Hava ayarına baktımda bugün çok ters yapılmış tornovida girmiyor.
Gerçi kimse cevap vermedi de ne ile yaparsınız hava ayarını.?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Karbüratörün altındaki düz vida var o mu ?
HONDA
beyler geçen metehan'ın keşfettiği sürat motor'dan, (sirkeci) ön ve arka balata aldım.
arka balata tanıdık bilindik ASK marka ve 10 tl.
ön balata ise çin malı. o da 5 tl.
sezon başı benim gibi ihtiyacı olan arkadaşlar için yazıyorum. ask marka balatanın kalitesine kefilim. ön balatayı henüz test etmedim ama kuryelerin kullandığı balata olduğunu biliyorum. o da en kötü ihtimalle iş görür yani.
bu arada dükkan çok acayip, 70 model pegueot moped'in orjinal km saatini gördüm raflarda. minsk'in, iz'in falan sıfır parçaları hala mevcut.
bende geçen yıldız motordan ön balata aldım taiwan malı 10 tl biraz kalın galiba taktıktan sonra diske sürtüyor teker biraz zor dönüyor zarar verirmi
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
Hava vidası tam sıkmadan 3.5 tur muydu ?
HONDA
uniqe bu motorla ilgili bu gün baya bi tartıştık çin mi japon mu diye . Bazıları gerçekten çin olduğunu idda etti bazıları japon... Ama kalitesinden ödün vermeyen bu motor çinde olsa aralarında en iyisi denebilecek diyenlerde oldu... Özel msj attım bi ara bak
He bu arada tekeriniz yan basmasın
selamınaleyküm ybr ci arkadaşlar bilmem işinize yararmı ama şuanda yürür durumda sapasağlam bir ybr m var parçalanmak üzere satmayı düşünüyorum aklınızda olsun 500 liraya vericem arızası yok egzantrik gergisi zincirdişli takımı komple yeni değişti önde metzeller arkada ırc lastik var yeni şaside milim oynama yok motorda giderken falan çekme vs yok sadece evrak problemleri yüzünden satıyorum
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
Ybrye karbürötör ayarı veya temizliği yapma ihtiyacı duymadığımdan içini hiç sökmedim fakat ayar yaparken söktüğünüzde saat yönünde cevirdiğinizde kaç tur döndüğüne dikkat ederseniz ihtiyacınıza göre ayarınızı yapabilirsiniz. Tam bilgim olmasada hava ayar vidasının 1-1,5 tur olduğunu biliyorum.
Ordaki vidayı tam olarak bilmesemde saat tamir takımı ile kesin o vidayı çevirebilirsiniz. Saat tamir takımları her tür vidayı cevirebiliyorsun.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
Yağ bu motorlar toplanırken bu ayar yapılıyormu herşey ?
HONDA
Ben fabrikadan çıkarken kastetmiştim.Neyse bizim motorlarda dereceli egzantirik ne kadar performans saglar?.100 tl ye veriyor dereceli egzantiriği.
http://www.sahibinden.com/ybr125_der...XQQdisplayitem
HONDA
allah allah ilginçç
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 ----------
a.slm canercamalan
benim ardaşım arıyor ybr. kendisinde seger var ama titreşim yüzünden ve silindire düzen tutturamaması yüzünden değiştirecek. ybr arıyoruz onun için. görüşsek olabilir aslında bu konuyu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------
dereceli egzantirik nedir ya ne işe yarar
[COLOR="Red"][B]__Beşkazalı__[/B][/COLOR]
[COLOR="Blue"][B][U]Fethiye Grup48[/U][/B][/COLOR]
Performansı yükseltiyormuş.
Egzantirik Milinin Derecesini Arttırmak
Motor gücünü arttırmayı sağlayan yöntemlerden biride standarttan daha yüksek dereceli Egzantrik mili takmaktır.
Milin görevi emme ve egzost sübaplarını kontrol etmektir. En eski ve verimli yollardan biri olan Egzantirik mili modifikasyonu sonucunda %35 e varan güç artışı sağlanabilir.
Yüksek dereceli versiyonlar, süpapların açılma ve kapanma zamanlarını uzun tutarak yanma odasına birim zamanda daha fazla yakıt ve hava girmesini sağlıyor.
Dolayısıyla daha fazla yanma gerçekleşiyor. Buda daha fazla güç anlamına geliyor. Milin üzerindeki kamların açıları ve yapışma göre tork yada güç etkileniyor. Sivri kamil miller, süpapları erken açarak torkun artmasını sağlarken, geniş tepeli kamlar gücü artırmak için tercih ediliyor. Yuksek dereceli egzantrik milleri, motorun rolanti devrini de yükseltiyor. Ancan bunu yaparken motorun rolantide dengesiz çalışmasına neden olabiliyor. Verimli bir modifikasyon işlemi için, egzantrik milinin dışında supapların hareketini sağlayan diger mekanik ve elektronik parçaların da geliştirilmesinde yarar var. Örnegin süpaplar, süpap yayları, egzantrik mili kasnakları, beyin programı, ateşleme sistemi gibi.
LIFT:
Lift, eksantrik milinin sübaplari ne kadar bastırdığını gösteren değerdir.
DURATION:
Sübapin yatağından çıktığı zamanki derece ölçümüdür.
OVERLAP:
Giriş ve çıkış subaplarının aynı anda açık olduğu sürenin derecesidir. Giriş eksantrik milinin açılış numarası çıkış eksantrik milinin kapanış numarasına eklenerek hesaplanır.
POWER BAND:
Eksantriğin gücünü verimli bir şekilde verebildiği devir aralığıdır.
Dereceli Eksantrik Mili Ne Kadar Güç Verir:
Cadde otomobilleri için üretilmiş eksantrikler derecelerine ve kullanıcının seçimine göre 10 bg ile 25 bg arasında güç üretebilecek kapasitedelerdir, yarış otomobilleri için üretilmiş eksantrikler ise çok daha yüksek olarak 80-100 bg'lere kadar güçler üretebilmektedirler.
HONDA
Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)