını bir kenara bırak bence kokması bile sorun. Vidanın kaçırdığı çok acık. Depoyu kapatıp tahliye vidasına muslukcuların beyaz bandından sarıp sıkmayı deneyebilirsin.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler