farukcum hayırlı olun kardeşim.çok güzel bi motor aldın umarım kazasız belasız binersin de bizi bir kez daha üzmezsinbakalım servisten çıksında bi de ozaman deneyelim ybrciği
farukcum hayırlı olun kardeşim.çok güzel bi motor aldın umarım kazasız belasız binersin de bizi bir kez daha üzmezsinbakalım servisten çıksında bi de ozaman deneyelim ybrciği
sağolasın beyfa birader
faruk heralde daha öncede tebrik etmiştim hadi hayırlı olsun dikkatli ol farın ve yolun hep açı:iki tekerin hep yerde olsun
not: sen hangi ara beyfa oldun biz seni kanuni sultan olarakta seviyorduk
Kask tak!
selam arkadaşlar, ben çiçeği burnunda(300 km-1 aytecrübeli) bir cbr 125 kullanicisiyim.
yarin ehliyet sinavina girecegim ve YBR 125 ile girecegim, fakat motoru kullanma şansım hiç olmadi. sizden cbr 125 kullanan varsa bu iki motorun farklarini ve dikkat etmem gerekenleri soyleyebilir mi acaba? çok teşekkür ederim.
merhaba
ben cbr değil ama cbf lerin hepsini kullandım(250 lik hariç) şunu söyleyebilirim bineceğin motorun karakteristik özelliklerini bilmiyorsan biraz daha dikkatli olmalısın yani örneğin virajlarda biraz daha özenle dönmek gerek(bunlar herkes için geçerli) çünkü lastiklerini,dengesini daha önceden öğrenme şansın omadıysa ilk orda kullancaksan biraz daha dikkat derim. ayrıca yarınki sınava bende katılıyorum kendi motorumla . bana dediklerine göre ya slalom yada düz parkurda oluyormuş snav hem öyle korkulacak gibide değilmiş sana başarılar dilerim ayrıca belirtmeliyimki bende daha tecrübeli arkadaşlarda var onların fikride önemli ancak içini rahatlatmak için cevap verdim
Kask tak!
ehliyet sınavı dediğiniz şey 10 metre gidiş ve 10 metre dönüşten ibarettir. kavrama noktasına alıştıktan sonra dikkat edilecek pek bişey yok. ben kanuni moped ile girmiştim iki vitesli
15 dk lık bi yere gidiyorum motor acayip ısınıyor bu normalmi acaba uzun yolda bana o motor çatlarmış gibi geliyor birde zincir çıkırçıkır edip bi yere siürtüyor yada baklalardan bazılarında sorun var heralde zincir dönerken zıplayarak dönüyor HELP! bi soru sormuşdum dün bende kaynadı biraz sanırım ?
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
ısınması normal. benimki 5 dakikada el değmeyecek hale geliyor. temmuzun ortasında 1000 kmlik uzun bir geziye katılmıştım. hiçbir sorun çıkarmadı. zincirin ayarını yapman lazım. yoksa o şekilde kullanmaya devam edersen kırabilirsin. nasıl ayarlanacağı kullanma kılavuzunda yazıyor. kılavuz yoksa insane önceki sayfalarda bir link vermişti ordan edinebilirsin.
ybr nin depo kapağını yedek parçacılarda bulunurmu yoksa sadece yetkili servisindemi vardır?
benzin deposu hava almadığı için belli bir mesafede motor duruyordu benzin gelmediği için.başka bir ybr den deneme için depo kapağını aldım.değiştirdiğimde beri motor durmadı
sonix eski sanayide hondacı erol var. onda vardır. yoksa çöl ticaret var yine eski sanayide. oralarda bulabilirsin
Dostum bugun kardeşimin kursuna bizim ybr'le gitmiştik kursun motoruda cbr125miş neyse kardeşim sürdü bende arkasından gittim bu bastı yetişemedim ona yani cbr125 ybr 'den bayaa seri ve hızlımış arkdaşlar sonra bana verdi ben sürdüm ve şunu farkkettim ybr cbr125 'ten cok kullanışlı ve rahatmış sürüşü (mithrelios dostum vitesler aynı şekilde)
Ama cbr125 bu kadar pahalı olmasaydı yaa kesin onu alırdık
beyfa, zincirine iyi bir bakım yap, önce gazyağı ile güzelce üzerinde hiç yağ kalmayacak şekilde temizle, sonra nce yağ ile yağla en son olarak da normal zincir yağını kullan.Ha bu arada zincire alttan bastırdığında yanılmıyorsam max 1cm esnemeli, daha fazla esniyorsa da zinirini ger.
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
benimde 1000 bakimina girmem lazim ondan sonra deniyecem baklim kac yapacak
bu 1000 bakimi bayagi kafami kurcaliyor ,motoru aldigim yerdeki servisinde mobil 4t 15-50w racing yag kullaniyorlar ,bense ufak bir arastirma ile castrolun guzel olduguna kanaat kildim... sorum ise siz hangi yagi ,neden kullaniyorsunuz?
insane.. zincir yaglama ile yazdiklarini okudum fakat bu gazyagi ile temizlediktensonra sprey zincir yaglarindan sikmamiz yaglama icin yetmezmiki baska birsey dahami surmleiyiz?
cevaplarinz icin simdiden sagolun ,birde ufak bir kaza yaptim egimli yokus bir yolda viraj alamadim ,30 km hizla hedefe kilitlenip hic bir hamle yapamadim daga tosladim ..sadece farimin cami ve kosesi degisecek birde fari tutan aparat yamuldu.. koruma demiri motora olacak hasari onledi,bende ise birsey yok cok sukur tam korumaydim herzamanki gibi..
Ege Dis Hek Fak
gdm, öncelikle geçmiş olsun, yalnız kötü bir haberim var en son farın köşesi ve camı farın iç aynası ile beraber komple değişiyordu, far camı ayrı satılmıyordu, eğer sizin oralarda ayrı satılıyorsa bir tane de ben alabilirim
Zincir soruna gelince, aslında normal bir zincir spreyi elbette işinizi görebilir ancak yukarıda bahsedildiği gibi uzun süre kuru kalmış zincirlerde önce ince yağ uygulaması daha sağlıklı bir sonuç verecektir. Yağ işi ise size kalmış birşey, kitapçıktan bakıp sizin yaşadığınız yere uygun değeri seçin yeter.
gdm geçmiş olsun ya,abi sen bide hangi servise gidiyorsun?
Ride your way
onu sordum özellikle durumu iyi yarı ömürlü kışı atlat yaza çıkarken değişdirelim dediler
sibob ayarı
karb.buji-hava fılt.temizlendi
yağ değişdi
ön takım düzeltildi solda %3 sağda %1 hata var
km teli takıldı
akü şarz edildi
arka balatalar temizlendi
hepsini 125ytl ye yapdılar saolsunlar çok yardımları dokundu
daha masraf var çok;
koruma demiri
aynalar
h4beyaz ampul
tankpad
topcase bunlarıda kışın tamamlıyıcam yaza tam çıkıcam bunları alırken sizlerin bilgisine ihtiyacım var umarım yardımcı olursunuz
gdm geçmiş olsun sende bişey yok sanırım motor hallolur umarım son kazqan olur
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
hadi bakalım farukçum umarım masrafı az sorunsuz(!) diye popcornu özlemessin
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)