Ama çok ani hızlanıyor..ve çok rahat hızlanıyr..
Ama çok ani hızlanıyor..ve çok rahat hızlanıyr..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Gün geçmiyorki yeni ybr ler çıkmasın.Bi değişik model ybr daha buldum.Ybr 125 SS
http://www.youtube.com/watch?v=tbbfY...eature=related
Newceri abi ilk aldığımda yapmıyodu ama.Yeni başladı.
HONDA
Artmaz ise iyide artarsa araştırmak lazım nedenini..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Ama unique hassas bir arkadaş..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Jawa haşa o ısındıkdan sonra.Isınmadan önce devir bir artıyo bi azalıyor.İlk zamanlar tıkır tıkır çalışıyodu.Devir bide 1.3 falandı gene indi 1000 e.
HONDA
O zaman sıkıntı var..Hava alıyor bir yerden bulursun onu..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Ön tekerleğe bağlı km teli ile ilgili bir oyanama var bence.Hem şerit çizgisinin geçiş hızından, hem yol kenarında duran nesnelerin geçiş hızından hem de motor süratinin anormal hızlı artışından tahmin ediyorum.Ybr bu sürati yapmaz demiyorum, belki bazı modifiyeler ile 140 falan yapıyordur.Ama görsel hızla ibredeki hız arasında çelişki var.
Rölanti ayarı zaten motor ısınınca yapılıyor.İlk çalıştırmada rölanti devri düşük kalıyor, oynama da normaldir diyorum.
Bu tür ince detaylara fazla takılmamak lazım.Geçenlerde, motoruna toz bile konsa silen bir arkadaş boş yere yolda düştü, motor yamuldu.Ondan sonra "boşuna uğraşmışım motorla bugüne kadar, binmek keyfini çıkartmak lazımmış" dedi.
morphy kurallarını iyi okuyun..
Ya geçen gün biri bu kuralları yazmış...
Başka biride iyide demiş bu Morphy kim onu anlamadım demiş...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Güle güle kazasız belasız binmeni dilerim.
Bak benim motor 32,000 e geldi.Yağ, hava filtresi, buji ve ön fren balatası dışında birşeyi değişmedi.Senede bir kere motor yıkarım, kış bitip yaz geldiğinde.Ama zincirimi 500 km de bir temizlerim, yağlarım.Gerekli yerlere pas sökücü yada kontak spreyi sıkarım.Mekanik olarak dört dörtlüktür ama dışarıdan baktığın zaman toz toprak çamur içindedir.
Bunlar acayip sağlam motorlar.Yüksek devir çevirtmezsen, çukur dere tepe dümdüz gidip amortisörleri ağlatmazsan, tek teker, lastik yakma falan denemezsen, 50,000 km kapak açılmadan binersin.O km geldiğinde de sadece debriyaj balatası değişir, sonra 100,000'e kadar devam.
Oynamasaydın istemiyecekti ne diye sökersin güzelim karbüratörü
Motor soğukken düşük çalışıyor buda ybr'yi zırt pırt stop etmeye teşvik ediyor.
En az 5 km yol yaptıktan sonra ibre düzeliyor yani sıkı çalışıp stop etmiyor,özellikle city kullanan arkadaşlarda bu durum varmı sormak isterim...
Yeni ybr'de stop etme sorunu ortadan kalkmış dün bindim motor soğukken bile hareket ediyor yani bizim eski ybr ler gibi ısınmasını beklemeye luzüm kalmıyor,karbüratör sistemi güzelleşmiş belli
[B][I]Atın ölümü arpadan olsun[/I][/B]
Ya lütfen birisi ybr nin orjinal 0 aldığımızdaki hava ayarının kaç tur olduğunu söylesin ya
HONDA
bende bozdum ayarı şimdide jikle sorun yapıyor
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
Bende sorun yokda içime sinmedi ya Orjinale döndüremde.Sevis kitapçığında falan yokmu bu ayar ?
HONDA
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)