Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Nisan 2010, 09:45
#12801
hasan yılmaz adlı üyeden alıntı
ben jawa 350 den sonra 2005 model ybr yi sıfır aldım[2.750}tl. şimdi 2000 tl nasıl olur.olmaz.4000 tl peşin dıye bıliyorum.2. el 2009 model 2.5 ,3 bın tl arası.125 lık olmasına rağmen cok yakıyor.1 lıtre ile 50 km demişlerdi alırken.kandırdılar.15,18 arası gidiyor.benim 600 lükten hemen hemen aynı.bence çok.o paraya 2.el yamaha xt 600,tenere,klr 600,650 alınabilir.ybr den sağlam.torunun bınsın.ama zevk sizin.para sızın
şu mesajda ne demek istendiğini bi anlayabilsem
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Reklamlar
-
09 Nisan 2010, 13:15
#12802
uniqe adlı üyeden alıntı
Off bide dalga geçmeyin
Hava filtresini taktın mı..? Hava ayarı yaparken...
senin yağın actevo idi değil mi..? Nasıl performans ..?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 ----------
McRpRsT adlı üyeden alıntı
Testlerim sonucu 100 km'de 2,7 litre benzin tükettim 6000,7000 devir arası.7000 devirin üzerine çıktığımda ise 3,2 yaktı...
Senin anlattığına bakılırsa 100 'km'de 5 litre yakmış gözüküyor bu ybr için imkansız ! sorun vardır o motorda diye düşünüyorum.
Gerçi mert abi artık usta oldu o varken bize laf düşmez
Buyur mert usta söz sende
Hocam ne demek..
Biz amatörüz..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------
jason55 de sanırım shell 15-50 koymuştu...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
09 Nisan 2010, 15:13
#12803
Kaç gündür yazmıyordum, yazayım bari.
Geçen Kütahya Frig Vadisi yolunda neredeyse 15 km boyunca 120 km hızla gittik Ybr ile. Rüzgar arkadan esiyordu. Ybr ile bu hız beni korkuttu aslında. Ben dağ yollarında 70-80 gezmeyi daha çok seviyorum demekki.
-
09 Nisan 2010, 16:33
#12804
serdarmert adlı üyeden alıntı
Hava filtresini taktın mı..? Hava ayarı yaparken...
senin yağın actevo idi değil mi..? Nasıl performans ..?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 ----------
Hocam ne demek..
Biz amatörüz..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------
jason55 de sanırım shell 15-50 koymuştu...
Evet takılı zaten hava filtresi.Actevo iyi önceden çok ısınınca şıkırtı gibi ses çıkıyodu o azaldı.
-
09 Nisan 2010, 18:04
#12805
eRy_1925 adlı üyeden alıntı
Ha burdayım
Hayırdır ?
izmirli ybrciler toplanıp tozlayım diyorum bir sen bir benmi varız şimdi ??
-
09 Nisan 2010, 18:25
#12806
söztürk adlı üyeden alıntı
izmirli ybrciler toplanıp tozlayım diyorum bir sen bir benmi varız şimdi ??
şarkı gibi olmuş
bir de ybr
-
09 Nisan 2010, 19:05
#12807
alisemerci adlı üyeden alıntı
şarkı gibi olmuş
bir de ybr
müzüğü de sen yaparsın artık
-
09 Nisan 2010, 19:24
#12808
hasan yılmaz adlı üyeden alıntı
...125 lık olmasına rağmen cok yakıyor.1 lıtre ile 50 km demişlerdi alırken.kandırdılar.15,18 arası gidiyor.
İşte bu imkansız.
Bu rakam 5,5 ile 6,6 arası bir sarfiyata denk geliyor.250'lik bir motordan bahsediyor olsak olabilir diyecemde ybr 125 de motoru sürekli redline da kullansan bile olmaz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:13 ----------
uniqe adlı üyeden alıntı
Yaw rolantide motor devir ibresi niye oynar
Oynama ne miktarda? 100 devirden fazla bir oynama varsa üzerine düşülebilir.
Rölanti ayarın kaçta? Normali 1400-1600 arası.1400 den düşükse sürekli yanan far nedeniyle rölantide düzensilik yaşayabilirsin.
Rölanti ayarın normal ve oynama 100 devir üzerinde ise, buji ve kablosu kontrol edilebilir.Hava filtresi temiz demişsin herhalde.Bir de karbüratörün sağ tarafındaki siyah hortumun tıkalı olmadığından emin ol.
Karbüratörün hava ayarıyla ilgili burada arada yazışmalar okuyorum.Benim motor 32,000 km de, o ayar nerede onu bile bilmem.Nedeni de, eğer öyle bir ayar varsa bile kurcalamaya gerek olmamasından.Kurcalanacak, ayarlanacak birşey olsa dışarıda göz önünde olurdu.Karbüratörde müdahele edilen benim bildiğim 2 tane vida var:Birisi sağ tarafta rölanti ayar vidası, diğeride karbüratör haznesinin altındaki benzin tahliye vidası.Aslında motorların karbüratörleri benzin filtresi varsa ve zaman zaman temizlenip yenileniyorsa kolay kolay bakıma ihtiyaç duymaz."Karbüratör temizliği" tamircilerin para çarpmak için standart uygulamasıdır.Çoğunlukla hiç gerek olmasa da sökerler. Eğer başında durmazsan hiç sökmeden de söktüm diye parasını alır.
-
10 Nisan 2010, 13:42
#12809
jawa adlı üyeden alıntı
İşte bu imkansız.
Bu rakam 5,5 ile 6,6 arası bir sarfiyata denk geliyor.250'lik bir motordan bahsediyor olsak olabilir diyecemde ybr 125 de motoru sürekli redline da kullansan bile olmaz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:13 ----------
Oynama ne miktarda? 100 devirden fazla bir oynama varsa üzerine düşülebilir.
Rölanti ayarın kaçta? Normali 1400-1600 arası.1400 den düşükse sürekli yanan far nedeniyle rölantide düzensilik yaşayabilirsin.
Rölanti ayarın normal ve oynama 100 devir üzerinde ise, buji ve kablosu kontrol edilebilir.Hava filtresi temiz demişsin herhalde.Bir de karbüratörün sağ tarafındaki siyah hortumun tıkalı olmadığından emin ol.
Karbüratörün hava ayarıyla ilgili burada arada yazışmalar okuyorum.Benim motor 32,000 km de, o ayar nerede onu bile bilmem.Nedeni de, eğer öyle bir ayar varsa bile kurcalamaya gerek olmamasından.Kurcalanacak, ayarlanacak birşey olsa dışarıda göz önünde olurdu.Karbüratörde müdahele edilen benim bildiğim 2 tane vida var:Birisi sağ tarafta rölanti ayar vidası, diğeride karbüratör haznesinin altındaki benzin tahliye vidası.Aslında motorların karbüratörleri benzin filtresi varsa ve zaman zaman temizlenip yenileniyorsa kolay kolay bakıma ihtiyaç duymaz."Karbüratör temizliği" tamircilerin para çarpmak için standart uygulamasıdır.Çoğunlukla hiç gerek olmasa da sökerler. Eğer başında durmazsan hiç sökmeden de söktüm diye parasını alır.
Şimdi bir video atcam ben çekdim ordan gösteririm ne kadar oynadığını.
Biraz resim atayımda topac şenlensin
-
10 Nisan 2010, 13:56
#12810
At iyi olur görelim bakalım...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
10 Nisan 2010, 14:00
#12811
-
10 Nisan 2010, 15:02
#12812
motordan başka bir şeyle uğraşmıyorsun herhalde
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
-
10 Nisan 2010, 18:26
#12813
-
10 Nisan 2010, 18:34
#12814
-
10 Nisan 2010, 18:37
#12815
Tamam şimdi gördüm ihtiyaçtan tamam.
-
10 Nisan 2010, 20:06
#12816
uniqe adlı üyeden alıntı
Bu kadar oynama normal..
Ancak bir yerde hava alma problemi var gibi..
Hava filtresi bağlantılarını iyice kontrol et...
Karbüratör boğazını,
manifoldu kontrol et...
Stop etme problemi yok demi sadece oynama var.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------
O Newceri, nabersin..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
10 Nisan 2010, 20:15
#12817
iidir abicim iş güç uğraşıyorum. Sen nasılsın demiyorum, stop sorununu hallettiğin için çok keyifli olduğun herhalinden belli.
Uniqe; karbiratörlü bir sistemde böyle bir rolanti harika bence. hiç bir sorun yok.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
10 Nisan 2010, 20:19
#12818
elalem 150 basıyor bakın..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=fBNrQpzTnaQ&NR=1
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------
newceri adlı üyeden alıntı
iidir abicim iş güç uğraşıyorum. Sen nasılsın demiyorum, stop sorununu hallettiğin için çok keyifli olduğun herhalinden belli.
Uniqe; karbiratörlü bir sistemde böyle bir rolanti harika bence. hiç bir sorun yok.
Hallettim evet..
Ancak karbüratör temizliğinden sonra tekrar iyibir hava ve rölanti istedi...
Bu arada gaz teli taklılıyor gibi..kütğü söktüm yağladım bakalım fydası olacak mı..Olmaz ise teli değiştrirecem..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
10 Nisan 2010, 20:26
#12819
2008 model ve üstü siyah 2 tane ybr arıyoruz.Antalya olacak. En fazla 12.000 km'de olması gerekir.
-
10 Nisan 2010, 20:34
#12820
serdarmert adlı üyeden alıntı
elalem 150 basıyor bakın..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=fBNrQpzTnaQ&NR=1
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------
Hallettim evet..
Ancak karbüratör temizliğinden sonra tekrar iyibir hava ve rölanti istedi...
Bu arada gaz teli taklılıyor gibi..kütğü söktüm yağladım bakalım fydası olacak mı..Olmaz ise teli değiştrirecem..
Abi o brezilya modeli.Ybr 125 k tel jantlı.Türkiyeye ilk giren ybr lerden.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 50 kullanıcı var. (0 üye ve 50 misafir)
Bu Konudaki Etiketler