herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar çok sağolun.
birkez daha tam korumanın önemini anladım.
şansım yerindeymiş ters şeritten gelen araç olsaydı altına girmiş olucaktım.
kadın şoförün gazabına uğradık sollayayım derken sinyal vermeden oda önündeki aracı sollıcaktı bende ona çarpmamak için frenlere asıldım kendimi sola attım.
motor bi kaç takla atmış gidonlar baya bi yamuldu ama başka hiç birşey yok sadece gidon yamuk çok şaşırtıcı bi durum.
bana durumuma gelince:ben biraz uçtuktan sonra yere düşmüşüm 5-6 metre kadar yerde sürüklendiğimi hatırlıyorum sol kolumda ufak bir yara ve kasığımda 2 tane daha ufak yaralar var.
kaskımda hiç bir hasar yok çatlak yok.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:56 ----------
işte fotoğraflar
geçmiş olsun kardeş...
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
geçmiş ola dostum,
gidon işi falan kolay, şasede bir eğrilme yoktur umarım.
asıl önemli olan kask. göz muaynesi ile çatlak vs. görülmeyebilir fakat bu şekilde tespit edilemeyecek çatlaklar yüzünden bir sonraki yapacagın kazada kaskın gerektiği gibi işlev görmez ise bu kadar hafif atlatamayabilirsin. üreticiler elden kayıp yere düşme durumunda bile kask değişimini öneriyorlar. belki bu kadarı fazla fakat sen ciddi bir kaza geçirmişsin, bence değişim yoluna gitmen daha garanti olur.
@kanucan geçmiş olsun kardeşim
arkadaşlar bir kaç sorum var
1. 2004 modeller yani kataliktik siz olanlar dahamı çok yakıyor? (mantıken öyle olmalı)
2. en iyi aydınlatma yuvarlak parabol fardamı? yoksa aynalı şeffaf kare fardamı? (2009 halogenler hariç)
3. son zamlardan sonra 1 depo kaça doluyor, stabil bir ybr ortalama 1 depo ile kaç km gidiyor? (ben tam hatırlamıyorum yaklaşık 400 olması lazım)
4.bozulmuş gösterge ışıkları kolay değiştirilebiliyormu?
5.halen piyasada orj. parçası varmı? (yan sanayi olarak hepsi var)
kendi ybr tecrübem şunlar;
ilk kez bir ybr kullanıyordum
108bin km devirmiş bir ybr, motoru bilerek yazğsız bırakılmış ve yan sanayi parçalarla yeteneksiz bir usta tarafından toplanmış, motoru resmen çamaşır makinası gibi çalışan bir ybr düşünün, ama motor her koşulda taş gibiydi motordan iğrenç sesler gelsede asla bozulmuyordu..
fakat diğer daha yeni olan ybr ye (diğer arkadaşın kullandığı) bindiğim zaman sanki bu ybr 20kg daha hafif ve pire gibi sessiz ve titreşimsizdi resmen şok olmuştum bu eski ybr nin beni acayip yorduğu bana işkence yaptığının farkına ozaman vardım!
(eski ybr 2007 yeni 2008 modeldi) yeni ybr de ne titreşim vardı ne ses sanki yolda tüy gibi kayıyordu, (bide 30bin den fazlaydı km si) fakat iki motor arasında sürat farkı pek yoktu hemen hemen aynı hızı yapıyorlardı ama birisi tireşim ,hakimiyet zorluğu hantallığıyla beni çok yoruyordu..
böyle bir ybr anım var o hantal motorla yaklaşık 5 - 6 bin km yaptım şimdi alacağım ybr nin böyle olmasını istemiyorum
ilk bindiğimde ybr bana çok kötü hantal ve anlamsız gelmişti neyseki diğerine binip gerçeği anladım
yarın bu motora bakacağım inş kafama yatar
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
çok geçmiş olsun bu kazadan çıkarilacak ders araba sollarken kornaya basmak ve şöförün bizi gördüğüne emin olmak aman dikkat
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
Kanu geçmiş olsun ucuz atlatmışsın motor halledilir sadece gidonsa...sende bir şey olmasın da...
Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...
anladım. bende çektim altı milim jantlarda dolayı ince kalıyo kıvrımları.foto ekleyebilirsem görürsün. yakışmış ama yanakta olsu fena olmas
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:29 ----------
kanucan allah korumuş çok geçmiş olsun.resimlerden de görüldüğü üzere kask çok gerekli bir araç. yola çıkarken dikkat edelim arkadaşlar bulunsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:38 ----------
stayoma:bildiğim sorularcı cevaplamaya çalışayım
uzay kafalar daha ii aydınlatıo,depo son zamanlarda yedek hariç 35-37 tl civarı alıyo.gösterge ışıkları değiştirmek basit on dakika alır.piyasada orji parça sadece servislerde var o da sınırlı. depo sayımdaymış devir işlemleri varmış. eylül ayından beri şamandıra bekliyorum yok daha.
sağol onur
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
bu yeni modelin şöle panelden çekilmiş fotoları yokmu birde bu sele altına artık bişiler konulabiliyormu?kaç rengi var buradaki bayiye daha gelmedi..
tabiki de kanka kesinlikle haklısın. dayanışma gerekli her yerde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:22 ----------
yeni motor alan arkadaşlar koyar da bizde görürüz inşallah burda da yok daha sanırım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:24 ----------
http://img682.imageshack.us/img682/848/dsci0349.jpg
bu da benim ybr arkadaşlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------
fotoğraf olarak neden çıkmadı bu yaaa
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 ----------
[IMG=http://img682.imageshack.us/img682/848/dsci0349.th.jpg][/IMG]
deneye deneye öğrenecez inş
[COLOR="Red"][B]__Beşkazalı__[/B][/COLOR]
[COLOR="Blue"][B][U]Fethiye Grup48[/U][/B][/COLOR]
_____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
[COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 64 kullanıcı var. (0 üye ve 64 misafir)