Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Mart 2010, 20:38
#12601
Kimse benim yukardaki tankpade yorum yapmadı
Reklamlar
-
26 Mart 2010, 21:01
#12602
uniqe adlı üyeden alıntı
Evet
yeni tankpadim
Hyr onur_fethiye 20 40 koydum daha iyi oldu vitesler şıkır şıkır geçiyo.
Bu koyduğum yağ
Şimdi zevkler ve renkler tartışılmaz diye bir söz vardır..
Ama bence tankpad kötü..
Yağın güzel...Yağ kaç liradan alıyorsun... Mineral mi..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
26 Mart 2010, 21:25
#12603
uniqe adlı üyeden alıntı
Evet
yeni tankpadim
]
Çok güzel olmuş yakışmışta.nereden ve kaça temin ettin !
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 ----------
serdarmert adlı üyeden alıntı
Şimdi zevkler ve renkler tartışılmaz diye bir söz vardır..
Ama bence tankpad kötü..
Bir şeyide beğensen göbek atacam
[B][I]Atın ölümü arpadan olsun[/I][/B]
-
26 Mart 2010, 21:27
#12604
Boludan aldım bana özel 15 lira Düzce dadaş motorda 33 lira
http://www.dadasmotor.com/urunler.as...rka=MAX-GRAFİX
-
26 Mart 2010, 21:29
#12605
[B][I]Atın ölümü arpadan olsun[/I][/B]
-
26 Mart 2010, 21:40
#12606
Ön Takım Bakımı Yağlama Yıkama..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
26 Mart 2010, 21:41
#12607
-
26 Mart 2010, 21:45
#12608
Ama bilmeden yıllarca magnatec kullananlar var geçen gün gördüm valla billa..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
rulmanın kapağını açıp yağlayıp kapağını geri takman lazım abi. rulmanın canı yağdır. fakat eğer kapak sac kapak ise yağlayıp geri takamazsın. sadece plastik kapaklar söküldükten sonra tekrar takılabilir. sac yamulur.
rulmanın göbeğini parmağını geçirip salla. 3mm kadar yalpa yapıyorsa yenile. artık boşluk yapmıştır. değişmesi lazımdır.
yağlamayla uğraşmasan da olur
Patron bende kapak yoktu..Onun için üzerinden yağladım..
Peki rulmanı nasıl çıkaraz...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 ----------
Valla bi daha sefere öyle yapacam.. saolasın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------
Castrol actevo yu başka kullanan var mıdır..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
26 Mart 2010, 21:46
#12609
serdarmert adlı üyeden alıntı
Ön tekeri söktüm.
Rulmanı vs yağladım..
Rulmanı çıkarmayı bilmediğimden üzerinde yağladım..
Nasıl çıkar rulman..?
[COLOR="Silver"][COLOR="Silver"]
[COLOR="Silver"]
Eksozda hafiften yanma görüyorum gibi sanki Böyle bir sararma söz konusu gibi gibi!
Hep bu renk macnatec'ten oluyo benden söylemesi
[B][I]Atın ölümü arpadan olsun[/I][/B]
-
26 Mart 2010, 21:46
#12610
serdarmert adlı üyeden alıntı
Ama bilmeden yıllarca magnatec kullananlar var geçen gün gördüm valla billa..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------
Patron bende kapak yoktu..Onun için üzerinden yağladım..
Peki rulmanı nasıl çıkaraz...
abi şu 2 resimdeki gibi olması lazım kapaklı olur yani kapaksızsa farklı yerlerde kullanılır.aşağıdaki resim kapaksız mesela
rulmanı uzun bir tornavida ile vurarak çıkartırsın abi. vururken iyi vur ama. yada rulman çektirmesi alacaksın ama gerek yok yani
-
26 Mart 2010, 21:55
#12611
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
abi şu 2 resimdeki gibi olması lazım kapaklı olur yani kapaksızsa farklı yerlerde kullanılır.aşağıdaki resim kapaksız mesela
rulmanı uzun bir tornavida ile vurarak çıkartırsın abi. vururken iyi vur ama. yada rulman çektirmesi alacaksın ama gerek yok yani
Böyle idi işte benim ki..
Olmaz mı bu rulman yanlış mı..?
İşte birde daha önce Ankaranın en iyi ustasına gitmiş bu motor..
Ama şimdi Mert Usta bakıyor iyişallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------
Peki ön rulmanın ve arka rulmanın boyutları nedir ybr de?
Yok hocam ya çoğu açık böyle..Ama dersen açık iyi olmaz..tamam
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
26 Mart 2010, 21:57
#12612
Serdarmert motoru devirsizmi kullanıyosun ? Bizim burdada öyle yanık var ve motor sağır.Üzgünüm ama sende soruyodun motor nasıl açılır diye ama seninkide sağır galiba.
-
26 Mart 2010, 21:58
#12613
İŞte avare rulman da tam konu üzerine geldi..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
26 Mart 2010, 22:00
#12614
serdarmert adlı üyeden alıntı
Böyle idi işte benim ki..
Olmaz mı bu rulman yanlış mı..?
İşte birde daha önce Ankaranın en iyi ustasına gitmiş bu motor..
Ama şimdi Mert Usta bakıyor iyişallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------
Peki ön rulmanın ve arka rulmanın boyutları nedir
ybr de?
Yok hocam ya çoğu açık böyle..Ama dersen açık iyi olmaz..tamam
abi açık iyi olmaz. açık bilyanın yağı tutması için çalıştığı ortamın yağı bırakmaması lazımdır.mesela 5 10 santim ötesinde 2 adet yağ keçesi olmalı ki yağ dışarı kaçmasın. ben tekerde açık rulman görmedim hiç. gresi iyice basmak lazım en azından ki rulman yağsız kalmasın. ama tam emin olmadan o şekilde binme çok başın ağrıyabilir.
rulmanın numarası 6202 içi 15 mm gelir dışı 35 mm. 6202 2rs dersen plastik kapak olur. 6202 zz dersen sac olur. 6202 dersen açık olur. bilyayı da rulmancı dan al ama üzerinde mutlaka made in germany ya da made in japann yazsın yazmıyorsa bir şey, almanı tavisye etmem.
-
26 Mart 2010, 22:01
#12615
uniqe adlı üyeden alıntı
Serdarmert motoru devirsizmi kullanıyosun ? Bizim burdada öyle yanık var ve motor sağır.Üzgünüm ama sende soruyodun motor nasıl açılır diye ama seninkide sağır galiba.
Aldığımda öyle idi..Nerden anladın devirsiz kullandığımı ..?
Eksozun vidalı parçaları dışında tümünü yeni çıkan boyalarla siyaha boymayı düşünüyorum..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
26 Mart 2010, 22:01
#12616
serdarmert adlı üyeden alıntı
İŞte avare rulman da tam konu üzerine geldi..
iyi adam lafının üstüne gelirmiş
-
26 Mart 2010, 22:04
#12617
Devirsiz kullanılanlarda eksoz yanık olur buda iyi bişey değil.Ara sıra devirli kullan.Makinanın yararına olur.Hep devirsiz kullanılan motorlarda yağ yakma sorunu ortaya çıkar.
-
26 Mart 2010, 22:06
#12618
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
abi açık iyi olmaz. açık bilyanın yağı tutması için çalıştığı ortamın yağı bırakmaması lazımdır.mesela 5 10 santim ötesinde 2 adet yağ keçesi olmalı ki yağ dışarı kaçmasın. ben tekerde açık rulman görmedim hiç. gresi iyice basmak lazım en azından ki rulman yağsız kalmasın. ama tam emin olmadan o şekilde binme çok başın ağrıyabilir.
rulmanın numarası 6202 içi 15 mm gelir dışı 35 mm. 6202 2rs dersen plastik kapak olur. 6202 zz dersen sac olur. 6202 dersen açık olur. bilyayı da rulmancı dan al ama üzerinde mutlaka made in germany ya da made in japann yazsın yazmıyorsa bir şey, almanı tavisye etmem.
Anladım.
Ama benimkinde gres vardı..Kauçuklu gres vardı..açık olduğu halde..kalırya..ben daha da sürdüm..
Bundan mı alacam..
Bu ne malı..??
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
26 Mart 2010, 22:07
#12619
Unutma şöyle bir laf vardır ; Yüksek devir yakıttan,Düşük devir motordan
-
26 Mart 2010, 22:08
#12620
uniqe adlı üyeden alıntı
Devirsiz kullanılanlarda eksoz yanık olur buda iyi bişey değil.Ara sıra devirli kullan.Makinanın yararına olur.Hep devirsiz kullanılan motorlarda yağ yakma sorunu ortaya çıkar.
Anladım..
Yağ eksik çıkmadı ama..Dikkat edeyim..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 297 kullanıcı var. (0 üye ve 297 misafir)
Bu Konudaki Etiketler