Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #13181
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Çalışıyo abi rölanti vidasıda dediğin gibi bişey olmadı.Ama tamda emin değilim.
    HONDA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13182
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    O zaman başka bir yerden hava alma durumu var..
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  3. #13183

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    Sen bana bakma ben rüzgar gibiyim
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 2011'Siyah
    Beyler Bizim Motor 105 km hızda kalıyor..Önceden 120 Net görüyordu, Bu sorun neden olabilir ? Motorcu sibob mu cart curt öyle Bişi demiş.. Sizce neden kaynaklıdır ?

  4. #13184
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Sübap olabilir hava filtresi tıkalı olabilir.Debriyaj balatası bitmiş olabilir.
    HONDA

  5. #13185

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    Sen bana bakma ben rüzgar gibiyim
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 2011'Siyah
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sübap olabilir hava filtresi tıkalı olabilir.Debriyaj balatası bitmiş olabilir.
    Sübap Heh Bu olması lazım..Tahminen Masraf nekadar çıkar ?

  6. #13186
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ortağam naber


    yaa bu ne böyle mesaj yazdıktan sonra 2. mesaj için 120 sn bekletiyorlar
    eyvallah abicim sagolasın..sizleri sormalı bu arada serdar abi ben kışın 10-40 yag kullandim..markası önemli degil hepsi aynı birbirimizi kandırmayalım sonucta daha önceden duydugunuz bir marka ise korkmaniza gerek yok yazın ise 20-40...20-50...15-50..ve 15-40 kullandım tavsiye ettiklerim yazın 20-40 yada 15-50 kullanmaniz...20-40 ta actevo kullanmiştim pierzig sağolsun..15-50 de elf markaydı cok memnundum 2 binde bir degiştirirm

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 ----------

    bu arada sezerin problemi arada kaynamış ama.... abi senin sorununu ben anlayamadım..motoru dısarıda bırakıyorsan sabah çalıştıramaman gayet normal..olmadı msnden teknik destek verilir her türlü
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  7. #13187
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]bu arada sezerin problemi arada kaynamış ama.... abi senin sorununu ben anlayamadım..motoru dısarıda bırakıyorsan sabah çalıştıramaman gayet normal..olmadı msnden teknik destek verilir her türlü
    Hacı alıştım , devamlı arada kaynıyorum ; bu yüzden satacam ybr'mi , cbf150 alacam varsın yağ yaksın

  8. #13188
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı szr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar , motoru ilk çalıştırmada problem yaşıyorum ve genelde ayaktan çalıştırıyorum , yakın zamanda akümü değiştirdim sorun devam etti , ustaya gittim marş motorunu söktü kömürlere baktı sağlam dedi içini temizledi ufak tefek bişeyler yaptı ve takınca bu seferde marş motoru kasılarak değişik bi seste çalışmaya başladı , daha önces sadece çıt çıt sesi geliyordu yani eskiye göre bi nebze düzeldi ama sabahları ilk çalıştırmamda ve uzun beklemelerden sonraki çalıştırmalarda aküm sağlam olmasına rağmen motor yine elden çalışmıyor ama 5-10 km binip tekrar hemen çalıştırınca elden alıyor marşı , sorun ne olabilir sizce ;

    bir de motorun benzin seviyesi ilk çalıştırmadan sonra nedense çabuk düşmüş gibi geliyor bana acaba ilk çalıştırmada fazla mı benzin çekiyor yoksa psikolojik mi ne dersiniz?
    Karbürötür temizlik isteyebilir.
    Buji - buji kabloları temizlik isteyebilir.
    Sulu benzin kullanabilirsin
    Karbürötür altındaki tahliye vidasını aç azcık dibteki su ve pislikler aksın.
    Benzin aldığın yeri değiştir.
    Marş motoru cevirmekte zorluk çekiyorsa mekanik bir proplemde olabilir. Soğukken motor çalışması zordur. Daima ilk çalıştırmayı jigle ile yapmalısın bu normal birşey.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  9. #13189
    motoseyyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    cbf 500
    Alıntı szr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı alıştım , devamlı arada kaynıyorum ; bu yüzden satacam ybr'mi , cbf150 alacam varsın yağ yaksın
    Bir ara bende ybr yi satıp daha yüksek cc alacaktım,hatta ilan bile vermiştim.Ama çok detaylı araştırma yapınca motorun kıymeti gözümde daha bir büyüdü.Her açıdan ekonomisi,yedek parça bolluğu,nereye gitsen servisinin bulunması ,her yola gelişi,sağlamlığı,sorunsuzluğu gibi pek çok avantajları var bu motosikletin.Sanırım senin motorda kronik bir problem yada şarz etmeme gibi bir durum var. Bazen ustalar tamir konusunda bazı şeyleri atlıyor,yada gözardı ediyorlar.Motoru değiştirmektense başka bir ustayı denesen...

  10. #13190
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Alıntı newceri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbürötür temizlik isteyebilir.
    Buji - buji kabloları temizlik isteyebilir.
    Sulu benzin kullanabilirsin
    Karbürötür altındaki tahliye vidasını aç azcık dibteki su ve pislikler aksın.
    Benzin aldığın yeri değiştir.
    Marş motoru cevirmekte zorluk çekiyorsa mekanik bir proplemde olabilir. Soğukken motor çalışması zordur. Daima ilk çalıştırmayı jigle ile yapmalısın bu normal birşey.
    Öncelikle tavsiyeler için teşekkürler, yeni buji aldım onu takıcam , karbüratör yaklaşık 8-10 bin km önce temizlendi , değişik yerlerden alıyorum bu ara benzini ama bu hususa daha çok dikkat edeceğim ; motoru zaten ilk çalıştırdığım sırada devamlı jikleyi açarak çalıştırmaktayım ama jikle açık olduğu halde akü basmıyor , birde şöyle bi ayrıntı söyliyim ben debriyaj müşürünün gidona bağlı olduğu kabloyu çok önceden çıkarmıştım bu herhangibi elektrik kaçağına sebebiyet verir mi ; bana öyle geliyorki motorun çalışma süresince şarj olan akü uzun beklemelerde boşalıyor, ya da tam şarj olamıyor akü nedense..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------

    Alıntı motoseyyah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir ara bende ybr yi satıp daha yüksek cc alacaktım,hatta ilan bile vermiştim.Ama çok detaylı araştırma yapınca motorun kıymeti gözümde daha bir büyüdü.Her açıdan ekonomisi,yedek parça bolluğu,nereye gitsen servisinin bulunması ,her yola gelişi,sağlamlığı,sorunsuzluğu gibi pek çok avantajları var bu motosikletin.Sanırım senin motorda kronik bir problem yada şarz etmeme gibi bir durum var. Bazen ustalar tamir konusunda bazı şeyleri atlıyor,yada gözardı ediyorlar.Motoru değiştirmektense başka bir ustayı denesen...
    İnşallah dediğin gibi kronik problem yoktur ve dediğinde çok haklısın gerçekten her açıdan problemsiz bi motora biniyoruz bunun kıymetini bilmek gerek , yukarıda espri yapmaya çalışmıştım , değiştirmek istesem daha yüksek motor hacimli motorlarla değiştirmek isterim ;performans olarak cbf le fark yok zaten ; usta konusunda da yeni arayışlara girilebilir veya İstanbu Avrupa yakasında önerebileceğiniz makul usta varsa orayada gidebilirim...

  11. #13191
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özgür yeni yağ nasıl..? performansı nasıl motorun..??
    çok hoş abi. yarı sentetik yağda yaşanan bütün şanzıman problemleri ortadan kalkıyor. debriyajın kavraması bile değişti yahu. üst devirlere daha kolay çıkıyor. alt devirlerde çekiş eskiye göre daha iyi.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  12. #13192
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı szr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle tavsiyeler için teşekkürler, yeni buji aldım onu takıcam , karbüratör yaklaşık 8-10 bin km önce temizlendi , değişik yerlerden alıyorum bu ara benzini ama bu hususa daha çok dikkat edeceğim ; motoru zaten ilk çalıştırdığım sırada devamlı jikleyi açarak çalıştırmaktayım ama jikle açık olduğu halde akü basmıyor , birde şöyle bi ayrıntı söyliyim ben debriyaj müşürünün gidona bağlı olduğu kabloyu çok önceden çıkarmıştım bu herhangibi elektrik kaçağına sebebiyet verir mi ; bana öyle geliyorki motorun çalışma süresince şarj olan akü uzun beklemelerde boşalıyor, ya da tam şarj olamıyor akü nedense..[COLOR="Silver"]
    Akü durumu ve Akünün deşarj olma durumlarına yoğunlaşsan iyi olur. Kısa süreli sürüşlerde ve uzun süreli kullanmamalarda akünün boşalması normaldir. Akü ömrünü bitirmiş veya kaçak varsa bunu ancak bir oto elektrikçi tespit edebilir.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  13. #13193
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Yarın servise gidiyorum.Allahım sen servislerin gazabından koru yarabbi
    HONDA

  14. #13194
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı szr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle tavsiyeler için teşekkürler, yeni buji aldım onu takıcam , karbüratör yaklaşık 8-10 bin km önce temizlendi , değişik yerlerden alıyorum bu ara benzini ama bu hususa daha çok dikkat edeceğim ; motoru zaten ilk çalıştırdığım sırada devamlı jikleyi açarak çalıştırmaktayım ama jikle açık olduğu halde akü basmıyor , birde şöyle bi ayrıntı söyliyim ben debriyaj müşürünün gidona bağlı olduğu kabloyu çok önceden çıkarmıştım bu herhangibi elektrik kaçağına sebebiyet verir mi ; bana öyle geliyorki motorun çalışma süresince şarj olan akü uzun beklemelerde boşalıyor, ya da tam şarj olamıyor akü nedense..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------



    İnşallah dediğin gibi kronik problem yoktur ve dediğinde çok haklısın gerçekten her açıdan problemsiz bi motora biniyoruz bunun kıymetini bilmek gerek , yukarıda espri yapmaya çalışmıştım , değiştirmek istesem daha yüksek motor hacimli motorlarla değiştirmek isterim ;performans olarak cbf le fark yok zaten ; usta konusunda da yeni arayışlara girilebilir veya İstanbu Avrupa yakasında önerebileceğiniz makul usta varsa orayada gidebilirim...
    avrupa yakasında g.o.p da kardeşler motor var hacı motoliz oraya ugra benim selamimi söyle sedat_57 diye beni tanırlar ama indirim yapmazlar
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  15. #13195

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    Sen bana bakma ben rüzgar gibiyim
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 2011'Siyah
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarın servise gidiyorum.Allahım sen servislerin gazabından koru yarabbi
    Bizim Sübab olayı kaça patlar bilgin varmı

  16. #13196
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı Recaİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim Sübab olayı kaça patlar bilgin varmı
    en fazla 15 tl.. benim gözmde onun değeri...ybrde kolay kolay süpap ayarı isteyen bi motor degil cbf 150 degil o her bakımda süpaplar ayarlansın cbfçilere öamur atmıyorum hepsi kardeşimdir metehan ustamdır
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  17. #13197

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    Sen bana bakma ben rüzgar gibiyim
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 2011'Siyah
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en fazla 15 tl.. benim gözmde onun değeri...ybrde kolay kolay süpap ayarı isteyen bi motor degil cbf 150 degil o her bakımda süpaplar ayarlansın cbfçilere öamur atmıyorum hepsi kardeşimdir metehan ustamdır
    Teşekkür ederim ustadım bana 100 lira gibi bir fiyat söylendi Bu motor önceden 120 net görüyordu şuan 105 i geçmiyor, sübap değişicek mi öyle bir şeymiş sorun ordadır demi ? Dişli falan büyütiyim mi önerileriniz nelerdir

  18. #13198
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı Recaİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim ustadım bana 100 lira gibi bir fiyat söylendi Bu motor önceden 120 net görüyordu şuan 105 i geçmiyor, sübap değişicek mi öyle bir şeymiş sorun ordadır demi ? Dişli falan büyütiyim mi önerileriniz nelerdir
    Sedat sadece Subab ayarlanması için 15 tl demiş. Senin Subabların sökülüp kesinlikle orjinali ile değiştirilmesi gerekiyor sanırım. Orjinal subaplar olmasına dikkat et. Muadil parça kullanan biri olarak ben; motorun en zorlu şartlarında çalışan subapların en iyisi olmasını tercih ederim. İlerde muadil subaplar çok çeşitli büyük sorunlar çıkarabilir. Orjinal Yamaha Ybr 125 Egzost Subap 35 TL, Yamaha Ybr 125 Emme Subap 22 TL civarında. + İşcilik var. bu arada senin motosiklet kaç kmde? Yalnız kullanıyorsan ön dişliyi 15 dişli ile değiştirmeni tavsiye ederim.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  19. #13199

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Arkadaşlar motorla biraz dolaştıktan sonra karbüratör tahliye hortumunun ucunda ıslaklık oluyor dün kokladığımda benzin olduğunu anladım bunu iki tamirciye de göstermeme rağmen normal dediler, motorun çok yakmasından zaten şikayetçiydim bugünlerde bu dikkatimi çekti.
    İşin garibi tahliye vidası tamamen sıkılmış durumda. Siz ne düşünüyorsunuz?
    (motorsiklet: ybr 04)

  20. #13200
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı bie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorla biraz dolaştıktan sonra karbüratör tahliye hortumunun ucunda ıslaklık oluyor dün kokladığımda benzin olduğunu anladım bunu iki tamirciye de göstermeme rağmen normal dediler, motorun çok yakmasından zaten şikayetçiydim bugünlerde bu dikkatimi çekti.
    İşin garibi tahliye vidası tamamen sıkılmış durumda. Siz ne düşünüyorsunuz?
    (motorsiklet: ybr 04)
    Bence ıslaklık olmasını bir kenara bırak bence kokması bile sorun. Vidanın kaçırdığı çok acık. Depoyu kapatıp tahliye vidasına muslukcuların beyaz bandından sarıp sıkmayı deneyebilirsin.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)

Bu Konudaki Etiketler