Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Abi gencler sizlerle yarışmayı seviyor...cbfyi muhatap alan yok nedense...varsa yoksa ybr tokatladım ybr eline verdim ybr şöyle ybr böyle...hep kıskanclık...
köftey egelmeyen yan çizen mete han bizden değildir totoşdur...
Kanka nedir bu sizin çektiğiniz çile...ben şahsen hiç ybr tokatlama gibi bir yaşam nedenim felsefem olmadı...çocuğa cevabı bizzat siz verin istedim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Yav aslında benim de merak ettiğim bir konudur.ybr ye alternatif bir motor gerçekten yok mu acaba?
Alternatif derken daha ucuz ama ybr gibi sağlam demek istiyorum.Yoksa hızla falan işim yok benim.O tokatlamış, bu tekmelemiş umurumda değil.
Yeni motor alan arkadaşlar, hayırlı olsun.Kaza bela uzak olsun.
Boşverin arkadaşlar kendi çaplarında eylensinler
Motoran etna başlığında yazdıklarına bak zorlamamış 4 ncü vites 125 yapmış
motor 300 Km oldu kusursuz gidiyor şu anda 150 km'yken 5. vitesde ve son devirlerdeyken 80'i geçmiyordu şimdi 4. viteste 125 gidiyorum 5'e daha atmadı zorlamiyim diye yavaş yavaş açılıyor motor
bugün abim nereye götürdüyse motorun susturucusunumu çıkartmış ne yapmışsa artık motorun sesi daha bi dolgun daha bi gür çıkıyor baca borusu gibi değil racingler kadar olmasada burdayım dedirttiriyor
HONDA
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
aslında sym'nin ybr ye benzer bir modeli vardı. keza hakkında ufak tefek şikayetler olsa da kymco'nun da ck125 modeli var. ben bu motosikletlerin bizimkilerden çok da geri kalmayacağını düşünüyorum.
fakat şu var ki bunlarda hiçbiri ybr'nin satış rakamlarına ulaşamadığı için yan sanayii piyasası ve bulunabilirliği ybr'nin yanından geçemez. aynı sebepten dolayı 2. elleri de nispeten zayıftır. aslında bu bir kısır döngü, eğer işbu motorlar 2005 gibi piyasaya girmiş olsalardı belki bahsettiğim kulvarlarda da rakip olabilirlerdi. bu segmentte iş ürünün ne kadar tutulup tutulmadığına bakıyor.
bir de tasarım yönünden çok rafine geliyor bana bizim aletler. şurası da şöyle olsaymış diyeceğim birkaç yeri var, fakat bir bütün olarak bakıldığında göze hoş geliyor. en önemlisi de olmadığı şeyleri iddia eden bir motosiklet değil. ybr tam olarak neyse, aynı onun gibi görünüyor. (bunu anlatmak biraz zor. racing'e öykünen fakat bu yüzden komik duran bazı commuterlar gibi değil demek istiyorum. )
belki bu son söylediğim göz alışmasından da olabilir. renault 9 broadway'lerin orjinal alaşım jantları aslında çok abuk bir tasarımdır fakat senelerdi o jantı o otomobil üzerinde gördüğümüzden sebep iş o jantlar gözümüze güzel gelir. o hesap.
arkadaslar su ana kadar ki piyasaya sürülmüş ybrler arasında en sağlam olanı hangisi ? ( misal 2005, 2006 model gibi )
hepsi sağlam ancak tek bir konuda ayrım yapılabilir.
2004-2005 modeller diğer modellere göre 4-5 beygir daha fazla
bu arada bir sorum olucak motor 5.viteste 90-100 e gelince bağrınmaya başlıyor.
bu olağan birşeymi yoksa hava filtresinden kaynaklanıyor olabilir mi?
yada bu motorun daha fazla gideri varda ben mi beceremiyorum?
hepsi aynı. erken dönem brezilya üretimi olanlar var, sonradan çin üretimler gelmeye basladı. aralarında kalite farkı namevcut. bazıları çinde üretilenleri çin malı diye daha az sağlam sanıyor fakat bu iddia temelsiz ve kulaktan dolma.
bu tarz köklü işletmeler nerede üretim yaptırırlarsa yaptırsınlar belli kalite standartlarını gözetirler ve üretici taşeron firmaya da gözettirirler.
teşekkürler bilgilendirmeniz için 2. el ybr almayı düşünüyorumda arayıs içindeyim su an
cbf'nin kıskanılacak yeri olmadığından ybr'ye ulaşmaya çalıştıklarından cbf'ye sataşan yok... yoksa neden sürekli ybr ile kapışma halinde olsunlar ki gerçi bugüne kadar hiç kapışıp da elime veren, tokatlayan, düz ovada avlayan v.s. gibi terimlerle tanımlanan fiilleri bana uygylabilen çinli modeli olmadı. geçebilirse düzde geçer(dişli ve eksoz modifiyesi), rampada üzerim sonra düze çıkınca da kapatamaz arayı... durursam ya da yavaşlarsam gelir ve şu soruyu sorar: "Abi buna kaçlık motor taktırdın sen?" ben de: "orjinal hali bu birader, modifiyelisini sen düşün"
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 ----------
abartmayalım. 2005 ve sonrası euro-3 için kataliklidir. bu yüzden 10,5 bg.dir. 2004 ve öncesinde katalitik bulunmadığından 12 bg. dir.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
ben hala görüyorum 4. viteste 100 km/s yi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:11 ----------
ben hala görüyorum 4. viteste 100 km/s yi.
[IMG]http://img.*********.com/img/00003/f28da126c91b83e1f54c7ec5e5458fc8.jpg[/IMG]
[IMG]http://img.*********.com/img/00000/a6c153ffc89f2d50d76cc392d988996d.jpg[/IMG]
[IMG]http://img.*********.com/img/00000/1b422a9e2eab9e0ff0a7bc2855df1df4.jpg[/IMG]
BU DEPOYA NASIL BİR TAMİR UYGULARIM??
kedinin depoma yaptığı hainlik:
[IMG]http://img.*********.com/img/00000/3aa5c619c2a5b021c08ae7c73d7f3c02.jpg[/IMG]
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Benimkide görüyor 3 ncü vites 80 zaten.Devirli kullanan belli oluyor.Hep yavaş gitmeyin arasıra basın motor kendine gelsin.Bizim burda bi ybr daha var 2006 adam 50 metrede 5 nci vitese takıyor yani devirsiz gidiyor 9000 km de eksozun çıkışı yanık kapkara.Motoruda 90 nı geçmiyor.Arada sırada basmakta yarar var. Benimki 4000 de eksoz çıkışı ilk aldığım gibi 0 yanık
HONDA
Şu an bu konu içerisinde 42 kullanıcı var. (0 üye ve 42 misafir)